Mutta miksi ei ole? Eka vedetään kilsa aitaa, jonkajälkeen jätetään 100 metriä vetämättä ja taas jatketaan. MIKSI?
No siinä kohdassa voi kulkea esim tie. Maalaiset ei tykkää jos niiden teiden halki vetää hirviaitoja.
Mutta miksi ei ole? Eka vedetään kilsa aitaa, jonkajälkeen jätetään 100 metriä vetämättä ja taas jatketaan. MIKSI?
Ei saatana. Vetäsivät sitä aitaa sen verran korkeelle, et mahtuu auto ali.No siinä kohdassa voi kulkea esim tie. Maalaiset ei tykkää jos niiden teiden halki vetää hirviaitoja.
Ei saatana. Vetäsivät sitä aitaa sen verran korkeelle, et mahtuu auto ali.
Siltojahan ne jo osaa käyttää. Kait ne oppii tunnelitkin. Hirveetä.Tai tunneli aidan alta, tuskin se hirvi sitä tajuaa käyttää.
Sitten pitää tunneliinkin laittaa hirviaita. Mistäs ne maalaiset sitten ajaa traktoreillaan?Siltojahan ne jo osaa käyttää. Kait ne oppii tunnelitkin. Hirveetä.
Joskus niiden teiden kohdalle tehdään portteja hirviaitaan mutta ne on varmaan jotain harvoin käytettyjä metsäauto- tms. teitä. Ja vissiin ne hiton hirvet osaa niitä aukoa kun portit välillä rötköttää ihan auki.No siinä kohdassa voi kulkea esim tie. Maalaiset ei tykkää jos niiden teiden halki vetää hirviaitoja.
Joskus niiden teiden kohdalle tehdään portteja hirviaitaan mutta ne on varmaan jotain harvoin käytettyjä metsäauto- tms. teitä. Ja vissiin ne hiton hirvet osaa niitä aukoa kun portit välillä rötköttää ihan auki.
En nyt tiedä oletko tosissasi vai et, mutta varmuuden vuoksi. "Aukkoja hirviaidassa" merkki tarkoittaa sitä, että aita ei ole koko matkalta jatkuva.
Mistä näitä kaupunkilaisia sikiää?
Rattorilla ajo on helpompaa, kuin autolla ajo. Tosin apulaitteita on paljon, ja niiden käyttön opettelu vie aikansa.Mulla alkoi syysloma hiphei. Ensimmäinen vuosiin. Mennään mörköperälle sukuloimaan. Olen varannut sieltä kaikki mahdolliset ruumiilliset ulkotyöt ihan vain siksi, että saan aivot irti ajattelusta. Pyydän siippaa myös opettamaan mut ajamaan traktorilla. Kunpa nyt ei mikään korona kaataisi aikeita.
Mulla alkoi syysloma hiphei. Ensimmäinen vuosiin. Mennään mörköperälle sukuloimaan. Olen varannut sieltä kaikki mahdolliset ruumiilliset ulkotyöt ihan vain siksi, että saan aivot irti ajattelusta. Pyydän siippaa myös opettamaan mut ajamaan traktorilla. Kunpa nyt ei mikään korona kaataisi aikeita.
Pyydän siippaa myös opettamaan mut ajamaan traktorilla
Joo... Pitää valita ajaako jäniksellä vai kilpikonnalla. Itse olen enemmän kilpikonna-tyyppiä...Trakorilla ajaminen on muuten miellyttävää tointa.
Rattorilla ajo on helpompaa, kuin autolla ajo. Tosin apulaitteita on paljon, ja niiden käyttön opettelu vie aikansa.
Ei vittu, toi yllä oleva biisihän on loistava!
En kuitenkaan mene tänään keikalle ja jos menen niin olen se läski lähellä lavaa.
Jää nyt vaan kotiisi nynnyilemään. Ei mene hyvä nynnyputki poikki.Ei vittu, toi yllä oleva biisihän on loistava! En kuitenkaan mene tänään keikalle ja jos menen niin olen se läski lähellä lavaa.
"Ratto Rilla" on oikeesti helpompi ajaa kuin autolla. Se ei ole ollenkaan herkkä, vaan jämäkkä, hidas ja jäärä. Ahtaisiin paikkoihin, tai vaikeaan maastoon, on tarjolla välitykset, joilla ajo voi olla hyvin hidasta ja helppoa.Saatavilla on monensorttisia traktoriloisia, ajattelin kokeilla useampaa jos suinkin ehdin. On sitten enemmän kokemusta. Aina välillä olis hyvä osata huristaa semmoisella. Ja siellä karhujen ja susien seassa on hyvä körötellä.
Jää nyt vaan kotiisi nynnyilemään. Ei mene hyvä nynnyputki poikki.