Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 979
  • 68 326

Glove

Jäsen
Ulkona sataa perin sopivasti täällä Porissa. Täytynee seurata esimerkkiäsi ja talsia ulos lenkille.
Sama. Täällä sataa myös. Kävelylle en lähtisi, mutta pakko tässä on kauppaan talsia jos aikoo tänään syödä jotakin muutakin kuin kaurapuuroa. On mulla vielä yksi omena ja puolikas purkki tacokastiketta. Sopiskohan ne yhteen, omenaa tacokastikkeella...

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Unenlaatu. Tai tarkemmin sanoen nimenomaan sen huono laatu. Aloitan heräilemään klo 3-4 välillä ja sen jälkeen uni on hyvin pinnallista ja näen erittäin paljon unia - ei kuitenkaan painajaisia. Tuntuu kuitenkin, että aamuyön aikana ei koskaan saa sellaista palauttavaa unta ja en koskaan herää virkeänä.

Melatoniini ja Mirtazapin (pienellä annoksella) testattu mutta ei oikein tahdo auttaa.

Glove

Jäsen
Unenlaatu. Tai tarkemmin sanoen nimenomaan sen huono laatu. Aloitan heräilemään klo 3-4 välillä ja sen jälkeen uni on hyvin pinnallista ja näen erittäin paljon unia - ei kuitenkaan painajaisia. Tuntuu kuitenkin, että aamuyön aikana ei koskaan saa sellaista palauttavaa unta ja en koskaan herää virkeänä.

Melatoniini ja Mirtazapin (pienellä annoksella) testattu mutta ei oikein tahdo auttaa.
Samanlaisia ongelmia, herään 4-5 ja sen jälkeen uni on katkonaista, semmoisia puolen tunnin tai tunnin pätkiä. Herätessä siinä seitsemän kahdeksan aikaan väsyttää enemmän tai vähemmän. Yleensä enemmän. Pitäisi varmaan ottaa kolme nappia lääkettä kahden sijaan, mutta sitten aamupäivä menee ihan sumussa. Ei se ole kiva sekään. Tämmöistä tasapainoilua.

npc

Jäsen
Loogisesti ajateltuna syy tuntuu olevan toki tuossa, mutta melatoniininhan on tarkoitus auttaa saamaan paremmin unta. Tiedä sitten olisiko tämä samanlaista epäsäännöllisyyttä sen kerakin.
Juu, enkä minäkään sen kummemmin tästä tiedä paitsi mitä ovat palstalaiset kirjoitelleet. Minun silmään vaikuttaa sellaiselta pikkuboostausjutulta, jossa sulla on lähtökohtaisesti pyrkimys pysyä vuorokausirytmissä ja tämmöisellä lisällä saattaisit siinä onnistua. Intuitioni mukaan ei toimi yörunoilijafriikeille vaan sellaisille ihmisille, jotka pyrkivät normaaliuteen kuten A. Kaurismäen leffoissa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli taas vedettyä ihan huamaamatta kännit eilen. Viäkin ihan notta pööö. Jotain etätöitä pitäs tehrä. Kyllä ihmine voi olla tyhmä... Miks tekis etätöitä ku vois vaan raibata ja pitää rouvaa hyvänä? Ai nii, siitä maksetaan jotain säälitäviä senttejä.

npc

Jäsen
On tylsää olla normaali, joten lienee yhdentekevä pilleri meikämiehelle.
No eipäs nyt heittäydytä jännäksi siellä. Tiedät hyvin olevasi ei-normaali. Ja käytin tuossa puheenvuorossani englannin you-passiivia (vai mikä se on?) enkä tarkoittanut just Punamustaa. Mutta kyllä mä sua tarkoitin.

npc

Jäsen
Tohon ylempään melatoniini-keissiin sanon, että oli kyllä koomista kerran jossain sairaalassa kun en saanut unta ja joku juippi tarjosi sitten unilääkettä ja sanoi että tämä tehoaa ainoastaan, jos myös menet nukkumaan etkä pompi täällä. Noh, minä tulen parin tunnin kuluttua koputtelelee lasikoppia että yritin nukkua niin kovaa kun ikinä pystyin mut ei tehoo, hei. Sitten se antoi vissiin sen oikean pillerin. Hihi. Tässä kikatellaan pleksin takana vieläkin.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Samanlaisia ongelmia, herään 4-5 ja sen jälkeen uni on katkonaista, semmoisia puolen tunnin tai tunnin pätkiä. Herätessä siinä seitsemän kahdeksan aikaan väsyttää enemmän tai vähemmän. Yleensä enemmän. Pitäisi varmaan ottaa kolme nappia lääkettä kahden sijaan, mutta sitten aamupäivä menee ihan sumussa. Ei se ole kiva sekään. Tämmöistä tasapainoilua.

Joo, vittumaista hommaa ja tuntuu että töissä joutuu käyttämään hirveästi energiaa siihen, että väsyneenä vaan keskittyy hommiinsa.

Mitä lääkettä olet itse käyttänyt?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Täytyy kyllä tunnustaa, että @Czescku oli eilen jo liian kännissä. Onneksi riskinä miehenä jaksoin kantaa miehen hyttiinsä. Mies aamulla herätessään oli samassa kunnossa, kuin minä eilen illalla. Tänään on koston aika. Saa kantaa mua. :)

Liitteet

• received_3034247599997383.jpeg
    received_3034247599997383.jpeg
    474,2 KB · kertaa luettu: 173

npc

Jäsen
Täytyy kyllä tunnustaa, että @Czescku oli eilen jo liian kännissä. Onneksi riskinä miehenä jaksoin kantaa miehen hyttiinsä. Mies aamulla herätessään oli samassa kunnossa, kuin minä eilen illalla. Tänään on koston aika. Saa kantaa mua. :)
Mielestäni teidän pitäisi, tai siis olisi jo pitänyt, perustaa oma ketju tälle reissullenne. Esimakua sille Haarl... eiku Helsinkiglögitrötterspalloilijat -matkalle.

npc

Jäsen
Kyllä minulla olisi tarkoitus päästä ampumaetäisyydelle. Eilen joutui keskittymään liikaa kanssamatkustajan välikuolemaan. Tänään saa kuolla rauhassa, mä meen ampumaan.
No mitä tohon nyt pystyy sitten vastaa kun Mr. Leijonaharja näin sanoo.

Ps. Mutta yllättävän freesiltähän tuo Mr. Jatkis näytti tuossa viimeisessä kuvassa..

npc

Jäsen
Ihan hyvä fiilis ja kiitos uusista nimityksistä.
Mun nämä nimitykset tulevat puhtaasta syömmestäin, jos siitä ikinä mitään epäselvyyttä ollutkaan.

Laittakaa matkanvarrelta kuvia tai siis ennen kaikkea stooreja. Kun avaan aamuisin Jatkiksen niin menen heti tekstiteeveen sivulle 235/666 ja luen skooraajat.

K

Kiekkokatsoja

Tuli taas vedettyä ihan huamaamatta kännit eilen. Viäkin ihan notta pööö. Jotain etätöitä pitäs tehrä. Kyllä ihmine voi olla tyhmä... Miks tekis etätöitä ku vois vaan raibata ja pitää rouvaa hyvänä? Ai nii, siitä maksetaan jotain säälitäviä senttejä.
Mikset tissuttele etätyössä?
Sehän on uusi korona-ajan versio laulusta "Ain laulain työtäs tee".

Riikassa näköjään jotkut matkailee.. Näin kateellisena toivon, että maski on oltava päässä 24/7. No pilli juomista varten läpi, hyväksytään. @Czescku

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No mitä tohon nyt pystyy sitten vastaa kun Mr. Leijonaharja näin sanoo.

Ps. Mutta yllättävän freesiltähän tuo Mr. Jatkis näytti tuossa viimeisessä kuvassa..
Voi sanoa, että kaikkea kans säkin kuvittelet.

Sesku näyttelee selvää. Ei Riian kadut meinaa riittää leveydeltään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy