Mitä helvetin hintoja nää on? Kuuluuko siihen suihinotto vai mikä siinä maksaa.Pistän paremmaksi. 3n viikon välein, 48€ kerta. Vakioparturi, ei mikään kampaamoparturisekoitus. Ihan vaan parturi.
Mitä helvetin hintoja nää on? Kuuluuko siihen suihinotto vai mikä siinä maksaa.Pistän paremmaksi. 3n viikon välein, 48€ kerta. Vakioparturi, ei mikään kampaamoparturisekoitus. Ihan vaan parturi.
Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.Mitä helvetin hintoja nää on? Kuuluuko siihen suihinotto vai mikä siinä maksaa.
Jaa, no sit...jaa no..jaa. Jaa.Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
Ei saatana. Mä käyn jonkun hikisen kaljamaha-Kallen ajeltavana ja muualla hierotaan päätä ja tarjoillaan olutta. Kalle laittaa potan päähän, leikkaa mielensä mukaan ja potkasee ovesta ulos.Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
En itse asiassa edes tiedä. Mulle aikanaan toi paketti sieltä myytiin, kun menin hiustenleikkuuta kyselemään ja kauniit nuoret parturitytöt sitä suositteli, niin totta kai mä sen otin. Toki vielä kun näin harvakseltaan (kuulemma) käyn niin pitää ottaa tuo setti, että saadaan hyvä lopputulos.Jaa, no sit...jaa no..jaa. Jaa.
Paljonko se hiustenleikkuu sitten maksaisi?
Näitähän siihen tosiaan kuuluu. Jotain purtavaakin on aina tarjolla.Harmi kun ei kuulu, voisin maksaa vähän ekstraakin. Pään hierontaa ainakin meikäläisellä siinä lisänä ja hiusten pesua sun muuta hiustyylin suunnittelua, jos haluaisi. Niin ja alkoholiton olut kuuluu myös valikoimaan.
Päivitin parturilistan:
(1989, kevät, Helsinki, tukkaa laitettiin, redpecka)
~ @Hera80 jatkuvasti kynittävänä joka puolelta, aina ja kaikkialla.
- 1993, - , Piparlandia, @Partakus
- 1999, Kevät, Espoo, @mikko600
- 1999, Talvi, P-Afrikka, parta & nenäkarvat, @redpecka
- 1999, - , - , @Cloaca Maxima
- 2006, kevät, Pori, @Arnold
- 2007, - , Uknown location, @-FNM-
- 2012, kevät, Oulu, hiusleikkuu, @Käyttäjänimetön
- 2018, Syksy, Unknown location, @Punamusta
- 2019, Kevät, paikallinen Kebab-mesta -> parta, tukka 2018 jossain) @Ollakseni
- 2020, Kevät, Unknown location, @Breeze Harbour
- 2020, Kesä, Hämeenlinna, @vilperi
- 2020, Syksy ("viime viikon torstaina, 20e"), Uknown location, @Hauptmann
~ @Sämppäri 360 egee vuodessa, hei! Paikkana parturi parturi.
~ @Rautapohkeet 4x50 egee vuodessa, paikkana MIESTEN parturi.
Alkaisi tarttee jo sihteeriä tähän parturiskeneoperaatioon... Kaikkea ei itse enää ehdi päivittää kun plaraan noita viidenkympin hoitoja.Ilmoitin leikkuupaikan.
Hirveet keskustelut menossa jostain parturikäynneistä. Mie en käy kun isä leikkaa aina koneella. Taas on kasvanut siihen pisteeseen että joutais jo pois.
Hirveet ja hirveet. Sinullahan on hyvin asiat kun faija keritsee. Minä vedän itse, mutta silti muistelen lämmöllä niitä ammattikoulun keritsijöitä kasarilta. Se kun ne työntää tissinsä sun niskaan kiinni. Yhden kanssa jouduin sänkyynkin, tosin vasta parin vuoden kuluttua kun se oli baari-iässä. (Ja minä)Hirveet keskustelut menossa jostain parturikäynneistä. Mie en käy kun isä leikkaa aina koneella. Taas on kasvanut siihen pisteeseen että joutais jo pois.
Hirveet ja hirveet. Sinullahan on hyvin asiat kun faija keritsee. Minä vedän itse, mutta silti muistelen lämmöllä niitä ammattikoulun keritsijöitä kasarilta. Se kun ne työntää tissinsä sun niskaan kiinni. Yhden kanssa jouduin sänkyynkin, tosin vasta parin vuoden kuluttua kun se oli baari-iässä. (Ja minä)
Kiva kuulla.Minun parturini oli pienikokoinen muodokas nainen. Edellen muistelen lämmöllä.
Harmi, ettei @scholl ole enää keskuudessamme, sieltä suunnalta voisi tulla tähän barbeeriteemaan kovan luokan tykitystä.Viimeiset (ainakin) kuusi parturissa käyntiä on tapahtunut maissa Romania, Unkari, Venäjä, Kiina. Tuorein pari kk sitten täällä Romaniassa, pian pitää mennä jo uudestaan. Oma trimmailu ja sheivailu vähentää parturissa käyntiä tosi paljon.
Ei ole yhtään harmi ettei hän ole keskuudessamme.Harmi, ettei @scholl ole enää keskuudessamme, sieltä suunnalta voisi tulla tähän barbeeriteemaan kovan luokan tykitystä.