Kunhan eivät ryssi tuota öljylastia veteen, ihan ok.
Satasesta vetoa, niin sinnehän se lopulta hulahtaa.
Kunhan eivät ryssi tuota öljylastia veteen, ihan ok.
Luotan kuitenkin ihmiskuntaan.
Mieluummin yritän luottaa kuin annan vaan olla. Ei kaikki voi kaatua inhimilliseen hölmöyteen, ei ainakaan vielä. Uskon tähän vaikka väkisin. Ainakin yritän.
Mieluummin yritän luottaa kuin annan vaan olla. Ei kaikki voi kaatua inhimilliseen hölmöyteen, ei ainakaan vielä. Uskon tähän vaikka väkisin. Ainakin yritän.
Sellainen se ihminen on, myös minä ja sinä. Hyväuskoisia mutta hyväsydämisiä hölmöläisiä. Mikäpä siinä.
Videon loppu oli hieman laimea minun makuun mutta nautin kyllä leveästä Putinista.Tämähän on mestariteos. Wide Putin, the world's widest country's widest president. 5/5.
Stop Putin words in my mouth brotha!Ei, sinä et nauti. ME nautimme :D
Tämähän on mestariteos. Wide Putin, the world's widest country's widest president. 5/5.
Okei, jos @vilperi laittoi valokuvanäyttelyn pystyyn niin sitten peesaan sinua: hirvee sommittelu.
Jos taas reissun päältä otettuja matkakuvia niin tykkään.
En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen sinulle @Hera80 kurssia siihen miten palstalle liitetään valokuva. Vai joko olet oppinut sen?En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen @vilperi sinulle valokuvauskurssia. Ikävästi toisessa kuvassa kaide tulee eteen.
Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku
Voi olla, että väsyttää jos isi on joutunut lasta yöllä viemään potalle tai heräilemään yösyötöille. Lapsiperhearki on tosi rankkaa, varsinkin jos setäkin lähti muualle, eikä ollut yöllä apuna.Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku
Toteemi. Eka baari jossa olen ikinä (alaikäisenä) käynyt. Jomppa on kyllä huikea tyyppi. Täysin rehellinen kaikessa mitä tännekin kirjoittanut, mutta hänessä muitakin puolia.
No en tiiä, kun tää nainen on myös turisti ja on Oulusta alunperin ja badam, asuu melkein naapurissa.@banaaninviljelijä Miltäs SaiPan muorit maistuivat?
No en tiiä, kun tää nainen on myös turisti ja on Oulusta alunperin ja badam, asuu melkein naapurissa.
Tällainen kirjoitus täällä välissä, jossa puhutaan naisista, saattaa aiheuttaa hiukan sekaannusta. Puolalaista hiivaa. Mmmm...Perkele alkaa puolalaiset hiivaset toimia. Kyllä kesälomalla on kivaa! Näinköhän kävis kauppakaljoilla Femmassa ja sitten kiinalaista mukaan. Juu niin mä teen.
En muuten muista, mihin hotelliin nainen mut toi. Varmaan Ass-ryhmää.@banaaninviljelijä Sen verran utelen kateellisena että veitkö mamman Patriaan vai Lappeeseen romanttiselle yölle? Ja mihin monsieur Czesse jäi, tuskin otti vossikkaa Simpeleelle?