Tai no ei kukaan ole menossa naimisiin tai mitään, mutta kannattaahan ne polttarit viettää jo tässä vaiheessa. Sitten kun on oikeasti menossa naimisiin, niin tuskin tällaisia reissuja edes saa tehdä..
Vietettiin kaverini kanssa muuatta ryyppyiltaa vuonna 2001. Siinä sitten Finlandiaa juotuamme, saimme jostakin idean, että tänään ovat kaverini polttarit. Hän oli kylläkin poikamies mutta aseteltiin sitten rekvisiittaa niskanikamiin ja painuttiin kaupungille. Kaverini vaikutti Kärppiä (Taubertin nimi selässä) kannattavalta ählämiltä, siis jos asua katsoi. Kaverini ei saanut pusuja kaupaksi mutta minä heräsin Oulun Alppilasta jonkun lähes minun mittaisen naisen luota. En muistanut panneeni sitä, niin panin sitä siinä sitten aamusella, varmuuden vuoksi. En sitten kertonut 400 km:n päässä olleelle silloiselle voimassa olleelle tyttöystävälleni, että nyt kävi näin.
Tuon kaverini ihan oikeat polttarit olivat sitten v. 2008. Olin minä niissäkin mukana. Sammuin kaverini saunaan juotuani nälkäisenä tunnissa 0,5 litran virolaisen viinapullon raakana tyhjäksi (Laulu viina, taisi maksaa 3,90 e pullo, meillä oli niitä 40 pulloa häitä varten).