Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 510
  • 66 539

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yritän tilata jotain uuden sukupolven konsolia, siis Pleikka vitskua tai jompaa kumpaa Xboxia, mut vielä mitä. Kaikki saatana loppuunmyyty. Eikö tällä kansalla oo muuta tekemistä kun pelata. Hankkikaa elämä. Mistä helvetistä kekkasen tommosen myllyn? Pitääkö mennä kauppaan julkaisupäivänä.

Olet kyllä viikkoja, kuukausia, jopa vuoden myöhässä tilauksen kanssa. Toissa viikolla taisivat viimeisetkin puljut laittaa ennakkotilauksen auki (tämä siksi, että Sony ilmoitti hinnat vasta tuolloin).

Joko julkaisupäivän aamuna liikkeeseen tai hommaat trokarilta ylihintaan. Eihän se ole kuin rahaa vai miten se oli...
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No voi perhana sentään. Ps4 kun julkaistiin, nii ei tarvinnu ku laittaa tilausta sisään paria päivää ennen julkkaria, nii sai myllyn kotiin julkaisupäiväks. Tää ei vissiin ny menny ihan samalla tavalla.

No eipä mennyt ei. Laitoin oman tilauksen vetämään heti kun Elisa aloitti ennakkotilaukset (pe 18.9. klo. 12). Tilausvahvistus taisi tulla klo. 12.07 ja myöhemmin ilmoittivat ettei minulle riitä konsolia ensimmäisestä erästä vaan menee ensi vuoden alkuun.

Tietenkin voi aina tulla perumisia ennakkotilauksiin tai Sony saa toimitettua konsoleita ennakoitua enemmän. Tms.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oho. Toi on kyllä perseestä. Koko kansa on kerinny käydä ostamassa jo vehkeet kivijalkakaupoista, kun ennakkotilaajat odottelee ens vuoteen.

Näinkin voi käydä. Onneksi ei ole niin hoppu tuon kanssa. Vaikka olisihan se mukava saada jouluksi kun on tuota jälkikasvuakin siunaantunut. Nelosellakin on onneksi vielä paljon pelattavaa ja uusia julkaisujakin tulossa loppuvuodesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomenta kaikille. Tampa Bay Lightning on voittanut Stanley Cupin ja syyskuun toiseksi viimeinen vuorokausi on nytkähtänyt käyntiin.
Huomenta. Ja ihan hyvääkin sellaista.
Voitti ja onnittelut heille siitä. Toki olisin toisin toivonut, mutta aina ei käy kuten haluan.
On vähän erilainen aamu ilmojen puolesta kun eilen. Ei tarvinnut vetää verhoa eteen kun aloitin "työt".
 
Yöllä löysin 46 sceneä ja iskin ne kirjanmerkkeihin. Neljä kun olis löytänyt lisää niin nyt olisi jo top-50 kasassa. Nimet ja otsikot on mielessä, mut minkäs teet kun ei löydä helposti sitä koko puolituntista joka siis ehdottomasti vaaditaan tälle listalle mukaan pääsemiseksi. Jos löytyy vaan joku surkea pieni pätkä jostain suosikkiscenestä, niin se ei riitä vaan sit saa pysyä poissa listaltani.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Linnan juhlia ei järjestetä vuonna 2020. Tilalle järjestetään jokin etälähetys.

Harmi. Olisi näyttänyt ihan hyvältä omassa CV:ssä tuo tapahtuma.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihan olisi kouluun liittynyt. Jokusen kerran siellä on meidän koulusta ollut jengi töissä.
Seiska 7.12.2020

Skandaali linnanjuhlien jatkoilla! Catering-Casanova pani Kulmunia, Marinia sekä Jenniä 4somessa!!! Sauli raivoissaan: "Tuo jätkä ei tästä maasta töitä enää saa!"

Siellä on tieto kiirinyt uusista opiskelijoista ja Sauli pelimiehenä tehnyt ennakoivia toimenpiteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Seiska 7.12.2020

Skandaali linnanjuhlien jatkoilla! Catering-Casanova pani Kulmunia, Marinia sekä Jenniä 4somessa!!! Sauli raivoissaan: "Tuo jätkä ei tästä maasta töitä enää saa!"

Siellä on tieto kiirinyt uusista opiskelijoista ja Sauli pelimiehenä tehnyt ennakoivia toimenpiteitä.
Onko 4some joku ihan uusi somekanava?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko 4some joku ihan uusi somekanava?
Sillon kun ollaan 4somessa, niin on kolme muuta itten lisäks mukana panohommissa. Sillon kun ollaan somessa, niin venytellään vaan itte omaa pippeltä. Tunnustaudunkin kovan luokan somevaikuttajaksi.
 
Jätkät hei. Nyt tuli mieleen yksi jutska tuosta kun edellä puhuitte 4somesta. Miulla on listallani yksi tuollainen scene, joka on just tuota 4somea. Siinä on kaksi naista ja kaksi miestä. Heittämällä listalleni. On aika todennäköistä, että listalleni ei enempää tuollaista 4somea tulekaan. 3somea tulee sit tietty senkin edestä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Alan olla vähitellen entistä varmempi siitä että elämäni tulee olemaan henkisesti raskasta "taiteilijaluonteen" vuoksi. Lähes pakonomaisuuteen ajautuva tarkkuus ja täydellisyydentavoittelu eivät tunne armoa.
Iän tuoma kokemus ja itsetuntemus tulee auttamaan sua ennen pitkään, voin luvata sen. Eihän me artistiluonteet ikinä olla kovin helppoja tapauksia sen enempää itsellemme kuin aina välttämättä muillekaan. Tiettyyn ikään tullessa sitä alkaa kuitenkin tuntemaan itsensä läpikotaisin kaikkine oikkuineen ja puutteineen, ja itsetuntemus on ensimmäinen askel kohti itsensä hyväksymistä.

Mun ongelma oli varsinkin kasvuiässä että en oikein tahtonut antaa itselleni lupaa epäonnistua, koska epäonnistuminen tarkoitti mulle että en ollut tarpeeksi hyvä. En oikeastaan uskaltanut edes yrittää tiettyjä asioita koska se pelko siitä että tuntisin epäonnistuneeni jossain mulle tärkeässä, oli niin ylitsepääsemätön.

Epäonnistumisen tunne aiheutti minussa nuorempana vähemmyyden tunnetta ja joskus jopa raivoa. Ei mikään ihme että sain teini-ikäisenä äitini välillä huolestumaan, kun vetäydyin lukiopäivien jälkeen omaan huoneeseeni tahkoamaan tuntikaupalla Mario Kartia Nintendo Wiilläni huutaen ja kiroten itsekseni huonosti sujuneille online-peleille.

Tää mun kilpailuhenkisyys yhdessä intohimoisen luonteeni ja epäonnistumisen pelon kanssa tekivät musta silloin joskus aika vihaisen, katkeran ja välillä jopa hieman ylimielisen pöyhkeän teinin.

Jossain kohtaa taisin sitten kasvaa aikuiseksi, kun tajusin että epäonnistuminen on täysin luonnollista ja pettymykset elämässä opettavat ja ohjaavat meitä eteenpäin kohti parempia aikoja.

Sun täytyy @Punamusta jossain vaiheessa vain omaan tahtiisi omaksua ja tulla sinuiksi sen kanssa että kukaan meistä täällä ei ole täydellinen mutta kaikki me ollaan silti riittävän hyviä sellaisina kuin olemme. Jossain vaiheessa et toivon mukaan enää vaadi itseltäsi täydellisyyttä, vaan yrität vain aina parhaasi ja tiedostat että se on enintä mihin kukaan meistä pystyy. Se on silloin myös tarpeeksi ja silloin säkin riität.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Töissä on ollut alkuviikon ajan aikas kiireistä. Välillä tuntuu että vaikka kuinka teet hiki hatussa töitä ja juoksetkin jopa joskus niin et silti meinaa ehtiä tehdä mitään, tai ainakaan kaikkea mitä pitää ehtiä tekemään. Syytä voi toki olla osaamattomuudessanikin ja siinä että työt ovat minulle osin uusia mutta toisaalta taas, alkuviikon ajan aikataulut on vedetty sairaustapauksenkin vuoksi aika kireälle.

No, ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Ja vaikka tänäänkin jossain vaiheessa näytti hyvinkin epätoivoiselta niin silti ainakin minä lopulta ehdin tekemään kaiken mitä pitikin ja vain noin kuusi minuuttia meni ylityön puolelle.

Ja unohdusten lista sai tänään taas jatkoa. Minä laitoin aamupalan tänään tarjolle mutta perhana kun meinasin unohtaa juuston ja leikkeleen. Olin jo laittamassa yläkerran osastolle aamupalatarpeita kärrylle kun menin tarkastamaan jäikö minulta juustoa taas avattu paketti keittiön pöydälle.

Sitten vasta hokasin että perkele, enhän muistanut laittaa lainkaan leikkeleitä tarjolle. No, onneksi aamupalalla ruokasalissa ei ollut vielä käynyt juuri kukaan ja siinä sitten työparini kanssa kiireellä laitettiin ne unohtuneekin tykötarpeet tarjolle. Ja onnekseni minä itse hokasin nuo unohtuneet asiat.

Toisaalta en tiedä sitä sitten kuinka hoopo olen tänään ollut sen vuoksi kun minulla on ollut koko päivän pientä orastavaa fiilistä siitä että olisin tulossa nuhaan, flunssaan, ehkä jopa koronaan? Ja tällainen orastava nuhakin tekee olostani melko hoopomaisen heti. Ei oikein käy täysillä jos on vähän nuhaa. Toisaalta, käynkö koskaan muutenkaan täysillä? Mutta kun nuhan oireet ovat olleet vielä erittäin vähäisiä niin ei voi vielä töistä poiskaan olla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt helvatta, veli @vilperi ! Jätkä saa kohta mahahaavan tai napsahtaa päästä verisuoni tolla ressaamisella, murehtimisella ja märehtimisellä. Otas nyt hyvä mies vähän lunkimpi ote eloon. Ei mulla muuta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kohta mennään Herolla ilman viivelähtöjä ja pelikirjoja kun Goon(2011) alkaa. Ei mikään taideteos, mutta voisihan tuon väijyä.

JYP olisi näin korona-aikana voinut hankkia Doug Glattin vaikka Brändin haku voisikin ennemmin olla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tässä välillä katsellu Suuri keramiikkakisa- ohjelmaa Yle TV2:lta. On tullut kyllä jonkinmoinen innostus kokeilla saven kanssa taiteilua. Ehkä Wellamo-opistolla olisi jotain savikursseja. En ole katsellut. Voisihan tuota vähän miettiä sillä mielellä että etsisi jonkin kurssin. Pidän käsillä tekemisestä kyllä ja tuo savihomma vaikuttaa hyvin monipuoliselta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olen tässä välillä katsellu Suuri keramiikkakisa- ohjelmaa Yle TV2:lta. On tullut kyllä jonkinmoinen innostus kokeilla saven kanssa taiteilua. Ehkä Wellamo-opistolla olisi jotain savikursseja. En ole katsellut. Voisihan tuota vähän miettiä sillä mielellä että etsisi jonkin kurssin. Pidän käsillä tekemisestä kyllä ja tuo savihomma vaikuttaa hyvin monipuoliselta.
On ne kilpailijatkin erittäin taitavia, mutta tuomari Keith Brymer Jones on ihan ehdoton huippu ohjelmassa. Karhun kokoinen, käsistään taitava mies ja liikutuksen kyynel herkästi silmäkulmassa, ekan jakson kohdalla ihmettelin että mitä hittoa, nyt odottelee mikä laukaisee waterworksit.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Suht sakeaa menoa foorumilla tätä nykyä. Vähän tää palsta on kyllä muuttunut, tai aika paljonkin. Noh niin kai kaikki muukin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tiedättekö kun saat deittisovelluksesta herutusviestiä ja sitten näät sen heti aamulla palaverissa?
No, mä tiedän. Oli vähän wtf-fiilis ensin, mut tuli ne duunitkin tehtyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös