Ei.Kuseeks naiset välillä teidänkin nilkoille? No vähän vaan roiskui, mutta tarkemmin vois katsoa missä kyykkii.
Et varmaan kun oon ollu kännissä tai laiturihommissa tai kännissä laiturihommissa. Nyt iski ryytyminen ja aattelin vähän katsastaa muutakin touhua. Tosin pikaisesti kävin aiemminkin, mutta nyt luen taas tarinoita täällä.Katsos, en ole huomannut teikäläistä pitkään aikaan täällä. Hyvää iltapäivää.
Hei täällä olisi sulle hommia. Tarjoan mehut palkkioksi.Pesinpä ikkunat.
Matkalta tarttuuko mukaan taas nuori nainen,Eilen Helsingistä Vimpeliin. Tänään Sotkamoon. Huomenna Kärsämäki ja taas Vimpeli. Reisumieheks syntynyt mä vainen, kun paljain jaloin kierrän maailmaa...
Tuskin tällä kertaa.Matkalta tarttuuko mukaan taas nuori nainen,
kartuttamaan banskun seksikkäiden muistojen kokoelmaa?
*hymiö*
Testaan tällaista Kari Taalasmaan elämää. Vedän muutaman bissen per päivä. Vois alkaa aina olla niin että on kylmää kaljaa jääkaapissa.
Viimeisimmässä lukemassani Lucky Lukessa kaupungin pormestari pisti itse sikariksi ja samanlaisesta hienosta lootasta tarjosi Luckylle heinänkortta, Lucky kieltäytyi ja sanoi yrittävänsä lopettaa senkin.Lucky Lukekin lopetti joskus ja alkoi heinänkortta vieroituksissaan puree. Jolly Jumper sanoikin tästä jotenkin nasevasti joskus jotain. Toivottavasti Luken lakko on kumminkin pitänyt kun tuskin näinä päivinä enää sarjakuvissa blaadata saisi.
Uuno Turhapuro armeijan leivissä on omalla tavallaan hyvä. Jollain tasolla ainoa joka on jokseenkin kestänyt aikaa, lähinnä se menee sellaisena inttihuumorina.Löytyykö ketään, jonka mielestä Turhapuro-leffat on oikeasti hyviä?
Joskus huonoudessakin voi olla hyvyyttä. Mutta kukapa nuita jaksaa yli kymmentä kertaa katsoa. Useimmiten kuten nytkin, katson muuta kanavaa.Löytyykö ketään, jonka mielestä Turhapuro-leffat on oikeasti hyviä?
Ja sitten se yks puuma veteli pikkusiggejä.
Uuno Turhapuro armeijan leivissä on omalla tavallaan hyvä. Jollain tasolla ainoa joka on jokseenkin kestänyt aikaa, lähinnä se menee sellaisena inttihuumorina.
Ilmeisesti @banaaninviljelijä on pitänyt minua kuin poikanaan, @Czescku kummipoikanaan ja @Breeze Harbour pikkuveljenään. Jatkoaika-perheestä jää puuttumaan enää äiti. Oma valintani tuohon rooliin olisi @Iisoppi, joka ihmettelee meikäläisen tapaan kasveja ja luontoa.
Tästä tuli ihan dokumenttikin joskus, siinä vaan muistaakseni se mies osoitti rakkauttaan muiden autoja kohtaan.On kyllä käsittämätöntä, miten rakas tuosta autosta on tullut. Mini on kolmas ihan oma autoni, sitä ennen oli muutama vanhempien omistama auto, Mersuja ja ranskalaisia. Mutta tuntuu siltä että näiden itse omistamien autojen kanssa rakkaus vain syvenee. Foordi ja Volvo olivat rakkaita molemmat, mutta luulen, että Mini on silti rakkaampi. Ja näiden autoon kiintymisten piti olla naisten juttuja.
"Voisitko kiltti @Iisoppi iltasadun jälkeen jättää MikkiHiiri-yövalon palamaan, muuten sängyn alta voi tulla @mikko600 ."Ilmeisesti @banaaninviljelijä on pitänyt minua kuin poikanaan, @Czescku kummipoikanaan ja @Breeze Harbour pikkuveljenään. Jatkoaika-perheestä jää puuttumaan enää äiti. Oma valintani tuohon rooliin olisi @Iisoppi, joka ihmettelee meikäläisen tapaan kasveja ja luontoa.
Tästä tuli ihan dokumenttikin joskus, siinä vaan muistaakseni se mies osoitti rakkauttaan muiden autoja kohtaan.