Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Konservoin; toisin sanoen: täyttelen lanttia anoen.
Ei ole kovin pitkä aika kun @mikko600 paljastit henkilöllisyytesi viimeksi tällä palstalla eli jos se jotakuta kiinnostaa niin ei tarvinnut vuosien takaisia kaivaa. En nyt tarkemmin avaa kun en varma ole, että oliko epähuomiossa mutta musiikkijuttuihin liittyi.Olit silloin aivan eri nimimerkillä, niin miten voi juuri kukaan muistaa ja yhdistää silloista nimimerkkiäsi nykyiseesi.
Nyt soi Vuosi 85 korvamatona, kiitos siitä.Konservoin; toisin sanoen: täyttelen lanttia anoen.
Garage Days Re-Revisitedillä Metallicalla on viimeisen kerran reipas soundi. Justicella se on jo vähän tympeä. Pidän kyllä eniten Kill 'Em Allista, olen sen verran karu mies. Setämies.
Ahaa, Don Dokken on siis ilmeisesti edelleen elossa.Dokkenilta ilmestynyt tänään uusi albumi. Google ilmoitti asiasta. Ei ole uutta tuotantoa vaan kokoelmatyyppinen. Nimeltään The Lost Songs: 1978-1981. Kappaleita siis kyseisiltä vuosilta ja yhteensä yhdentoista kipaleen verran.
Veti kieltämättä vähän iloiseksi.
Dokkenista tosin tulee ensimmäisenä mieleen alla oleva biisi, jossa Don on mukana.On toki ja toivottavasti on vielä pitkään.
"Hyi kattinen" sanoi Kai Hyttinen.Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.
Sinne se jäi Pasasen Piia itsekseen lukemaan uutisia studioon.
Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)Mirri tuli kylään. Sai nameja ja otti myös vettä. Ite join kaljan. Tuossa se välillä makaa terassilla, ja välillä kotini lattialla.
Heh, olisipa naistenkin kanssa yhtä helppoa.
Mieluummin Pasaska kuitenkin konehuoneeseesi lukemaan vaikkapa Olavi Perkiömäen treffi-ilmoituksia?
Ihanko oikeesti tappaisit kissoja? Jos et nyt vitsaile, niin aika sairasta.Onneksi mun parvekkeelle ei tunge vieraita kissoja, siis niitä eläimiä. Ne olis vainaita aika nopeasti.
Siltä näyttääpi.Mullakin on täällä muutes melko veikeä naapurin kisu. En ole vielä silittää sitä uskaltanut, mutta tosi usein tuo seuraa mun tekemisiä pihassa ja eilen illalla hän tepasteli aivan mun vieressä ja kävi lopulta jopa lähietäisyydeltä haistelemassa ja ikään kuin tunnustelemassa minua. Olen tainnut saada itselleni kissaystävän :)
Ei niillä ole mitään asiaa mun alueelle. Onneksi olen useamman metrin maanpinnan yläpuolella niin ei ne tänne tule. Ei ollut kivaa kun kohtuu uuden auton konepellistä löytyi tassunjäljet ja kynsien raapimisjäljet ja toisella kertaa haisi autossa kissankuselle. En tiedä oliko kussut alle vai jonnekin moottoritilaan. Onneksi haihtui nopeasti. Kyseessä kuitenkin ammattikäytössä ollut ajoneuvo.Ihanko oikeesti tappaisit kissoja? Jos et nyt vitsaile, niin aika sairasta.
Pointti on siinä, et sen pitäis olla just Siwa eli Sirppi ja Wasara, kuten sitä leikkisästi kutsuimme kavereiden kanssa, kun sieltä alaikäisenä Amiraali-olutta ostimme.Siwa ei hengitä enää, mutta K-market kelvannee myös.
Nyrkkitappelu tulille vaan.Tää palsta on sekasin, siis ihan vitun sekasin.
En kyllä tajua yhtään missä täällä mennään. Joitain ketjuja ei ole voinut lukea enää aikoihin.
Mun tekis mieli ryöstää Siwa
Koska minulla oli tänään vapaapäivä ja halusin erottaa sen etätyöpäivistä niin kävin vähän kaupungilla lotraamassa käsidesiä. En kyllä vieläkään löytänyt niitä ahdistavia narkkilaumoja joiden takia Lahden keskusta pelottaaa useita. Joku jo näppiksellä väitti että puolet lahtelaisista on narkkeja. Tokkopa...
Jantunen oli syvimmässä huumesekoilussaan vasta 2010-luvulla.Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.
Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.
Se oli joo nopea lukuinen kirja noin muutenkin, itellä meni kahdella sessiolla läpi.Jees, hänen lausuntonsa lienee siis noinkin tuore, hyvä tietää.
Sain Jantusen elämäkerran muistaakseni lahjaksi jouluna 2018 ja pidin suuresti. Kahlasin alusta loppuun yhdessä illassa. Olen nopea lukemaan. Hieno elämys ja hienoa että kaveri on selvinnyt kuiville. Iso lahtelainen kiekkopersoona.