Tai ainakin makuaistia.Ikä tuo viisautta.
Oliiveja en kyllä perkele syö, enkä opettele. Ne jätän muille.
Tai ainakin makuaistia.Ikä tuo viisautta.
Naispuolinen ystäväni rakastaa oliiveja pizzansa päällä ja vedettiin sen kanssa sen ostamana yks pizza puokkiin viime vuonna. Kyllä mä niitä oliiveja ihan syötävinä pidin, jos ei nyt ihan lempitäytteeksikään noussut.Tai ainakin makuaistia.
Oliiveja en kyllä perkele syö, enkä opettele. Ne jätän muille.
Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.Kyllä se minäkin kauan sitten väitin, että en maista kolme päivää marinoitunutta festaripimppiä. No maistoin ja hyvää oli.
Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.
Mitähän sitä tänään keksisi...
Vetäis pään täyteen, hajottas kämpän ja kävis vieraissa...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)
Tonne litra ponanzaa joukkoon ni vittu notta tulee hyvä booli!Mites, voisitko arvostella mun kasviaamiaisen ennen ku äijäs herää? Olla siis porkkanaa, oota, katon kuvasta... ja näitä vihreitä papuja. Muistaakseni heitin myös puolikkaan tomaatin tonne ja punasta paprikaa mutta ne hukkunna olla tonne. Ja ideanihan on että tämä olisi vasta siis rakenteellinen pohja jota voi alkaa boostailee vaikka pizzalla tai jollain.
Montakos pistettä saan tosta cumshotista joka poltti näyttöön jäljen kun klikkasin kuvaa...?Olen teistä ylpeä ja siksi tulin paratiisista maan päälle teidän luonanne visiteeraamaan, sillä ansaitsette kuulla tehneenne uskomatton hienoa työtä palstalla! Jatkakaa samaan malliin! Älkääkä enää ikinä alkako aukomaan kenellekään päätä pään aukomisen vuoksi.
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.Jaapati jaa... mistäs sitten puhuttaisiin?
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
Sehän näyttää ihan kuule siltä, että päästään huomenna Topparin terassille. Ei nyt hellettä, mut ei sada.Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
Toisin kun joku aikoinaan vihjasi niin en päivystä täällä 24/7 (vaikka aika lähelle sitä) kun minulla on omakin elämä ;-). Mutta joo, siltähän se näyttää mitä sisältää eli pavuilta&porkkanoilta. Kelpo lisäke... En kyllä tiedä mihin suuntaan kannattaa jatkaa. Ehkä vähän jotain lihaa ruskistettuna ja tomaattimurskaa kostukkeeksi... mausteita perään ja... Siinähän sitä on pohtimista. Itse tein tänään jotain kana&kasvis&nuudeli-hässäkkää (ks. kuva). Yhtään mitään en rakkaudella pilkkonut (termi pöllitty Kari Aihiselta) vaan lätkäsin pari pussia pakasteita pannuun kanan perään ja kypsensin kookosmaidossa. Hyvin tuo maistui...Hö. Iisoppi ei arvostele mun vihanneskannua. Olis ollut tärkeetä, että mihin suuntaan tänään jatkan.
Tulee olemaan kutkuttavin olo pitkään aikaan ensi kuun puolivälissä muiden mennessä kouluun, mutta minun jäädessäni kotiin. Tätä ei ole tapahtunutkaan yli kymmeneen vuoteen.
Eilen satoi Hyvinkään Pihkalan pesäpallostadionilla muttei paljon. Lauantaina satoi paljon mutta oltiin lipan alla. Miehillä peli ei kulje, leideillä kulkee. Joosua Rättö sentään löi eilen uransa ensimmäisen superpesisjuoksun. Niitä kertyy hänelle vielä paljon. Nuorena tunsin isänsä joten kuuluisuus tässä on lähes itsekin.
Iltasanomilla on otsikko "Kaupanpitäjä pani nuoria kesätyöntekijöitä tylyttäneen asiakkaan järjestykseen: ”Kenenkään nuoren ei tarvitse tuollaista kohdata!”"
Ei ehkä paras otsikko, sillä kaikilla laitteilla ei koko otsikko näy kerralla. Esimerkiksi minulla näkyi vain neljä ensimmäistä sanaa.