Veikkaan, että olet nähnyt Dannyn (se laulaja) ja sen yhden Milonoffin (ei ne kaksoset vaan se yks joku niistä).Bongasin ihan Matti Nykäseltä ja Harrison Fordilta näyttävän miehen. Hänellä oli myös hieno T-paita.
Veikkaan, että olet nähnyt Dannyn (se laulaja) ja sen yhden Milonoffin (ei ne kaksoset vaan se yks joku niistä).Bongasin ihan Matti Nykäseltä ja Harrison Fordilta näyttävän miehen. Hänellä oli myös hieno T-paita.
Juoda nyt baarissa omia tällaisena aikana, kun ravintolat ovat joutuneet olemaan ensin kuukausikaupalla kiinni. :(Heh, nummis liittyi seuraamme ja noin 3min siitä lensimme pihalle (koska kaadoimne tuoppiin peksan tuomisia). No siirryimme viereiseen ja odottelemme että nummis saa tuoppinsa juotua.
Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Bull MentulaTyösi kuulostaa tosi hienolta ja arvokkaalta, hattua nostaisin jos moista käyttäisin. :)
Tämä menisi kyllä "Junttimaisinta mitä tiedät" -ketjuun.lensimme pihalle (koska kaadoimne tuoppiin peksan tuomisia)
Heh, nummis liittyi seuraamme ja noin 3min siitä lensimme pihalle (koska kaadoimne tuoppiin peksan tuomisia). No siirryimme viereiseen ja odottelemme että nummis saa tuoppinsa juotua.
Ai että. Piristää sunnuntai-iltaa kun känninen jatkoaikalainen uhkailee yksityisviesteillä. Ketjun mukaan näköjään oli baarissa tänään. Ei yllättänyt.
Hyvä kun kelpas olla. Antoisaa matkaa sinne mihin sitten menetkään.
Kalenterin mukaan se on joka vuosi. Ja aika tarkkaan, vuoden välein.Vastahan se ehti jo olla...
En saanut edelliselläkään vuonna ainuttakaan lahjaa. Jospa tänä vuonna?En ole ehtinyt käyttää vielä edellisiäkään lahjoja. Tulee pian hoppu.
Eipä ole auttanut asiaa.Varmaan jos olet kiltisti.
Siellä oli pojilla muutenkin mahtava ilta. Sunnuntai-ilta, tuo modernin dokaamisen ammattilaisille varattu hetki. Juotiin omia baarissa, lennettiin ulos, suudeltiin keskenään, lähetettiin uhkauksia ja kitistiin nettipalstalla. Voi kysyä, että miten kaikkeen ehtikin. No, aikaansaavia herroja.
Mä sain tosiaan vain ”läski” ja ”mä tiedän kuka sä olet, kaverit ovat kertoneet” -lällättelyjä. Niin juu ja toiveita että mun pitää poistua. En kyllä tiedä mihin.
Etkö sä oo joskus linkittänyt tänne jonkin sua koskevan jutun, joten täytyikö sitä kavereilta kysyä? Veli nummenkallion alamäki on ollut kummallista seurattavaa. Nooh, ehkäpä hän vielä tokenee. Eli voimia hänelle(kin).
Olit silloin aivan eri nimimerkillä, niin miten voi juuri kukaan muistaa ja yhdistää silloista nimimerkkiäsi nykyiseesi.Juu kyllä mä olen täällä aikanaan kertonut kuka olen. Ja myös kuvan itsestäni pistänyt.