Harvoin hampailla pannaan. Harvoilla hampailla varmaan vielä harvemmin.Ei noilla hampailla.
Harvoin hampailla pannaan. Harvoilla hampailla varmaan vielä harvemmin.Ei noilla hampailla.
Saavuin Oulun vanhimpaan baariin, vuonna 1942 perustettuun Sarkkaan. Ei täällä koronan takia saanutkaan ruokaa. Tilasin sitten kaljan. Jukeboksista on kuulunut mm. Irwinin Viimeinen laulu, Kari Tapiota ja Pekka Myllykoski korahteli. Nyt soi Abba. Voittajat ottavat kaikki.
On kyllä. Viimeksi ihan tässä muutama kausi sitten Pennasen alaisuudessa, mutta huonolla menestyksellä.Onko HPK pelannut muuten kertaakaan Pitsiturnauksessa?
Schwarzeneggerin Lastentarhan kyttä oli liikaa – poistettiin elokuvafestarin ohjelmistosta, koska "se on kuin Birth of a Nation" - Episodi.fi
Arnold Schwarzeneggerin vuoden 1990 klassikko, Lastentarhan kyttä oli liikaa ihmisille, koska elokuvassa ilmeisesti romantisoidaan sillä, kuinka lapset pakotetaan lain nuhteeseen. Samalla koko perheen komediaa verrataan avoimesti rasistiseen, vuonna 1915 julkaistuun Birth of a Nation -elokuvaan...www.episodi.fi
Ihmisen mieli on merkillinen välillä.
Jääkiekkoa?Lenkillä on käyty, samoin syömässä, sitten kaupassa hakemassa huomisen ruokatarvikkeet ja tuollaista pientä. Jotain kyllä puuttuu tästä tilanteesta nyt kun lomakin jatkuu, mitähän se voisi olla...
....liput sunnuntain matsiin.Lenkillä on käyty, samoin syömässä, sitten kaupassa hakemassa huomisen ruokatarvikkeet ja tuollaista pientä. Jotain kyllä puuttuu tästä tilanteesta nyt kun lomakin jatkuu, mitähän se voisi olla...
Jääkiekkoa?
Ihan hyviä vastauksia, mutta oleellinen oli se että pitäisi saada kylmää huurteista.....liput sunnuntain matsiin.
Edit. eli KuPS-HJK
Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.Ihan hyviä vastauksia, mutta oleellinen oli se että pitäisi saada kylmää huurteista.
Ai niin, jääkaappihan on täynnä sitä ja kellarissa vielä pari avaamatonta laatikkoa. Hei Viitamäki, pistäs yks huurteinen.
En toki myöskään vielä korkannut, join tässä kahvit ensin ja otin samalla vähän jäätelöä. Reilut kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä ja sen jälkeen paluu erittäin salaisen äärelle.Kyllä mä olin kartalla, en vaan viitsinyt vastata ilmeisintä.
Muista viedä Moneypennylle suklaata lomalta paluun kunniaksi.En toki myöskään vielä korkannut, join tässä kahvit ensin ja otin samalla vähän jäätelöä. Reilut kaksi viikkoa vielä lomaa jäljellä ja sen jälkeen paluu erittäin salaisen äärelle.
Imuroi vielä youtubesta Kummelin Aziz the combat fighterit. Ei varmaan pitkiä aikoja siellä säily.Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.
Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.
Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
Minä olen jo varastoinut Kansakunnan synnyn, Tuulen viemän ja Pekan ja Pätkän neekereinä fyysisinä tallenteina hyllyyn. Ei haittaa, vaikka sensuroivat suoratoistopalveluista nuo pois, katson levyltä sitten. Ei ole edes mitään pakollisia professorin saatesanoja rasismista kun sieltä katsoo, vaan voi aloittaa suoraan elokuvan alusta.
Tosin ei olisi pitänyt varmaan kertoa tätä, tulevat joku päivä vielä hakemaan levyt pois ja antavat sakkoa. Saatana.
Lastentarhan kyttää en ole hommannut. Enkä aiokaan.
Eipä kai, muistelisin että ainakin nimimerkki @Porilaine miäs ei ollut täysi-ikäistä nähnytkään kun tänne saapui.Tuli mieleen että pitääkö olla 18 vuotta täyttänyt saadakseen kirjoitusoikeudet tänne? Vai onko mitään ikärajaa?
Jännä kyllä, ettei näin räävittömälle palstalle ole ikärajaa.
Nyt tule vanhalta vanha.
Älä rääkkää kääkkää. No en rääkkääkään.
Oli vaan pakko kirjoittaa toi, mut en tiedä miksi.