Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 760
  • 66 890
K

Kiekkokatsoja

Käyks teillä koskaan niin että heräätte ihan normaalisti ilman krapulaa kotona? Hoidatte sitten aamutoimet ja alatte tekemään töitä?
Ei tänään.
Krapulaa ei ole, mutta joudun jatkamaan lomaa. On olemassa riski, että aamuisin olisi krapula.

Linkki vie hyvään mainokseen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Käyks teillä koskaan niin että heräätte ihan normaalisti ilman krapulaa kotona? Hoidatte sitten aamutoimet ja alatte tekemään töitä?
Tänään. Tulin jopa ihan konttorille. Pomo näki että olen parin viikon loman jäljiltä kondiksessa (ja töissä), samoin pari muuta. No, nyt kun täällä olen, niin teen niitä duuneja joita etänä ei voi. Jos vaikka kiusaisi tilitoimistoa, kunhan ensin selvitän itselleni mitä ne on sössineet tai jättäneet tekemättä. Nih.
 
K

Kiekkokatsoja

Johan tuulee. Huipulla toki aina, mutta tänään myös ulkona.
Oon reipas, sillä kävin jo kauppakeskuksessa kierroksella. Kellohan on vasta 12 ja risat.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei välttämättä mitään ole hajonnut, nevelsiteet revädysvenähtäneet. Tuttu konsepti minullakin ja lepoa tulee 4 viikkoa. Tarpeen vaatiessa terveyslekurista saa kynärsauvaa apupojaksi.
Juurikin noin, tuki ja alustavasti 3pv vaan saikkua kuitenkin. Tällä hetkellä tuntuu torstai tulevan liian nopeaan mutta ilmeisesti nää voi parantua nopsaan.
 

redpecka

Jäsen
Juurikin noin, tuki ja alustavasti 3pv vaan saikkua kuitenkin. Tällä hetkellä tuntuu torstai tulevan liian nopeaan mutta ilmeisesti nää voi parantua nopsaan.
Itselleni muuten kävi jopa niin, että kun olin sauvan terkkarista hakenut niin se paluumatka sieltä oli suunnilleen ainoa kerta kun sitä käytin. Eli kyllä toi kipu menee aika nopeesti ohi sitten kumminkin. Saattoi olla vaikutusta myös vahvoilla dropeilla mitä sain. Ja vaikka arkeen pääseekin muutamassa päivässä takaisin kiinni niin paluu mahdollisille pelikentille vie silti kyllä muutaman viikon.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tulisipa pian jo viikonloppu. Siis muutenkin olisi hieno juttu että tulisi nopeasti mutta senkin takia se olisi hyvä että mieleni tästä aika paljonkin rauhottuisi. Näin uskoisin.

Nyt ajatukset on vain lomassa, lomassa ja lomassa. Ja oloni on kovin levoton ja innostunutkin myös. Tuo levottomuus ei ole kuitenkaan pelkästään hyvä asia vaan tunteena vähän v-mäinenkin. Ja jos jatkuu iltaan asti olo tällaisena niin taas ne yöunet on koetuksella.

No, ei tässä nyt onneksi enää ole kovin montaa päivää kun se kesäloma sieltä alkaa. Ja mikä ehkä tärkeintä niin neljä työvuoroa ja neljä yötä. Perjantaina minäkin pääsen sitten kesälaitumelle.

Ei tässä nyt osaa kirjoittaa kuin tuosta kesälomasta. Niin paljon ajatuksissa kiertää nyt tuo loma. Mutta perjantaina elämä onneksi varmaan taas normalisoituu. Aika lailla samanlainen fiilis nyt kuin aina ennen joulua. En tiedä pitäisikö leipasta perjantaiksi vaikka valmistorttupohjasta mansikkatäytekakku. Siinä on vain aika lailla syötävää yhdelle hengelle.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulisipa pian jo viikonloppu. Siis muutenkin olisi hieno juttu että tulisi nopeasti mutta senkin takia se olisi hyvä että mieleni tästä aika paljonkin rauhottuisi. Näin uskoisin.

Nyt ajatukset on vain lomassa, lomassa ja lomassa. Ja oloni on kovin levoton ja innostunutkin myös. Tuo levottomuus ei ole kuitenkaan pelkästään hyvä asia vaan tunteena vähän v-mäinenkin. Ja jos jatkuu iltaan asti olo tällaisena niin taas ne yöunet on koetuksella.

No, ei tässä nyt onneksi enää ole kovin montaa päivää kun se kesäloma sieltä alkaa. Ja mikä ehkä tärkeintä niin neljä työvuoroa ja neljä yötä. Perjantaina minäkin pääsen sitten kesälaitumelle.

Ei tässä nyt osaa kirjoittaa kuin tuosta kesälomasta. Niin paljon ajatuksissa kiertää nyt tuo loma. Mutta perjantaina elämä onneksi varmaan taas normalisoituu. Aika lailla samanlainen fiilis nyt kuin aina ennen joulua. En tiedä pitäisikö leipasta perjantaiksi vaikka valmistorttupohjasta mansikkatäytekakku. Siinä on vain aika lailla syötävää yhdelle hengelle.
Töihin sitten menet joka päivä tällä viikolla vaikka et nukkuis yhtään. Mukavampi mieli jäädä lomalle töistä eikä saikusta. Voisit leipoa työkavereillesi jonkun kakun, esim mangoinen juustokakku. Helppo tehdä. Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat. Tässä toki takana se, että nyt kun käyt kierroksilla, niin käyttäisit energiaasi luovaan toimintaan etkä turhaan pohtimiseen. Niin tai näin, helvetin hyviä tulevia lomia, olet ne ansainnut!
 

Nick Neim

Jäsen
Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat.
Tämä varmaan riippuu vähän paikastakin. Normaalisti lomalle jäävät meillä ovat tuoneet herkkuja kahvioon, mutta koronan takia tänä vuonna tuo "perinne" kiellettiin. Tosin ihan ymmärrettävää, kun kaikki niillä paskaisilla räpylöillään niitä karkkeja ja keksejä siinä hipelöisivät. Varman päälle nääs.

Kakku varmaankin on OK, mutta voithan tuonkin tämän koronan takia @vilperi vielä töistä varmistella...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Töihin sitten menet joka päivä tällä viikolla vaikka et nukkuis yhtään. Mukavampi mieli jäädä lomalle töistä eikä saikusta. Voisit leipoa työkavereillesi jonkun kakun, esim mangoinen juustokakku. Helppo tehdä. Eihän toki yleensä ole tapana mitään duuniin viedä ennen lomia, mutta eipä tuo väärinkään olisi ja varmaan ilahtuisivat. Tässä toki takana se, että nyt kun käyt kierroksilla, niin käyttäisit energiaasi luovaan toimintaan etkä turhaan pohtimiseen. Niin tai näin, helvetin hyviä tulevia lomia, olet ne ansainnut!

Kyllähän tässä iso tarkoitus ja tavoite on vielä jaksaa käydä tällä viikolla joka päivä duunissa. Vaikka yöunetkin jäisivät vähemmälle. Sillä kyllähän se niin on että loma maistuukin sitten paremmalta.

Tuo mangoinen juustokakku kuullostaa kyllä hyvältä ja sen tekeminen saisi ajatuksiakin lomasta vähän muualle ja siihen saisi purettua energiaa mutta enpä kuitenkaan tiedä. Vein kuitenkin juhannusvapaita ennen torstaina itse tekemääni ahvenanmaalaista pannukakkua töihin ja pääsiäisenä vein rahkapiirakkaa ja joulun alla herttoniemen kakun.

Voisi kääntyä jopa itseäni vastaan jos aina vien jotain sinne, kun muutkaan eivät tunnu vievän koskaan. Jos vien kuitenkin töihin sitten jotain kun palaan lomalta, ja sehän näillä tiedoilla tapahtuisi 17. elokuuta.

Ja kiitos hyvän loman toivotuksista! Minulla on jo hyvät reissusuunnitelmatkin laadittuna lomalle mutta saan vielä tehdä tarkemmat rahalaskelmatkin ennen kuin teen lopulliset matkavaraukset.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ostin television yli kahdeksan vuotta sitten. Mukana tuli kaksi AA-paristoa kaukosäätimeen. Televisio ja sen myötä kaukosäädin on ollut päivittäisessä käytössä koko ajan.

Tänään noista kahdesta paristosta loppui virta ja joutui vaihtamaan uusiin. En omaa mitään käsitystä siitä, kuinka paljon kaukosäädin kuluttaa virtaa (selkeästi vähän) tai mitkä kaikki muut tekijät vaikuttavat paristojen elinkaareen mutta väittäisin, että varsin laadukkaat paristot / yksilöt on nyt osunut kohdalle.

Jänniä juttuja.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että lomalla menee kaljaa aivan vitusti. Tässä mökillä pari viikkoa ollu ja olutta on mennyt koko alkuvuoden verran. Ristus kun putoo.
 
K

Kiekkokatsoja

Nythän mä vasta hokasin varsin pitkälti, että lomalla menee kaljaa aivan vitusti. Tässä mökillä pari viikkoa ollu ja olutta on mennyt koko alkuvuoden verran. Ristus kun putoo.
Menee, ja kaikkea muutakin. Loppuis loma, niin joutuis "katkolle"'
Tänäänkin vein muovikassillisen hylsyjä kauppaan. Oli kassissa vahvempiakin, sellaisia parin desin väkeviä. Niitä on helppo viedä mukana. Olin toki taktikoinut, ja ostanut viikonlopuksi muutama litraisen ja pahvisen viinipönikän. Niistä riittää, kun vie pahvinkeräys lootaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En halua leijua tai mitään (no okei, ehkä ihan vähäsen) mutta voitin eilen mölkkyerän tähän tyyliin suvereenisti suoraan viidessä kierroksessa jättäen ystäväni syömään pölyäni. Yks mun Pokemon-tuttu tästä taloyhtiöstä kertoi harrastavansa mölkkyä SM-tasolla. Pitäisköhän itekin alkaa?
 

Liitteet

  • absolute domination.jpg
    absolute domination.jpg
    84,9 KB · kertaa luettu: 167
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En halua leijua tai mitään (no okei, ehkä ihan vähäsen) mutta voitin eilen mölkkyerän tähän tyyliin suvereenisti suoraan viidessä kierroksessa jättäen ystäväni syömään pölyäni. Yks mun Pokemon-tuttu tästä taloyhtiöstä kertoi harrastavansa mölkkyä SM-tasoilla. Pitäisköhän itekin alkaa?
Voi veli Breeze. "You need to get laid. Big time."
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voi veli Breeze. "You need to get laid. Big time."
Sun pitää tehä mulle Quagmiret ja viiä mut kouluun tästä aiheesta. Lupaan että mua ei haittaa sun yhdennäköisyytesi Sami Hedbergin kanssa enkä aio muistuttaa siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös