Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 760
  • 66 890

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Täytyy ihmetellä ihmiskroppaa kyllä. Ei oo miulla koskaan sattunu mitään lääkäriä oikeasti vaativaa turmaa ennen tota sunnuntai aamun nilkkarallia ja en ois missään nimessä tänä aamuna klo 5 herätessä uskonut että torstaina olisin työkunnossa. No, lääkäri osasi hommansa, pyöritteli, paineli puristeli ettei ole murtumia ja tiesi tasan tarkkaan mitä tehdä. Tän päivää ollut tommoinen tuki nilkassa ja nyt jo voin melkein kävellä kuin ihminen. Nopeasti tuppaa paranemaan. Toki tässä on koko ilta voideltu oluella eli voi olla huomenna eri tilanne, tällä hetkellä en usko.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Oon reissussa, ja perilliset nukkua tuhistaa tossa vieressä. Meidän piti lähteä aamulenkille klo 7, itse pyysivät, mutta eihän noita nyt henno herättää. Pikkuressut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No mitäs sitten? Kerro toinen keino. 9500e ulosotossa ja pikavipeistä ne jutut lähti liikkeelle.
Sulla on loppupeleissä aika pieni summa tuolla. Toki helpompi se varmasti olisi jos ei olisi mitään, mutta tiedän ihmisen jolla on yli satatonnia ulosotossa ja sen maksaminen ei käytännössä lopu koskaan. Siinä tosin oli taustalla muuta kuin pikavippejä, mutta kuitenkin.
 
Pahoittelut huonosta käytöksestäni myös tänne, onneksi ymmärsin viime hetkellä että jokunen viesti kannattaa jättää lähettämättä! Miksi sitä onkin niin tyhmä? Alkoholia ottaessa erilainen ja selvänä täysin erilainen. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Joten anteeksi @Moderaattorit vielä tätäkin kautta ja pahoittelut kaikille tänne kirjoittaville ja lukijoille. Onneksi en mennyt tällä kertaa henkilökohtaisten hyökkäysten puolelle. Viimeksi ennen tätä kertaa, menin. Se on säälittävää, ihmisen huonoutta.

-Jomppa-
Putkareissu herättää aina tähän maailmaan
 

Glove

Jäsen
Nyt voisi käydä ulkona suihkussa, tulee sen verran paljon vettä taivaalta. Jyrähtikin yhden kerran. Kävelylenkki taitaa kuitenkin jäädä tekemättä jos tämmöisenä jatkuu. Foreca kyllä ennustelee sadetta iltaan saakka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Foreca kyllä ennustelee sadetta iltaan saakka.
Tänne ei taasen ole ilmatieteenlaitos luvannut sadetta tälle päivälle. No nyt juuri kyllä paistaa aurinko mutta muutama minuutti sitten tuli hetken vettä ihan ravakasti. Kuuro luontoista sadetta siis... Kyllä nyt on kosteat kelit lähiaikoina luvassa. Alkaa meidän nurmikkokin olla paikoitellen aika litisevä (suo) ja ojat on täynnä vettä. Ja lisää tulee kyllä vielä... Jos ei tänään niin huomenna.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
YLEn uutisillasta taitaa olla heinäkuussa lähes koko vakituinen poppoo lomilla. Melkein pelkästään kesähessuja juontamassa uutisia, urheiluruutua ja A-studioita.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole tainnut teille kertoa että mieheni on lapsensa kanssa kesäretkellä... joten olen yksin kotona. Kesäleskenä taas mennään. Ei siinä mitään. Olen ehtinyt katsoa tallennettuja dokkareita. Saattaa olla että menee vielä pitkään ennen kuin maltan käydä nukkumaan. Olen vapaa. Vähän kyllä alkaa väsyttää...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole tainnut teille kertoa että mieheni on lapsensa kanssa kesäretkellä... joten olen yksin kotona. Kesäleskenä taas mennään. Ei siinä mitään. Olen ehtinyt katsoa tallennettuja dokkareita. Saattaa olla että menee vielä pitkään ennen kuin maltan käydä nukkumaan. Olen vapaa. Vähän kyllä alkaa väsyttää...
Varo varo... Jatkoajan Setämiehet saattavat ottaa tämän kutsuna. Itsehän en toki tämmöisille olettamuksille näin herrasmiehenä anna sijaa...
 
@Czescku: Nyt on sellainen tilanne käsillä, että vasta ensi viikon maanantaina pystyn kertomaan varmaksi sen mitä aion ensi viikolla tehdä. Nyt ei ole fiilis paras mahdollinen luvata 100%:sti mitään ja kun en voi vielä olla täysin varma, niin en sano mitään. Vasta maanantaina kerron. Taas sitä on hölmöilty ja vaikeutettu elämää prkl.
 
K

Kiekkokatsoja

@Czescku: Nyt on sellainen tilanne käsillä, että vasta ensi viikon maanantaina pystyn kertomaan varmaksi sen mitä aion ensi viikolla tehdä. Nyt ei ole fiilis paras mahdollinen luvata 100%:sti mitään ja kun en voi vielä olla täysin varma, niin en sano mitään. Vasta maanantaina kerron. Taas sitä on hölmöilty ja vaikeutettu elämää prkl.
Sori en tiiä mistä puhutte. kenties tapaamisesta.
Hyvähän se ois, jos hyvät ihmiset käy toisiaan moikkaamassa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joskus jonain päivänä jossain olisi edes joitain jatkislaisia kiva tavata. Rinkiin en uskaltanut. Kahtotaan joskus ensi vuosikymmenellä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiitos. Yli nelikymppisenä ei ole ihan helppoa löytää kavereita "oikeaan elämään", mutta tämän palstan kautta sekin onnistunut. Ja näistä onnistumisista rohkaistuneena ihan mielellään jatkan palstalaisten tapaamista aina kun mahdollista.
Joo, mutta ite vaikka oon vanhempi sua, niin kyllä arvostan, ja varsinkin asennetta ottaa vastaan "ns monimutkaisempiakin pastalaisia", siis joidenka kanssa on ollut erimielisyyksiä.. niin se on iso juttu. Se on mun mielestä harvinaista.
No toki en lue aina kaikkea, mutta oon toki iloinen, että oot noin avoin, ja kohtelias ollut.
(muille lukijoille varmistuksena, että en tosiaan tunne häntä).
Kunnia niille, joille se kuuluupi. No se siitä eteenpäin sano Juti 2011..
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt alkaa tuntumaan siltä, että pitää valvoa yksi niin saa taas vuorokausirytmin kohdalleen. Illalla varmasti nukuttaa jos ei tänä yönä nuku
Tuttu fiilis... Valitettavasti liiankin tuttu.
 
K

Kiekkokatsoja

Me tyhmimmät enää hereillä..?
Hitto kun ite monesti haluaisin, että se hyvä tilanne jatkuis.. eikä hiipuisi..
 

Glove

Jäsen
Olisi kyllä kiva käydä jollain mökillä. Saunoa, istua nuotion ääressä käristämässä makkaraa ja siemailemassa kylmää lonkeroa. Uimisen jätän muille, koska Suomen uimavedet on niin kylmiä. Ja todennäköisesti sääsket ja muut lentävät öttiäiset pilaisivat tämänkin ilon.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olisi kyllä kiva käydä jollain mökillä. Saunoa, istua nuotion ääressä käristämässä makkaraa ja siemailemassa kylmää lonkeroa. Uimisen jätän muille, koska Suomen uimavedet on niin kylmiä. Ja todennäköisesti sääsket ja muut lentävät öttiäiset pilaisivat tämänkin ilon.
No joo nyt on varmaan vedet taas kylmiä, mutta juhannuksen jälkeisellä helleviikolla oli Simpeleellä järvivesi 26. Ei palellut. En ole monesti uinut Suomessa noin varhaisessa vaiheessa kesää. Toki jussin aikaan tehdyt uinnit saattoivat jäädä kesän ainoiksi ellei ilmat lämpene.
 

Glove

Jäsen
No joo nyt on varmaan vedet taas kylmiä, mutta juhannuksen jälkeisellä helleviikolla oli Simpeleellä järvivesi 26. Ei palellut. En ole monesti uinut Suomessa noin varhaisessa vaiheessa kesää. Toki jussin aikaan tehdyt uinnit saattoivat jäädä kesän ainoiksi ellei ilmat lämpene.
Siellä Simpele, täällä Kempele. Simpele kuulostaa ihan semmoiselta miedolta kirosanalta. Sanoisi vaan, että:”voi simpele” jos esimerkiksi perkele on liian järeä sana ko. tilanteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös