Nyt on kyllä ilma kuin morsian. Yhtä painostava.
37 astetta ja enemmät puolet vettä?
Nyt on kyllä ilma kuin morsian. Yhtä painostava.
Kivoja nuo 80- ja 90-luvun slasher-elokuvat, joissa nuoria listitään yksi kerrallaan.
No onhan Turun Raunistulassakin ollut kaikenlaista huoraamista ja viinanpolttoa, mutta siitä on kohta sata vuotta. Liekö tuo Hakalinkin maine sitten samoilta ajoilta.
Sama. Täällä sataa myös. Kävelylle en lähtisi, mutta pakko tässä on kauppaan talsia jos aikoo tänään syödä jotakin muutakin kuin kaurapuuroa. On mulla vielä yksi omena ja puolikas purkki tacokastiketta. Sopiskohan ne yhteen, omenaa tacokastikkeella...Ulkona sataa perin sopivasti täällä Porissa. Täytynee seurata esimerkkiäsi ja talsia ulos lenkille.
Samanlaisia ongelmia, herään 4-5 ja sen jälkeen uni on katkonaista, semmoisia puolen tunnin tai tunnin pätkiä. Herätessä siinä seitsemän kahdeksan aikaan väsyttää enemmän tai vähemmän. Yleensä enemmän. Pitäisi varmaan ottaa kolme nappia lääkettä kahden sijaan, mutta sitten aamupäivä menee ihan sumussa. Ei se ole kiva sekään. Tämmöistä tasapainoilua.Unenlaatu. Tai tarkemmin sanoen nimenomaan sen huono laatu. Aloitan heräilemään klo 3-4 välillä ja sen jälkeen uni on hyvin pinnallista ja näen erittäin paljon unia - ei kuitenkaan painajaisia. Tuntuu kuitenkin, että aamuyön aikana ei koskaan saa sellaista palauttavaa unta ja en koskaan herää virkeänä.
Melatoniini ja Mirtazapin (pienellä annoksella) testattu mutta ei oikein tahdo auttaa.
Sinä saakelin härnääjä...Onneksi tarvitse lomalla töitä tehdä ja kännit vedettiin tarkoituksella. Nyt Riikassa ja kohta pääsee laivasta pois.
Aivan hyvä setti päivittää Jatkoaikaan samalla kun on penetroituneena naiseen.Onneksi tarvitse lomalla töitä tehdä ja kännit vedettiin tarkoituksella. Nyt Riikassa ja kohta pääsee laivasta pois.
Samanlaisia ongelmia, herään 4-5 ja sen jälkeen uni on katkonaista, semmoisia puolen tunnin tai tunnin pätkiä. Herätessä siinä seitsemän kahdeksan aikaan väsyttää enemmän tai vähemmän. Yleensä enemmän. Pitäisi varmaan ottaa kolme nappia lääkettä kahden sijaan, mutta sitten aamupäivä menee ihan sumussa. Ei se ole kiva sekään. Tämmöistä tasapainoilua.
Kyllä minulla olisi tarkoitus päästä ampumaetäisyydelle. Eilen joutui keskittymään liikaa kanssamatkustajan välikuolemaan. Tänään saa kuolla rauhassa, mä meen ampumaan.Ettehän te @Czescku tällä reissulla mene mihinkään ampumaradalle?
Mikset tissuttele etätyössä?Tuli taas vedettyä ihan huamaamatta kännit eilen. Viäkin ihan notta pööö. Jotain etätöitä pitäs tehrä. Kyllä ihmine voi olla tyhmä... Miks tekis etätöitä ku vois vaan raibata ja pitää rouvaa hyvänä? Ai nii, siitä maksetaan jotain säälitäviä senttejä.
Voi sanoa, että kaikkea kans säkin kuvittelet.No mitä tohon nyt pystyy sitten vastaa kun Mr. Leijonaharja näin sanoo.
Ps. Mutta yllättävän freesiltähän tuo Mr. Jatkis näytti tuossa viimeisessä kuvassa..
Et kyl oo kovin vanha ja nynny, jos vedät vaan kaljaa viikonloppuisin. Meneekö se ihan aamupalana ja iltapalanakin?Se ois loma. Lenkille metsäpoluille ja sitten rumpujen ääreen. Viikonloppuisin vaan kaljaa, että pysyy joku järki tässä touhussa. Oon vanha ja nynny.
Menee.Et kyl oo kovin vanha ja nynny, jos vedät vaan kaljaa viikonloppuisin. Meneekö se ihan aamupalana ja iltapalanakin?
Voi veli rakas, kyllä mä tissuuttelen etätöissä! Lähes aina.Mikset tissuttele etätyössä?
Sehän on uusi korona-ajan versio laulusta "Ain laulain työtäs tee".