Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 979
  • 68 326

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se ois loma. Lenkille metsäpoluille ja sitten rumpujen ääreen. Viikonloppuisin vaan kaljaa, että pysyy joku järki tässä touhussa. Oon vanha ja nynny.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minua ei ole kyllä tehty näin epävarman elämän elijäksi. Nyt elämäni tekee epävarmaksi töiden jatkuvuus. Nykyinen ja viimeinen työkokeilusopimus päättyy 13.7 ja nyt odottelen malttamattomasti jatkuvatko työni palkkatuenkin avulla vaiko ei.

Olin ensin siinä luulossa että 9. heinäkuuta mennessä tehdään mahdollinen sopimus jos tehdään. Mutta tänään selvisikin että silloin pomot vasta keskustelevat asiasta ja jos tarvetta, lähettävät palkkatukihakemuksen. Eli saan odottaa vieläkin kauemmin sitä että saan lopullisen sinetin tälle asialle. Ehkä? Jos se päätös ei ole sitten kielteinen.

Siis hermoja raastavaa tämä on. Jännitys, osin pelkääminen ja odottaminen. Ja tätä on vielä edessä monta päivää. No keittiön pomo on yhä sitä mieltä että palkkaamiselleni ei ole estettä kuin mahdollinen korona korkeintaan ja palkkaisi minut. Lopullisen päätöksen kuitenkin tekee paikan rouva isopomo, koko lafkan pomo. Toki keittiön päällikkö pitää palkkaamistani melko todennäköisenä koska hän puhuukin siihen malliin jatkuvasti. Minulla on kesälomaa 4-5 viikkoa ja työt jatkuvat silloin....

Jännittää! Ja toivon että jos jatkosopimus tehdään niin se olisi mahdollisimman pitkä. Sillä ei tätä tällaista epävarmaa elämää kestä joka 2-3 kuukauden välein. Alkaahan tämä ehkä näkymään jo työteossakin? Eikä välttämättä hyvällä tavalla.

Minulla on kyllä tupannut monesti käymään työasioissa negatiivisesti ja pettymyksiä on tullut monesti eli olen itse vielä aika pessimistinen asioiden ja jatkon suhteen. Ettei sieltä nyt taas lopulta tule se raha ratkaisee-päätös ja se ratkaisee siten ettei minua olisi varaa palkata. No mene ja tiedä...

Jatkan kuitenkin kesälomani odottamista. Sillä kävi miten kävi niin lomaa ajattelin silti pitää sen neljä viikkoa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Switchille saa ladattua ilmaiseksi Super Nintendo ohjelman jolla pystyy pelaamaan vanhoja pelejä. Ikävä kyllä pelaaminen ei ole ilmaista vaan pitäisi olla Nintendo Onlinen maksullinen jäsenyys. Pelataan sitten jotain muuta.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Switchille saa ladattua ilmaiseksi Super Nintendo ohjelman jolla pystyy pelaamaan vanhoja pelejä. Ikävä kyllä pelaaminen ei ole ilmaista vaan pitäisi olla Nintendo Onlinen maksullinen jäsenyys. Pelataan sitten jotain muuta.

Kuukausihinta taitaa olla peräti 3,99 €. Itse maksan tuon summan ihan ilomielin. Myös vielä legendaarisempia NES-pelejä pystyy palvelussa pelaamaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuukausihinta taitaa olla peräti 3,99 €. Itse maksan tuon summan ihan ilomielin. Myös vielä legendaarisempia NES-pelejä pystyy palvelussa pelaamaan.
No joo tuolla hinnalla voisi kyllä kokeillakin. Ei tullut hintaa mietittyä totesin vain: "En maksa" Kuten teen muutenkin.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No joo tuolla hinnalla voisi kyllä kokeillakin. Ei tullut hintaa mietittyä totesin vain: "En maksa" Kuten teen muutenkin.

Toki kannattaa jättää maksamatta jos kokee ettei palvelua tarvitse.

Playstation 4:n nettipelien pelaaminen on ollut jo vuosien ajan maksullista. Tämä on varmaankin madaltanut kynnystäni maksaa myös Nintendon vastaavasta palvelusta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Joo se vuosihinta on myös todella halpa kilpailijoihin verrattuna. Ja samallailla saa myös NES-klassikoita pelattavaksi.

Vuosi taisi olla 20 dollaria tms. Ja seitsemän päivän ilmainen kokeilu myös muistaakseni.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minäpä odotan, että ensimmäinen parvekkeellani kasvattamani tomaatti on syötävissä. Se on kyllä ihan kohta läpeensä punainen niin vihreässä ympäristössään.
Ja noita raakileita on jumalauta vähintään sata.
Vihreästä tulee aina kypsyessään punainen.

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Oon Porissa. Kotimaisemissa. Nautin nyt enkä vielä ajattele sitä, että paluumatkalla itken taas Tampereelle asti.

Vuosi vuodelta ikävä käy tuskallisemmaksi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin IFK:n matsista. Ruma tappio vitutti. Onko tässä avautunut rödan tie sydämeen?

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ulkona sataa perin sopivasti täällä Porissa. Täytynee seurata esimerkkiäsi ja talsia ulos lenkille.

Teitkö lenkin? Kävin iltapäivällä uudestaan, ja alkoi sataa taas. Oikeastaan nautin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
IFK spelar jättebra. Kohta puhut jo hieman ruotsia huomaamattasi ja omistat kausikortin Nordikselle.

Olen kuitenkin asunut Helsingissä aika kauan, tosin kahteen otteeseen. Koko ajan olen käynyt katsomassa IFK:ta, sekä kendossa että futiksessa. Parit finaalit lätkässä nähty. Vuosia koin inhoavani IFK:ta, koska silloinen avovaimo (paljasjalkainen stadilainen) oli Jokeri-fani, sitten rakastin inhota sitä, ja nyt olen huomannut, etten enää inhoa sitä. Tuo futis-IFK on tehnyt sen. Kivittäkää ihan vapaasti, odotan sitä etenkin Kymenlaakson suunnalta, mutta futiksessa olen ainakin pikkuisen Rödan miehiä. Ei tässä ainakaan minkään menestyksen perässä olla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Punainen on ykkönen kuten tokaisinkin aiemmin tässä ketjussa ;) miten kävi muuten pelissä tänään, käsittääkseni vastassa oli hallitseva mestari KuPS.

KuPS oli tänään erittäin hyvä ja kuopiolaisia ja muita savolaisia oli katsomoissa paljon. Mitäs siihen muuta sanoisi. Paitsi että vitutti. En minä näitä IFK:n futismatseja ole koskaan mennyt menestyksen takia katsomaan. Jos sitä haluaisi, niin HJK olisi parempi valinta. Aika tuskaahan se IFK:n taival Veikkausliigassa on ollut, mutta jostain syystä minä käyn tätä joukkuetta katsomassa. HJK kiinnostaa lähinnä silloin, kun se pelaa isoja matseja, IFK kiinnostaa aina. Joku siinä on.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kävin kyllä. Sade tosin heikkeni pian ulostautumisen jälkeen ja ehti oikeastaan tauota kesken lenkin. Jätin lökäpöksyt sekä hihattoman paidan päälle ja työnsin koivet sandaaleihin. Teiden varsilla oli paljon lammikoita ja talsin sitten niissä, välillä kintut kokonaan pinnan alla. Otin myös "aamusuihkun" asettumalla lammikon yllä sijainneen koivunoksan alle ja vetämällä riippuvasta osasta kuin jostakin vivusta ikään, jolloin lehtien ja puuaineksen päällä olleet pisarat putosivat niskaani. Pesin vielä jalat vedellä täytetyissä muoviämpäreissä ennen sisälle palaamista. Nautin ihan kuten sinäkin.

Punainen on ykkönen kuten tokaisinkin aiemmin tässä ketjussa ;) miten kävi muuten pelissä tänään, käsittääkseni vastassa oli hallitseva mestari KuPS.

Sadevesi. Siitä olen aina pitänyt. Se jokin siinä on, mitä en osaa selittää. Ja se alkavan sateen tuoksu, mikä leijuu ilmassa...tuo myös paljon rakkaita muistoja mieleen.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Takki päälle, napit korville ja kävelylle sateeseen. Tuleehan siinä mietittyä syntyjä syviä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikkea ei voi selittää järjellä tai faktoilla. Kannatus on sellainen.

Näin se on. Kouvolan Kiekko on ainoa seura, jota voin rehellisesti sanoa kannattavani. Siksi lähdin osakekaupoillekin.

Helsingin IFK on seura, jota olen vuosien saatossa alkanut sympata kaikissa näkemissäni muodoissaan, eli lätkässä ja futiksessa. Olen asunut Stadissa kauan. Ihan sama juttu kuin Tepsin kanssa. Asuin pitkään Turussa. Ei sitä Tepsin näkemistä unohda ikinä. Nämä seurat ovat ehdottomasti sydämessäni aina, siellä kakkos- ja kolmospaikalla, mutta Kouvolan Kiekko on silti tärkein aina.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bar Kissa Malminkartanossa. Kova meno.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Duran Duran on vitun hyvä.

Niin haaveilen, että näkisin Duranit vielä. Lapsuuden ja nuoruuden kovimpia suosikkeja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy