En kerro viimeiöistä untani. Minut vyötettäisiin ja vietäisiin, jos kertoa mä tohtisin.
Taas saatiin yhdelle palstalaiselle kasvot, ei ollutkaan pitkään aikaan kukaan laittanut omakuvaa.Rinkiläinen vai ringistä tippunut?
Oon ihan pihalla.
Vielä 289 vuorokautta ja Alko myy meikäläiselle väkeviä passia sekä hynää vastaan. H-hetki lähenee.
On tämä ihastuminen saanut jo nyt hyviäkin muutoksia aikaan. Olen rohkaistunut työmaallakin puhumaan ihan eri lailla. Siis muiden kuin tämän ihastukseni seurassa. Vielä kun uskaltaisi enemmän puhua tälle ihastuksellekin. Muutakin sanoa kuin huomenet. Tai onhan sitä siinäkin jo hyvä alku.
Ja sitten tämä että ihan vauhdilla ja omalla tahdolla olen laittamassa elämän tapani remonttiin. Tarkoitan että syö enempi salaatteja, kasviksia ja syö muuten pienempiä annosmääriä. Ja vähentää selkeästi herkuttelua. Myöhässä nämä muutokset tässä kyseisessä naisasiassa tulevat mutta kyllä muuten varmaan tuollainen remontti hyödyttäisi ja jatkossa varmaan takaisi paremmin saannin sitten naistenkin parissa?
Ja sitten tämä positiivisuus mikä minusta huokuu tällä hetkellä. Ihan iloinen fiilis tällä hetkellä, en halua luopua näistä unelmista tätä naista kohtaan jos se saa näin paljon hyviä muutoksia aikaan.
Ja varmaan pitää käydä psykologille puhumassa että pääsisi siitä hermoilusta tämän naisen läheisyydessä ja muiden ihmisten seurassa eroon. Kun tuosta tulee aika paljon nyt ylimääräistä stressiä ja ahdistusta.
Ja nyt olen huomannut että tämä nainen on minulle puhuessaan jokseenkin hämmentynyt ja yllättynyt. Miksi näin? Onko hän varattu ja ihmettelee kun olen siitä silti kiinnostunut. Enkö tiedä tätä? Vai onko hän yllättynyt kun nuorempi mies osoittaa kiinnostusta?
Älä kerrokaan. Siitä tykättäisiin ja raportoitaisiin.
Väärin meni.Se on puoli tuntia ja kiekko jäähän. Suomi voittaa 6-2.
Itse asiassa se loppui siihen. Nyt on parempi, tai ainakin pitäis olla. Persohan minä olen, mutta siksi en hae sitä lastia. Näin on menty jo aika pitkään. Paha vaanii, mutta ei saa napattua. Sen verran pitää aina kokeilla. Mutta ei lastia, vai kaksi olutta max. kotona.Alkoks teilläkin kaikki siitä kun saitte lopputilin? Sit haitte täyden lastin juhlan kunniaksi. Ette kainostellut yhtään.
Tämähän onkin mahtavaa, kun ihan kiitellään. Harvemmin on näin käynyt. Vertaistukea kai meinasin, kun kirjoittelin rajoittuneita näkemyksiäni. Eip mulla muuta, mutta nainen joka ei jaa kaikkia asioitaan muille ei ole totta, mutta on niillä kai jokin keskinäinen luottamus? Ainakin aikuisilla naikkosilla luulisi olevan, mutta kun olosuhteiden pakosta joudun toisinaan kuuntelemaan sisarusten ja ystävien välistä keskustelua, niin siinä käsitellään sellaista mitä en kertoisi edes Gestapon ja NKVDn parhaimpien inkvisiittoreiden painostuksesta. Käytännössä pakenen lisähappea kiskoen ulos rakennuksesta.Kiitos muuten nimimerkille @Mustanaamio hyvästä vastauksesta edelliseen tähän ketjuun lähettämääni viestiin.
Ja olen samaa mieltä . . . . . kesken.
Jos haluat nähdä länkkäreistä parhaimman, käännä heti yle teemalle.
Ikää kun kerttyy, niin ajatukset helpolla muuttuu.Blondiksi kutsuvat ja pahiskin puhuu kultatukkaisesta enkelistä, mutta kyllä mä sanon että toi Eastwood on brunetti. Eikö niillä ole silmiä päässä. Ikävää kun käsikirjoitus pakottaa hahmot sanomaan epäloogisia asioita. Eikä vissiin vetyperoksidiakaan ollut että Eastwoodista olisi saanut sen näköisen kun kirjoitettu hahmo.
Jukka Rautakorpi kun olisi saatu tähän pääosaan, niin juonessa olisi jotain järkeä.
Blondiksi kutsuvat ja pahiskin puhuu kultatukkaisesta enkelistä, mutta kyllä mä sanon että toi Eastwood on brunetti. Eikö niillä ole silmiä päässä. Ikävää kun käsikirjoitus pakottaa hahmot sanomaan epäloogisia asioita. Eikä vissiin vetyperoksidiakaan ollut että Eastwoodista olisi saanut sen näköisen kun kirjoitettu hahmo.
Jukka Rautakorpi kun olisi saatu tähän pääosaan, niin juonessa olisi jotain järkeä.
Reagoin, tykkäsin, ignorasin, yskähdin, vedin kännit, oksensin, ilmoitin jatkoaikaan, raportoin itseni.Ne ei muuten oo tykkäyksiä vaan reaktiopisteitä.
Tässä on pisteitä. Ja tiedätkö mitä?Reagoin, tykkäsin, ignorasin, yskähdin, vedin kännit, oksensin, ilmoitin jatkoaikaan, raportoin itseni.
Noin paljon erilaisia reaktioita mut en kyllä näe vieläkään niitä pisteitä missään. Mut jostain syystä näen että mun huoneeseen on ilmestynyt äsken kaksi uutta ovea. Hehhehhee! Mikähän noista johtaa ulos? Onneksi tykkään arvoituksista.