Seuraava lainaus on Suomen presidentinvaalit 2012 -viestiketjusta:
Siis olenko minä jotenkin keskivertoa tyhmempi ihminen, kun en saa tuosta mjr nimimerkin selostuksesta mitään tolkkua. Olen toki joskus kouluakin käynyt ja historiaa / yhteiskuntaoppia lukenut, mutta ei tuo silti avaudu.
P.S. Äänestin Niinistöä ekalla kierroksella.
Lopulta sitten oikeistoliberaalit ja konservatiivit löysivät toisensa erilaisista nationalismin ja taloudellisten vapauksien yhdistelmistä, sosialistien maltillinen siipi taas lopulta perääntyi kohti sosiaaliberalismia, ja kun niin antidemokraattinen konservatismi kuin sosialismikin kärsivät historiallisen tappion niin oikeastaan kaikki valtapuolueet länsimaissa edustavat nykyään jotain historiallisen liberalismin suuntausta. Ehkä voi sanoa, että mitä enemmän on fundamentalistisen uskonnon vaikutusta sitä osittaisempaa tämä liberalismi on, myöskin äärimmäisen voimakas nationalismi voi johtaa melkoisen liudentuneeseen liberalismiin, mutta noin pääosin olemme liberaaleja kaikki tyynni.
Siis olenko minä jotenkin keskivertoa tyhmempi ihminen, kun en saa tuosta mjr nimimerkin selostuksesta mitään tolkkua. Olen toki joskus kouluakin käynyt ja historiaa / yhteiskuntaoppia lukenut, mutta ei tuo silti avaudu.
P.S. Äänestin Niinistöä ekalla kierroksella.