Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 439 047
  • 67 239

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.
Oli kyllä melkoisen mukava ilta pataljoonan jengin kanssa. Paljon hienoja muistoja, ja jotkut tietyt, noh olisi voinut väliinkin jättää. Taisin olla hieman maistissa, ainakin palmasissa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä. Siltä lensi juomat pitkin sohvaa kun nauro niin perkeleesti. Ei saatana. Minkä sitä unilleen voi? Oon mää nähny joskus semmostakin painajaista että Ilves voitti mestaruuden. Mutta siis ymmärrän kyllä jos suosittellette hoitoa. Juu, tykkään vähän muhkummista mutta kyllä Heli on kaukana sen rajan takana.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.

Pitää ottaa tuolloin pelipaita mukaan jotta väki näkee, kuka on astunut rajan yli.
Mikäli reissuun päätät lähteä, niin ainakin miun luonta löytyy majoitus mahdollisuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kertoisisitko meille lukijoille sun eilisen päivän menun. Ettei kukaan muu vaan sotkeennu samoihin tärpätteihin.
Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.
Olen juonut erilaisia alkoholipitoisia tärpättejä ja joskus vahingossa maistanut jotain humahdusaineita, mutta mitään noin pervoa en ole silti unissanikaan nähnyt. Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ok, no kai se on silti parempi huutaa keskellä yötä muna kourassa Heliä eikä Akia.

Kai.
No on. Heli oli kyllä aika villi. Huusi kuin sumutorvi. Komee tuhero ja kaikki.
Aamulla itkin ja imin peukaloa. Olen viettänyt lähes koko päivän suihkussa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nopeasti yritin etsiä onnellisuus ketjua. Nopeasti haettuna en nyt löytänyt. Jokatapauksessa nyt olen onnellinen. Aurinkotuolissa istuskelen. Olutta, pikkusikareita, hyvää musiikkia. Kohta laitan grillin tulille. Melkoinen kontrasti marraskuun kaamokseen ja synkkyyteen verrattuna.

Puusauna järvimaisemalla kruunaisi kokonaisuuden. Hyvien ystävien seura kanssa kelpaisi. Jos nyt jotain pikkumiinuksia haluaa välttämättä hakea.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nopeasti yritin etsiä onnellisuus ketjua. Nopeasti haettuna en nyt löytänyt. Jokatapauksessa nyt olen onnellinen. Aurinkotuolissa istuskelen. Olutta, pikkusikareita, hyvää musiikkia. Kohta laitan grillin tulille. Melkoinen kontrasti marraskuun kaamokseen ja synkkyyteen verrattuna.

Puusauna järvimaisemalla kruunaisi kokonaisuuden. Hyvien ystävien seura kanssa kelpaisi. Jos nyt jotain pikkumiinuksia haluaa välttämättä hakea.
Jos Heli Palsanmäki tulee ja tarjoaa torttua niin juokse. Juokse hyvä mies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä.
Mää oon ny pyäritellyt tätä asiaa miälessäni tovin taikka pari, ja nyt pyöriskelen semmosen dilemman kanssa että kuinka vitun häiriintynyt mies kertoo vaimolleen että pani unissaan Heli Palsanmäkeä...? Mun pääkopassa lienee paljon tyästettävää...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mää oon ny pyäritellyt tätä asiaa miälessäni tovin taikka pari, ja nyt pyöriskelen semmosen dilemman kanssa että kuinka vitun häiriintynyt mies kertoo vaimolleen että pani unissaan Heli Palsanmäkeä...? Mun pääkopassa lienee paljon tyästettävää...
Joko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.
Don't worry, I know my magic :D

edit: Sanoo mies joka kertoi vaimolleen että nussi unissaan Heli Palsanmäkeä...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joko vaimo on juonut itsensä mukavaksi j sinä hänet kauniiksi? Jos näin on, niin on aika suklaakuorutettujen mansikoiden. Pikkuisen viljely banaania kpl eloon, niin Heli unohtuu.

Ja kohta ollaan taas käsi ojossa kun sato kuivu. Paikallinen gansta pölli sen viimesen kuparipannun.

Loppupeleissä ku tätä siirtoa miettii nii hyvä että Aki on laskenu siihen viereen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Don't worry, I know my magic :D

edit: Sanoo mies joka kertoi vaimolleen että nussi unissaan Heli Palsanmäkeä...
Pikkuisen vituttaa tämän luurin autocorrect. Tarkoitin, että banaania joka vakoon. Tärkeintä on tietysti järjestys. Eli ykkönen, kakkonen ja puhallustyö, niin tyttö tykkää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pikkuisen vituttaa tämän luurin autocorrect. Tarkoitin, että banaania joka valoon. Tärkeintä on tietysti järjestys. Eli ykkönen, kakkonen ja puhallustyö, niin tyttö tykkää.
Kyllä siellä ammattimies julistaa. Edelleen, koira koiran tuntee. ATM on elämän hienoimpia asioita. Eikä nyt puhuta raha-automaatista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Meitsi lähtee kyllä seuraavaksi Kontulan ostarille. Kaveri kertoi, että tänään siellä joku musta mies riehui jonkun sortin samuraimiekan kanssa kunnon aineissa. Jännitystä elämään. Ehkä sieltä löytyy joku pubiruusu jolle kelpaa ATM (@Johnny B. Goode) vaikka rahaa mulla ei olekaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palsanmäestä muistui mieleen parin illan takainen Nummirock dokumentti vuosien takaa, jossa tämä nuorena miehenä soitti Juicea leirintäalueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös