Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 405
  • 66 797

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ja avot... Sauna alkaa olla lämmin. Olemme siirtyneet siihen vaiheeseen että teini saunoo itsekseen ja minä saunon mieheni kanssa kahden. Teini kyllä nenänsä nyrpiestäen sanoo että te varmaan lääpitte siellä. Pois se meistä... Saunassa saunotaan ja peseydytään ja ainut "lääppiminen" on toisen selänpesu. Tai miten se nyt kulloinkin meneekään ;-)

Ja onhan tämä pieni suloinen olento, joka mieheni lapsena tunnetaan, kerinnyt tänään kysyä minulta että montako kertaa viikoss sä nait mun isän kaa. Totesin että se kuuluu asioihin jotka eivät varsinaisesti kuulu hänelle. Järkyttää haluaa ehkä hän kun puhuu naimisesta ja panemisesta. Ei minua vähällä hetkauteta. Alkaa vissiin kiinnostaa se vastakkainen sukupuoli enemmänkin tätäkin teiniä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Onpahan rento meininki. Mökillä kenties viimeistä kertaa tänä vuonna. Sieniä löytyi enemmän kuin tarpeeksi ja pari puuta on kaadettu. Nyt voi palkita itsensä saunalla ja oluella. Vielä jos nuotion laittaisi niin olisi aika täydellistä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onpahan rento meininki. Mökillä kenties viimeistä kertaa tänä vuonna. Sieniä löytyi enemmän kuin tarpeeksi ja pari puutalon kaadettu. Nyt voi palkita itsensä saunalla ja oluella. Vielä jos nuotion laittaisi niin olisi aika täydellistä.
Tuohan minullekin sieniä, jos niitä on liikaa. Kokkaan niistä jotain käden käänteessä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tiedä onko tässä ajattelussani järkeä lainkaan mutta olen tehnyt jo ennen kautta päätöksen että peleissä en käy varmaan koko alkavalla liigakaudella ja siinä päätöksessä pitäydyn.

Jos työpaikkani ei olisi ikä-ihmisten hoivakoti niin varmaan sitten peleissä kävisin ainakin välillä. Minun itseni takia en pelkäisi koronaa niin paljoa ettenkö peleissä uskaltaisi käydä. Etenkin kun riski saada lätkäpelissä korona on kai melko pieni.

Mutta kun työpaikkani on tuo ja sinne on jo vähän päässyt sitä koronaa pesiytymään niin näen viisaimmaksi kartella kaikkia paikkoja joissa on enemmän ihmismassaa paikalla etten vaan altistuisi koronaan ja veisi sitä lisää työpaikalleni. Näinä aikoina koen olevan minullakin vastuuta edes tämän verran vapaa-ajallakin työpaikastani. Normioloissa kävisin just siellä missä tykkäisin ja en piittaisi mitä työpaikalla siitä tuumattaisiin. Nyt tilanne on kuitenkin eri ja korona voi oikeasti olla vaarallinenkin just minunkin työpaikallani. Se ei ole enää vain kuitenkaan hysteeristä ajattelua.

On vaan vaikeaa pitäytyä tässä päätöksessä nyt kun HPK kyntää ja yleisöä käy kotipeleissä jo äärimmäisen vähän. Mutta näin minä nyt valitettavasti ajattelen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onks puolustusministeri opettanut teidätkin pelaa futista vai joku hiton entinen kulttuuri- ja urheiluministeri.

Jos tuossa viitataan Arhinmäkeen, niin Arhis on paras ministeri missään, ikinä. Meillä ei ole ollut ikinä niin hyvää kulttuuri- ja urheiluministeriä. Futismies, brittipop-mies, ja onnistui vetämään kännitkin jääkiekkoilijoiden kanssa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lähdemme veli @Czescku n kanssa Myyrmäkeen. Ihan kuin tämä olisi tapahtunut joskus ennenkin.

Tarkoitus on tietenkin istuskella kahvilassa latten ääressä ja katsella kiireettömästi kaupunkielämää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt kirjoittelen vain oman musiikkimaun puolesta, mutta onpahan hurja lokakuu musiikin puolesta: Viikatteen levy tuli 2.pv., Bruce Springsteeniltä tulee levy 23. pv .ja Amy MacDonaldin levy 30.pv. Ja AC/DC:tä tulee vielä sinkku tässä kuussa? Lokakuu on harvoin ollu näin hyvä musiikin puolesta mulle.
Mie pistin just Äxälle ennakkotilauksen. Ace of Spadesista tulee uus hieno versio, tilasin sen. Sitten uuden Brucen, uuden AC/DC:n ja uuden Maidenin liven joka tulee joskus. Nyt on jotenkin hövelimpi näiden ikiaikaisten suosikkien suhteen, kun mitään uutta uutta hyvää ei ole.

Phil Anselmo. Aloin siis kuunnella Panteraa vasta noin 10 vuotta sitten. Jostain syystä oli minulle ihan vierasta musiikkia. Niin joo, Phil. Aina puhutaan veljeksistä, mutta ilman laulajaa bändistä ei ikinä olisi tullut niin iso kuin siitä tuli. No joo, yksi murha teki siitä vielä tunnetumman.
Vähän kuin AC/DC. Kyllähän ne veljekset osasi kitaroitaan soittaa, mutta Bon Scott teki siitä bändistä sen mitä siitä tuli.

MJ on kuningas.
Mick Jagger? No minusta ehkä Keith ennemmin, mutta on Mickkin ok.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulkaa ny joku amatimies kertomaan, että onko tuossa illan Suomi-Bulgaria futismatsissa katsottavaa? Oon gloryhunter, enkä jaksa ottaa selvää, joten luotan palstalaisiin. Onko siinä mitään panosta siis?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tulkaa ny joku amatimies kertomaan, että onko tuossa illan Suomi-Bulgaria futismatsissa katsottavaa? Oon gloryhunter, enkä jaksa ottaa selvää, joten luotan palstalaisiin. Onko siinä mitään panosta siis?
Kyseistä Kansojen liigan ottelua seuraa vielä monta lisää ja Bulgaria kohdataan myöhemmin uudestaan, joten panos ei ole näin maalaisjärjellä ajateltuna kovin erikoinen. Sanoisinko että vielä tässä vaiheessa vähäpanoksinen ottelu. Voisin katsoa kyllä itsekin, keittiössä on paljon paukkumaissia.

Ööh... tietysti on panosta. Voitolla noustaisiin Walesin kantaan pisteen päähän yhtä monta ottelua pelanneena. Eikä noita matseja ole kuin kolme jäljellä tämän matsin jälkeen, eli jokainen piste on tärkeä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Koska tahto yrittää auttaa. Joskus voi mennä metsään. Eipä mitään, pääasia että Suomi voittaa tän. Avasin vastaanottimen kaks minuuttia sitten.

Et sä auta yhtään ketään, jos sä puhut paskaa toiselle.
Tuon asian tarkistamiseen olisi myös mennyt Googlen kanssa noin kaksi minuuttia, jos oikeasti haluaisi auttaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ihan hirveä darra päällä, vieläkin. Päätä särkenyt koko päivän, eikä mulla ole buranaa. Apteekkikin on mennyt jo kiinni. Ei auta kuin kärvistellä ja juoda paljon vettä. Pizzan sain sentään syötyä. Olisi mukava viettää tällaista rentoa darrapäivää, kun telkkarista tulee eka futista, sitten TTK ja sen jälkeen vielä Big Brotherin häätölähetys, mutta tämä perkeleen päänsärky ei kyllä ota lähteäkseen.

No joka tapauksessa....OI SUOMI ON!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menin olohuoneeseen kattomaan, et mikä helvetin rytinä siellä käy. Akka voimistelee television edessä. Kelatkaa. Se on maksanu jostain nettivideoista jollekkin spandexmimmille, joka videon välityksellä näyttää jumppaliikkeitä. En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa. Puolustukseks sano, et "maksathan sinäkin pitkän pennin kuukaudessa siitä, et saat nähä kun aikuiset miehet hikoilee jäällä".

No, kai tuo on sitten naisten keskuudessa tavallista. Kai..vai onkohan tota kusetettu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Baariin tulin käymään, kun edullisesti keppanaa myyvät. Ensiksi oli kiirus kuselle, vessastapäon kuulin teviitziosta huutoa. Suomi teki maalin. Selostuksesta päättelin, että kyseessä täytyy olla potkupalloja niinhän se oli. Ja just nyt toinen maali. En katsoisi kuitenkaan, jos jonkun kanssa tohtisi vaikka jutella, vaan näyttävät niin totisilta.
 

Glove

Jäsen
Nynny,etjusta lainaan sanan sydvesti. Liekö sana peräisin saksasta, süd ja west, etelä ja länsi eli ilmeisesti lounas. Mistä lie sitten semmoinen sadehattu saanut nimekseen sydvesti?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nynny,etjusta lainaan sanan sydvesti. Liekö sana peräisin saksasta, süd ja west, etelä ja länsi eli ilmeisesti lounas. Mistä lie sitten semmoinen sadehattu saanut nimekseen sydvesti?
Olet jäljillä. Saksan sijaan tuo on tullut skandinaavisten kielten sanasta lounas. Norjalaista alkuperää. Lounaistuulet kun on Norjan rannikolla voimakkaampi kuin muut, moiselle lieni siis käyttöä.
@Punamusta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös