Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sulla on kyllä hieno vaimo.En ole itse käynyt moneen vuoteen parturissa, kun vaimo vetää 4xvuodessa 9mm siistiksi.
Sulla on kyllä hieno vaimo.En ole itse käynyt moneen vuoteen parturissa, kun vaimo vetää 4xvuodessa 9mm siistiksi.
Tuolla tuloksellahan mentäisi suvereeniin johtoon. Äkkiä kisahakemusta vaan eetteriin.En viitsi edes osallistua, kävin viimeksi toissa viikolla.
Sori, unohtui Hauptmann, Lisätään ja suoraan piikkipaikalle!
1989, kevät, Helsinki, redpecka
2007, - , Uknown location, -FNM-
2012, kevät, Unknown location, Käyttäjänimetön
2018, Syksy, Unknown location, Punamusta
2020, Kevät, Unknown location, Breeze Harbour
2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location @Hauptmann
~ Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
Ei mene nynnyketjuun, vaan homo-.Meneekö tää nynnyketjuun vai tänne?
Käyn parturissa kuukauden välein. Ihan parturissa parturissa. 30e. Kuukauden välein.
Siis nimenomaan lasketaan parturikäynnit, kai omaa fledaa saa niittää ihan miten lystää tai olla niittämättä. Tällä tuloksella jäisit kyllä aika suvereeniselle jumbosijalle. Suosittelen osallistumaan kisaan vaikka tuo sinun -93 on aika toivoton etappi lähtee kuromaan, mutta mitä vain voi tapahtua.Tammikuun 2001 jälkeen hiuksiani on leikannut vain minä, ja jos tällä 20 vuoden kokemuksella rupeaisin nimittämään itseäni parturiksi, niin vastaus olisi 3 päivää sitten.
Oikea parturiparturi taasen on leikannut hiukseni viimeksi varmaankin vuonna -93. Äitini leikkasi hiukseni muuten, ja vissiin ihan hyvin. Piparia riitti nuoruudessa.
Että miten se sitten lasketaan.
50 euroa kerta? Onko meillä Jatkoajan oma Bob Marley palstalla? Tuohon rahaan sais jo pensaiden leikkuun.Osallistutaan nyt kun muutkin on messissä. Käyn 4 kertaa vuodessa parturissa ja helahoito maksaa noin 50 euroa kerta. Paikkana miesten parturi. Edelliskerran kävin syyskuussa.
Entä jos käyttää hiuslakkaa usein?Ei mene nynnyketjuun, vaan homo-.
Pistän paremmaksi. 3n viikon välein, 48€ kerta. Vakioparturi, ei mikään kampaamoparturisekoitus. Ihan vaan parturi.Meneekö tää nynnyketjuun vai tänne?
Käyn parturissa kuukauden välein. Ihan parturissa parturissa. 30e. Kuukauden välein.