Jomppa_Koo
Jäsen
Työ ette edes tunne miuta. @banaaninviljelijä kysyi olenko homo, en ole. Pillu ja perse kelpaa aina.
Kyllä todella usein tuntuu käyvän niin... Tänäkin aamuna. En tiedä pitäisikö tässä vähän tsempata ja loputtaa nynnyily...Käyks teillä koskaan niin että heräätte ihan normaalisti ilman krapulaa kotona?
Ei tänään.Käyks teillä koskaan niin että heräätte ihan normaalisti ilman krapulaa kotona? Hoidatte sitten aamutoimet ja alatte tekemään töitä?
Tänään. Tulin jopa ihan konttorille. Pomo näki että olen parin viikon loman jäljiltä kondiksessa (ja töissä), samoin pari muuta. No, nyt kun täällä olen, niin teen niitä duuneja joita etänä ei voi. Jos vaikka kiusaisi tilitoimistoa, kunhan ensin selvitän itselleni mitä ne on sössineet tai jättäneet tekemättä. Nih.Käyks teillä koskaan niin että heräätte ihan normaalisti ilman krapulaa kotona? Hoidatte sitten aamutoimet ja alatte tekemään töitä?
Juurikin noin, tuki ja alustavasti 3pv vaan saikkua kuitenkin. Tällä hetkellä tuntuu torstai tulevan liian nopeaan mutta ilmeisesti nää voi parantua nopsaan.Ei välttämättä mitään ole hajonnut, nevelsiteet revädysvenähtäneet. Tuttu konsepti minullakin ja lepoa tulee 4 viikkoa. Tarpeen vaatiessa terveyslekurista saa kynärsauvaa apupojaksi.
Töihin sitten menet joka päivä tällä viikolla vaikka et nukkuis yhtään. Mukavampi mieli jäädä lomalle töistä eikä saikusta. Voisit leipoa työkavereillesi jonkun kakun, esim mangoinen juustokakku. Helppo tehdä. Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat. Tässä toki takana se, että nyt kun käyt kierroksilla, niin käyttäisit energiaasi luovaan toimintaan etkä turhaan pohtimiseen. Niin tai näin, helvetin hyviä tulevia lomia, olet ne ansainnut!Tulisipa pian jo viikonloppu. Siis muutenkin olisi hieno juttu että tulisi nopeasti mutta senkin takia se olisi hyvä että mieleni tästä aika paljonkin rauhottuisi. Näin uskoisin.
Nyt ajatukset on vain lomassa, lomassa ja lomassa. Ja oloni on kovin levoton ja innostunutkin myös. Tuo levottomuus ei ole kuitenkaan pelkästään hyvä asia vaan tunteena vähän v-mäinenkin. Ja jos jatkuu iltaan asti olo tällaisena niin taas ne yöunet on koetuksella.
No, ei tässä nyt onneksi enää ole kovin montaa päivää kun se kesäloma sieltä alkaa. Ja mikä ehkä tärkeintä niin neljä työvuoroa ja neljä yötä. Perjantaina minäkin pääsen sitten kesälaitumelle.
Ei tässä nyt osaa kirjoittaa kuin tuosta kesälomasta. Niin paljon ajatuksissa kiertää nyt tuo loma. Mutta perjantaina elämä onneksi varmaan taas normalisoituu. Aika lailla samanlainen fiilis nyt kuin aina ennen joulua. En tiedä pitäisikö leipasta perjantaiksi vaikka valmistorttupohjasta mansikkatäytekakku. Siinä on vain aika lailla syötävää yhdelle hengelle.
Tämä varmaan riippuu vähän paikastakin. Normaalisti lomalle jäävät meillä ovat tuoneet herkkuja kahvioon, mutta koronan takia tänä vuonna tuo "perinne" kiellettiin. Tosin ihan ymmärrettävää, kun kaikki niillä paskaisilla räpylöillään niitä karkkeja ja keksejä siinä hipelöisivät. Varman päälle nääs.Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat.
Töihin sitten menet joka päivä tällä viikolla vaikka et nukkuis yhtään. Mukavampi mieli jäädä lomalle töistä eikä saikusta. Voisit leipoa työkavereillesi jonkun kakun, esim mangoinen juustokakku. Helppo tehdä. Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat. Tässä toki takana se, että nyt kun käyt kierroksilla, niin käyttäisit energiaasi luovaan toimintaan etkä turhaan pohtimiseen. Niin tai näin, helvetin hyviä tulevia lomia, olet ne ansainnut!
mangoinen juustokakku
Maailmassa on monta pääkaupunkia joten varmasti jostain pääkaupungista saa. Ba-dum-tshh.Saiskohan sitä jostain pääkaupungista?
Maailmassa on monta pääkaupunkia joten varmasti jostain pääkaupungista saa. Ba-dum-tshh.
Washingtoniin en lähde. Edes osavaltioon.
Bagdadin mangoisesta juustokakusta olen kuullut lukuisia ylistäviä arvioita, joten sinne suosittelisin matkaamaan.
Täällä Aarne Tanninen, Washington.Washingtoniin en lähde. Edes osavaltioon.
Menee, ja kaikkea muutakin. Loppuis loma, niin joutuis "katkolle"'Nythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että lomalla menee kaljaa aivan vitusti. Tässä mökillä pari viikkoa ollu ja olutta on mennyt koko alkuvuoden verran. Ristus kun putoo.
Voi veli Breeze. "You need to get laid. Big time."En halua leijua tai mitään (no okei, ehkä ihan vähäsen) mutta voitin eilen mölkkyerän tähän tyyliin suvereenisti suoraan viidessä kierroksessa jättäen ystäväni syömään pölyäni. Yks mun Pokemon-tuttu tästä taloyhtiöstä kertoi harrastavansa mölkkyä SM-tasoilla. Pitäisköhän itekin alkaa?
Sun pitää tehä mulle Quagmiret ja viiä mut kouluun tästä aiheesta. Lupaan että mua ei haittaa sun yhdennäköisyytesi Sami Hedbergin kanssa enkä aio muistuttaa siitä.Voi veli Breeze. "You need to get laid. Big time."