Paarma, tuo tuhatkasvoinen verenimijä.Paarma puraissut jo kaksi kertaa lyhyen ajan sijaan näyttäydyttyään minulle ensin kärpäsenä. Fiksuja veijareita.
Ai? Ei tässä talossa ole kukaan kännissä. Tänäänkään.Ymmärrätteks tekään virkavaltaa. Siis koko Suomi kännissä ja just tänään.
Jos poliisitoimen resursseja ajattelee, niin parempi kyllä se normaali tilanne, että Pettter on kännissä koko ajan, mutta muut selvinpäin.Ymmärrätteks tekään virkavaltaa. Siis koko Suomi kännissä ja just tänään.
Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
En tarkottanut ketään palstalaista. Omassa tuttavapiirissä noita vaan on paljon. Nyt juhannuksena meinas mennä jo kuppi nurin (sanaleikki tarkoituksenmukainen).Mähän olen rasittava - mut en juo. Tähän sit ne hymiöt.
Rasittavia ovat myös tapaukset jotka ei millään hyväksy ettei joku käytä alkoholia. "Ota nyt edes vähän, ei kai se yksi haittaa, ota nyt viinaa ettet ole noin nyrpeä". Jos minun viinaton nyrpeä naama haittaa jonkun juomista niin voi lähteä muualle ryyppäämään, ei meillä ole pakko olla. Minä en ketään estä juomasta enkä edes alkoholin käyttöä paheksu (vaikka joku voi sitä rivien välistä lukea vaikkei sitä edes siellä olisi) enkä edes tee numeroa juomattomuudestani. Minä vain käyn eri pulloilla ja sihautan auki eri tölkkejä kuin muut. Ei siinä sen kummempaa. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia.
Silti kuuntelen noita mielummin kuin heitä, jotka kovaan ääneen kertovat, että nyt maksoi jussijuomat taas parisataa euroa, mutta ei haittaa, kun voi olla viikon kännissä. Sitten kaikki pienimmätkin laskut aiheuttavat vitutusta ja jokainen rahanmeno ottaa päähän, mutta viinaa on silti saatava, eikä siihen kuluneet rahat haittaa yhtään.Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
Sattui vaan eilen pari kaverin kaveria tulemaan meille joille ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja ajatus viinattomasta juhannuksesta oli hyvin vieras. Joutui mies ihan heille sanomaan että maantie on tuolla että täältä voi myös lähteä pois jos emännän alkoholinkäyttämättömyys on ongelma.
Joo, samaa mieltä. Parhaimmillaan tai pahimmillaan ne samat ihmiset ovat muutama vuosi sitten hehkuttaneet kuinka kivaa on olla koko ajan kännissä ja jos joku on halunnut tehdä vaikka juhannuksena jotain muuta kuin ryypätä, he ovat sitä kovaan ääneen ihmetelleet.Ihmiset jotka ovat olleet kovia ryyppään, ihan ongelmaksi asti, ja sitten laittaneet korkin kiinni. Miksi joka helvetin käänteessä sitä pitää tuoda esiin? Joka vitun asiasta saa aasinsillan siihen että "niin, minähän en käytä alkoholia..." Äärimmäisen rasittavia tapauksia. Tuntuu että lähes 90% raitistuneista juopoista ovat tällaisia.
Totta toikin että on melko perseestä koittaa kaataa suuhun viinaa väkisin. Enkä tarkottanut tolla viestilläni sitä että jos tarjotaan alkoa etteikö siitä sovi kieltäytyä. Mutta nää jotka tulee märkiin kekkereihin julistamaan omaa raittiuttaan ovat... no, raskaita.