Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 770
  • 66 813

redpecka

Jäsen
(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  3. 1999, Kesä, vähän ennen Ruisrokkia, parturilla krapula, Unknown location, @Reverent
  4. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  5. 1999, - , Unknown location, Cloaca Maxima
  6. 2006, kevät, Pori, Arnold
  7. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, -FNM-
  8. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, Käyttäjänimetön
  9. 2018, Kesä, Pori, Punamusta
  10. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) Ollakseni
  11. 2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
  12. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  13. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.

Haa, meikäläinen parantelee koko ajan asemiani, enää olen neljänneksi viimeinen. @Hauptmann taitaa viedä tän ellei joku just loppumetreillä saa jotain peruutusaikaa johonkin kerimöön.

E: Editoitu Punamustan tarkat speksit alemmasta viestistä, olla numero yhdeksässä tällä hetkellä. Siis yhdeksänneksi viimeisenä, mutta viidenneksi tuoreimmalla tukalla kumminkin, jos noita dödö-poikia ei lasketa.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kävin parturissa viimeksi alkuvuodesta 2006. Keväästä 2006 alkaen hiustyylini onkin ollut muutaman millin mittainen sänki (mitä nyt kerran sittemmin yritin kasvattaa vaan eihän siitä mitään tullut). Suunnilleen kerran kuussa vetelen hiukseni itse koneella lyhyemmäksi.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Mutta mikä tuossa 1999 vuodessa on ollut. Onko jengi villiintynyt vuosituhannen vaihtumiseen, eikä ole enää partureihin astunut kun on niin vanhanaikaista moinen?
 

ace

Jäsen
Viimeiset (ainakin) kuusi parturissa käyntiä on tapahtunut maissa Romania, Unkari, Venäjä, Kiina. Tuorein pari kk sitten täällä Romaniassa, pian pitää mennä jo uudestaan. Oma trimmailu ja sheivailu vähentää parturissa käyntiä tosi paljon.

Kiinassa tukanleikkuu oli kyllä elämys. Kaksi neitokaista pesi kuontaloni ollessani makuuasennossa hierontapöytää muistuttavalla alustalla takahuoneessa ja kun olin vihdoin valmis leikattavaksi, minut istutettiin salin puolelle normaaliin parturin tuoliin. Siinä vaiheessa jonkun verhon takaa saapui rokkitähteä muistuttanut miespuolinen parturi nahkatakkeineen ja rautaa oli ranteissa, kaulassa ja sormissa enemmän kuin laki sallii. Hän kirjaimellisesti suoritti pelkän leikkauksen, jonka jälkeen neitokaiset saapuivat pyyhkimään hiusten pätkät pois ja riisuivat kapan yltäni. Ihan hyvä siitä kuitenkin tuli.

Ja pervoille tiedoksi että vaikka siltä saattaa kuulostaakkin, mitään pervoa ei tapahtunut. Salonki ei myöskään ollut mikään itämaisen hämyinen, vaan ihan normaali parturin liiketila.
 

redpecka

Jäsen
Viimeiset (ainakin) kuusi parturissa käyntiä on tapahtunut maissa Romania, Unkari, Venäjä, Kiina. Tuorein pari kk sitten täällä Romaniassa, pian pitää mennä jo uudestaan. Oma trimmailu ja sheivailu vähentää parturissa käyntiä tosi paljon.
Harmi, ettei @scholl ole enää keskuudessamme, sieltä suunnalta voisi tulla tähän barbeeriteemaan kovan luokan tykitystä.
 

redpecka

Jäsen
(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  3. 1999, Kesä, vähän ennen Ruisrokkia, parturilla krapula, Unknown location, Reverent
  4. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  5. 1999, - , Unknown location, Cloaca Maxima
  6. 2006, Kevät(talvi), Unknown location, @CuJo#31
  7. 2006, kevät, Pori, Arnold
  8. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, -FNM-
  9. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, Käyttäjänimetön
  10. 2018, Kesä, Pori, Punamusta
  11. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) Ollakseni
  12. 2020, Kevät, Helsinki, Lassila, Breeze Harbour
  13. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  14. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
~ @ace Kosmopoliitti, kaiken maailman parturit käy ja sopii, kunhan säännöistä sovitaan, hyvällä maulla, ei pervoille.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Hyvin puhuu nuo puolalaiset englantia elokuvassa. Ehkei ollut puolankielentaitoisia saatavilla tähän leffaan. Vie kyllä osan fiiliksestä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@redpecka ja muut joita ei kiinnosta. Kävin 15.9. Salpauksen kampaamossa jossa opiskelija lyhensi hiukseni. Käytettiin molemmat maskia kun koulu niin edellytti. Ei minulla muuta juuri nyt.
 

