Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 707
  • 66 813

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo. Paljon parempi kuin puoliso. Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä. Homona elämä ja seksi olisi yksipuolisempaa. Tämä ei ole homovastaista. Ainoastaan toteamus siitä, että homous on yksinkertaisille. Mutta muistakaa että life is live. Ja me kaikki mahdutaan tänne. Yksinkertaiset ja heterot.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaimo. Paljon parempi kuin puoliso. Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä. Homona elämä ja seksi olisi yksipuolisempaa. Tämä ei ole homovastaista. Ainoastaan toteamus siitä, että homous on yksinkertaisille. Mutta muistakaa että life is live. Ja me kaikki mahdutaan tänne. Yksinkertaiset ja heterot.

täältä löytyy myös tuo junttiketju.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kääk sanoo Iisoppi... Huomenna on aamusta lähtö Kolille. Tuli vähän yllättäen tämä homma mutta miehen ystävä on varannut pariksi yöksi mökin sieltä. Ei kuulemma maksa paljoa. Ja me lähdetään seikkailemaan. Oma patja mukaan oli ohje kun on ehkä tulossa vähän enemmän väkeä kun mökin kapasiteetti sallii. Ihan en tiedä mistä on kyse mutta pannaan menemään. Pitää varmaan käydä nukkumaan että jaksaa huomenna herätä ajoissa... Ja pakata kaikki tarvittava että voi lähteä liikenteeseen. Mikkeliin päin lähdetään ja sieltä Varkauteen ja Heinävedelle... Sitten jossain vaiheessa Lieksaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä.

Ei mene näin. Joskus nuorempana sinkkuna leikittelin ajatuksella, jos olis bi, niin sillon lähes sataprosenttia baarin asiakkaista olis potentiaalisia pokauskohteita. Nykyäänhän on noita kaikenlaisia aseksuaaleja, sukupuolettomia susinukkeja yms, jotka eivät taida itsekään tietää, mitä ovat ja mikä kiinnostaa, joten se vähän laskee tota prosenttia. Olen kuitenkin puhdas hetero ja parisuhteessa, niin enää ei tarvitse tollasia ihmejuttuja pohdiskella.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mene näin. Joskus nuorempana sinkkuna leikittelin ajatuksella, jos olis bi, niin sillon lähes sataprosenttia baarin asiakkaista olis potentiaalisia pokauskohteita. Nykyäänhän on noita kaikenlaisia aseksuaaleja, sukupuolettomia susinukkeja yms, jotka eivät taida itsekään tietää, mitä ovat ja mikä kiinnostaa, joten se vähän laskee tota prosenttia. Olen kuitenkin puhdas #Revehetero ja parisuhteessa, niin enää ei tarvitse tollasia ihmejuttuja pohdiskella.
Kiitos Syvä kiitos vastauksestasi. Enään ei tarvitse minun katsoa kuinka hiekkalinna nousee. Se mikä nousee on tärkeintä. Ikärajat on häilyviä. Näillä mennään, kiitos @Reverent.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tässä valvonut puoleen yöhön asti että pääsen tekemään heti kun mahdollista niin työmarkkinatukihakemuksen. 11. elokuuta se on mahdollista tehdä ja uskon että heti kun vuorokausi vaihtuu.

Sen verran kiinnostavat nuo raha-asiat että jos vain mahdollista niin pitää mahdollisimman pian saada tietää paljonko sitä tukea tulee minulle. No välttämättä tuo ei heti kyllä selviä, joskus on selvinnyt ja joskus taas ei. Se on tapauskohtaistakin.

Kyllähän minä jo ennalta kyllä tiedän ja osaan arvioida paljonko sitä tukea saan. Se on sellaista 530-590 euron luokkaa. Toinen mielenkintoinen kysymys on myös se koska voin hakea tältä viimeiseltä työttömyysviikolta tuet pois. Jo ensi viikollako vai pitääkö odottaa se kuukausi? Tämä tuki ei ole sitten kuin noin satkun luokkaa mutta vaikuttaahan se siihen paljonko on rahaa about säästössä elokuun jälkeen.

Tuohon säästössä olevaan summaan vaikuttaa kyllä sekin koska ensimmäinen palkka minulle maksetaan. Mutta tätä en taida saada vasta kuin työpaikalla selville? Maksetaanko ensimmäinen palkka minulle jopa jo elokuun lopussa?

Muuten, on kiva juttu nyt saada näitä viestejä työkkäristä ja Kelasta jossa kerrotaan työnhakuni päättymisestä ja työmarkkinatuen maksamisen lakkauttamisesta koska aloitan palkkatyön. Tuntui hyvältä lukea noita viestejä nyt. Aivan kuin ennen vanhaan, ennen kuin dokasin ja sairastuin. Edellisen kerran palkkatyössä olen tainnut olla joskus vuonna 2013-2014?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@vilperi minä siis oikeasti luen kyllä sinun tekstisi täällä ja facessa, mutta kun välillä tulee siihen tahtiin tekstiä/päivityksiä niin en todellakaan kaikista rupea tykkäämään. Tämä siis vastauksena kaveriltasi miksei päivityksesi kerää tykkäyksiä. Niitä tulee liikaa. Mutta siis oikeasti anna tulla, kyllä niitä on aina kiva lukea, vaikka en jokaisesta erikseen painakaan "tykkää" nappia.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ajoin parran kokonaan pois ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen. Lähti samalla vähintään 5 vuotta ikää naamasta pois.

Ei tähän oikein meinaa vielä tottua.
Tein muuten saman, tosin jo pari viikkoa sitten. Kuitenkin samaiset noin parisen vuotta olin mun sängen antanut kasvaa ja kukoistaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ilta-Sanomien facebook sivujen kommentit on...no...mielenkiintoista luettavaa. Siellä jengi oli loukkaantunut kun Tove Jansson oli saanut oman liputuspäivän. Tässä on kyllä varmasti löydetty uusi taso loukkaantumiselle.
 

redpecka

Jäsen
Ei mene näin. Joskus nuorempana sinkkuna leikittelin ajatuksella, jos olis bi, niin sillon lähes sataprosenttia baarin asiakkaista olis potentiaalisia pokauskohteita. Nykyäänhän on noita kaikenlaisia aseksuaaleja, sukupuolettomia susinukkeja yms, jotka eivät taida itsekään tietää, mitä ovat ja mikä kiinnostaa, joten se vähän laskee tota prosenttia. Olen kuitenkin puhdas hetero ja parisuhteessa, niin enää ei tarvitse tollasia ihmejuttuja pohdiskella.
Hyvä kirjoitus sinänsä. Ittekin joskus nuorena epävarmana just funtsin että oonko kenties biseksuaali ja joillain jatkoilla tuli töräytettyäkin, siis tämä uumoilu, siis funtsailu... Vanhemmiten olen oppinut että suvatsevaisuus ja avarakatseisuus ei ole sama kuin biseksuaalisuus tai feminismi. Silloin pienenä ei tiennyt termejä ja sitä punkkarityttöjen kanssa saattoi ajautua villeihinkin potrettimaalaussessioihin.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensimmäinen pyssäys... Varkaudessa Hesestä vähän murua rinnan alle. Iisopille kerrosateria ja herroille mega-ateriat. Ei tämä mikään romanttinen kahdestaan reissu Kolin maisemiin ole vaan meillä on matkaseuralainen. Kun minä ajan niin herrat istuu takana juttelemassa. Kun jompi kumpi herroista ajaa niin minä voin sitten jutella itsekseni takapenkille. No kohta ne ehkä saa koottua meitin safkat. Kun ne on syöty niin matka jatkuu... Ei niinkään Joensuusta länteen eikä varsinkaan Kuopiosta pohjoiseen...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
@vilperi minä siis oikeasti luen kyllä sinun tekstisi täällä ja facessa, mutta kun välillä tulee siihen tahtiin tekstiä/päivityksiä niin en todellakaan kaikista rupea tykkäämään. Tämä siis vastauksena kaveriltasi miksei päivityksesi kerää tykkäyksiä. Niitä tulee liikaa. Mutta siis oikeasti anna tulla, kyllä niitä on aina kiva lukea, vaikka en jokaisesta erikseen painakaan "tykkää" nappia.

Kiitos kommentistasi. Kiva kuulla kommenttia ja vastausta asiaan miksei päivitykseni kerää niin paljoa (aina) tykkäyksiä. Ja eipä tämä mikään iso yllätys ollut vaan olen ajatellutkin asian olevan ainakin osittain näin. Että kirjoitan niin usein päivityksiä.

Sitä on vaikeaa vaan välillä hillitäkään itseään. Kun tykkään kuitenkin kirjoittamisesta ja noiden päivityksienkin tekemisestä melko paljonkin. Mutta kiva kuulla että tykkäät kyllä lukeakin kuitenkin kirjoituksiani.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen nyt tässä tekemässä jonkin ihmeen syyn takia itse itselleni ongelmaa. Olen kirjoittanut pariin kertaan täällä niistä välitystilillä olevista rahoistani mutta en ole vieläkään saanut kysyttyä edes yhtä viiskymppistä taas sieltä käyttötililleni.

Käyttötililläni on tasan tarkalleen nyt 43 senttiä mutta välitystilillä olisi rahaa ihan ok määrä. Nyt vain jokin mättää ja en ole vieläkään saanut aikaiseksi kysyä rahaa sieltä käyttööni.

Nyt olenkin sitten eilisen ja tämän päivän syönyt lähinnä sitä mitä kaapista löytyy ja minun kaapistani ei todellakaan löydy yleensä sellaisia aineksia että niistä saisi noin vain pitsan tai jotain muuta loihdittua. Ei, olenkin lähinnä syönyt leipää sellaisenaan margariinin kanssa, riisiä ja kaurapuuroa.

En tiedä mikä tuossa rahan kysymisessä niin vaikeaa on kun tarpeeseenhan se vielä tulisi. Ei kannattaisi ongelmaa tekemällä tehdä? Ja syöminen on kuitenkin tärkeää.

Kun ei tarvitsisi kuitenkaan mistään lainailla rahaa. Sen kun vaan pyytäisi siirtämään omia rahojani käyttötililleni. Olen varmasti yksi pässi!
 

redpecka

Jäsen
Seksi ehkä niukasti yhden tietyn kolon puuttumisen vuoksi, mutta mielenkiintoinen näkemys. En oikein usko seksuaalisuuden vaikuttavan elämän rikkauteen taikka omaan älykkyyteen ja viisauteen. Kuulostaa ainakin silkalta pötypuheelta.
Sä oletkin ollut suht fiksu aina. Alkuun ikäiseksesi mutta ei siinä montaa tuntia mennyt kun biittasit jo ensimmäiset n-tuhatta käyttäjää.

Just beat it!

Ei vaan, erilaisia ollaan eikä toinen ole älykkäämpi toista - erilaisia mielenkiinnonkohteita voi ihmisillä olla. Olet sanonut, että sulla todettu jotain autismin kirjoa tuolta täältä... Ja sanonut ettei se vaikuta sun elämään mitenkään... Se varmaan hyvä. Mutta kyllä tohon hintaan kevyesti voisi samalla ottaa jotain supervoimiakin..?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kävin hakemassa kellarista laatikollisen olutta ja laitoin jonkin verran pakastimeen että viilenevät nopeammin. Pitää varmaan ottaa pari huurteista taas tänään.
 

redpecka

Jäsen
@Punamusta Tota mä siis tarkoitan, että sä uskallat olla jotain mieltä. Mä olin paljon epävarmempi sun ikäisenä. Näillä ei ole mitään väliä tietenkään ja kaveripiirit ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kannustan sua olee oma itsesi, mutta ehkä uppiniskaisuus ei taas ole yhteiskunnassa toivottava piirre (en väitä että sinä). Vuorovaikutus ja sosiaaliset kyvyt, eikö niillä pääse pitkällekin? (en puhu.. no ainakaan itselleni ei näitä lahjoja ole siunattui)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös