Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 132
  • 66 802

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hesari uutisoi "tikittävästä aikapommista" Punaisella merellä. Siellä on ollut parkissa 5 vuotta öljytankkeri jossa on lastina 150000 tonnia raakaöljyä. Jos alus uppoaa / räjähtää, tulee tuho olemaan massiivinen. Jopa 4 x suurempi kuin Exxon Waldezin onnettomuus.
Mainittakoon että Siperiassa pääsi karkuun 20000 tonnia öljyä...

Linkit Hesari ja Wikipedia
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toteemi. Eka baari jossa olen ikinä (alaikäisenä) käynyt. Jomppa on kyllä huikea tyyppi. Täysin rehellinen kaikessa mitä tännekin kirjoittanut, mutta hänessä muitakin puolia.
Varovainen sitten sen viinan kanssa. Klapikoneeseen ette koske.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
@Punamusta se ruostuu punaisessa meressä huomattavasti nopeammin kuin normaalissa meressä, koska suolapitoisuus on korkeampi...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No se on sodan takia valittuna kapinallisten toimesta ja sen vuoksi huonolla hoidolla.
Ovat koettaneet tehdä sillä businesta tjsp mutta nyt kiitos Koronan, öljyn hinta on laskenut
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kunhan eivät ryssi tuota öljylastia veteen, ihan ok.

No toivotaan että homma menee lopulta hyvin. Egosysteemi on kaiketi tuolla aivan ainutlaatuinen, mahdollisen ympäristökatastrofin lisäksi taloudelliset vaikutukset olisivat todella suuret
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mieluummin yritän luottaa kuin annan vaan olla. Ei kaikki voi kaatua inhimilliseen hölmöyteen, ei ainakaan vielä. Uskon tähän vaikka väkisin. Ainakin yritän.

Tarkoitin vain, että joskus kaikki tosiaan kaatuu siihen hölmöyteen, eikä toimita oikein, vaikka se ilmiselvää olisikin. Kaikesta huolimatta sitä aina jaksaa uskoa oikeisiin tekoihin, ja välillä voi positiivisesti yllättyäkin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mieluummin yritän luottaa kuin annan vaan olla. Ei kaikki voi kaatua inhimilliseen hölmöyteen, ei ainakaan vielä. Uskon tähän vaikka väkisin. Ainakin yritän.

Johonkin tässä maailmassa pitää uskoa, ja sinä uskot huthikapinallisiin, jotka ovat nyt 5 vuotta istuneet punaisessameressä kelluvan suunnattoman raakaöljylastin päällä, ja katselleet miten suolavesi syövyttää tankkerin seinät olemattomiin. Ok.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sellainen se ihminen on, myös minä ja sinä. Hyväuskoisia mutta hyväsydämisiä hölmöläisiä. Mikäpä siinä.

Joskus miettinyt sitäkin, onko sitten hölmöä uskoa hyvyyteen? Että ihmiset eivät ainakaan tietoisesti satuttaisi toisiaan? Miksi sitä tässä jamassa ollaan? Kaikilla on hyvä ja synkempi puoli. Kumman päästää valloilleen?

Mä olen ollut aika kyyninen paska viime vuodet, kun illuusiot ovat murtuneet. Se vanha, perimmäinen optimismi on hautautunut aika syvälle. Nyt se taas alkaa löytyä. Uskon edelleen, että maailmassa on enemmän hyvää, kuin pahaa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämähän on mestariteos. Wide Putin, the world's widest country's widest president. 5/5.

Jotkut hoikistuu kävelemällä, Putin levenee. Golfkentällä muut aloitti lyömällä draivin, Vladimir putin.

Videoon olisi pitänyt editoida pätkä, jossa Putin tekee niitä Badger-videon voimisteluliikkeitä ja monistuu. Silloin olisi 5/5. Nyt vain 4/5.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Jumankauta tässä on kovaa ruotsalaista italodiskoa vuodelta 1984. Ihan mielettömän kova. Kuunnelkaa tuota basson soittoa. Ja noita italiankielisiä vokaaleja, joihin kaveri sanoo, ettei ymmärrä, mutta tuntee.

Ehkä maailman kovin italodiskobiisi ikinä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Okei, jos @vilperi laittoi valokuvanäyttelyn pystyyn niin sitten peesaan sinua: hirvee sommittelu.

Jos taas reissun päältä otettuja matkakuvia niin tykkään.

Ei tässä kyllä ole tarkoitus laittaa valokuvanäyttelyä pystyyn. Ihan vain omaksi ilokseni ja muistoksi näitä kuvia olen lähinnä ottanut. Minun omasta mielestäni ihan kivoja kuvia ja ehkä joku valokuvauskurssi voisi tehdä minusta vielä taitavankin valokuvaajan.

Ja tuosta kaiteesta. Kyllä tiesin sen jo valokuvatessa tulevan kuvaan mutta minun olisi pitänyt roikottaa kai kännykkääni aidan toisella puolen ja siihen en rohjennut ettei kännykkä putoaisi ainakaan niin korkealta.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen @vilperi sinulle valokuvauskurssia. Ikävästi toisessa kuvassa kaide tulee eteen.
En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen sinulle @Hera80 kurssia siihen miten palstalle liitetään valokuva. Vai joko olet oppinut sen?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku

Mä veikkaan että eivät kovin freesinä herää, ja tuskin edes aamulla.

On tää korona-aika kyllä vähän ihmeellistä. Istunut nyt himassa viimeset 4 kuukautta ja eipä tässä vielä paljon suunnitelmia ole mihinkään mennä. Ei oikein viitsi missään käydä kun porukka tuolla elää aivan normaalisti ihan kuin mitään pandemiaa ei enää olisikaan. Kohta olis 1,5 vuotta siitä kun viimeksi kävin kotimaassa, joten se tässä varmaan tulee sitten ensimmäisenä eteen. Tosin pitäisi vaihtaa duunia ensin ja se taas onkin omanlaisensa urakka.

Taidanpa keittää kahvit.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku
Voi olla, että väsyttää jos isi on joutunut lasta yöllä viemään potalle tai heräilemään yösyötöille. Lapsiperhearki on tosi rankkaa, varsinkin jos setäkin lähti muualle, eikä ollut yöllä apuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös