Luulen että nyt narraat, Olenko oikeassa?Todellakin.
- en ole kännissä
- ei ole darra
- ei ole varastettua tavaraa hallussa
- juon kohta teetä
Mun raktori on Case merkkinen. Tosin ei ole tullut ajettua sillä pariin vuoteen kun se on pehtoorin luona. Täytyypä käydä ajamassa metsiä läpi raivaussaha mukana.Mulla alkoi syysloma hiphei. Ensimmäinen vuosiin. Mennään mörköperälle sukuloimaan. Olen varannut sieltä kaikki mahdolliset ruumiilliset ulkotyöt ihan vain siksi, että saan aivot irti ajattelusta. Pyydän siippaa myös opettamaan mut ajamaan traktorilla. Kunpa nyt ei mikään korona kaataisi aikeita.
Mun raktori on Case merkkinen. Tosin ei ole tullut ajettua sillä pariin vuoteen kun se on pehtoorin luona. Täytyypä käydä ajamassa metsiä läpi raivaussaha mukana.
Mitkä ovat tyyppimerkinnät? 70-luvun Case on vähän niinkuin 70 luvun jenkkiautot; Epäkäytännöllinen, mutta hauska.Tuolla on kaksikin Casea, semmoisella ajattelin huristaa sitten kun tiedän mitä teen. Aloitan sellaisella 70-luvun peltikasalla, jonka hipiää ei tarvitse varoa.
Mitkä ovat tyyppimerkinnät? 70-luvun Case on vähän niinkuin 70 luvun jenkkiautot; Epäkäytännöllinen, mutta hauska.
Näinhän se on, paitsi silloin kun ottaa sen muutaman olusen. Ei mikään tunnu mukavammalta kuin pienehkö nousuhumala ja päälle vielä tuo hyvä lätkämatsi. Seuraavana päivänä se ero sitten tulee. Darra tai olo kun voisi juosta maratonin. No elämä on ja niillä korteilla mennään mitä jaetaan.Viasatilta hokia, pitsaa, sipsua ja limukkaa. Loistava ja vauhdikas perjantai. Oikeestaan tää on mukavempaa kun dokaaminen. Sitä ei vaan aina muista.
Joo tuossa se ruudulla pyörii. Muistan alun perusteella kyllä katsoneeni tämän leffan, mutta ei ole kyllä muistikuvia, miten tämä päättyy.Telkussa menee kunniattomat paskiaiset. Erinlainen leffa, ja siksi kohtuu ok.
Ihan on sellainen tunne, että voitan tänään eurojackpotin päävoiton.
Ei käy, mulle tulee.
Mistäs hait omasi? Mää hain Pick ' n ' Payn Ärrältä. 1/5-osuus.
Ihan on sellainen tunne, että voitan tänään eurojackpotin päävoiton.
Niin luottavainen olo, että melkeen vois jo katsoa uutta autoa.
No en kerro muuta, kuin että hakaristi puukolla pysyvästi otsaan.Joo tuossa se ruudulla pyörii. Muistan alun perusteella kyllä katsoneeni tämän leffan, mutta ei ole kyllä muistikuvia, miten tämä päättyy.
Joo. Mutta jää nyt katsomatta, heittäydyin juuri pitkälleni sänkyyn.No en kerro muuta, kuin että hakaristi puukolla pysyvästi otsaan.
Se on oma ratkaisu.Joo. Mutta jää nyt katsomatta, heittäydyin juuri pitkälleni sänkyyn.
Kyllä se on ihan tervettä unelmoida näin perjantai-iltaisin pari tuntia.
Itekkin avoin etuovi.comin ja kaikki myynnissä olevat kämpät esiin ja "kallein ensin" järjestyksessä:D
Jaaha. Tulokset tuli ja 1+1 oikein. Joko saa juhlia? Joku kyrpä sen päävoiton voitti tänäänkinMäkin voitan tänään eurojaskassa päävoiton. Laitan eläinklinikan pystyyn, mihin vähävaraiset saa tuoda eläimiään lääkäriin ilmasiks. Lopuilla ostan sitten namuja ja limpparia.
Jaaha. Tulokset tuli ja 1+1 oikein. Joko saa juhlia? Joku kyrpä sen päävoiton voitti tänäänkin
Itse olisin ostanut mainos tilaa kaikkialta ja haukkunut vihamiehiäni. Kuten jokainen järkevä ihminen tekee saadessaan rahaa.Mäkin voitan tänään eurojaskassa päävoiton. Laitan eläinklinikan pystyyn, mihin vähävaraiset saa tuoda eläimiään lääkäriin ilmasiks. Lopuilla ostan sitten namuja ja limpparia.
Kiva kuullaTänne osui. NOT.
Ei tänäänkään.
Oletpas lisko liero.Itse olisin ostanut mainos tilaa kaikkialta ja haukkunut vihamiehiäni. Kuten jokainen järkevä ihminen tekee saadessaan rahaa.
Yksi tuttu yrittäjä nimeltään Mika, osti kerran mainoksen seuran kausijulkaisuun tai johonkin vastaavaan. Mutta ei laittanutkaan firman nimeä siihen vaan tekstin ”Hyvä Mika!”Todnäk jos kohdalle osuisi, niin ostaisin mainospaikan jokaisen liigajengin pelipaidasta ja mainostaisivat porin ässiä.