Sulla on loppupeleissä aika pieni summa tuolla. Toki helpompi se varmasti olisi jos ei olisi mitään, mutta tiedän ihmisen jolla on yli satatonnia ulosotossa ja sen maksaminen ei käytännössä lopu koskaan. Siinä tosin oli taustalla muuta kuin pikavippejä, mutta kuitenkin.No mitäs sitten? Kerro toinen keino. 9500e ulosotossa ja pikavipeistä ne jutut lähti liikkeelle.
Tänne ei taasen ole ilmatieteenlaitos luvannut sadetta tälle päivälle. No nyt juuri kyllä paistaa aurinko mutta muutama minuutti sitten tuli hetken vettä ihan ravakasti. Kuuro luontoista sadetta siis... Kyllä nyt on kosteat kelit lähiaikoina luvassa. Alkaa meidän nurmikkokin olla paikoitellen aika litisevä (suo) ja ojat on täynnä vettä. Ja lisää tulee kyllä vielä... Jos ei tänään niin huomenna.Foreca kyllä ennustelee sadetta iltaan saakka.
Varo varo... Jatkoajan Setämiehet saattavat ottaa tämän kutsuna. Itsehän en toki tämmöisille olettamuksille näin herrasmiehenä anna sijaa...En ole tainnut teille kertoa että mieheni on lapsensa kanssa kesäretkellä... joten olen yksin kotona. Kesäleskenä taas mennään. Ei siinä mitään. Olen ehtinyt katsoa tallennettuja dokkareita. Saattaa olla että menee vielä pitkään ennen kuin maltan käydä nukkumaan. Olen vapaa. Vähän kyllä alkaa väsyttää...
Ällös pelkää! Olen aina varovainen... Ovet on lukossa ja pyssy on ladattu. Osaan pitää huolen itsestäni... Luulisin.Varo varo... Jatkoajan Setämiehet saattavat ottaa tämän kutsuna.
Sori en tiiä mistä puhutte. kenties tapaamisesta.@Czescku: Nyt on sellainen tilanne käsillä, että vasta ensi viikon maanantaina pystyn kertomaan varmaksi sen mitä aion ensi viikolla tehdä. Nyt ei ole fiilis paras mahdollinen luvata 100%:sti mitään ja kun en voi vielä olla täysin varma, niin en sano mitään. Vasta maanantaina kerron. Taas sitä on hölmöilty ja vaikeutettu elämää prkl.
Ookei.Juuri siitä.
Hyvä hyvä, hyvät kamut ja toki kaikki on hyvä nähdä, ja jollaintavalla verkostua.Kaikki aikanaan. Yksi ensikertalainen pitäisi tavata tällä viikolla ja toinen eli jomppa ensi viikolla.
Joo, mutta ite vaikka oon vanhempi sua, niin kyllä arvostan, ja varsinkin asennetta ottaa vastaan "ns monimutkaisempiakin pastalaisia", siis joidenka kanssa on ollut erimielisyyksiä.. niin se on iso juttu. Se on mun mielestä harvinaista.Kiitos. Yli nelikymppisenä ei ole ihan helppoa löytää kavereita "oikeaan elämään", mutta tämän palstan kautta sekin onnistunut. Ja näistä onnistumisista rohkaistuneena ihan mielellään jatkan palstalaisten tapaamista aina kun mahdollista.
Tuttu fiilis... Valitettavasti liiankin tuttu.Nyt alkaa tuntumaan siltä, että pitää valvoa yksi niin saa taas vuorokausirytmin kohdalleen. Illalla varmasti nukuttaa jos ei tänä yönä nuku
Ei kai meidän sitten auta kuin heitellä täällä juttua toisillemme niin muut saa aamulla lukea mitä Breeze ja Glove on jutellut.Tuttu fiilis... Valitettavasti liiankin tuttu.
No joo nyt on varmaan vedet taas kylmiä, mutta juhannuksen jälkeisellä helleviikolla oli Simpeleellä järvivesi 26. Ei palellut. En ole monesti uinut Suomessa noin varhaisessa vaiheessa kesää. Toki jussin aikaan tehdyt uinnit saattoivat jäädä kesän ainoiksi ellei ilmat lämpene.Olisi kyllä kiva käydä jollain mökillä. Saunoa, istua nuotion ääressä käristämässä makkaraa ja siemailemassa kylmää lonkeroa. Uimisen jätän muille, koska Suomen uimavedet on niin kylmiä. Ja todennäköisesti sääsket ja muut lentävät öttiäiset pilaisivat tämänkin ilon.
Siellä Simpele, täällä Kempele. Simpele kuulostaa ihan semmoiselta miedolta kirosanalta. Sanoisi vaan, että:”voi simpele” jos esimerkiksi perkele on liian järeä sana ko. tilanteeseen.No joo nyt on varmaan vedet taas kylmiä, mutta juhannuksen jälkeisellä helleviikolla oli Simpeleellä järvivesi 26. Ei palellut. En ole monesti uinut Suomessa noin varhaisessa vaiheessa kesää. Toki jussin aikaan tehdyt uinnit saattoivat jäädä kesän ainoiksi ellei ilmat lämpene.
Ikä tuo viisautta.Kohta saa uunilohta naamariin. Ai että.
Enpä olisi uskonut noin sanovani, kun ei kala ennen ollut oikein mun juttu.