Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Kolme bissee menny jo. Olen Kari Taalasmaa.
Pitäisköhän muuttaa takaisin äidin luo asumaan kuten Kari? No se olisi vähän liikaa.
Sentencediä olen kuunnellut aika vähän, mutta tämähän on ihan hyvää kakkaa.
Mitä tarkoitat? Hakkasi toki lapsensa, mutta elokivissa aina sattuu ja tapahtuu.
Joitain pätkiä myös katsellut, kokonaiset jaksot on jäänyt välistä. Täytyy myöntää, että monia aika hyviäkin tarinoita on tullut vastaan, ja mielelläänhän noita kyllä katselee. Täytyisi varmaan joskus katsella kokonaisia jaksojakin.Olen tykästynyt ihan täysin The Graham Norton Show nimiseen sarjaan. Tiedä kuinka monta jaksoa eri vuosilta olen tässä katsonut viimeiseen 3 kuukauteen kun tuon löysin, mutta kohtuu monta. Huikeita vieraita ja Graham on jäätävän hyvä työssään.
Vastahan äsken alkoi uusi.
Joku urpo tuli ajelemaan trimmerillä tuohon mun ikkunan alapuolelle seittemän aikaan. Oisin toki voinut nukkua pitempään, mutta eihän siinä metelissä pystynyt. Huono alku päivälle, jospa kääntyisi parempaan.
Sanotaan näin etten ole paha ihminen. Mukavuus on kyllä vähän ristiriitainen käsite minun kohdalla... ja on jotenkin kokijan, kuulijan käsissä. Töksähtävä ja varsin suora puhetyylini koetaan välillä ilkeänä ja hyökkäävänä. Kevyttä rupattelua hallitsen hyvin heikosti... Usein olen vain hiljaa. Ne jotka tuntee minut kunnolla tietää että olen omanlaiseni mutta välittävä ihminen kuitenkin. Heidän seurassaan olen melko rento enkä vaikuta niin umpimieliseltä. Ne, jotka ei minua kunnolla tunne, tapaavat usein lyhyesti vastaavan, töksähtelevän hahmon joka vastailee yksisanaisesti eikä varsinkaan katso silmiin. He voivat pitää minua ylimielisenä tai jopa outona.Oot mukava ihminen enkä usko olevani väärässä.
Mukava tulla tänne palstalle, kun ei tarvitse pelätä, onko tullut ahdistavaa yksityisviestiä tai tägätty johonkin huolen nostattavaan viestiin. Aina ei näin ole ollut ja toivottavasti ei ole jatkossakaan. Vähän toki pelottaa kertoa tämä, ettei tästä sitten aiheudu mitään, esimerkiksi seuraavalla sekoilukierroksella joskus syyskuussa tai elokuun lopulla. Sitä lähinnä toivoo, että jättäkää minut rauhaan. Niin itsekäs on ihminen. Meinasin sanoa hyvästit tälle palstalle vappuna, kun todella tuntui että henklökohtainen turvallisuus on uhattuna, mutta eihän sitä malttanut.
vettille terveisiä, diggaan.
Jonkun verran osaan tuota toista naapurin kieltä, mutta ruostuu ruostuu. Sama saksan kanssa. Eikä toi Ruotsikaan kovin hyvin taitu, vaikka siellä elämäni neljä ensimmäistä vuotta vietinkin.Miten kielitaitoisia porukkaa täällä on? Eli taittuuko suomen, ruotsin ja/tai englannin lisäksi jotain muita ja kenties eksoottisiakin kieliä?
Itsehän en osaa edes sitä ruotsia.
No niin. Siellä ollaan asiassa. Siis.. keskustellaan sivistyneesti, ja "kahvitellaan".
Miten kielitaitoisia porukkaa täällä on? Eli taittuuko suomen, ruotsin ja/tai englannin lisäksi jotain muita ja kenties eksoottisiakin kieliä?
Itsehän en osaa edes sitä ruotsia.
Panepa minut suomentamaan sinulle: sinä ymmärrät paremmin videoita ja minä saan osaamista kielenkääntämiseen. Voitto-voitto.