@vilperi Huomioithan sitten, että ystävälliset eleet ja kommentit naispuoliselta työkaverilta ei
välttämättä todennäköisesti tarkoita vielä sitä, että nainen olisi kiinnostunut sinusta parisuhde- tai pariutumistarkoituksessa. Todennäköisesti ne ovat työkaverin eleitä työkaverille, ei (luultavasti) sen enempää. Älä siis ainakaan niiden perusteella ala kuvittelemaan mitään elämää suurempia kuvioita vaan tarvittaessa / halutessasi teet oikeita ja todellisia liikkeitä naisen suhteen.
Tämä on aivan totta ja siksi tässä kannattaakin muistaa olla melko varovainen. Siis tarkoitan ettei liikaa kuvittele ja spekuloi asioilla ennen kuin on varmaa.
Kyllähän itse miettii paljon näitä asioita ja miettii omia tunteitaan. Lukee paljon netistä mitkä ovat miehen ja mitkä naisen ihastumisen/kiinnostumisen merkkejä ja spekuloi niillä. Onhan tuo toisaalta ihan mielenkiintoistakin pohdittavaa mutta kunhan muistaa pitää jäitäkin hatussa.
Tuota mietin omaltakin kohdaltani onko nainen sittenkään minullekaan ihastumisen kohde vai vain pelkkä haluttava miksi sanoisikaan nätisti, vaikka seksiobjekti. Kun kovat halut aina kun mietin sitä naista ja näitä hetkiä kun on paljon. Kiva töissäkin sitten kun meinaa seisokki tulla kesken työpäivän. Pahimmillaan jopa silloin kun tämä kyseinen nainen on lähistöllä.
Juu, minulla on ollut aika hiljaista naisrintamalla nyt kun olen ollut mielenterveyskuntoutujana. Se varmaan kanssa lisää haluja. Ei ole kuntoutujana itseään nähnyt minään haluttavana/kiinnostavana tyyppinä ja sitten ei ole mitään yrittänytkään.
Mutta jo tuo pistää vähän funtsimaan eri lailla kun tämä nykyinen kiinnostukseni kohde ei näytä reagoivan mitenkään pahalla/naurulla tai juoruilemalla muille asiasta. Pitää silti toki muistaa ettei liian sairaallollisesti roiku tämän naisen perässä. Maailmassa on toki muitakin naisia.
Ja tänään pääsin kyllä taas toivottamaan tälle naiselle huomenet. Hän oli töissään niin ei ehditty muuta puhumaan kun eihän töissä voi ottaa sitä aikaakaan niin vain vaikka ehkä haluaisi. Ja nainen oli (onnekseni?) taas takapuoli minuun päin niin en tiedä hymyilikö hän tai olisiko ottanut katsekontaktia. Mutta kivahan näillä on toisaalta spekuloida.
Mutta ne vähäiset kerrat mitä olen hänelle tänään ja eilen puhunut niin niistä kerroista voi kyllä sen melko varmasti tulkita että hän on huomannut hermostuneisuuteni, ehkä myös vilkuiluni ja kiinnostukseni. Mutta hän on niin kypsän tuntuinen ja ymmärtäväinen ja ystävällisenkin oloinen. Ehkä vähän myös hämillään. Toisaalta, rivien välistä voisi rohkea jopa päätellä hänen jostain syystä yrittävän rohkaista minua. Että ei häntä pelätä tarvitse.
No joo, nämä on nyt spekulointeja ja voi olla vääriäkin. Ja näihin voi vaikuttaa työkaveruuskin. Mutta oli miten oli niin kahdesta asiasta tykkään joka tapauksessa, siitä että hän on huomannut eleeni ja ehkä myös kiinnostukseni häntä kohtaan ja se miten kypsästi ja empaattisestikin asiaan suhtautuu. Toki, nämä tulkinnat tekevät sitten hänestä yhä vain kiinnostavamman silmissäni.
Nainenhan on minua jonkin verran vanhempi. Mutta olen aina pitänyt kypsemmistä naisista, niin se ei haittaisi. Kun koen itsekin jollain osa-alueilla olevan ikäluokkaani enemmän elämää nähneempi. Olenhan minä kuitenkin kokenut elämässäni yhtä ja toista.
Mutta jäitä hattuun tosiaan. Mitään pakko-oireista kuviota en ajatellut tästä rakentaa.