Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 639 461
  • 67 752
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Täytyy oikeesti välillä kyllä kiittää ylempiä voimia tästä mun mielikuvituksesta. Oli taas niin villit unikuvat että venatkaas kun kerron:

Alkuyöstä torkuin aluksi vain pari tuntia, mutta se ei haitannut. Kerkisin päästä suljettujen ovien sisään seuraamaan ulkopuolisena henkilönä erittäin nopeatempoista seksikohtausta. Tämä nainen oli siinä pukeutunut poliisiksi ja näkemäni sekä kuulemani perusteella naisella oli selvästi jokin kidutusfetissi.

Sessio oli ohi nopeasti, sillä eihän unissa tapahtumat ikinä etene tasaisen lineaarisesti. Harmi, sillä tuota olisi kyllä voinut seurata pidempäänkin. Uni päättyi vasta kun seksiä harrastanut pari poistui huoneesta naisen kiitellessä miestä viettellevä ilme kasvoillaan.

Oudointa on varmaan että en tunnistanut kumpaakaan näkemistäni kasvoista, en ainakaan niin hyvin että osaisin sanoa keiden illusiivista seksihetkeä mä pääsin todistamaan.

Hold on, it gets even better...

Toisessa unessa olin myös pelkkä sivustakatsoja, kun törmäsin useampaan Disney Pixar-hahmoon. Alussa oli Woody Toy Storysta jahtaamassa jonkun tuntemattoman lelun kättä (?) bussipysäkillä. Sen tarkemmin en enää tästä muista, mutta unen lopussa oli selkeämpi kohtaus jossa näin, ja tunnustan että tämä oli jo kolmas kerta, unessani Ötökän Elämää-elokuvan hahmoja.

Tällä kertaa heinäsirkkojen pääpahis Hopper oli taas kerran äärimmäisen käärmeissään jostain velipojalleen Moltille, koska tämä oli toiminut täysin vastoin hänen neuvojaan. Molt oli juuri saamassa turpaan, mutta uni loppui siihen, joten en tiedä mitä tapahtui sen jälkeen.

Että hyvää huomenta vaan teillekin.

Edit: Joo arvasitte varmaan, että katon liikaa Disney-leffoja. Vaarallinen kombo jos on myös luonnostaan aktiivinen mielikuvitus.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eiks toi oo aika tylsää seurata noita ehdokkaiden puheita ääntenlaskun aikana? Kumpikin on niin luottavaisin miälin ja voitto tulee ja blaa blaa. Eikö olis paljo coolimpaa kun jannuilla olis samallainen ote kun jatkiksen otteluseurannassa? Vittu mitä paskaa, vituiks menee kumminkin.
Kyllähän se olisi ollut aika päheetä jos Biden olisi ekassa puheessaan voiton varmuuden sijasta sanonut... Rakkaat kannattajat! Vituiks tää meni, menkää kaikki nukkumaan. Trump kyllä lopulta voittaa tämän homman.
Mutta tuo ei sopisi amerikkalaiseen menttaliteettiin... Kaikki on voittajia kunnes häviävät. Ja Trump ei varmaan myönnä häviötä vaikka oikeasti häviäisi pressanvaalit.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli tosta vihjailupelikiellosta mieleen, että olen minäkin vihjaillut, mutta ilmeisesti silloin lähetettiin vain yyveetä eikä raportoitu.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mitä täällä nyt vihjaillaan?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vihjailen tällä viestillä
Hyi.

Jottei mene ihan asian vierestä. Tulin Oodiin venailemaan että pääsis fysion käsiteltäväksi ja on se tavallaan hienoa että porukka jättää tohon viereen läppärit tms ihan vaan tohon kun menee hakemaan kahvia. Ei pelkoa pöllimisestä.

Ei ole @pettter in Jopon kohtaloa tiedossa. Nehän toki löytyy ringistä.

Niin ja joskus kerroin että mietin että onko tuo yksi ex-duunikaveri homodeittiapissa. No, sehän se oli. Ja on vaimonsa luvalla liikeellä. Sääli ettei hän ole ollenkaan mun tyyppiä. Kyllä se tutka silloin jokunen vuosi sitten vähän piipittikin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
No kai sitä silti voi vähän kannikkaan raapasta?
No ei voi. Mulla on sellainen rajoite, katsos, että pitää olla mun tyyppiä.
"Kukkii se perunakin" -sanonta ei pidä mun kohdalla paikkaansa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joko? No en helvetissä, jos ei oo tän päivän viestit osoittanut sitä vielä.

Poliitikot oikeisiin töihin. Joku yksi päättäjä sinne voi jäädä, joka tekee asiat kansalaisten parhaaksi.
Sopii mulle. Kunhan se joku yksi oon mä. Musta tulisi hyvä valtakunnankansleri.
@Turha Kaukalo olisi mun viestintäpomo.
@BOL pitäis huolen liigasta
@Vanha Len pitäisi terveysministeriön kurissa, samoin Turun
Lista jatkuu.

Sit mun hyvä frendi olisi paikallinen Trump. Tekis ihan just niinkun mä sanon, mutta niin että olis vähän vastaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sopii mulle. Kunhan se joku yksi oon mä. Musta tulisi hyvä valtakunnankansleri.
@Turha Kaukalo olisi mun viestintäpomo.
@BOL pitäis huolen liigasta
@Vanha Len pitäisi terveysministeriön kurissa, samoin Turunu
Lista jatkuu.

Sit mun hyvä frendi olisi paikallinen Trump. Tekis ihan just niinkun mä sanon, mutta niin että olis vähän vastaan.
@Jomppa_Koo olis luonnollisesti itseoikeutettu saunamajuri?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikä on sun tyyppiä?
Ei nyt mennä siihen. Yks tossa just viestitteli et kelpaiskos. Tuli sellaisia kuvia mitä ei täällä voi julkaista, tai edes kertoa. Mut ei pojat, mä olen sitoutuvaa tyyppiä. Vaikkka jo kerran olinkin naimisissa niin siihen rooliin kelpaa kyllä.

Noista deittijutuista vielä sen verran: pojat/miehet/tms uskokaa kun sanotaan. Munkin profiilissa on sanottu "vaatetus vapaa, mutta pakollinen". Ihan muuta sieltä pukkaa. Ei kiinnosta, ihan ekaksi ainakaan. Kiva toki katsoa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mikähän tässä muuten on. 99,9% miehistä olisi hyvillään, jos nainen laittaisi heti pillukuvia. Mut naisille tai miehille ei kullikuvat kelpaa.
Älä. Mua saa kyllä tammat kouria munista ihan vapaasti, mutta uskoppa The Ykköstä ja grab her by the pussy, niin jo viedään niskaperseellä arestiin saatana.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikähän tässä muuten on. 99,9% miehistä olisi hyvillään, jos nainen laittaisi heti pillukuvia. Mut naisille tai miehille ei kullikuvat kelpaa.
Mä saan ihan tarpeeksi sitä itteään, en mä siihen enää mitään kuvia tarvitse. Enkä tuntemattomilta halua.
Muista toki en tiedä. En toki tähän kuitenkaan mitään GLM-liikettä pistä pystyyn. Mitäs läksin. Nih.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy