Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 214
  • 68 332

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihan hitonmoinen ikävä Fuengirolaan. Lokakuussa oon viimeeksi ollut. Pääsisipä syyskuussa pariksi viikoksi, kun lomaakin olisi tuolloin tuon verran.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ihmeen hiljaista on kaupungilla, luulisi että rajoitteiden höllentymiset olisi täyttänyt terassit mutta mitä vielä, 3 mestaa nyt kiertänyt ja tilaa vaikka muille jakaa. Hyvä veto niiltä jotka pitää ovet säpissä juhannusvkl.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin no joo, voisihan nuo linnut olla hiljaa että ei tarvitsisi laittaa korvatulppia. On kyllä paljon asiaa kavereilla. Hyvää yötä!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kerrostalossa jossain haukkuu koira jatkuvalla syötöllä. Luulin ensin että kuuluu uneeni mutta perhana kun jatkuu vain haukkuminen kun heräsin. Hassua kun kukaan muukaan ei tunnu tekevän mitään vaikka ärsyttäväähän tuo on ja voi olla jokin hätäkin jossain kun haukkuminen jatkuvaa? Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Vai tekisitkös mitään?

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Taru sormusten herrasta on mielestäni aivan helvetin tylsä trilogia elokuvina.

Tykkään taas ihan helvetisti Pirates of the Caribbean leffoista ja aion ne lomalla katsoa taas putkeen.

Toivottavasti joku ottaa nokkiinsa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun muut on vielä lepäilleet rankan illan ja (melkein) yöttömän yön istumisesta niin minä olen ajankulukseni kitkenyt vähän kasvimaata. Pinaatti- ja punajuuripenkit kitkin ja harvensin. Sipulipenkin harasin ja pari lavaa (yrtti- ja salaattilavat) siistin. Nyt on pieni palukka kasvimaata vähän siistimmän näköinen ja voin hyvällä omallatunnolla sihauttaa kokistölkin auki.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.
En tarkottanut ketään palstalaista. Omassa tuttavapiirissä noita vaan on paljon. Nyt juhannuksena meinas mennä jo kuppi nurin (sanaleikki tarkoituksenmukainen).

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kuinka vitun tyhmä tämä Tampereen Escobar oikein on? Ranta-aho on vapaalla odottamassa tuomiotaan ja antaa lausuntoja, ettei kadu mitään. Ja esittää arvioita kevyestä tuomiosta.
Tuskin voisi tehokkaammin kerätä kovaa kakkua. No ei kyllä mua harmita...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia.
Rasittavia ovat myös tapaukset jotka ei millään hyväksy ettei joku käytä alkoholia. "Ota nyt edes vähän, ei kai se yksi haittaa, ota nyt viinaa ettet ole noin nyrpeä". Jos minun viinaton nyrpeä naama haittaa jonkun juomista niin voi lähteä muualle ryyppäämään, ei meillä ole pakko olla. Minä en ketään estä juomasta enkä edes alkoholin käyttöä paheksu (vaikka joku voi sitä rivien välistä lukea vaikkei sitä edes siellä olisi) enkä edes tee numeroa juomattomuudestani. Minä vain käyn eri pulloilla ja sihautan auki eri tölkkejä kuin muut. Ei siinä sen kummempaa. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?

Edit. Anteeksi vuodatukseni. Ymmärrän myös @Johnny B. Gooden pointin. Sattui vaan eilen pari kaverin kaveria tulemaan meille joille ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja ajatus viinattomasta juhannuksesta oli hyvin vieras. Joutui mies ihan heille sanomaan että maantie on tuolla että täältä voi myös lähteä pois jos emännän alkoholinkäyttämättömyys on ongelma.

Viimeksi muokattu:
Silti kuuntelen noita mielummin kuin heitä, jotka kovaan ääneen kertovat, että nyt maksoi jussijuomat taas parisataa euroa, mutta ei haittaa, kun voi olla viikon kännissä. Sitten kaikki pienimmätkin laskut aiheuttavat vitutusta ja jokainen rahanmeno ottaa päähän, mutta viinaa on silti saatava, eikä siihen kuluneet rahat haittaa yhtään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sattui vaan eilen pari kaverin kaveria tulemaan meille joille ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja ajatus viinattomasta juhannuksesta oli hyvin vieras. Joutui mies ihan heille sanomaan että maantie on tuolla että täältä voi myös lähteä pois jos emännän alkoholinkäyttämättömyys on ongelma.

Siis nämä itse joivat, sinä et ja heille oli ongelmana kun et juo? Maantie saattoi todellakin olla oikea osoite.

julle-jr

Jäsen
Joo, samaa mieltä. Parhaimmillaan tai pahimmillaan ne samat ihmiset ovat muutama vuosi sitten hehkuttaneet kuinka kivaa on olla koko ajan kännissä ja jos joku on halunnut tehdä vaikka juhannuksena jotain muuta kuin ryypätä, he ovat sitä kovaan ääneen ihmetelleet.

Miksei siihen alkoholiin voi suhtautua kuten muihinkin nautintoaineisiin, eli esimerkiksi kannabikseen, kahviin tai parmesaniin tai suklaaseen. Mitään noistakaan ei tarvitse eikä kaikkia edes kannata käyttää jatkuvasti ja päivittäin, eikä myöskään hehkuttaa jos käyttää tai ei käytä. Vitunspedet.

Nnykyajan nuoria sätitään milloin mistäkin, mutta on nykyajan aikuisetkin melko urpoja.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Totta toikin että on melko perseestä koittaa kaataa suuhun viinaa väkisin. Enkä tarkottanut tolla viestilläni sitä että jos tarjotaan alkoa etteikö siitä sovi kieltäytyä. Mutta nää jotka tulee märkiin kekkereihin julistamaan omaa raittiuttaan ovat... no, raskaita.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ettei menis ihan riitelyksi niin naapurin emäntä taas perse paljaana tuossa. Siis nauttii auringosta. Voiko tuosta nostaa kantelun?

Lisätään vielä sen verran että viimeksi kehuskeli kuin mun raparperi kasvaa. Oliko kutsuhuuto?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Totta toikin että on melko perseestä koittaa kaataa suuhun viinaa väkisin. Enkä tarkottanut tolla viestilläni sitä että jos tarjotaan alkoa etteikö siitä sovi kieltäytyä. Mutta nää jotka tulee märkiin kekkereihin julistamaan omaa raittiuttaan ovat... no, raskaita.

Älä ole ääliöiden seurassa. Helppo neuvo vaikeaan tilanteeseen. Yksi kaveri löysi itsestään pari vuotta sitten vegaanin ja otti tietenkin, koska on ihan vitun ääliö, vegaanitatuoinnin ja oli niin vegaania että. Nyt hän rupesi käymään kirkossa, en odota mielenkiinnolla mihin tämä taas johtaa. On tuolle ääliöi... ääliöyy... vittu tuli häiriö päähän... siis on tuolle sana ääliöyden lisäksikin: ulkokultaisuus. No hän on toki myös vasemmistolainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy