Mua häiritsee aina tässä grammar nazin ominaisuudessa boldaamani kaltaiset pienet mutta räikeät kielioppia rikkovat kirjoitusvirheet.
Elä sen kanssa. Meki kato mennään floussa...
Mua häiritsee aina tässä grammar nazin ominaisuudessa boldaamani kaltaiset pienet mutta räikeät kielioppia rikkovat kirjoitusvirheet.
Ei ole tai sitten minua ei kutsuttukkaan. Yksin istun Itä-Helsinkiläisessä neliössä.Taitaa olla jo se mökkireissu käynnissä, jonne @Jomppa_Koo oli kutsuttu.
Jaa että kuinka?
Tässä vaiheessa joudun kieltäytymään.Isoa lerssiä tarjolla :D
Me ollaan kyllä niin erilaisia, mutta sä oot kyllä hieno mies. Arvostan.Sukulaiset kävi perinteisesti kylässä juhannuspäivänä. Eli siis äitini sisko ja veli perheineen. Nuorin oli 4kk (serkkuni tuorein lapsi). Rankkaa, mutta onneksi käyvät vain kerran vuodessa eivätkä silloinkaan yövy täällä.
@Hera80 pahoittelut etten ole ehtinyt tänään tuohon privassa esittämääsi kysymykseen paneutumaan enkä ehdi ennen huomisiltaa, kun pitää aamupäivällä käydä hakemassa omat lapset tänne ja nyt alkaa pikkuhiljaa nukkumatti kutsua. Lupaan kyllä ohjeistaa rautalangasta, mutta saattaa mennä maanantaille ellen huomenna illalla ehdi. Vähän ehkä myöhäistä juhannukseen, mutta onpahan sitten ensi kertaa varten tiedossa.
Saattaa olla kohta pelikiellossakin kännin lisäksi.Jaahas, Jomppa on kännissä.
Valitettavasti tällä kertaa tuskin puhutaan viikoista vaan kuukausista.Saattaa olla kohta pelikiellossakin kännin lisäksi.
Olisi muuten ihan rimmannut, jos olisit käyttänyt pelikiellon synonyymiä ja muotoillut viestisi "Saattaa olla kohta kännin lisäksi bännissä."Saattaa olla kohta pelikiellossakin kännin lisäksi.
Ootko harkinnu räppärin uraa? Tossahan on jo puoli biisiä suomiräpin seuraavaa hittiä valmiina.Olisi muuten ihan rimmannut, jos olisit käyttänyt pelikiellon synonyymiä ja muotoillut viestisi "Saattaa olla kohta kännin lisäksi bännissä."
Missattu mahdollisuus.
En ole kummoinen runopoika enkä räppireino, todistetta on.Olisi muuten ihan rimmannut, jos olisit käyttänyt pelikiellon synonyymiä ja muotoillut viestisi "Saattaa olla kohta kännin lisäksi bännissä."
Missattu mahdollisuus.
Ootas *köhii kurkkuaan* tässä teille näyte:Ootko harkinnu räppärin uraa? Tossahan on jo puoli biisiä suomiräpin seuraavaa hittiä valmiina.
Stadikka varattu, vapise Cheek!Ootas *köhii kurkkuaan* tässä teille näyte:
Jomppa miettii munaa
Jea, Danny D:n munaa
Naiset mulle sulaa
Kun riimit mulla skulaa
Jompalla on känni
Valtterilla bändi
Dannyn mulkku iso
Ja sekös Jomppaa pännii
Multa irtoo riimit
Vaik Alkot ois jo kiinni
Niin Jompan känni jatkuu