Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 578
  • 66 797

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Tuollaisen nimi kyllä pitäisi olla pikemminkin "norjalainen".

Viime syyskuussa kun olin Kazakstanissa niin siellä paikallinen nautinto oli kamelin maito Kumis mitä käytetty, 1,2-8% välillä. Ostin jälkimmäistä ja voin sanoa että hissi kävi ylhäällä. No, maistettu on. Mongoliassa tekivät samaa, tosin hevosenmaidosta, yhtä kamalaa.
 

redpecka

Jäsen
Kaikki nuo kolme lainia ovat samasta kohtauksesta, siinä missä porukka on järjestäytynyt johonkin saliin. Olen katsonut klippejä sekä meemejä.
Varmaan tätä skeneä tarkoitat:



Ei nuo lainit kai ihan tuossa järjestyksessä tule mutta kaikki löytyy kyllä tuosta kohtauksesta. Ai vitsi, täytynee katsoa koneelta tämä leffa taas miljoonannen kerran vaikka tänä vkl. (Klippi reilun kuus minsaa)
 
K

Kiekkokatsoja

Potkupallopelissä joka tulee tv-2 kanavalla, niin yksi pelaaja veti juuri paria muuta pelaajaa turpaan. Nyrkkisankarin nimeä en muista, mutta joku Bongo tai vastaava se oli.
Nyt hallitus äkkiä nyrkkisankarin tueksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Kai se valkoihoista löi? Sehän on nykyään ihan sallittua ja joidenkin mielestä jopa suotavaa.
Toki. Siksi oletinkin, että hallitus tulee pelastamaan lyöjän. Eihän hallitus ole suomalaisten puolella ollut tähänkään asti.
Esitän että teemme joukkopolvistumisen tässä asiassa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hyvältä tuntui kävellä sateessa. Mieli on rauhoittunut, ja nyt musiikkia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai mistä tiedän että olen vanha. No siitä että en pysy vastakkainasetteluketjun vauhdissa. Palaan asiaan myöhemmin, kun muistan mitä piti kertoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vai että kaljaa spritella. No mikäs siinä. Minä pistän aina punaviinin sekaan Pepsiä. Kaurakeksien päälle laitan sulatejuustoa ja joskus leikkaan emmentaalista peukalonpaksuisen lohmon ja pursotan sinaappia päälle. Yllättävät yhdistelmät toimii joskus. Kahviin laitan välillä sokerin tilalle lusikallisen hunajaa, ja on hyvvee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedät kyllä että haluan sinutkin tavata. Ja tiedät kuten minäkin, että se tapaaminen tulee olemaan hyvä. Toivottavasti päästään tapaamaan pian.

Minä en halua tavata ketään. Viimeksi vuosi sitten joku ehdotti tapaamista ja todellakin kieltäydyin (ei ollut jatkoaikalainen vaan joku ns. työtuttu). En nyt ymmärrä, miksi tähän vastasin, mutta ajattelin kertoa jo etukäteen, että jos saat sellaisen päähännouseman, että tahdot tavata sen viimeisimmänkin jatkoaikalaisen niin minä kieltäydyn. Ei ole mitään henkilökohtaista. En siis kuvittele, että miettisit minun tapaamistani. Kuka nyt niin ääliö olisi että tahtoisi minut tavata? Minussa ei ole mitään mielenkiintoista. Minä en juo, "käy ulkona", enkä muutenkaan tee yhtään mitään, mikä kiinnostaisi ihmisiä. Minua ei ole edes olemassa, mikä on lähinnä toive, mutta pyrin näin elävänäkin olemaan mahdollisimman huomaamaton, siis olematon. Mökötän tänäänkin kotona ja menen kohta nukkumaan ja toivon että herään myöhään. Ei kai tätä kukaan tänne asti lukenut? Mitä mä selitän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä en halua tavata ketään. Viimeksi vuosi sitten joku ehdotti tapaamista ja todellakin kieltäydyin (ei ollut jatkoaikalainen vaan joku ns. työtuttu). En nyt ymmärrä, miksi tähän vastasin, mutta ajattelin kertoa jo etukäteen, että jos saat sellaisen päähännouseman, että tahdot tavata sen viimeisimmänkin jatkoaikalaisen niin minä kieltäydyn. Ei ole mitään henkilökohtaista. En siis kuvittele, että miettisit minun tapaamistani. Kuka nyt niin ääliö olisi että tahtoisi minut tavata? Minussa ei ole mitään mielenkiintoista. Minä en juo, "käy ulkona", enkä muutenkaan tee yhtään mitään, mikä kiinnostaisi ihmisiä. Minua ei ole edes olemassa, mikä on lähinnä toive, mutta pyrin näin elävänäkin olemaan mahdollisimman huomaamaton, siis olematon. Mökötän tänäänkin kotona ja menen kohta nukkumaan ja toivon että herään myöhään. Ei kai tätä kukaan tänne asti lukenut? Mitä mä selitän.
Minäpä olen tavannut sinut! Vaan siitähän on jo vuosia aikaa, olikohan 2014. Rikos lienee jo vanhentunut. Enää minäkään en halua tavata ketään uusia ihmisiä. Tältä osin maailmani on valmis. Ei pidä ahnehtia. Sitä paitsi se on vain sellaista pientä puhetta uusien kanssa. Ei semmoisia enää tässä iässä jaksa harrastaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minäpä olen tavannut sinut! Vaan siitähän on jo vuosia aikaa, olikohan 2014. Rikos lienee jo vanhentunut. Enää minäkään en halua tavata ketään uusia ihmisiä. Tältä osin maailmani on valmis. Ei pidä ahnehtia. Sitä paitsi se on vain sellaista pientä puhetta uusien kanssa. Ei semmoisia enää tässä iässä jaksa harrastaa.

Juuri näin. Maailma on valmis.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ei siinä mitään. Ei kaikki halua anonymiteettiään menettää. Yllättävän moni "kaverini" tällä palstalla ei uskalla tavata. Ja ymmärrän sen kyllä.
Mulla se tapaaminen ei ainakaan ole missään vaiheessa ollut uskaltamisesta tai sen puuteesta kiinni. Kyllähän uusien ihmisten tapaaminen aina hieman vatsanpohjassa kutittaa, en ole kuitenkaan sen takia jättänyt elämäni aikana ketään tapaamatta, jos olen ollut oikeasti kiinnostunut kohtaamaan jonkun. En vain ole nähnyt itseni kannalta tarpeelliseksi tavata vielä ketään tältä palstalta. Siinä ei ole mitään henkilökohtaista, ei sinua, abia, banskua tai ketään kohtaan. Usko pois.

Itseasiassa @Mechalo on minut nähnyt Z-junassa matkalla Lahesta stadiin, sillon kun Blues pelasi vielä Liigassa. Hän on edelleen ainut nimimerkki kenet olen tietoisesti tavannut tämän palstan ulkopuolella.

(enkä tosiaankaan pistä tänne kuvia ilman suostumusta).
Se on hieno kuulla. Moinen nimittäin rikkoisi ihmisten (jotka eivät halua naamaansa tänne) yksityisyyttä.

( Mutta siis mieluiten tapaan nimimerkkejä livenä (kuten kaikki tajuavat) koska siten saa paremman käsityksen ihmisestä nimimerkin takana.
Minä tykkään ja oikeastaan nautin siitä asemasta, että kellään ei todellisuudessa ole kaspanmarjan vertaa käsitystä siitä, millainen mysteerihahmo tämän nimimerkin takaa juttujaan kirjoittelee. Siihen että luopuisin tuntemattomuudestani täällä, todennäköisesti vaadittaisiin joku isompi miitti, jossa voisi sitten itse kukin hakeutua ns. kaltaistensa joukkoon jutustelemaan, kittaamaan kaljaa ja nauttimaan olostaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Siihen että luopuisin tuntemattomuudestani täällä, todennäköisesti vaadittaisiin joku isompi miitti, jossa voisi sitten itse kukin hakeutua ns. kaltaistensa joukkoon jutustelemaan, kittaamaan kaljaa ja nauttimaan olostaan.
Tuohan oli kesäringin idea ja porukkaa oli sinne alun perin tulossa sieltä sun täältä, mutta sitten joku vitun virus sotki koko maailman. Jospa ensi kesänä onnistuisi alkuperäisen idean mukaan (ja murphyn lain mukaan silloin sataa vettä kaatamalla kun nyt pienelle porukalle oli aivan loistava keli).
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mihin maailma on menossa...
Lahdessa on hakattu mies putkassa kuoliaaksi...
FC Lahden pelaaja on leiponut turpaan muita saman lajin harrastajia...
Nämä täällä (Jatkoaika keskustelupalsta) nyt on noussut esille rakkaasta kotikunnastani. Ja kyllä täältä muutakin negatiivista uutista saa. Mutta tämä nyt on vain koti... kaikesta huolimatta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hera80 kännissä kotisohvalla ja jos ootte tarkkana niin näkyy siellä Upikin
 

Liitteet

  • IMG-20200822-WA0002.jpg
    IMG-20200822-WA0002.jpg
    137,7 KB · kertaa luettu: 190
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mihin maailma on menossa...
Lahdessa on hakattu mies putkassa kuoliaaksi...
FC Lahden pelaaja on leiponut turpaan muita saman lajin harrastajia...
Nämä täällä (Jatkoaika keskustelupalsta) nyt on noussut esille rakkaasta kotikunnastani. Ja kyllä täältä muutakin negatiivista uutista saa. Mutta tämä nyt on vain koti... kaikesta huolimatta.
Tän kaiken ihmettelyn vähän niinku pilasi tuo lahtimaininta. Hymiö.

No ei mut niinhän se on, että tämä lajimme osaa olla aika persiistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös