Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 983
  • 66 802

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keikkavinkki! Kaikki tänään Kuudennelle Linjalle, siellä esiintyy Tamara Luonto!





Tamara Luonto on erinomainen uusi tuttavuus. Tässä on poppia, punkkia ja lo-fi-estetiikkaa vaikka muille jakaa. Vaikka yleisilme on rouhea, niin kitaroissa on myös jopa Byrds-henkistä helinää. Täyden kympin poppiskaahaus. Nyt soitellaan Nummiksen sielun syviä säveliä.

Suomesta tulee nykyään helvetin hyvää indietä. Tai on tullut jo pitkään. Itse en mielelläni jaottele artisteja sukupuolen mukaan, mutta on silti huomionarvoista, että nykyisessä Suomi-indiessä naispuoliset artistit ovat merkittävä voima: esimerkkeinä vaikka Litku Klemetti, Maustetytöt, Hulda Huima ja Tamara Luonto.

Kippis sille! Niin ja kandee mennä keikalle, kun vielä pääsee. Kohta on taas Suomi kiinni eikä kenelläkään ole kivaa.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Rattorilla ajo on helpompaa, kuin autolla ajo. Tosin apulaitteita on paljon, ja niiden käyttön opettelu vie aikansa.

Saatavilla on monensorttisia traktoriloisia, ajattelin kokeilla useampaa jos suinkin ehdin. On sitten enemmän kokemusta. Aina välillä olis hyvä osata huristaa semmoisella. Ja siellä karhujen ja susien seassa on hyvä körötellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kohta lähdetään mökille, ei "omalle" (siis isäni) vaan ystäväpariskunnan mökille tohon parinkymmenen kilsan päähän. Odotettavissa on ehkä Iisopin kitinää kun muut ihmiset ei toimi niin ettei ne Iisoppia ärsytä. Tai ehkä vika lähinnä siinä kitisijässä... Tai voihan kaikki mennä ihan jouhevasti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei vittu, toi yllä oleva biisihän on loistava!

Se ON. Jos tuon esittäisi joku mainstream-artisti, niin siinä olisi hitti. Mutta tällaisia helmiähän Suomi-indiestä löytyy. Siellä tehdään paremmat ja popimmat biisit kuin nykyisessä valtavirrassa, joka on ihan hirveää sköndeä.

En kuitenkaan mene tänään keikalle ja jos menen niin olen se läski lähellä lavaa.

Ei vissiin pääse lähellekään lavaa, jengin pitää mennä pöytiin. Mutta jos olet siellä, niin lupaan laittaa itselleni jonkun KK-tuntomerkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei vittu, toi yllä oleva biisihän on loistava! En kuitenkaan mene tänään keikalle ja jos menen niin olen se läski lähellä lavaa.
Jää nyt vaan kotiisi nynnyilemään. Ei mene hyvä nynnyputki poikki.
 
K

Kiekkokatsoja

Saatavilla on monensorttisia traktoriloisia, ajattelin kokeilla useampaa jos suinkin ehdin. On sitten enemmän kokemusta. Aina välillä olis hyvä osata huristaa semmoisella. Ja siellä karhujen ja susien seassa on hyvä körötellä.
"Ratto Rilla" on oikeesti helpompi ajaa kuin autolla. Se ei ole ollenkaan herkkä, vaan jämäkkä, hidas ja jäärä. Ahtaisiin paikkoihin, tai vaikeaan maastoon, on tarjolla välitykset, joilla ajo voi olla hyvin hidasta ja helppoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Mulla alkoi syysloma hiphei. Ensimmäinen vuosiin. Mennään mörköperälle sukuloimaan. Olen varannut sieltä kaikki mahdolliset ruumiilliset ulkotyöt ihan vain siksi, että saan aivot irti ajattelusta. Pyydän siippaa myös opettamaan mut ajamaan traktorilla. Kunpa nyt ei mikään korona kaataisi aikeita.
Mun raktori on Case merkkinen. Tosin ei ole tullut ajettua sillä pariin vuoteen kun se on pehtoorin luona. Täytyypä käydä ajamassa metsiä läpi raivaussaha mukana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mun raktori on Case merkkinen. Tosin ei ole tullut ajettua sillä pariin vuoteen kun se on pehtoorin luona. Täytyypä käydä ajamassa metsiä läpi raivaussaha mukana.

Tuolla on kaksikin Casea, semmoisella ajattelin huristaa sitten kun tiedän mitä teen. Aloitan sellaisella 70-luvun peltikasalla, jonka hipiää ei tarvitse varoa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viasatilta hokia, pitsaa, sipsua ja limukkaa. Loistava ja vauhdikas perjantai. Oikeestaan tää on mukavempaa kun dokaaminen. Sitä ei vaan aina muista.
 
Tuolla on kaksikin Casea, semmoisella ajattelin huristaa sitten kun tiedän mitä teen. Aloitan sellaisella 70-luvun peltikasalla, jonka hipiää ei tarvitse varoa.
Mitkä ovat tyyppimerkinnät? 70-luvun Case on vähän niinkuin 70 luvun jenkkiautot; Epäkäytännöllinen, mutta hauska.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Mitkä ovat tyyppimerkinnät? 70-luvun Case on vähän niinkuin 70 luvun jenkkiautot; Epäkäytännöllinen, mutta hauska.

En vielä tiedä, voin kurkistaa kun pääsen sinne sunnuntaina. (Määritelmäsi sai minut kiinnostumaan tästä hommasta entistä enemmän. ^^)
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Viasatilta hokia, pitsaa, sipsua ja limukkaa. Loistava ja vauhdikas perjantai. Oikeestaan tää on mukavempaa kun dokaaminen. Sitä ei vaan aina muista.
Näinhän se on, paitsi silloin kun ottaa sen muutaman olusen. Ei mikään tunnu mukavammalta kuin pienehkö nousuhumala ja päälle vielä tuo hyvä lätkämatsi. Seuraavana päivänä se ero sitten tulee. Darra tai olo kun voisi juosta maratonin. No elämä on ja niillä korteilla mennään mitä jaetaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan on sellainen tunne, että voitan tänään eurojackpotin päävoiton.

Niin luottavainen olo, että melkeen vois jo katsoa uutta autoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ihan on sellainen tunne, että voitan tänään eurojackpotin päävoiton.

Ei käy, mulle tulee.

Mistäs hait omasi? Mää hain Pick ' n ' Payn Ärrältä. 1/5-osuus.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ihan on sellainen tunne, että voitan tänään eurojackpotin päävoiton.

Niin luottavainen olo, että melkeen vois jo katsoa uutta autoa.

Kyllä se on ihan tervettä unelmoida näin perjantai-iltaisin pari tuntia.
Itekkin avoin etuovi.comin ja kaikki myynnissä olevat kämpät esiin ja "kallein ensin" järjestyksessä:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös