Johnny ja Eevili tehneet paluun palstalle? Voi vittujen kevät kiva kun vanhukset jaksavat.
Kumpi niistä oli se Hedbergin näköinen ja kumpi se komea intellektuelli?
Johnny ja Eevili tehneet paluun palstalle? Voi vittujen kevät kiva kun vanhukset jaksavat.
Jos noista pitää valita niin otan intelletkun. En tiedä miltä veli Johnny näyttää, mutta mulla ei ole muuta yhteistä Headbergin kanssa kuin kansallisuus ja sukupuoli.Kumpi niistä oli se Hedbergin näköinen ja kumpi se komea intellektuelli?
No mutta. Luulin sinun ohittaneet jo viiden kympin. Et siis ihan vielä ole riittävän vanha SDP-nuoriin.Vanhus? Vielä mulla syntymä on lähempänä kuin satavuotisjuhlat.
Voisin liittyäkin, oltaisiin siellä Sannan kanssa ihan kaksisteen. Tosin vasta meni avioon, mutta ehkä me silti keksittäisiin tekemistä.No mutta. Luulin sinun ohittaneet jo viiden kympin. Et siis ihan vielä ole riittävän vanha SDP-nuoriin.
Itse kun piti mennä armeijassa kääntymään niin ajoin parran ja hiukset pois. Oli ihan helvetin outoa katsoa peilistä naamaa kun ei ollut hiuksia, eikä partaa.Ajoin parran kokonaan pois ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen. Lähti samalla vähintään 5 vuotta ikää naamasta pois.
Ei tähän oikein meinaa vielä tottua.
Keväällä 2010 joku teki Hämeenlinnassa biisin "Sä Turun pyyhit silmistäni pois".Hassu virhe:
Mtv:n suoratoistopalvelussa oli otsikkona päivän Salatut elämät-jaksossa "Sä surun tanssit silmistäsi pois"
Ja kun ohjelman laittoi pyörimään Chromecastilla telkkariin niin otsikko olikin "Sä surun ryypit silmistäsi pois"
No joo, pieni virhe. Mutta kiitos että sain jakaa huomioni jossain.
Onko nuorella miehellä vielä aukko sivistyksessä? Pulp Fiction sopii vallan mainiosti känni-iltaan. Toki ihan mihin iltaan hyvänsä. Pistähän katteluun!Saattais olla mainio kännileffa illanviettoon.
Missä koo-ysit?Piti lähteä tänään kotiin, mutta ei lähdettykään. Kuva on meidän "mökkijoesta" ja sama joki on kirvoittanut Eppujen biisin "vihreän joen rannalla" Tämä on fakta.
Vaimo. Paljon parempi kuin puoliso. Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä. Homona elämä ja seksi olisi yksipuolisempaa. Tämä ei ole homovastaista. Ainoastaan toteamus siitä, että homous on yksinkertaisille. Mutta muistakaa että life is live. Ja me kaikki mahdutaan tänne. Yksinkertaiset ja heterot.
Totta puhut. Sinne toi olisi sopinut paremmin.täältä löytyy myös tuo junttiketju.
Toinen sukupuoli tuo toista näkemystä. Onneksi en ole homo. Elämä on heterona rikkaampaa ja oppii ymmärtämään erilaisia näkemyksiä.
Kiitos Syvä kiitos vastauksestasi. Enään ei tarvitse minun katsoa kuinka hiekkalinna nousee. Se mikä nousee on tärkeintä. Ikärajat on häilyviä. Näillä mennään, kiitos @Reverent.Ei mene näin. Joskus nuorempana sinkkuna leikittelin ajatuksella, jos olis bi, niin sillon lähes sataprosenttia baarin asiakkaista olis potentiaalisia pokauskohteita. Nykyäänhän on noita kaikenlaisia aseksuaaleja, sukupuolettomia susinukkeja yms, jotka eivät taida itsekään tietää, mitä ovat ja mikä kiinnostaa, joten se vähän laskee tota prosenttia. Olen kuitenkin puhdas #Revehetero ja parisuhteessa, niin enää ei tarvitse tollasia ihmejuttuja pohdiskella.