Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 910
  • 66 856

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siwa ei hengitä enää, mutta K-market kelvannee myös.
Pointti on siinä, et sen pitäis olla just Siwa eli Sirppi ja Wasara, kuten sitä leikkisästi kutsuimme kavereiden kanssa, kun sieltä alaikäisenä Amiraali-olutta ostimme.

Ei mun tee vitutuksissani mieli ryöstää K-Markettia, koska se olisi jopa toteutettavissa. Siwaa ei enää ryöstellä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää palsta on sekasin, siis ihan vitun sekasin.
En kyllä tajua yhtään missä täällä mennään. Joitain ketjuja ei ole voinut lukea enää aikoihin.

Mun tekis mieli ryöstää Siwa
Nyrkkitappelu tulille vaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka aihe on myös vakava, naurattaa jotkin kirjoitukset kovin.... 'palstan spurgujengi' :-D
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Koska minulla oli tänään vapaapäivä ja halusin erottaa sen etätyöpäivistä niin kävin vähän kaupungilla lotraamassa käsidesiä. En kyllä vieläkään löytänyt niitä ahdistavia narkkilaumoja joiden takia Lahden keskusta pelottaaa useita. Joku jo näppiksellä väitti että puolet lahtelaisista on narkkeja. Tokkopa...

Marko Jantusen kirjassa mainittiin, että Lahessa on noin tuhat huumeriippuvaista. Voihan tilanne olla muuttunut, heh.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.
Jantunen oli syvimmässä huumesekoilussaan vasta 2010-luvulla.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Alkoholin ja tupakan käyttö on vähentynyt nuorilla noista Jantusen, olettaen, 90-luvun ajoista, mutta huumeiden käyttö on vuorostaan kasvanut. Väki tahtoo päänsä aina vaan sekaisemmin.

Muutaman vuoden takaista tilannetta kuvattiin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jees, hänen lausuntonsa lienee siis noinkin tuore, hyvä tietää.

Sain Jantusen elämäkerran muistaakseni lahjaksi jouluna 2018 ja pidin suuresti. Kahlasin alusta loppuun yhdessä illassa. Olen nopea lukemaan. Hieno elämys ja hienoa että kaveri on selvinnyt kuiville. Iso lahtelainen kiekkopersoona.
Se oli joo nopea lukuinen kirja noin muutenkin, itellä meni kahdella sessiolla läpi.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Marko Jantusen kirjassa mainittiin, että Lahessa on noin tuhat huumeriippuvaista. Voihan tilanne olla muuttunut, heh.
Siitä ei hajua kuinka paljon Lahessa on huumeriippuvaisia, mutta se on ainakin fakta, että Lahden keskusta on viimeisen 20 vuoden ajalta koko Suomen kaupunginosista selkeästi kärjessä vakavissa väkivaltateoissa (henkirikokset ja niiden yritykset). Eli ei se kaupungin maine ainakaan tuulesta temmattu ole.

En tosin itse ole koskaan oloani siellä tuntenut mitenkään sen kummemmin uhatuksi, vaikka kertoja Lahden yöelämässä on enemmän kuin yksi tai kaksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kannatti ostaa tämä kasviopus. Kiinnostavaa luettavaa.
Nostan virtuaalista hattua. Kaikki kasvi- ja eläinkuntaan liittyvät kirjat jäisi todennäköisesti lukematta.

Ilmankos en tunne kasveja (on kukkia, puskia ja puita) tahi elämiä (kyllä mä lehmän ja linnun erotan toisistaan).
 
K

Kiekkokatsoja

Tulipa outo olo, erään naisen kysymyksestä. Hän kysyi, että onko mulla omat hampaat vielä suussa?
No omat leegot on. Kai oon sitten jo epäilyttävän vanha ..?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä olen kerran elämässäni ajautunut nyrkkitappeluun ja se johtui siitä, että en itse ollut kyseiseltä paikkakunnalta.

Lahes.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiukan nostalgiaa nuoruudesta, kun laivalta ostin Auraa, Lahden Erikoista ja vielä Olvin Exportia. Onpa hyviä, vai onko nuoruuslisää? Kyyyllä noita voipi juua...
Saatana, luulin viime kesää kaikkien aikojen huonoimmaksi sen leikkuuoperaation vuoksi, vaan tämäpä kesä vetää kunnolla ohi koronailmiöineen , oman kaatuilun seurauksena tulleen kylkikivun, laiturihomman ja nyt lopuksi vielä oman koronatestin odottelun myötä. Jumaliste, mitäs ensi kesänä, kun joka vuosi huononee???
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks joku suostuis johonkin kaksoiselämään. Juicen biisistä vaan tuli mieleen. Lulullakin oli kolmas mieli. Ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Onko tästä alkamassa jatkoajan syksy, arabi kevään merkeissä, jossa alistetut käyttäjät nousevat pahaa yksinvaltaista moderaattori tiimiä vastaa ja syöksevät nämä vallasta. Aikanaan kun vanhurskaat ovat poissa nousee ääri järjestö nimeltään pro mode tiimi, joka hyökkäilee muille keskustelu palstoille levittämässä sanomaansa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jonnet ei muista Turenkimafiaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ilmankos en tunne kasveja (on kukkia, puskia ja puita) tahi elämiä (kyllä mä lehmän ja linnun erotan toisistaan).

Väitän että tunnet ainakin muutamia kasveja ja olet täälläkin muutaman kanssa kirjoitellut. Ainakin minulle olet vastannut joskus. Ehkä et vain näe puita metsän vuoksi?

Ymmärtääkseni puskatkin tullut tutuksi vaikkeivat pääasiallisiin kiinnostuksen kohteisiin kuulu. Osa puskien omistajista saattanut olla kukkia? Osa sitten lehmiä ja linnuista vaikka kottaraisia.

Ihan hyvin taidat tuntea vaikka muuta väitätkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan hyvin taidat tuntea vaikka muuta väitätkin.
No joo, myönnetään. Kyllä mä niistä joitain (aika monta) tunnen, ei ne ihan tuntemattomia nuo luonnon ihmeet ole. On ne sitten kasvi- tahi eläinkuntaa.

Kiinnostus tosin on sinällään aika nolla, mutta tuli ja tulee ns sivutuotteena. Mistä en ole ollenkaan pahoillani.

Suurin ansio kuuluu eksälle ja kälylle. Niiltä se oppi on tullut.
 
K

Kiekkokatsoja

Mirrit on kuin naiset.
Tääkin mirri aina iloisesti tuli luokseni. Sai herkkua, ja oli tyytyväinen + osoitti sen.
Tänään ei entinen kelvannut. Alku oli taas lupaava. Tuli innoissaan luokseni. Sisälle ja sieltä kissan nameja ja vettä. Karvaperse pöllytti karvoja, ja itekin olin terassilla, niin houkuttelin ulos. Terassilla annoin herkkua, mutta nyt kelpasi vaan vähän. Lähti naapurin herkuille. Ei saanut ja palasi. Otti loput herkut. Vonkasi taas sisälle. En päästänyt. Kipitti naapuriin. Tuli taas takasin, vonkas sisälle. En päästänyt. Oli hetken, ja lähti.
Onko feminismi peräisin kissoista??
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mirrit on kuin naiset.
Tääkin mirri aina iloisesti tuli luokseni. Sai herkkua, ja oli tyytyväinen + osoitti sen.
Tänään ei entinen kelvannut. Alku oli taas lupaava. Tuli innoissaan luokseni. Sisälle ja sieltä kissan nameja ja vettä. Karvaperse pöllytti karvoja, ja itekin olin terassilla, niin houkuttelin ulos. Terassilla annoin herkkua, mutta nyt kelpasi vaan vähän. Lähti naapurin herkuille. Ei saanut ja palasi. Otti loput herkut. Vonkasi taas sisälle. En päästänyt. Kipitti naapuriin. Tuli taas takasin, vonkas sisälle. En päästänyt. Oli hetken, ja lähti.
Onko feminismi peräisin kissoista??
Tämä on kuin Tuomas Kyrön kirja pienoiskoossa. Ja pelkästään myönteisesti. :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Työpaikalla menossa varastojen tyhjennys/siivous. Ensin työntekijät saavat halutessaan hakea koteihinsa tai muualle varastosta käyttökelpoista tavaraa ja sitten iso osa tavaroista heitetään pihalla olevalle jätelavalle.

Ja onhan siellä hyväkuntoista tavaraa ja huonekaluja. Minäkin saan tuollaisen ihan upean ja hyväkuntoisen tv-tason ilmaiseksi kotiini. Tosin en ajatellut käyttää tätä tasoa tv-tasona vaan muuna tavaran säilytystilana. Mietin kuinka soveltuu muuhun käyttöön mutta sittenhän sen näkee ja on sellainen kyllä ulkonäöltään että pitäisi soveltua hyvin tähän muuhunkin käyttöön.

Kyyti vielä vähän epävarma mutta sisko on luvannut mitata mahtuuko taso hänen autoonsa ja kaksi työkaveria on myös jo lupautunut tarvittaessa kuskeiksi. Usko on luja että vielä saan tuon tason asuntooni.

Minulla on jäänytkin asunnon sisustaminen ja kalustaminen hieman kesken ja etenkin säilytystilaa, lipastoja ja hyllyjä tms olen kaivannut asuntooni. Toivottavasti tämä tv-taso soveltuu hyvin jääkiekkotermein tyhjille tonteille.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on veli @Kiekkokatsoja sillä lailla että kissat tekee just sitä mitä ne haluavat. Siinä ei sun herkut paljon paina jos ne päättävät että ei tänään. Naiset ovat melkein helpompia kuin kissat. Melkein.
 
K

Kiekkokatsoja

Se on veli @Kiekkokatsoja sillä lailla että kissat tekee just sitä mitä ne haluavat. Siinä ei sun herkut paljon paina jos ne päättävät että ei tänään. Naiset ovat melkein helpompia kuin kissat. Melkein.
Kiitos tuesta josta toki oon aikaiseminkin ollut samaa mieltä. Vähä vaan kyselin vahvistusta faktoihin..smalll talkkia kai.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juha Valvio recalled Urheilumoguli from minors. Eli siis Valavuoren haastis huomisessa YLE:n Urheiluperjantai-lähetyksessä. Mahtaa olla huipeaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti nyt kokeilla sitä Brandy Lonkeroa, kun tuli tilaisuus. Ei oikein toimi - ikäänkuin kaikenlaista makua yrittäisi tunkea läpi, mutta mikään ei oikein pääse. Tulee enemmän mieleen vedellä jatkettu Pommac kuin alkoholijuoma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös