Ai sä tulit kattoo. No joo, ei mul oo ku oma muija. Se riittää. Muut saa mennä vapaina elämän laitumilla. Jos joskus olen vapaa, alkaa riistan saalistus.Hei, Sämpy. Ompas täällä lyhkäne jono... Keitäkkö lattet...?
Ai sä tulit kattoo. No joo, ei mul oo ku oma muija. Se riittää. Muut saa mennä vapaina elämän laitumilla. Jos joskus olen vapaa, alkaa riistan saalistus.Hei, Sämpy. Ompas täällä lyhkäne jono... Keitäkkö lattet...?
Tuu näytille. Saatan ehkä.Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
Ai saatana. Jos oot hellä, isi.Tuu näytille. Saatan ehkä.
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan.
Ootko duunia vailla?Ei oo tullut ajateltua, mutta ongelmansa se on vissiin kovilla panomiehilläkin. Mä luulen, että tarvitset sihteerin. Se ottaisi sitten puheluja vastaan päivät pitkät. Että joo, Mr. Sämppäri on nyt aika kiireinen seuraavat kuukaudet, mutta tuonne lomien jälkeiselle viikolle tuli yksi peruutuspaikka, että laitetaanko sinne? Joo, torstaina 27. elokuuta olisi Sämppärin residenssissä audienssi 13:40-13:42. Come naked.
Ootko duunia vailla?
Mä oon faari. Saatan, ehkä, olla hellä.Ai saatana. Jos oot hellä, isi.
Hihi. Oli muuten komeita, nuorehkoja, miehiä tuossa vähän matkan päässä vuokramökin lautalla. Kävin suppailemassa ajankuluksi alkuillasta ja hmm... oli silmänruokaa. Mulla ei ollut liivejä, onneksi ei niilläkään. kelpas katsella.Tuolta vastapäisen rannan uimarannalta (jonne valitettavasti liikaa matkaa että näkisi ilman kiikareita) kuuluu nuorten humalaisten naisten kikatusta ja hyppyjä järveen. Kiikareillakaan ei näin pimeässä näe enää mitään ja olen liian humalassa ylittääkseni tuon järven. Toki jos olisi jotain kavereita täällä niin oltaisiin tuolla varmaan alta aikayksikön. Liivit sentään löytyy.
Tuli toissapäivänä telkkarista.Salasana: Mercury
Mikä pentagram? Kuka Kani?Maailman väsynein/kliseisin instagramstoori on laittaa heti herättyään videoklippi jonka taustalla soi Kanye Westin "Good morning".
...ja takuulla hetkenpäästä joku tulee sanomaan ettei tiedä mikä vittu on instagram tai et kuka vittu on Kanye West.
Kyllä se on niin, että jalankulkijan on helpompi pysähtyä 3 km/h vauhdistaan kuin autoilijan joka ajaa vaikkapa neljääkymppiä. Liikenteen sujuvuuden vuoksi on parempi että kävelijä odottaa. Enkä sano tätä vain autoilijana; silloin, kun olen liikkeellä kävellen, pidän itsestäänselvyytenä että annan auton mennä ensin. En edes kehtaa seisoa ihan siinä suojatien vieressä vaan vähän kauempana ja katselen muualle, ettei autoilija suotta joutuisi vuokseni pysähtymään.Reilu viikko vietetty akselilla Ähtäri - Kuopio ja nyt taas kotona. Ja kylläpä oli mukava tulla kotiin. Hieno reissu oli, säät hellivät ja mökkeily maistui.
Sivuhuomiona sellainen, että on kyllä iso ero maakuntien ja Helsingin välillä kevyen liikenteen kohtelussa. Autoilijana panin merkille moneen kertaan että jalankulkijat eivät uskaltaneet tuolla lähteä ylittämään tietä ellei ollut ihan selkeää rakoa. Eivätkä autot kyllä antaneet tietä yhtään siihen malliin kuin etelässä. Tuntuu myös että monet suojatiet oli rakennettu vailla suunnittelua, monissa risteyksissä oli helvetin vaikea nähdä molempiin suuntiin että onko kevyttä liikennettä tulossa vai ei, syynä puskat, suojatien kulma verrattuna autotiehen jne.
Salasana: Mercury
Minä tein tänään ihan saatanan hyvää lohisoppaa, vaikka olin kännissä kuin apina. Mietityttää, miten hyvä kokki sitä voisikaan olla jos selvin päin tekisi ruokaa. Tai ehkä siitä katoaisi jokin tenho, en tiedä.Olen humalassa ja nälkäinen. Onneksi muistin juuri että toi Maltsun grilli on auki vielä 40 minuuttia. Aiemmin söin kalaa, nyt menen hakemaan kaloreita.
Toivottavasti ajattelevat sinun olevan paremman näköinen kuin Hedberg.Kerroin kavereille että isot pojat nettikiusaa mua ja haukkuu Sami Hedbergin näköseksi. Naurovat ja sanovat jotta en kyllä kuulemma todellakaan ole. Niin adonis.
Eikös Karjalohjan rumin sonnikin ole komeampi kuin Headberg?Toivottavasti ajattelevat sinun olevan paremman näköinen kuin Hedberg.
Sulla on selvästi sama ongelma kuin Peterillä pianon kanssaMinä tein tänään ihan saatanan hyvää lohisoppaa, vaikka olin kännissä kuin apina. Mietityttää, miten hyvä kokki sitä voisikaan olla jos selvin päin tekisi ruokaa. Tai ehkä siitä katoaisi jokin tenho, en tiedä.
Mites se ampiainen? Ei tainnut ihan osua kohdalleen... Mutta tuo heinäseiväs oli kyllä hyvä haku ja kun sen täältä luki niin tajusi miten hyvin monet vihjeet osui kohdalleen. Itse tunnistin Leijonan jo toisessa jaksossa... tai anteeksi, taisin lukea senkin täältä.Ilkka Alangon tunnistin jo viikkoja ennen loppua, todisteet löytyy tältäkin palstalta.
Minä tiedän. Se on se heppu, joka antoi jollekin aivan tuntemattomalle Paul McCartneylle tilaisuuden nousta parrasvaloihin, kun otti mukaan johonkin viisuunsa. Respect. ;)et kuka vittu on Kanye West.
Jännä kyllä tämä tämmöinen. Joskus tommoisilta poikalaumoilta ei uskalla mennä edes tulta tai korkinavaajaa kysymään eli mitenhän noita tollasia ikinä uskaltais lähestyä sillä silmällä jos kiinnostunut olisi. No ei sitä kyllä uskalla lähestyä enää naisiakaan, mutta siinä pelko on eri planeetalta.Hihi. Oli muuten komeita, nuorehkoja, miehiä tuossa vähän matkan päässä vuokramökin lautalla. Kävin suppailemassa ajankuluksi alkuillasta ja hmm... oli silmänruokaa. Mulla ei ollut liivejä, onneksi ei niilläkään. kelpas katsella.