Me pelimiehet ollaan eri miehiä. Minä myös Setämies. Mutta kalja jäillä on namia.Basistin mukaan Ville Valo nauttii oluensa jäillä.
Noinhan noi aina menee. Talkoot on kyllä perseestä. Ne on yleensä semmottet "tulkaa meille tekeen kun ei ite viittitä" pippalot. Minen talkoisiin osallistu jos ei saa ilmasta viinaa. Sillon muutenkin on aina henki paljon parempi ja tulosta syntyy. Mutta onko ne sitten enää talkoot jos tarjotaan ilmasta viunaa? Hullu sitä täysin ilmaseksi työtä tekee.Talkoisiin lähtö edessä. Ruuat vain kainaloon ja menoksi (tein eilen lihapaistia)... Ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin kun tullaan paikalle niin kaikki on alkutekijöissään. Isäntäväki juo kahvia ja pohtii että jotain vois tehdä... Muu talkooväki notkuu vielä kotona tai on matkalla jossain tulossa (ehkä). Sitten aletaan miettiä että mitähän me tarvitaan, onko kaupasta ostettu oikeaa tavaraa ja tarpeeksi vai pitäisikö ensin lähteä kauppaan. Ja minä kihisen turhautuneisuutta asioiden etenemättömyyteen ja ahdistun. Vaikka tiedän että asiat on noin yleensä aina ja hommat lähtee usein liikkeelle verkkaisesti. En vain voi omille tunteilleni mitään. Ja sitten kun talkoot saadaan käyntiin niin tulosta tulee kyllä... Alku aina hankalaa...
@vilperi Sun kannattaa selvittää tuo kivun syy nyt heti alkuunsa. On jalassa virheasento tms, pidemmän päälle se alkaa vaikuttaa ylemmäs kehoon ja sätii selkään, lantioon, ylemmäksikin. Ihan jo fysioterapia voi auttaa. Onko sulla työterveyshuoltoa?
Työsi kuulostaa tosi hienolta ja arvokkaalta, hattua nostaisin jos moista käyttäisin. :)
Juu, en kirjoittanutkaan edelliseen viestiin että olen ottanut asian jo puheeksi keittäjä-emännän kanssa ja ollaan kai jossain vaiheessa minulle työlääkärille aikaa varaamassa. Minulla tulee olemaan myös todennäköisesti töihin tulotarkastus jossa voin ottaa asian puheeksi. Uskon että asiat alkavat tässä etenemään kun tuo emäntäkin tulee varsinaisesti töihin ensi viikolla. Tällä viikolla oli vain välillä käymässä töissä.
Muuten vastaa kyllä täysin mielikuvaa minkä palstan juttujen perusteella on saanut, mutta kaljamaha puuttuu. Vaimonhakkaajapaita ei yllätä.Hera80 kännissä kotisohvalla ja jos ootte tarkkana niin näkyy siellä Upikin
Noinhan noi aina menee. Talkoot on kyllä perseestä. Ne on yleensä semmottet "tulkaa meille tekeen kun ei ite viittitä" pippalot. Minen talkoisiin osallistu jos ei saa ilmasta viinaa. Sillon muutenkin on aina henki paljon parempi ja tulosta syntyy. Mutta onko ne sitten enää talkoot jos tarjotaan ilmasta viunaa? Hullu sitä täysin ilmaseksi työtä tekee.
Sitten on niitä toisia, jotka kutsuu koko vitun 40 henkilön suvun muuttoavuksi ja kannettavana on yksi sohva ja sänky. Sitten 38 neuvoo, että miten päin se pitää sieltä rappusista kantaa. Voi vittu.Se on sama tämän "muuttoavun" kanssa.
1. ei viitsitä maksaa muuttofirmalle.
2. ei viitsitä edes pakata, sekin täytyy "muuttoavun" tehdä.
3. eikä ymmärretä hävetä, kun ollaan laiskoja paskoja.
Saako ravintelissa siis ostaa pöydällisen juomia kerralla? Jotenkin olen ollut käsityksessä että mentäis annos kerrallaan (taisi yhdessä Pasila-jaksossakin näin olla kun Routalempi olisi halunnut ison lasin viskiä tmv mutta tarjoilija sanoo että mennään ihan yhden snapsin kertatahdilla).Menin tilaamaan Lonkeron plus kolme shottia Daniels-viskiä.
Saako ravintelissa siis ostaa pöydällisen juomia kerralla?
Kyllä, tämä on ollut käytäntö ainakin kymmeniä vuosia ellei aina.Toisekseen, jos Alkossa väkeviin on se 20v ikäraja niin baarista silti saa niitä 18 täytettyään?
Vahva suoritus, mutta näitä sattuu kyllä. Itse kerran "menin vessaan" oksentamaan. Tai siis en mennyt, vaan oksensin baarissa vessan oven viereen. Ei hirveesti auttanut kun sanoin että "en ollu minä" kun poke seisoi noin metrin päässä takana. Noh ei siinä mitään, kävin vessassa oksentamassa vielä lisää, sitten portieerin kanssa tiskin kautta että 50 euron siivousmaksu. Maksoin, kiitin hyvästä illasta ja sanoin että palataan viikon päästä, ravintola toivotti tervetulleeksi taas.Paikan tarjoilijat tulivat siivoamaan ja antoivat satasen laskun.
Millaisen kuvan itse olen saanut @Hera80 :sta niin aika hyvin tuo kuva puolsi mielikuvaani: sporttinen mies joka huolehtii itsestään, vaimostaan ja koiristaan. Karvattomuuden puolestapuhujana on tullut tunnetuksi hän, joten siinä mielessä kyllä yllätti tuo hirvee heviletti. Ja kunnon ihmisetkin voivat relata vkl.Muuten vastaa kyllä täysin mielikuvaa minkä palstan juttujen perusteella on saanut, mutta kaljamaha puuttuu. Vaimonhakkaajapaita ei yllätä.
Saako ravintelissa siis ostaa pöydällisen juomia kerralla? Jotenkin olen ollut käsityksessä että mentäis annos kerrallaan (taisi yhdessä Pasila-jaksossakin näin olla kun Routalempi olisi halunnut ison lasin viskiä tmv mutta tarjoilija sanoo että mennään ihan yhden snapsin kertatahdilla).
Suomi-elokuvissa vai Hollywoodissa? En luottais näihin kumminkaan kun harvoin nään kenenkään edes maksavan juomistaan saati saavan vaihtorahoja takas. Antti Reini maksaa kyllä Helsinki-Vantaan lentokentällä drinksunsa sillei, että jättää 20€-setelin lasin alle ja poistuu. (Se oli yhdessä TV-sarjassa nimeltä Alamaailma.)Elokuvissa ne joskus ainakin pyytää jättämään pullon, kun henkilökunta on ensin kaatanut siitä pullosta lasiin annoksen. Ja pullo jätetään. En tiedä sitten onko ihan keksitty juttu.
Suomi-elokuvissa vai Hollywoodissa?
Kuvaan tuli lupa, joten tässä nimimerkki @peksa
Laskin, että arviolta 0,0000000125 % maailman väestöstä tietää nyt, että peksa näyttää tuolta. Eli saatat pystyä kävelemään kaduilla ilman julkisuuden tuomia paineita.No nyt jokainen tietää minkä näköinen tyyppi oon
No nyt jokainen tietää minkä näköinen tyyppi oon
Joskus satavuotta sitten eksyttiin Parkanon paikalliseen. Hyllyllä oli pullo jenkkikossua, eli Jim Beamia.Jotkuu ammattidokaajat saattavat nauttia alkoholinsa piimän kanssa kun se on ainoa joka ei aiheuta närästystä vatsassa kuulemma. Minuakin alkoholi närästyttää useasti mutten tykkää piimästä... Joku kompromissi pitäisi löytää. (Jätän sanaleikkimahdollisuuden @Johnny B. Goode :lle)
Miksi vaihtaa hyvää 48-paitaa? Siinä yhdistyy seuran perustamisvuosi että SaiPa-ikoni Mikko Pukan pelinumero!Maailma on valmis, kun selviää vielä omistaako @Czescku muita kuin SaiPa- aiheisia paitoja.