redpecka

Jäsen
Palstalla on ilmaistu muistaakseni kiinnostusta yhtyettä kohtaan jossa olen. Kanavamme on tässä. Minut tunnistanee helposti joukosta.

Minä en ole sattunut apajille silloin kun tästä bändistä on mahdollisesti puhittu, mutta kiva osua nyt. Ahaa. Tästä tulee mieleen Lpran 80-90 -luvun poikaorkesterit, hyvä ja aito meininki. Rumputuksesta mitään ymmärrä, mutta jos tuolla joku patafani bassaria polkee tuohon tahtiin niin hyvähyvä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvin puhuu nuo puolalaiset englantia elokuvassa. Ehkei ollut puolankielentaitoisia saatavilla tähän leffaan. Vie kyllä osan fiiliksestä.

Hollywood-elokuva? Mä oon tullut siihen tulokseen, ettei ne kunnolla edes yritä. Etsiä puolantaitoisia näyttelijöitä siis.

Toista se on, jos jonkun Wajdan tai Pawlikovskin elokuvan katsoo. Niissä on kieliasiatkin kunnossa. Murteista en pysty sanomaan, osuuko nekin kohdalleen.
 

redpecka

Jäsen
(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  3. 1999, Kesä, vähän ennen Ruisrokkia, parturilla krapula, Unknown location, Reverent
  4. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  5. 1999, - , Unknown location, Cloaca Maxima
  6. 2006, Kevät(talvi), Unknown location, CuJo#31
  7. 2006, kevät, Pori, Arnold
  8. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, -FNM-
  9. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, Käyttäjänimetön
  10. 2018, Kesä, Pori, Punamusta
  11. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) Ollakseni
  12. 2020, Kevät, Helsinki, Lassila, Breeze Harbour
  13. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  14. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
~ ace Kosmopoliitti, kaiken maailman parturit käy ja sopii, kunhan säännöistä sovitaan, hyvällä maulla, ei pervoille.
- - -

"Kävin 15.9. Salpauksen kampaamossa jossa opiskelija lyhensi hiukseni." Merkin @Iisoppi taholta.

Meneekö tämä jopa tuohon suoraan kakkossijalle..? Taitaa mennä. Jäniksenä vielä juoksee Hera ja jäniskevennyksenä nuo muut.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyl mä sanoisin silti et jalkapallo. Ite pesis ihan kivaa katsottavaa mut peruskoulun liikuntatunneilta jäi huonot muistot, joten mieluummin futis.
Peruskoulun liikuntatunnilla mursin luokkakaverilta kolme sormea pesiksessä. Jätkä syötti, katsoi että nyt tuli väärä ja työnsi kädet eteen. No enhän minä enää siinä vaiheessa voinut lyöntiä pysäyttää...

Vähän yli kaksi vuotta kun olin viimeksi parturissa.
Taisi olla 90-luvulla kun parturi viimeksi hoiteli minua ja minä parturia. Viimeiset 20 vuotta on vaimon avustuksella hoitunu nuo molemmat.
 

redpecka

Jäsen
Päivitetään nyt kun naisiakin paikalle saatin, mielestäni näin tarkalla maalittamisella pääsee muiden syksynlapsien ohi, paitsi ton yhden juipin joka kävi viime viikolla parturissa.

(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
  1. 1993, - , Piparlandia, Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, mikko600
  3. 1999, Kesä, vähän ennen Ruisrokkia, parturilla krapula, Unknown location, Reverent
  4. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, redpecka
  5. 1999, - , Unknown location, Cloaca Maxima
  6. 2006, Kevät(talvi), Unknown location, CuJo#31
  7. 2006, kevät, Pori, Arnold
  8. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, -FNM-
  9. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, Käyttäjänimetön
  10. 2018, Kesä, Pori, Punamusta
  11. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) Ollakseni
  12. 2020, Kevät, Helsinki, Lassila, Breeze Harbour
  13. 2020, Kesä, Hämeenlinna, vilperi
  14. 2020 Syksy,15.9. Salpauksen kampaamossa jossa opiskelija lyhensi hiukseni. @Iisoppi
  15. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
~ ace Kosmopoliitti, kaiken maailman parturit käy ja sopii, kunhan säännöistä sovitaan, hyvällä maulla, ei pervoille.
 

Glove

Jäsen
Hollywood-elokuva? Mä oon tullut siihen tulokseen, ettei ne kunnolla edes yritä. Etsiä puolantaitoisia näyttelijöitä siis.

Toista se on, jos jonkun Wajdan tai Pawlikovskin elokuvan katsoo. Niissä on kieliasiatkin kunnossa. Murteista en pysty sanomaan, osuuko nekin kohdalleen.
Kansainvälistä yhteistyötä linjalla Englanti, Tsekki, USA. Päälle vielä uusi-seelantilainen ohjaaja.
 

redpecka

Jäsen
Ai tämmöinen ketju. Luin läpi ja teen parit korjaukset ja lisään valitettavat ohimenneet:

(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
(1990-luvulla @Evil hoiteli parturin, sittemmin naimisissa)
(2008, - , Unknown location, tukaa leikattiin, Ollakseni)
  1. 1993, - , Piparlandia, @Partakus
  2. 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
  3. 1999, Kesä, vähän ennen Ruisrokkia, parturilla krapula, Unknown location, @Reverent
  4. 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, @redpecka
  5. 1999, - , Unknown location, @Cloaca Maxima
  6. 2006, Kevät(talvi), Unknown location, @CuJo#31
  7. 2006, kevät, Pori, @Arnold
  8. 2007, - , Jyväskylä, Siinä Luutarhan vieressä, @-FNM-
  9. 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, @Käyttäjänimetön
  10. 2018, Kesä, Pori, @Punamusta
  11. 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta, parta @Ollakseni
  12. 2020, Kevät, Helsinki, Lassila, @Breeze Harbour
  13. 2020, Kesä, Hämeenlinna, Kauriala @vilperi
  14. 2020 Syksy,15.9. Salpauksen kampaamossa jossa opiskelija lyhensi hiukseni, suojavarustukset käytössä @Iisoppi
  15. 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Unknown location, @Hauptmann
~ @Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ @Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
~ @ace Kosmopoliitti, kaiken maailman parturit käy ja sopii, kunhan säännöistä sovitaan, hyvällä maulla, ei pervoille.
~ @vetti Kolmen viikon välein á 48e, ei mikään kampaamoparturisekoitus!

Peli päättynyt, Hauptmann voitti ja Partakus jäi tällä kertaa viimeiseksi. Mutta mutta, ensi syksyyn on vielä aikaa ja ehtii vetää tiukkojakin treenejä tässä ja ehkä leirejäkin, joten katsotaan vuoden 2021 kisassa seuraavaksi miten sakset naksuvat.

P.S. "En viitsi edes osallistua, kävin viimeksi toissa viikolla." @Glove Seuraavaan kisaan sitten mukaan!
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olen tulossa taas Helsinkiin tässä syyslomalla, ja eilen tuli summanmutikassa otettua vain nopeasti joku junavuoro. No, unohdinpa että tänään on Suomi - Irlanti kl. 19:00, ja olen juuri silloin junassa. Voi vittu. Näin siinä käy kun tekee hätiköityjä ratkaisuja.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Olen tulossa taas Helsinkiin tässä syyslomalla, ja eilen tuli summanmutikassa otettua vain nopeasti joku junavuoro. No, unohdinpa että tänään on Suomi - Irlanti kl. 19:00, ja olen juuri silloin junassa. Voi vittu. Näin siinä käy kun tekee hätiköityjä ratkaisuja.
Luurista katot viafreen kautta pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös