banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Pirkoille terveisiä.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Älä unohda puolalaista hiivaa.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Älä unohda puolalaista hiivaa.
Mulla loppu polskit, nyt olis ööö...zajechatsrko, Serbian hiivaa. Hitto noiden kyrillisten kaunokirjotus tuottaa onkelmia. Niin tai näin, hyvää on.
Ajeltiin Serbian läpi tuossa 10 vuotta sitten, ja tosiaan nuo aakkoset vähän tuottivat tuskaa. Venäjää luin pari vuotta yläasteella, ja sentään nuo kirjaimet on vielä jotenkin muistissa vaikka kaikki muu kyseisestä kielestä onkin unohtunut. Onneksi oli GPS ja ei tarvinnut kuin osata seuraavalle rajanylityspaikalle.
Mulle ei niin väliä mitä pullon kyljessä lukee kun alas se menee jokatapauksessa. Tai no, jos siinä lukee Lasol niin joutuu miettimään pari kertaa.
Kamala kohtalo. Ei vaineskaan. Lappee on kiva mesta. Ja se yksi Pirkkokin jonka sieltä tunnen.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Paras kaveri kun on bulgaari, niin se roudaa aina mulle noita itäblokkien hiivoja (Polskit on parhaimpia, myös Slovakkien, tosin mietoja). Mä luin yliopistossa venättä, mutta se niiden kaunokirjoitus on haussa. Mitäs pidit Serbiasta? Koskaan käynyt, yleensä bulgaarin kanssa tultu Romanian läpi autolla.
Ei me keritty Serbiassa juuri olemaan kun oltiin vain läpikulkumatkalla. Belgradissa vähän kateltiin ympäristöä, ja onhan se ihan mukavan oloinen paikka. Tosin ei meinattu löytää millään ulos koko kaupungista kun tienviittoja ei ole missään ja GPS näytti mitä sattuu. Serbiassa huomattiin myös, että eihän siellä kukaan puhu englantia. Oli jänskää selitellä huoltoasemalla miten tarttis saada kahvia ja päästä vessaan ja autoon tarttis sitä ja tätä.
Eli oot samaa sakkia Junnun kanssa.Mulle ei niin väliä mitä pullon kyljessä lukee kun alas se menee jokatapauksessa. Tai no, jos siinä lukee Lasol niin joutuu miettimään pari kertaa.
Eli oot samaa sakkia Junnun kanssa.
Kun minä rupesin ryyppäämään niin lestissä luki, että:"Alko"
Minä lopetin tykkänään kun pullossa luki, että:"Lakkaa"
Kuopiolainen punaniska.Nyt tais muuten pojat ja tyttö muuten palaa meikältä niska...
muuten
Touche. Sen voi päätellä siitä, että eipä ole koirakuvia näkynyt, eli en. Kurssille ilmoittautuisin heti, aikaa ja kiinnostusta riittää.En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen sinulle @Hera80 kurssia siihen miten palstalle liitetään valokuva. Vai joko olet oppinut sen?
Jos kuvakoon kanssa on ongelmia ja puhelimen kanssa operoit, niin olen todennut helpoimmaksi tavaksi ottaa valokuvasta kuvakaappauksen ja liittää sen palstalle.Touche. Sen voi päätellä siitä, että eipä ole koirakuvia näkynyt, eli en. Kurssille ilmoittautuisin heti, aikaa ja kiinnostusta riittää.
Kiitos ja kerrottakoon se tässä nyt julkisesti, että olen @Czescku lta saanut hyvät neuvot yv:llä, kun asiaa tiedustelin. Puolustuksekseni sanon sen, että en ole juurikaan elämäni aikana kuvia mihinkään liitellyt, kun en ole tuolla somemaailmassa ollenkaan. Tekstiviesteihin olen kuvia laittanut. Eli lähtötaso nolla, eikä palsta vissiin muutenkaan ole helpoin paikka liittää kuvia, niin ollaan mahdottoman edessä. Onneksi voin edes arvostella muiden kuvia..........Jos kuvakoon kanssa on ongelmia ja puhelimen kanssa operoit, niin olen todennut helpoimmaksi tavaksi ottaa valokuvasta kuvakaappauksen ja liittää sen palstalle.
Eikai vaan klapikone ole tehnyt tehtäviään?Noh, missä menee tuo kolmikko jonka reissusta odotellut päivitystä koko päivän?
Sinne se jäi narikkaan, ovatko kyenneet jo hakemaan? Odotamme jännityksellä.Eikai vaan klapikone ole tehnyt tehtäviään?
Naantalin reissu on tosiaan edessä ensi viikolla. Vuokrasin Naantali Campingilta pienen mökin vain 50 euroa per vuorokausi hinnalla. Kuten hinnastakin voi jo varmasti päätellä niin onhan tuo mökki todella alkeellinen, lähinnä vain nukkumiseen tarkoitettu. Pieni mökki, jossa ei juuri muuta parin sängyn lisäksi olekaan. Ei edes sähköä.
Vähän paha sana, voi tarkoittaa naispuolisia Pirkkoja tai miespuolisia Pirkkoja. Vai onko mun suomenkieli jotenkin sekaisin?Pirkoille terveisiä.