Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 141
  • 66 541
K

Kiekkokatsoja

@Jomppa_Koo
Kun taidat olla aikamoinen mirri asiantuntija, varsinkin aikuisviihteen puolella, mutta varmasti myös kissimirripuolella, niin kysyn.
Minkälaista herkkua sinä suosittelet mirreille, ja kuinka tiheästi?

Lisäys. @Jomppa_Koo näytti peukkua. Tarkoittaakohan että Jompan mielestä mirrille tulee antaa peukkua..? Hitsi, nyt en ole varma asiasta. Jompan kanssa mirrihuumoria..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelikielto ja porttikielto on kaksi eri asiaa. Nyt keskustellaan siitä, että voiko porttikiellon saaneelle lähettää yyveetä.
Ok. Minä olin siinä uskossa että porttikielto on sama kuin pelikielto, muttei loppuisi ikinä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tunnuksia ei poisteta, ainoastaan kirjoitusoikeudet foorumeille katoavat. Olen lähettänyt yksityisviestejä pelikiellossa ollessani ja saanut niitä myös.
Ymmärrän kyllä, jos pelikiellossa oleva(lle) voi lähettää yksityisviesteijä, mutta jos tunnusta ei ole lainkaan (enää). Eli henkilö, joka on saanut porttikiellon tai jonka tunnukset on poistettu omasta pyynnöstään - ei kai semmoinen tai semmoiselle voi viestjeä lähetellä?
 
@Jomppa_Koo
Kun taidat olla aikamoinen mirri asiantuntija, varsinkin aikuisviihteen puolella, mutta varmasti myös kissimirripuolella, niin kysyn.
Minkälaista herkkua sinä suosittelet mirreille, ja kuinka tiheästi?

Mie en ole sitä hirveästi ruokkinut, mutta oon kuitenkin huomannut mistä tämä maatiaiskissa tykkää. Kissan namuja (muroja), ihan vaan perus vettä janoon ja kermaan tuo on ihan hulluna silloin välillä kun sitä on tarjolla.. Mut kerman herkuttelusta se on muuttunut joskus aika villiksikin. Mut ei aina ole villillä päällä kermaa lipaistuaan. Ja on tuolle annettu myöskin jotain kissan lihahyytelöä tjms. Eikös kissat ole just tollasia että joku kissa tykkää siitä tietystä jutskasta ja joku toinen sit taas ei.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän kyllä, jos pelikiellossa oleva(lle) voi lähettää yksityisviesteijä, mutta jos tunnusta ei ole lainkaan (enää). Eli henkilö, joka on saanut porttikiellon tai jonka tunnukset on poistettu omasta pyynnöstään - ei kai semmoinen tai semmoiselle voi viestjeä lähetellä?
Joo, noin se varmaan on, että pelikielto ja porttikielto tehdään teknisesti eri tavoin.
 
K

Kiekkokatsoja

Mie en ole sitä hirveästi ruokkinut, mutta oon kuitenkin huomannut mistä tämä maatiaiskissa tykkää. Kissan namuja (muroja), ihan vaan perus vettä janoon ja kermaan tuo on ihan hulluna silloin välillä kun sitä on tarjolla.. Mut kerman herkuttelusta se on muuttunut joskus aika villiksikin. Mut ei aina ole villillä päällä kermaa lipaistuaan. Ja on tuolle annettu myöskin jotain kissan lihahyytelöä tjms. Eikös kissat ole just tollasia että joku kissa tykkää siitä tietystä jutskasta ja joku toinen sit taas ei.
Joo, eri mirrit tykkää eri jutuista.
Tuo villiintyminen hieman ihmetyttää. Oliko kerma hyvin pitkään käynyttä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taidan muuttaa nimimerkkini. Uusi olisi AseJaRuusu. Jos tällä viestillä on sata tykkäystä vuorokauden päästä niin vaihtoon menee. No tuskin on. Juju olisi siinä, että 101 tykkäystä olisi väärä määrä.
Voiko tälle viestille antaa negatiivisia tykkäyksiä?
 
K

Kiekkokatsoja

Tänne ei tullut mirriä vaan Punamusta. Katsotaan kuka ehtii tänne seuraavaksi.
Itse vahvasti tavoittelen sitä, että mirri tulee ensin.
Onkos kukaan katsonut Austin Powers leffaa. Siinä sanoi jotenkin niin, että Japanissa mies tulee aina ensin, ja nainen ehkei ollenkaan.

Kissimirristä puheenollen, niin on se tossa poukkoillut mummon, ja jonkin muun paikan väliä. Nyt on ollut hiljaista, mutta vastapa tulin lenkiltä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kävi pihalta hakemassa yrttejä ruokaani. Tuossa se mirri oli oven takana. Ei se wonkaillut juurikaan sisään, joten se puoli taisi olla jo tyydytetty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös