Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 824
  • 68 325

npc

Jäsen
Kyllä Maria Huntington omissa urheilutrikoissaan vie voiton. Uuh.
En tiedä kuka olla hän, mutta eikö kukaan enää tykkää Laura Ruoholan farkkuperseestä?

Does anybody here remember Laura Ruohola? Remember how she said that we would win again, some sunny day... Lauraaaa! What has become of you?

Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumankauta, että on vähän näkynyt ampiaisia tänä kesänä. Alkoiko YLE:n "Pelasta pörriäinen" kampanja sittenkin liian myöhään? No, joku on kuitenkin omenapuun pölyttänyt, kun on niin makeita omppuja. Mutta joo, ei oo amppareihin tullut tänä kesänä törmäiltyä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sama täällä, ei ampiaisia. Toisaalta ihan kiva, koska ovat inhottavan tungettelevia. Mehiläiset sen sijaan pölyttävät kasveja. Niiden sukupuutto olisi ikävämpi tapaturma.
No mehiläisiä alkukesästä näkyikin ja jossain vaiheessa taisin törmätä myös herhiläisiin. Mutta kyllä ampiaisillakin oma roolinsa on ja sikäli ihmettelen niiden häviämistä. Tungettelevia kyllä ovat joo.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten pidän luonnosta, mutta kaksi poikkeusta löytyy: ampiaiset ja hämähäkit. Jälkimmäisen syynä psykologinen kammo, ensimmäisessä useampi lapsena sattunut yhteentörmäys kivuliaan piston muodossa.
Mulla taas ylivoimainen inhokki on hirvikärpänen.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tiedättekö sen tunteen, kun kävelee tuolla kaupungilla, näkee järjettömän kauniita naisia ja varsinkin niiden perseitä, kun vain tekisi mieli mennä puristamaan, sormettamaan ja nuolemaan niitä, ihan lupaa kysymättä ja ihan vaikka mulkku ei saisi mitään? Minä tiedän.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedättekö sen tunteen, kun kävelee tuolla kaupungilla, näkee järjettömän kauniita naisia ja varsinkin niiden perseitä, kun vain tekisi mieli mennä puristamaan, sormettamaan ja nuolemaan niitä, ihan lupaa kysymättä ja ihan vaikka mulkku ei saisi mitään? Minä tiedän.
En tiedä, koska olen herrasmies joka kunnioittaa eikä esineellistä naisia.

npc

Jäsen
Muuten pidän luonnosta, mutta kaksi poikkeusta löytyy: ampiaiset ja hämähäkit. Jälkimmäisen syynä psykologinen kammo, ensimmäisessä useampi lapsena sattunut yhteentörmäys kivuliaan piston muodossa.
Mulla on jännästi tuntunut kadonneen se perus alkukantainen hämähäkkipelko iän myötä. Tottakai säikähtäisin jos semmoinen tukassa tai puurolautasella kiipeilisi, mutta se itse kammo on poistunut.

Ampparit ovat kyllä inhottavia kun ne on niin aggressiivisia ja nopeita ja ne pokkana saattaa haastaa ihmisen kaksintaisteluun ja pärjäävätkin viheliäiset siinä vielä. Loppujen lopuksi toki häviävät taistelun, mutta kokoonsa nähden ovat aika rohkeita vittupäitä.

npc

Jäsen
Tiedän. Ja sitä taiteilee siinä yleisten käytöstapojen ja läähätyksen hämärässä välimaastossa. Äsken näin kylillä hirmu hyvän beban. Sitä oli hyvä tuijottaa kun se oli edessäni ja itse kävelin. Lähemmäksi kun pääsin huomasin sen olevankin mies. No ei siinä, vitun hyvä perse ja jos olisin enemmänkin miehiin kallellani niin tuossa oli sellainen namupala että. Varmaan joku tanssija täytyi olla. Siis oikeasti sellainen täyteliäinen brassipeppu (ei överi). Onneks oon ehtinyt tänään jo onanoida niin ei mennyt tuo raitillapoikkeaminen tyystin läähättämiseksi.

npc

Jäsen
Eilen sattui huonoa vuosikertaa viinipötikkäni olee. Varmaan jostain hullumarjoista puristettu. Toivottavasti tämä ei ole samaa kertaa. Eiku hetkinen, tämä on votkaa. No toivotaan sitten ettei sattunut rähinäpullo kohdalleni. Yleensä nää on ollut hyviä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sama täällä, ei ampiaisia. Toisaalta ihan kiva, koska ovat inhottavan tungettelevia. Mehiläiset sen sijaan pölyttävät kasveja. Niiden sukupuutto olisi ikävämpi tapaturma.
Just viikonloppuna ihmettelin mökillä kun niitä oli vielä paljon. Olivat löytäneet kanervat, siellä niitä pörräsi ja paljon. Muut kukinnot kun ovat jo loppuneet.

Meillä on ollut koko kesän "pelasta pörriäinen" kampanja mökillä. Ovat osanneet tehdä pesät oikeaan paikkaan, eli niitä on ollut muttei väärässä paikassa. Kelpaa. On mehiläisiä suurin osa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Spider wasp on varmasti lempisukusi ampiaiset puolelta.

npc

Jäsen
Tai vastaavasti ampiaisen näköinen hämähäkki, sama väritys kuin mustakeltaisella pörriäisellä.
Nää mustakeltaiset pörriäiset oli nimensä mukaisia ainakin vielä Hessu Mälkiän aikoihin. Ehkä vähän Atu Selininkin aikana. Sitten turha pörräys loppui ja alettiin pelaa kunnes sen jälkeen ei kuultu enää surinaa eikä mitään - jengi istuu dösässä jotkuu laput kourassa ja tuijottaa kaukaisuuteen miettien miksi surisin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään sitä taas mentiin eikä meinattu. Mitään päiväkirjamaista tuotosta en ole antamassa mutta muutamia hajahuomioita aioin jakaa. Koittakaa jaksaa...

Kolin parkkipaikalta meni hauska "hissi" Kolin hotellin pihalle. Jotkut vitsaili että jäädään tänne päiväksi ajelemaan... No ei jääty. Oli muutakin tekemistä. Siellä sitten vaelleltiin kalliolta toiselle, Ukkokolilta Pahakolille ja Akkakolille... En tiedä oliko tuo oikea järjestys sinänsä mutta näillä mentiin. Akkakolilla oli jokin kirkontapainen, alttari ja silleen. Liitetty Koli-kuva on Ukkokolin huipulta. Kyllä siellä väkeä kuitenkin piisasi kuvia ottamassa mutta muuten oli melko rauhallista eikä tavattu hirveästi muita.

Käytiin tänään myös Ruunaankoskilla. Oli sinne jonkinmoinen ajomatka mökiltä (Kolilta). Enkä ole ihan varma oliko se sen arvoista. Oli silti ihan kiva olla porukkaretkellä ja keittää ja nauttia kahvit siellä. Ruunaankoskilla on kuulemma Suomen paras/ainoa tms. stoppari jossa jonkin lajin melojat käy harjoittelemassa temppuja. Se antaa heille nyt korona-aikana ehkä etua kilpailijoita kohtaan kun heidän harjoittelumahdollisuudet ovat myös olleet sisällä ja ne on olleet suljettuna.

Liitteet

• ruunaa.png
    ruunaa.png
    774,2 KB · kertaa luettu: 124
  • koli.jpg
    koli.jpg
    992,8 KB · kertaa luettu: 129

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jep, ei ole näemmä muuttunut viidessä vuodessa. Yhä yhtä kaunis.
Kolia varmaan tarkoitit. Itse en ollut aiemmin käynyt... Kyllähän siellä oli maisemia katsella, istua kalliolla. Pielistä riitti ympärillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy