Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 972
  • 68 323
K

Kiekkokatsoja

Tipatonta jo viikko juhannuksen jäliltä ja jatkoa seuraa. Ota nyt vaan se kaks viikkoa huolella ni se tipatonkin tuntuu sittemmin ansaitulta. Niin mäkin tein.
Hö, joku kehoittaa ottamaan 2 viikkoa. Saako siinä edes hetken olla nollassa promillessa.. niinkuu jos tarve autoilla, tai muuten olla sivistyneen näkönen?

K

Kiekkokatsoja

Ainahan selvänä pitää santsaukset hoitaa sikäli kun itte ajelee.
Pitää pitää toki. Mutta 2 viikon kännistä puhuit, niin onko siinä lupa edes joskus iltapäivällä olla ajokunnossa? Edes hetken asiointia varten.. vai pitääkö olla muija, taxi, tai fillarilinjalla?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Pitää pitää toki. Mutta 2 viikon kännistä puhuit, niin onko siinä lupa edes joskus iltapäivällä olla ajokunnossa? Edes hetken asiointia varten.. vai pitääkö olla muija, taxi, tai fillarilinjalla?
Tokihan lupa on myönnetty pakottavien asioiden hoitoon, sikäli että muistaa ne.

K

Kiekkokatsoja

Tokihan lupa on myönnetty pakottavien asioiden hoitoon, sikäli että muistaa ne.
No niin, pitäiskö tämä laatia palstan känniketjujen sääntöihin?
Eikös monessa paikassa oo sääntöjä.. No tuskin on sääntöjä joilla ylläpitää huonoja elämäntapoja.. no en tiedä ainakaan.

Nick Neim

Jäsen

Liitteet

• FB_IMG_1594319740949.jpg
    FB_IMG_1594319740949.jpg
    60,1 KB · kertaa luettu: 187

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Juuri nyt Molly Malones Toppari ja paikalla lisäkseni @vetti ja @abianos

Kiva nähdä teidät.
Ja sitten jokin somevalitus ala iltasanomien kommenttiosasto: niin kyllähän sitä halvalla elää ilman saatanan kalliita silmäklaseja ja sitten tukkaa päässä vielä kolmikymppisenäkin. Helpolta elämältä näyttää menonne, illasta aamuun.
Ja sitten jokin kirosanarypäs tähän jatkosti.

Ei vaiskaan vaan kiva nähdä teidät. Asiallisina, ehkä jopa totuuden lähteellä, melkein baaritiskillä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
"Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt. Luulen että aika alkaa olla kypsä nyt..."

Ja tänään on Vilperin elämässä edessä taas iso päivä! Tänään on se päivä kun kesäloma alkaa, viiden viikon kesäloma. Tätähän minä olen myös odottanut kuin kuuta nousevaa.

Eilen tieto uudesta puolen vuoden palkallisesta jatkosopparista ja tänään siirtyminen viideksi viikoksi kesälaitumelle. Eipä tässä paremmin asiat voisi ollakaan? Ihanaa kun kesäloma alkaa! Ja eipä ole tällaista tilannetta minulla montaa kertaa ollut työuran aikana että työt jatkuvat samassa paikassa kesäloman jälkeenkin.

Miten se Juti sanoikaan? "Nyt voi huokaista, nyt on se paikka kun voi vittu naattia!"

Ja koko viikon sain lopulta ihan hyvin nukuttuakin yöni. Viime yönäkin lopulta yhteensä 6-8 tuntia vaikka pelkäsin viimeisen yön ennen lomaa olevan jo varsin vaikea.

Mutta ei mitään. Kai se on pistettävä tänään töissä vielä kaikki peliin! ja sitten hyvällä omalla tunnolla kesälomalle... Elämältä maistuu tää!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt. Luulen että aika alkaa olla kypsä nyt..."

Ja tänään on Vilperin elämässä edessä taas iso päivä! Tänään on se päivä kun kesäloma alkaa, viiden viikon kesäloma. Tätähän minä olen myös odottanut kuin kuuta nousevaa.

Eilen tieto uudesta puolen vuoden palkallisesta jatkosopparista ja tänään siirtyminen viideksi viikoksi kesälaitumelle. Eipä tässä paremmin asiat voisi ollakaan? Ihanaa kun kesäloma alkaa! Ja eipä ole tällaista tilannetta minulla montaa kertaa ollut työuran aikana että työt jatkuvat samassa paikassa kesäloman jälkeenkin.

Miten se Juti sanoikaan? "Nyt voi huokaista, nyt on se paikka kun voi vittu naattia!"

Ja koko viikon sain lopulta ihan hyvin nukuttuakin yöni. Viime yönäkin lopulta yhteensä 6-8 tuntia vaikka pelkäsin viimeisen yön ennen lomaa olevan jo varsin vaikea.

Mutta ei mitään. Kai se on pistettävä tänään töissä vielä kaikki peliin! ja sitten hyvällä omalla tunnolla kesälomalle... Elämältä maistuu tää!

Helvetin hienoa seurata, vaikka vaan palstan välityksellä, kaveria joka menee elämässään eteenpäin ja juuri tuossa olet virkistävä poikkeus palstalla. Vielä kerran hyvää lomaa ja onnea duunipaikan johdosta.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Maljokossa olevasta pionista tippui juuri terälehtiä pöydälle. Pitää viedä kukka kompostiin...

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Queenin kappale The show must go on aiheutti hämmennystä aikoinaan autoradiosta kuultuna. Vinkuuko mulla jarrut?! Ei onneksi. Biisin alkupuolella vaan on tuollainen vaimea vingahdus.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Et sä @abianos ollut (kovin) hoopo. Et lähellekään niin hoopo kun etukäteen kuvittelin. Oli tosi kiva treffata. Kuten myös @Czescku - enempää en kehu, muuten vielä ylpistytte ja kuljetti nokat pystyssä.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikähän on vain numero. Tuskin isoa merkitystä on sitten just täysi-ikäinen, taikka jo eläkerajoilla.. mikäli on hyvää porukkaa.

Ikä on kylläkin sana, ei numero. Haha.

Jooh onneksi on perjantai. Tämä on ollut tällaista paskaa puujalkavitsiä aamusta asti ja alkaa jo itteäkin kyrsimään omat jutut. Onneksi on taas F1-kisailut käynnissä niin näkee vähän liveurheiluakin. Täällä taas koronatilanne menossa huonompaan suuntaan kun porukka periaatteessa unohti jo koko homman. Syyskuussa varmaan pääsee seuraavan kerran ulos. Vitun juntit.

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Mulle maistuis nähdä koko teidän kolmikkonne eli @abianos- @Czescku- @vetti livenä. Onneksi ette ole vielä edes viisikymppisiä.
Tuu loppukesästä yökylään, jos mahdollista. Laitan sulle hyvää ravintoa, mutta alkoholia ei ole tarjolla. Nauretaan samalla ihmisille. Ihan jokaiselle.

Minä kyllä loukkaannun ja pöyristyn jos mulle nauratte.

Iso mies kestää pientä naurua aina. Myö ollaan henkisesti vahvoja, tai no olin mie joskus PS-osastolla parit yöt. En tiedä, miksi. Hämärän peitossa se jutska. Ei ollut hyötyä, sitä se on kun ei saa sanaa suusta. No, sit sen jälkeen jatkoin matkaa katkaisu/päihdeosastolle. Siel oli yks blondi-hoitaja, jolle vähän juttelin asioista. Muutama yö siellä ja pois. Sit joskus taas menin takas ihan vaan että näkee edes sen hoitajan uusiksi. Ikinä en edes ollut jurrissa kun katkolle menin. Sitä aina sit vaan sai miettiä. Mitä järkee? Mukava Milf omana hoitajana.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on loma nyt! Viisi viikkoa kesälomaa, kiitos ja nam. Timo Jutilaa vapaasti lainaten "Nyt on se hetki kun voi huokaista. Nyt voi vittu naattia!"

Tuntuu hyvältä. Suorastaan makealta. Tältä se loma siis tuntuu silloin kun se tulee siten että työt jatkuvat samassa paikassa loman jälkeen. Harvinaisempaa herkkua minulle.

En nyt täyspitkää työvuotta tehnyt ennen kesälomaani mutta varmaan ihan riittävän pitkän että voin sanoa että kesäloma on ansaittu. Olenhan tässä nyt ollut lokakuun puolivälistä alkaen töissä.

Paljon kelasin mitä sanon kun lähden töistä mutta se meni kyllä ihan vituiksi lopulta. Sillä jostain syystä herkistyin ja pari tippaa meinasi linssiin tulla. Jotenkin vain niin onnellinen fiilis tästä kaikesta. Mutta kyllä silti kiitin loman toivotuksista ja sanoin lopuksi moikat. Ettei se nyt ihan fiasko se loppukaan ollut.

Glove

Jäsen
Sadekuuro päätti sitten alkaa juuri siinä vaiheessa kun olin kävellyt sata metriä kaupalta kohti kotia. Harmittaa kun en ostanut shampoota, oisin voinut pestä hiukset kotimatkalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy