Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 409
  • 66 813
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Virolaisen kaverini edesnennyt mummo teki tosi hyviä hapatettuja avomaankurkkuja.. Oli mainioita krapulassa savusaunan jälkeen, kun vierailin kaverini perheen kotitilalla Virossa.
Meeliksillä sekä Iivanoilla on kyllä taito tehdä kurkuista mitä oivallisimpia krapulalääkkeitä. Votkapaukun kera, tok.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli raapastua vissiin ihan reipas humala eilen. Jännä sinänsä että keho meni niinkin rappiolle vaikka pelkkää olutta join. Toisaalta jos sitä juo sen parikymmentä niin kyllähän sitä yllättävän hyvään kuosiin pääsee. Pitkästä aikaa tuli oksennettua tänään krapulassa.

Mutta eipä siinä, nyt on kyllä aika fressi olo sinänsä ja voisi vaikka syödäkin jotain. Ja olisihan tuota pari laatikkoa vielä olutta kellarissa.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta oma viinapää on heikentynyt huomattavasti, kun vuosia tulee lisää. Toki näin 2-vuotiaan lapsen isänä nuo juontikerrat ovat myös aika harvinaisia joten jollain 12-15 oluella saan jo muistin pätkimään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta oma viinapää on heikentynyt huomattavasti, kun vuosia tulee lisää. Toki näin 2-vuotiaan lapsen isänä nuo juontikerrat ovat myös aika harvinaisia joten jollain 12-15 oluella saan jo muistin pätkimään.
Siis itellähän on "viinapäähän" tullut toleranssia vuosien karttuessa vaikka millä mitalla, mutta krapulat taas paljon kamalammat. Oliskohan tää evoluution keino kertoo että Johnny vois nyt pikkuhiljaa jättää sen ryypiskelyn nuoremmille ja komeemmille. Ja toki @Evil :lle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis itellähän on "viinapäähän" tullut toleranssia vuosien karttuessa vaikka millä mitalla, mutta krapulat taas paljon kamalammat. Oliskohan tää evoluution keino kertoo että Johnny vois nyt pikkuhiljaa jättää sen ryypiskelyn nuoremmille ja komeemmille. Ja toki @Evil :lle.
Vähän nyt meni väärin. Lienet tarkoittanut että nuoremmille, ja komeammille kuten Evil.

Minä olen kanssa miettinyt juomisen jättämistä, mutta kun ei ole oikein ketään kelle jättää se. Minun tyyliselleni dokailulle ei oikein ole perillisiä näköpiirissä. Toisaalta hyvä näin; jokainen saa kehittää oman tapansa tissutella. Heilutan kuitenkin vielä hetken ylpeänä lippuani ajoittaisiin ylilyönteihin syyllistyvän, mutta hyvään pyrkivän ja joskus jopa älyllisen kotikännäilyn airuena.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkaa tässä aika haikeakin fiilis jo olemaan. Kesälomaa nimittäin jäljellä enää yksi viikko ja kesän lomareissut tehtynä. Muistan sen fiiliksen kun olin lomani alussa täynnä virtaa ja onneni kukkuloilla kun koko viiden viikon loma oli vasta edessä. Nyt loma on yhtä viikkoa vaille purkissa ja onni ei kukoista enää yhtä lailla.

Elinpähän kuitenkin todella hienon kesäloman. Loma meni ihan ekstra nopeasti ja melkein puolet lomasta olin lopulta jossain reissussa, puolet kotosalla. 16 päivää olin reissussa ja liesussa tarkalleen ottaen ja loput 19 päivää olin ja olen ihan vain kotona. Eli loma oli ja on hyvä sekoitus menoa ja meininkiä sekä sitten ihan kotona rentoutumista ja lepäämistä.

Lomallani näin myös paljon upeita paikkoja, upeaa luontoa, kauniita rakennuksia ja taloja sekä hienoja maisemia. Otin lomani aikana erittäin monta kuvaa. Ja lomani aikana olen ehtinyt unohtamaan myös työni täysin ja se se kai on loman päällimmäinen tarkoituskin?

Rahaa jäi loman jälkeen hieman vähemmän säästöön kun laskin jäävän mutta en kadu silti mitään ja kyllä ainakin tulen taas pärjäämäänkin elämässä eli tarkoitan että rahaa jäi kuitenkin ihan hyvin elämiseen. Toisaalta rahaa on hyvä käyttääkin jos sitä on. On elämä kuitenkin sen verran ainutlaatuista.

Ja kohtahan sitten alkaa oikein palkkatyöt. Osan palkasta vie ulosotto mutta eiköhän sitä rahaa jää taas säästöönkin?

Täytyy muistaa vielä että yksi viikko on kesälomaa vielä jäljelläkin. Siitäkin pitää vielä nauttia vaikka töiden alku alkaa ajatuksissa enenevässä määrin pyörimäänkin.

Ja vielä on parin tunnin verran tätä Rauman reissuakin jäljellä. Bussissa istumista ja Hämeenlinnassa pitää raahata tuota raskasta retkikassia vielä 2,5 kilometrin verran eli kotiini asti. Nyt ei ole nimittäin varaa taksiin. Rahat kun on tosiaan siellä välitystilillä ja saan niitä aikaisintaan vasta huomenna taas käyttötililleni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Johnny ja Eevili tehneet paluun palstalle? Voi vittujen kevät kiva kun vanhukset jaksavat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kumpi niistä oli se Hedbergin näköinen ja kumpi se komea intellektuelli?
Jos noista pitää valita niin otan intelletkun. En tiedä miltä veli Johnny näyttää, mutta mulla ei ole muuta yhteistä Headbergin kanssa kuin kansallisuus ja sukupuoli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vanhus? Vielä mulla syntymä on lähempänä kuin satavuotisjuhlat.
No mutta. Luulin sinun ohittaneet jo viiden kympin. Et siis ihan vielä ole riittävän vanha SDP-nuoriin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mutta. Luulin sinun ohittaneet jo viiden kympin. Et siis ihan vielä ole riittävän vanha SDP-nuoriin.
Voisin liittyäkin, oltaisiin siellä Sannan kanssa ihan kaksisteen. Tosin vasta meni avioon, mutta ehkä me silti keksittäisiin tekemistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on (viini)marjat sitten tarpeeksi kypsiä kerättäväksi meidänkin pihassa. Kerättiin reilu kymmenen litraa tänään. Ei minulla nyt muuta...
 

Nick Neim

Jäsen
Ajoin parran kokonaan pois ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen. Lähti samalla vähintään 5 vuotta ikää naamasta pois.

Ei tähän oikein meinaa vielä tottua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajoin parran kokonaan pois ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen. Lähti samalla vähintään 5 vuotta ikää naamasta pois.

Ei tähän oikein meinaa vielä tottua.
Itse kun piti mennä armeijassa kääntymään niin ajoin parran ja hiukset pois. Oli ihan helvetin outoa katsoa peilistä naamaa kun ei ollut hiuksia, eikä partaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulee justiinsa kohta suuria mullistuksia kotinurkilla. Pitäisikö mennä katsomaan vanhan kotikadun Melkonkadun varteen, kun parin tunnin kuluttua sitä pitkin kulkee toistaiseksi viimeinen reittiliikenteen bussi? Sitä myötä myös perinteinen linjatunnus 20(N) poistuu käytöstä Lauttasaaressa. Vapautettiin jollekin tulevalle runkolinjalle kuulemma. 22 Katajaharjuun - kuulostaa ihan väärältä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mehumaija pöhisee liedellä. Mehukeitto on sopivaa etätyön ohessa tehtävää kotityötä. Ruokatauon voi sitten vaikka käyttää mehun keittämiseen pulloon. Kyllä tämä taas tästä...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hassu virhe:

Mtv:n suoratoistopalvelussa oli otsikkona päivän Salatut elämät-jaksossa "Sä surun tanssit silmistäsi pois"

Ja kun ohjelman laittoi pyörimään Chromecastilla telkkariin niin otsikko olikin "Sä surun ryypit silmistäsi pois"

No joo, pieni virhe. Mutta kiitos että sain jakaa huomioni jossain.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hassu virhe:

Mtv:n suoratoistopalvelussa oli otsikkona päivän Salatut elämät-jaksossa "Sä surun tanssit silmistäsi pois"

Ja kun ohjelman laittoi pyörimään Chromecastilla telkkariin niin otsikko olikin "Sä surun ryypit silmistäsi pois"

No joo, pieni virhe. Mutta kiitos että sain jakaa huomioni jossain.
Keväällä 2010 joku teki Hämeenlinnassa biisin "Sä Turun pyyhit silmistäni pois".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Harvoin tulee katteltua mitään fiktiivistä rainaa useampaan kertaan mutta onhan Pulp Fiction nyt aivan mahtava tekele.

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luin erään arvostelun koskien tämän illan Bond-elokuvaa "Erittäin Salainen". Sen loppukaneettina todetaan että "Roger Moore jättää pelleilyt tällä kertaa vähemmälle". Ensimmäisenä ajatuksena tuli mieleen että tuo on varmaan copypastetettu jostain Jatkoajan moderaattoreiden kirjoittamasta pelikieltoilmoituksesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saattais olla mainio kännileffa illanviettoon.
Onko nuorella miehellä vielä aukko sivistyksessä? Pulp Fiction sopii vallan mainiosti känni-iltaan. Toki ihan mihin iltaan hyvänsä. Pistähän katteluun!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viime viikko meni reissuhommissa. Tämän päivän pääsi käymään kotona, ennenkuin jatkuu. Maistuu kyllä.

Yllättävän mukavaa on ollut tosin viettää työkavereiden kanssa iltaa majoituksellakin ja aivan eri tavalla tutustunut heihin normi työpaikalla tapahtuvan näkemisen sijaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti lähteä tänään kotiin, mutta ei lähdettykään. Kuva on meidän "mökkijoesta" ja sama joki on kirvoittanut Eppujen biisin "vihreän joen rannalla" Tämä on fakta.
 

Liitteet

  • IMG-20200810-WA0000.jpg
    IMG-20200810-WA0000.jpg
    331,2 KB · kertaa luettu: 149
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Piti lähteä tänään kotiin, mutta ei lähdettykään. Kuva on meidän "mökkijoesta" ja sama joki on kirvoittanut Eppujen biisin "vihreän joen rannalla" Tämä on fakta.
Missä koo-ysit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös