Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Vertaistukea tarvii aina!Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.
Vertaistukea tarvii aina!Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.
Jos Heli Palsanmäki tulee ja tarjoaa torttua niin juokse. Juokse hyvä mies.Nopeasti yritin etsiä onnellisuus ketjua. Nopeasti haettuna en nyt löytänyt. Jokatapauksessa nyt olen onnellinen. Aurinkotuolissa istuskelen. Olutta, pikkusikareita, hyvää musiikkia. Kohta laitan grillin tulille. Melkoinen kontrasti marraskuun kaamokseen ja synkkyyteen verrattuna.
Puusauna järvimaisemalla kruunaisi kokonaisuuden. Hyvien ystävien seura kanssa kelpaisi. Jos nyt jotain pikkumiinuksia haluaa välttämättä hakea.
Ehdotuksia pöytään, sanoi Hitler!
Ei se kyllä niin sanonu. Oman päänsä piti, hölömö.
Jos Heli Palsanmäki tulee ja tarjoaa torttua niin juokse. Juokse hyvä mies.
Mää oon ny pyäritellyt tätä asiaa miälessäni tovin taikka pari, ja nyt pyöriskelen semmosen dilemman kanssa että kuinka vitun häiriintynyt mies kertoo vaimolleen että pani unissaan Heli Palsanmäkeä...? Mun pääkopassa lienee paljon tyästettävää...Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä.
Joko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.Mää oon ny pyäritellyt tätä asiaa miälessäni tovin taikka pari, ja nyt pyöriskelen semmosen dilemman kanssa että kuinka vitun häiriintynyt mies kertoo vaimolleen että pani unissaan Heli Palsanmäkeä...? Mun pääkopassa lienee paljon tyästettävää...
Don't worry, I know my magic :DJoko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.
Joko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.
Pikkuisen vituttaa tämän luurin autocorrect. Tarkoitin, että banaania joka vakoon. Tärkeintä on tietysti järjestys. Eli ykkönen, kakkonen ja puhallustyö, niin tyttö tykkää.Don't worry, I know my magic :D
edit: Sanoo mies joka kertoi vaimolleen että nussi unissaan Heli Palsanmäkeä...
Kyllä siellä ammattimies julistaa. Edelleen, koira koiran tuntee. ATM on elämän hienoimpia asioita. Eikä nyt puhuta raha-automaatista.Pikkuisen vituttaa tämän luurin autocorrect. Tarkoitin, että banaania joka valoon. Tärkeintä on tietysti järjestys. Eli ykkönen, kakkonen ja puhallustyö, niin tyttö tykkää.
Pikkuisen vituttaa tämän luurin autocorrect. Tarkoitin, että banaania joka vakoon. Tärkeintä on tietysti järjestys. Eli ykkönen, kakkonen ja puhallustyö, niin tyttö tykkää.
Ai pärrkkele jos tänne lappeeseen löytää. Fuengirolassa saatan päästä joskus jopa kosketus etäisyydelle tämän ihanuuden kanssa.Jos Heli Palsanmäki tulee ja tarjoaa torttua niin juokse. Juokse hyvä mies.
Voi poika poika... Ass-To-Mouth. Eli Härmääksi "Peputtimesta suukkuseen".Mitä ATM tarkoittaa?
Luulen että ainakin @Jomppa_Koo on tuttu tämän termin kanssa, kaltaistemme pervojen kanssa.Ymmärrän, jotakin teidän setämiesten omaa termistöä.
Nussi villi lapsi, nussi henkesi edestä!Mutta se olisi jo rankkaa kun ATM (at The moment) laittaa viestia atämmästä. Laittaisin kyllä, jos ei olisi niin paljon mielensäpahoittajia.
Olen siis vieläkin jonne. Kauheeta.Mikä on sitte UITAOFT? Ei jonnet tiiä.
Olen siis vieläkin jonne. Kauheeta.
Ei tässä tapauksessa, vaikka onhan se kuin pankkiin panisi... rahaa.Eikös ATM ollutkaan pankkiautomaatti Automatic Teller Machine ?