Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 565
  • 66 747

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Et sä @abianos ollut (kovin) hoopo. Et lähellekään niin hoopo kun etukäteen kuvittelin. Oli tosi kiva treffata. Kuten myös @Czescku - enempää en kehu, muuten vielä ylpistytte ja kuljetti nokat pystyssä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikähän on vain numero. Tuskin isoa merkitystä on sitten just täysi-ikäinen, taikka jo eläkerajoilla.. mikäli on hyvää porukkaa.

Ikä on kylläkin sana, ei numero. Haha.

Jooh onneksi on perjantai. Tämä on ollut tällaista paskaa puujalkavitsiä aamusta asti ja alkaa jo itteäkin kyrsimään omat jutut. Onneksi on taas F1-kisailut käynnissä niin näkee vähän liveurheiluakin. Täällä taas koronatilanne menossa huonompaan suuntaan kun porukka periaatteessa unohti jo koko homman. Syyskuussa varmaan pääsee seuraavan kerran ulos. Vitun juntit.
 

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Mulle maistuis nähdä koko teidän kolmikkonne eli @abianos- @Czescku- @vetti livenä. Onneksi ette ole vielä edes viisikymppisiä.
Tuu loppukesästä yökylään, jos mahdollista. Laitan sulle hyvää ravintoa, mutta alkoholia ei ole tarjolla. Nauretaan samalla ihmisille. Ihan jokaiselle.
 
Minä kyllä loukkaannun ja pöyristyn jos mulle nauratte.

Iso mies kestää pientä naurua aina. Myö ollaan henkisesti vahvoja, tai no olin mie joskus PS-osastolla parit yöt. En tiedä, miksi. Hämärän peitossa se jutska. Ei ollut hyötyä, sitä se on kun ei saa sanaa suusta. No, sit sen jälkeen jatkoin matkaa katkaisu/päihdeosastolle. Siel oli yks blondi-hoitaja, jolle vähän juttelin asioista. Muutama yö siellä ja pois. Sit joskus taas menin takas ihan vaan että näkee edes sen hoitajan uusiksi. Ikinä en edes ollut jurrissa kun katkolle menin. Sitä aina sit vaan sai miettiä. Mitä järkee? Mukava Milf omana hoitajana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on loma nyt! Viisi viikkoa kesälomaa, kiitos ja nam. Timo Jutilaa vapaasti lainaten "Nyt on se hetki kun voi huokaista. Nyt voi vittu naattia!"

Tuntuu hyvältä. Suorastaan makealta. Tältä se loma siis tuntuu silloin kun se tulee siten että työt jatkuvat samassa paikassa loman jälkeen. Harvinaisempaa herkkua minulle.

En nyt täyspitkää työvuotta tehnyt ennen kesälomaani mutta varmaan ihan riittävän pitkän että voin sanoa että kesäloma on ansaittu. Olenhan tässä nyt ollut lokakuun puolivälistä alkaen töissä.

Paljon kelasin mitä sanon kun lähden töistä mutta se meni kyllä ihan vituiksi lopulta. Sillä jostain syystä herkistyin ja pari tippaa meinasi linssiin tulla. Jotenkin vain niin onnellinen fiilis tästä kaikesta. Mutta kyllä silti kiitin loman toivotuksista ja sanoin lopuksi moikat. Ettei se nyt ihan fiasko se loppukaan ollut.
 

Glove

Jäsen
Sadekuuro päätti sitten alkaa juuri siinä vaiheessa kun olin kävellyt sata metriä kaupalta kohti kotia. Harmittaa kun en ostanut shampoota, oisin voinut pestä hiukset kotimatkalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oho, Myrtsissä on ollut viime yönä hulinaa:


Onneksi ehdittiin @Czescku n kanssa alta pois. Vaikka toisaalta joku taksijonomylly olisi varmaan ollut eksoottinen kokemus, en ole koskaan sellaiseen osallistunut. Nuo aseet ovat kuitenkin hieman huolestuttavia. Pitäisiköhän tässä hommata sellainen itsekin, jos Myrtsissä alkaa tuollainen meininki olla.

Liekö tenhot asialla?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Eli mun pitää nyt siis kai odottaa siihen saakka että tämänhetkiset opiskelupaikat on lunastettu ja toivoa vain kädet ristissä että edes yksi opiskelupaikan saaneista jättäisi ottamatta paikan vastaan. Kyllä nyt testataan tämän miehen uskoa ja malttia opintojen kohtalon suhteen oikein urakalla... Mahtaisi olla bansku (ei @banaaninviljelijä ) otsassa jos olisin ensimmäinen ilman opiskelupaikkaa jäävä tuolle linjalle hakeneista. Etenkin kun en saanut edes kutsua tuohon kakkosvaiheeseen.
 

Liitteet

  • ohdear.png
    ohdear.png
    65,5 KB · kertaa luettu: 129

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli mun pitää nyt siis kai odottaa siihen saakka että tämänhetkiset opiskelupaikat on lunastettu ja toivoa vain kädet ristissä että edes yksi opiskelupaikan saaneista jättäisi ottamatta paikan vastaan.

Ota rennosti, jos pystyt. Noita opiskelupaikkoja jätetään vastaanottamatta kaiketi aika suuri määrä, kun ihmiset hakevat moneen paikkaan. Itsekin vetelin aikoinaan yliopistoon ties kuinka monennelta varasijalta. Uskaltaisin veikata, että ekalta varasijalta pääset sisään.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli mun pitää nyt siis kai odottaa siihen saakka että tämänhetkiset opiskelupaikat on lunastettu ja toivoa vain kädet ristissä että edes yksi opiskelupaikan saaneista jättäisi ottamatta paikan vastaan. Kyllä nyt testataan tämän miehen uskoa ja malttia opintojen kohtalon suhteen oikein urakalla... Mahtaisi olla bansku (ei @banaaninviljelijä ) otsassa jos olisin ensimmäinen ilman opiskelupaikkaa jäävä tuolle linjalle hakeneista. Etenkin kun en saanut edes kutsua tuohon kakkosvaiheeseen.

Ensimmäiseltä varasijalta pääset taatusti sisään. Peruutuksia tulee aina. :)
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ota rennosti, jos pystyt. Noita opiskelupaikkoja jätetään vastaanottamatta kaiketi aika suuri määrä, kun ihmiset hakevat moneen paikkaan. Itsekin vetelin aikoinaan yliopistoon ties kuinka monennelta varasijalta. Uskaltaisin veikata, että ekalta varasijalta pääset sisään.
Ensimmäiseltä varasijalta pääset taatusti sisään. Peruutuksia tulee aina. :)
Kiitos uskoni vahvistamisesta. Oli mulla muutenkin ihan hyvät fiilikset mahiksieni suhteen, mutta ei aiempaa kokemusta tällaisesta tilanteesta. Nyt on hiukan huojentuneempi, joskin tietty odottavainen fiilis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä kuva pitää vielä pistää tännekin. Työkaverit yllättivät minut tänään tällä herkulla, se on itse tehtyä ja minua varten tehty. Olin ainoa joka sai tällaisen yllätysherkun ja ihan vain sen vuoksi kun kesälomani alkoi tänään. Tällaiset pienet piristykset ovat kivoja keskellä työpäivää.
 

Liitteet

  • Yllätysherkku.jpg
    Yllätysherkku.jpg
    454 KB · kertaa luettu: 140

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä kuva pitää vielä pistää tännekin. Työkaverit yllättivät minut tänään tällä herkulla, se on itse tehtyä ja minua varten tehty. Olin ainoa joka sai tällaisen yllätysherkun ja ihan vain sen vuoksi kun kesälomani alkoi tänään. Tällaiset pienet piristykset ovat kivoja keskellä työpäivää.
Mitä noi punaset oli, kirsikoita?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iso mies kestää pientä naurua aina. Myö ollaan henkisesti vahvoja, tai no olin mie joskus PS-osastolla parit yöt. En tiedä, miksi. Hämärän peitossa se jutska. Ei ollut hyötyä, sitä se on kun ei saa sanaa suusta. No, sit sen jälkeen jatkoin matkaa katkaisu/päihdeosastolle. Siel oli yks blondi-hoitaja, jolle vähän juttelin asioista. Muutama yö siellä ja pois. Sit joskus taas menin takas ihan vaan että näkee edes sen hoitajan uusiksi. Ikinä en edes ollut jurrissa kun katkolle menin. Sitä aina sit vaan sai miettiä. Mitä järkee? Mukava Milf omana hoitajana.

Kyllä sitä henkisesti vahva voi olla, vaikka välillä aikaa osastolla viettäisikin. Ei suurempaa ristiriitaa siinä. Tuo katkaisuhoitoon meno ilman ilmeistä tarvetta on kyllä vähän jännä, mutta jos siellä tosiaan blondi oli hoitajana niin ok. Tekisin ehkä saman jos olisin nuorempi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä biisi se Apulannan Klopin päällä kloppi.

Kertooko tämä Jürgen Kloppista? Biisi lienee sitä samaa, mitä Apulanta aina on: puuronharmaata geneeristä kitaravallia ja lähes viisikymppisen Toni Virtasen angstista rääkymistä teiniäänellä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kieltämättä hilpeää tämä hallitseva mestari -leijuminen. Mutta varmaan itsekin ottaisin tilanteesta ilon irti, jos se parempi samanvärinen joukkue joskus mestaruutta juhlisi. Tai siis kun se joskus juhlii. Jatkakaa siis ja iloitkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Porin Ässät, jääkiekon SM-liigan neljänneksi tuorein Suomen mestari, nih :) ja eipä mitään, ehkäpä KooKookin pääsee vielä jonakin vuonna kullan makuun tai edes pronssin. Silloin nimimerkki nummenkallio aloittaa koko kesän mittaisen kaatorännin ja tunkee palstan täyteen itkunsekaisia onnellisuusviestejä :)

Hyvin ennustettu. Näin juuri tulisi käymään. Kesän mittaiseen ränniin riittäisi jo pronssi. Ja vaikka en halua jossitella, niin viime kaudella se olisi voinut tulla. Nyt käteen ei jäänyt mitään, ja ensi kausi on täysi arvoitus.

Ja kuten olen ehkä aiemminkin sanonut, Ässien vuoden 2013 mestaruudesta olin todella iloinen. Hieno tarina ja hieno joukkue, joka kaatoi ällöttävän Tapparan. Mestaruusjuhlissakin kävin, kun Porissa satuin silloin olemaan. Oli todella kovat hulinat.
 

Glove

Jäsen
Oho, Myrtsissä on ollut viime yönä hulinaa:


Onneksi ehdittiin @Czescku n kanssa alta pois. Vaikka toisaalta joku taksijonomylly olisi varmaan ollut eksoottinen kokemus, en ole koskaan sellaiseen osallistunut. Nuo aseet ovat kuitenkin hieman huolestuttavia. Pitäisiköhän tässä hommata sellainen itsekin, jos Myrtsissä alkaa tuollainen meininki olla.

Liekö tenhot asialla?
On siellä etelässä melko meininki. MInä ajoin melkein kymmenen vuotta taksia täällä ylempänä, enkä nähnyt yhtään tappelua taksijonossa. Onko pohjoisen ihmiset fiksumpia?

KErran tuli muuten yksi asiakas kyytiin tolpalta. Tolppa sijaitsi muutama sata metriä baarin ovesta. Asiakkaan mielestä oli taksin syy, että jalkakäytävä baarin ja tolpan välillä oli jäässä ja hän meinasi monta kertaa kaatua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On kyllä erittäin hilpeää. Nautin ihan täysin siemauksin edelleen ja miksi ihmeessä en nauttisi.
Kaikkea hyvää vaan sinne melkein mitalisteille.

Kukin tyylillään. Olin itsekin iloinen siitä, että HPK voitti Kärpät, koska pienemmän puolella on helppo olla.

Silti menestymään tottuneiden joukkueiden kannattajien ei tarvitse yleensä nälviä niille vähemmän menestyneiden joukkueiden kannattajille. Menestys tekee yleensä aika tyytyväiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös