Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 095
  • 66 854

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähetettiin vähän viestiä kavereille että meille voi tulla saunomaan yms. Mies oli laittanut joihinkin viesteihin että pantiin teltta pystyyn pihalla kertoakseen että on myös yösijoja jos tuo oman makuupussin. Jotain kuittailuja on tullut... tyyliin joko se on laskettu ja voiko tulla... ja on tuolle naureskeltu täällä. Tahontonta komiikkaa kuulemma... tiedä häntä. Mutta tuolla takapihalla se teltta on kasattuna.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ootteks te kans välillä peitehommissa? Undercover. Ei muijat tiedä että ootte spuge. Tai no näkeehän ne sit.

Jos on liian pitkään peitehommissa, niin ei enää muista mikä se normaali elämä sisälsikään. Ei pysty palamaan siihen vaan jää ikään kuin undercover-roolinsa vangiksi. Niin kuin Johnny Depp Donnie Brascon tehtyään. Diippiä shittiä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olin eilen kalassa vuoksen rannalla ja sattuipa, että poliisit karauttivat maijalla paikalle. Tarkistivat, jotta kalastuksen hoitomaksu on suoritettuna. Vuoksen luvasta eivät olleet kiinnostuneet. Ensimmäistä kertää eläessäni kävi poliisi lupia kyselemässä itseltäni. Muuten lupia silloin tällöin tarkastajille pääsee esittelemään kyllä. Suurimmilta osin kun tulee erityislupa alueilla kalasteltua.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kissoillekin nyt vähän parempaa tarjoilua tällein juhannuksen kunniaksi. Shebaa ja gourmettia laitoin kuppiin. Yleensä saavat ihan perus latzia ja whiskasia. Dreamies herkkupaloilla täytin aktiivointi lelut kanssa. Kanille kävin hakemassa pihlajan oksan, sekä pätkän minttua. Myös jyrsijöiden suklaata hänelle tänään tarjotaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihan hitonmoinen ikävä Fuengirolaan. Lokakuussa oon viimeeksi ollut. Pääsisipä syyskuussa pariksi viikoksi, kun lomaakin olisi tuolloin tuon verran.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ihmeen hiljaista on kaupungilla, luulisi että rajoitteiden höllentymiset olisi täyttänyt terassit mutta mitä vielä, 3 mestaa nyt kiertänyt ja tilaa vaikka muille jakaa. Hyvä veto niiltä jotka pitää ovet säpissä juhannusvkl.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin no joo, voisihan nuo linnut olla hiljaa että ei tarvitsisi laittaa korvatulppia. On kyllä paljon asiaa kavereilla. Hyvää yötä!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kerrostalossa jossain haukkuu koira jatkuvalla syötöllä. Luulin ensin että kuuluu uneeni mutta perhana kun jatkuu vain haukkuminen kun heräsin. Hassua kun kukaan muukaan ei tunnu tekevän mitään vaikka ärsyttäväähän tuo on ja voi olla jokin hätäkin jossain kun haukkuminen jatkuvaa? Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Vai tekisitkös mitään?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Taru sormusten herrasta on mielestäni aivan helvetin tylsä trilogia elokuvina.

Tykkään taas ihan helvetisti Pirates of the Caribbean leffoista ja aion ne lomalla katsoa taas putkeen.

Toivottavasti joku ottaa nokkiinsa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun muut on vielä lepäilleet rankan illan ja (melkein) yöttömän yön istumisesta niin minä olen ajankulukseni kitkenyt vähän kasvimaata. Pinaatti- ja punajuuripenkit kitkin ja harvensin. Sipulipenkin harasin ja pari lavaa (yrtti- ja salaattilavat) siistin. Nyt on pieni palukka kasvimaata vähän siistimmän näköinen ja voin hyvällä omallatunnolla sihauttaa kokistölkin auki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.
En tarkottanut ketään palstalaista. Omassa tuttavapiirissä noita vaan on paljon. Nyt juhannuksena meinas mennä jo kuppi nurin (sanaleikki tarkoituksenmukainen).
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kuinka vitun tyhmä tämä Tampereen Escobar oikein on? Ranta-aho on vapaalla odottamassa tuomiotaan ja antaa lausuntoja, ettei kadu mitään. Ja esittää arvioita kevyestä tuomiosta.
Tuskin voisi tehokkaammin kerätä kovaa kakkua. No ei kyllä mua harmita...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös