Nyt @vilperi ihan ystävällisenä neuvona: koita keskittyä johonkin muuhun. Näin ulkopuolisena huomaa, että aika kierroksilla alat käymään tuon naisen ja ihastumisen suhteen. Varsinkin jos olet mielenterveyskuntoutuja, niin nyt voisi olla aika keskittyä esim. siihen urheilun katsomiseen. Ja jouluhan on kohta tulossa. Haluaisitko kenties keskustella hanna-tädeistä? Yst.terv. Minä täältä.
Jaaha. Pitkästä aikaa tempasin jallua naamaan eilen ja mitä siitä seurasi? Akka sanoi, että olin unessa kyljellään ollessa ottanut munan esiin ja kussut lattialle sängystä.
Meillä 3-vuotiaan kanssa treenit käynnissä vaipattomuuteen ja aina välillä käy vahinko. Sitä kusta on lattialla yllättävän iso lammikko, joten en edes halua tietää mikä siivo tuollaisesta seuraa.Jaaha. Pitkästä aikaa tempasin jallua naamaan eilen ja mitä siitä seurasi? Akka sanoi, että olin unessa kyljellään ollessa ottanut munan esiin ja kussut lattialle sängystä.
En itsekkään. Onneksi nukuin.Meillä 3-vuotiaan kanssa treenit käynnissä vaipattomuuteen ja aina välillä käy vahinko. Sitä kusta on lattialla yllättävän iso lammikko, joten en edes halua tietää mikä siivo tuollaisesta seuraa.
Krapulapäissään sitten sohvalla maaten katselet arvostellen pölyisiä nurkkia ja kyselet arvostelevaan äänensävyyn, että eikö voisi pitää huushollista vähän parempaa huolta.En itsekkään. Onneksi nukuin.
Yrjö parka.Yrjö lentää kaaressa. Mä merkkaan reviiriä.
Ossi runteli Donaldín trumpetin. Yrjö lensi kaaressa pusikkoon. Kennedy löi päänsä Dallasin mäntyyn ja "Spede, Vesku ja Roni R. samassa näytelmässä..." Sen pituinen se.Yrjö parka.
Oiskohan voinu olla samat joutsenet mitkä kolme viikkoa sitten täällä Oulussa lenteli kohti etelää? Ei kait ne niin hitaita ole sentään.Joutsenet toitottelee tuolla ulkona. Ehkä ne on lähdössä etelänmatkalle. Hyvää matkaa siis!
Mä näin ja pari päivää sitten joutsenia, nokka pääosin keltainen ja höyhenpuku valkoinen. Jos tuntomerkit täsmää, niin voi hyvin olla samoja.Oiskohan voinu olla samat joutsenet mitkä kolme viikkoa sitten täällä Oulussa lenteli kohti etelää? Ei kait ne niin hitaita ole sentään.
Tais olla oranssit nokat ja valkoinen höyhenpeite. Sattuisitko tietämään, että kuinka nopeasti joutsenet keskimäärin taivaltavat?Mä näin ja pari päivää sitten joutsenia, nokka pääosin keltainen ja höyhenpuku valkoinen. Jos tuntomerkit täsmää, niin voi hyvin olla samoja.
Täytyy kysyä ja laittaa whatsapp Holgerssonin Nilsille. Se tietää nää jutut.Tais olla oranssit nokat ja valkoinen höyhenpeite. Sattuisitko tietämään, että kuinka nopeasti joutsenet keskimäärin taivaltavat?
Kiitos vastauksesta Nils. Eli liekö sitten olleetkaan nuo samat jotka näin sillon lokakuussa. Joutsenia ne kuitenki oli!@Rekka Pinne moi. Nils vastas ja laittoi, että 70-90 km/h on joutsenilla lentonopeus.