Soutukorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Queenin kappale The show must go on aiheutti hämmennystä aikoinaan autoradiosta kuultuna. Vinkuuko mulla jarrut?! Ei onneksi. Biisin alkupuolella vaan on tuollainen vaimea vingahdus.
Ikähän on vain numero. Tuskin isoa merkitystä on sitten just täysi-ikäinen, taikka jo eläkerajoilla.. mikäli on hyvää porukkaa.
Minä kyllä loukkaannun ja pöyristyn jos mulle nauratte.Tuu loppukesästä yökylään, jos mahdollista. Laitan sulle hyvää ravintoa, mutta alkoholia ei ole tarjolla. Nauretaan samalla ihmisille. Ihan jokaiselle.
Minä kyllä loukkaannun ja pöyristyn jos mulle nauratte.
Eli mun pitää nyt siis kai odottaa siihen saakka että tämänhetkiset opiskelupaikat on lunastettu ja toivoa vain kädet ristissä että edes yksi opiskelupaikan saaneista jättäisi ottamatta paikan vastaan.
Eli mun pitää nyt siis kai odottaa siihen saakka että tämänhetkiset opiskelupaikat on lunastettu ja toivoa vain kädet ristissä että edes yksi opiskelupaikan saaneista jättäisi ottamatta paikan vastaan. Kyllä nyt testataan tämän miehen uskoa ja malttia opintojen kohtalon suhteen oikein urakalla... Mahtaisi olla bansku (ei @banaaninviljelijä ) otsassa jos olisin ensimmäinen ilman opiskelupaikkaa jäävä tuolle linjalle hakeneista. Etenkin kun en saanut edes kutsua tuohon kakkosvaiheeseen.
Ota rennosti, jos pystyt. Noita opiskelupaikkoja jätetään vastaanottamatta kaiketi aika suuri määrä, kun ihmiset hakevat moneen paikkaan. Itsekin vetelin aikoinaan yliopistoon ties kuinka monennelta varasijalta. Uskaltaisin veikata, että ekalta varasijalta pääset sisään.
Kiitos uskoni vahvistamisesta. Oli mulla muutenkin ihan hyvät fiilikset mahiksieni suhteen, mutta ei aiempaa kokemusta tällaisesta tilanteesta. Nyt on hiukan huojentuneempi, joskin tietty odottavainen fiilis.Ensimmäiseltä varasijalta pääset taatusti sisään. Peruutuksia tulee aina. :)
Mitä noi punaset oli, kirsikoita?Tämä kuva pitää vielä pistää tännekin. Työkaverit yllättivät minut tänään tällä herkulla, se on itse tehtyä ja minua varten tehty. Olin ainoa joka sai tällaisen yllätysherkun ja ihan vain sen vuoksi kun kesälomani alkoi tänään. Tällaiset pienet piristykset ovat kivoja keskellä työpäivää.
Mitä noi punaset oli, kirsikoita?
Iso mies kestää pientä naurua aina. Myö ollaan henkisesti vahvoja, tai no olin mie joskus PS-osastolla parit yöt. En tiedä, miksi. Hämärän peitossa se jutska. Ei ollut hyötyä, sitä se on kun ei saa sanaa suusta. No, sit sen jälkeen jatkoin matkaa katkaisu/päihdeosastolle. Siel oli yks blondi-hoitaja, jolle vähän juttelin asioista. Muutama yö siellä ja pois. Sit joskus taas menin takas ihan vaan että näkee edes sen hoitajan uusiksi. Ikinä en edes ollut jurrissa kun katkolle menin. Sitä aina sit vaan sai miettiä. Mitä järkee? Mukava Milf omana hoitajana.
Hyvä biisi se Apulannan Klopin päällä kloppi.
Porin Ässät, jääkiekon SM-liigan neljänneksi tuorein Suomen mestari, nih :) ja eipä mitään, ehkäpä KooKookin pääsee vielä jonakin vuonna kullan makuun tai edes pronssin. Silloin nimimerkki nummenkallio aloittaa koko kesän mittaisen kaatorännin ja tunkee palstan täyteen itkunsekaisia onnellisuusviestejä :)
On siellä etelässä melko meininki. MInä ajoin melkein kymmenen vuotta taksia täällä ylempänä, enkä nähnyt yhtään tappelua taksijonossa. Onko pohjoisen ihmiset fiksumpia?Oho, Myrtsissä on ollut viime yönä hulinaa:
Rikosepäilyt | Tilanne riistäytyi väkivaltaiseksi taksitolpalla Myyrmäessä: viisi ihmistä kiinni, kaksi käsiasetta takavarikoitiin
Poliisi otti kiinni viisi henkilöä ja löysi kaksi luvatonta käsiasetta.www.hs.fi
Onneksi ehdittiin @Czescku n kanssa alta pois. Vaikka toisaalta joku taksijonomylly olisi varmaan ollut eksoottinen kokemus, en ole koskaan sellaiseen osallistunut. Nuo aseet ovat kuitenkin hieman huolestuttavia. Pitäisiköhän tässä hommata sellainen itsekin, jos Myrtsissä alkaa tuollainen meininki olla.
Liekö tenhot asialla?
Kieltämättä hilpeää tämä hallitseva mestari -leijuminen.