Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 376 480
  • 66 966

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen humalassa ja nälkäinen. Onneksi muistin juuri että toi Maltsun grilli on auki vielä 40 minuuttia. Aiemmin söin kalaa, nyt menen hakemaan kaloreita.
Minä tein tänään ihan saatanan hyvää lohisoppaa, vaikka olin kännissä kuin apina. Mietityttää, miten hyvä kokki sitä voisikaan olla jos selvin päin tekisi ruokaa. Tai ehkä siitä katoaisi jokin tenho, en tiedä.
 
K

Kiekkokatsoja

No. Illalla sekä sisällä että ulkona +30.
Ja nyt meni sähköt, ja ei tuulettimet pelaa.
Mietin teenkö vesisängyn, vai istunko olkona.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivottavasti ajattelevat sinun olevan paremman näköinen kuin Hedberg.
Eikös Karjalohjan rumin sonnikin ole komeampi kuin Headberg?

Minä muuten oikeasti yllätyin, kun se Masked Singer -ohjelman leijona olikin Headberg. Olin ihan varma, että se on se peruna suussa puhuva näyttelijähkö, se Mikko Leppälahti. Outoa, että oli maikkarin ohjelma jossa se ei esiinny. Ilkka Alangon tunnistin jo viikkoja ennen loppua, todisteet löytyy tältäkin palstalta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ilkka Alangon tunnistin jo viikkoja ennen loppua, todisteet löytyy tältäkin palstalta.
Mites se ampiainen? Ei tainnut ihan osua kohdalleen... Mutta tuo heinäseiväs oli kyllä hyvä haku ja kun sen täältä luki niin tajusi miten hyvin monet vihjeet osui kohdalleen. Itse tunnistin Leijonan jo toisessa jaksossa... tai anteeksi, taisin lukea senkin täältä.
 

redpecka

Jäsen
Hihi. Oli muuten komeita, nuorehkoja, miehiä tuossa vähän matkan päässä vuokramökin lautalla. Kävin suppailemassa ajankuluksi alkuillasta ja hmm... oli silmänruokaa. Mulla ei ollut liivejä, onneksi ei niilläkään. kelpas katsella.
Jännä kyllä tämä tämmöinen. Joskus tommoisilta poikalaumoilta ei uskalla mennä edes tulta tai korkinavaajaa kysymään eli mitenhän noita tollasia ikinä uskaltais lähestyä sillä silmällä jos kiinnostunut olisi. No ei sitä kyllä uskalla lähestyä enää naisiakaan, mutta siinä pelko on eri planeetalta.
 

redpecka

Jäsen
Maailman väsynein/kliseisin instagramstoori on laittaa heti herättyään videoklippi jonka taustalla soi Kanye Westin "Good morning".

...ja takuulla hetkenpäästä joku tulee sanomaan ettei tiedä mikä vittu on instagram tai et kuka vittu on Kanye West.
Onko tää kans väsynyt Good Morning -päivitys ja pitäiskö mennä takas nukkuu?




Moni ei tiedä näin hyvistä päivityksistä, mutta näitä ei jaellakaan jossain instoissa vaan ainoastaan hyville kavereille Jatkiksessa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielummin katson tv:stä vaikka lumisadetta kuin liikun kuselta ja paskalta haisevien puliukkojen kanssa puistossa ryyppäämässä.
Pitkässä juoksussa saattaa olla, että jatkuva lumisateen katsominen telkkarista on kuitenkin haitallisempaa elämänlaadulle kuin ulkoilmassa liikkuminen, vaikka se seura ei yleisesti sovinnaisia kriteerejä täytäkään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekis mieli ostaa joku pelikone ja alkaa hakkaamaan pelejä, mut eihän tässä oo kun muutama kuukausi kun nuo uudet ps5 ja Xbox julkaistaan, joten taidan malttaa odotella sinne. On se perhana ku tässä iässä tulee vielä himot pelaamiseen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se kaikki mitä tänne olen kirjoitellut, se kaikki on totta, oikeasti. Olen vain lopettanut kirjoittamisen asioista, jotka on väärin tai ahdistaa, kerron vain ne ilon muruset. Ärsyttävä tapa olla umpirehellinen. Se mitä niistä ei taas välity, että oikeasti olen ihan saatanan yksinäinen mies. @Czescku n löytäminen täältä @Punamusta n takia oli oikea onnenpotku. Ei mekään joka päivä nähdä, mutta löytyi kaveri, joka aina vastaa, jos on asiaa, koska hän tajuaa, mitä on olla yksin, vaikka ns asiat on ulkokuorisesti kohtiillla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tekis mieli ostaa joku pelikone ja alkaa hakkaamaan pelejä, mut eihän tässä oo kun muutama kuukausi kun nuo uudet ps5 ja Xbox julkaistaan, joten taidan malttaa odotella sinne. On se perhana ku tässä iässä tulee vielä himot pelaamiseen.
Mulle on itselle alkanut tulemaan samanlaisia fiilareita, että joku pelilaatikko ja pelit hienosti näyttävä uusi televisio pitäisi kyllä saada. Jotenkin niin uskomattoman hienoja tekeleitä nuo pelit nykyään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ne pionit mistä kyselin. Ne kukkii.
Meillä ei kuki vielä pionit. Tässä pihassa tuntuu kaikki olevan vähän "myöhäisherännäisiä". Johtuu varmaan siitä että tämä on aika varjoinen paikka ja jostain syystä lämpötilatkin tuntuu öisin tippuvan paljon alemmaksi kuin on ennustettu (tai mitä kavereilta kuulee). Äiti sanoo että se johtuu soisesta ympäristöstä mutta mielestäni tässä on kyllä enempi niin kuin metsää ja peltoa ympärillä. Ehkä se on jotain kuivattua suota. Nimittäin kun pellot ylittää niin kyllä siellä vastaan tulee aika soista "korpea" tai jotain muuta suotyyppiä... Kun niitä metsiä ei ole hoidettu paljon niin soisuus tulee esiin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Huomenna lähdetäänkin herran @banaaninviljelijä kanssa laivalla kohti Riikaa.
Raporttia kuvien kera sitten eetteriin! Onko penisilliinikuuri jo aloitettu etukäteen?
 
Olen tässä kesällä ruvennut miettimään, olenko enemmän tissi- vaiko peppumiehiä. Peppuja toisaalta katselee mielummin, mutta kunnon tykit ovat kuitenkin aina kunnon tykit.

Senkin olen huomannut, että parikymppiset tytöt ei kyllä enää heilauta viisaria mihinkään suuntaan, vaan hyväkroppainen kolmekymppisestä ylöspäin oleva on parhaimmillaan. Huolestuttavaa kehitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös