Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 112
  • 68 332

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kuinka vitun tyhmä tämä Tampereen Escobar oikein on? Ranta-aho on vapaalla odottamassa tuomiotaan ja antaa lausuntoja, ettei kadu mitään. Ja esittää arvioita kevyestä tuomiosta.
Tuskin voisi tehokkaammin kerätä kovaa kakkua. No ei kyllä mua harmita...
En pahasti pieleen veikkaa, että tuomion julistamisen jälkeen huumeparoni on suu ymmyrkäisenä, että miten tätä näin paljon tuli. Itsehän on kakkunsa leiponut, ei muuta kuin nautiskelemaan.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En pahasti pieleen veikkaa, että tuomion julistamisen jälkeen huumeparoni on suu ymmyrkäisenä, että miten tätä näin paljon tuli. Itsehän on kakkunsa leiponut, ei muuta kuin nautiskelemaan.

Otti koko paskan sillä mielin että saa loipparia.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kuvaa tässä jo odottaa. Taitaa olla veli kylässä paraikaa.

Tästä muuten tuli mieleen(ei se Jarlan timantti) että kerran yllätin velipojan runkilta. Onhan se vähä noloa mutta avaimet unohtui. Karvaperse sätkän käärin ja odotin about 3 min. Sitten ovi aukesi pienen kolinan jälkeen.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Muutama tunti tuli siideri repun kanssa ulkoiltua, ja samalla koira sai uiskennella kunnolla. Sitten oli talvi ihmisen pakko raahautua tuulettimen eteen sohvalle kylmän suihkun kautta. Nauttikaa keleistä ken tykkää ite en suuremmin nauti.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Muutama tunti tuli siideri repun kanssa ulkoiltua, ja samalla koira sai uiskennella kunnolla. Sitten oli talvi ihmisen pakko raahautua tuulettimen eteen sohvalle kylmän suihkun kautta. Nauttikaa keleistä ken tykkää ite en suuremmin nauti.

Nuilla tuulettimilla ei saa ku kainalot märäksi ja tupakkayskän.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sanoin mujjjalle että viän hylsyt kauppaan ja haen muutaman rapulakalian. Ostin rouvallekkin siideriä kun silläkin oli jälkihöyryt päällä. Juatan sen känniin ja pervoilen niinmaan perskatisti kun se saa uudet nousut päälle, hähhhähhhäääää ja giggity giggity goo!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sanoin mujjjalle että viän hylsyt kauppaan ja haen muutaman rapulakalian. Ostin rouvallekkin siideriä kun silläkin oli jälkihöyryt päällä. Juatan sen känniin ja pervoilen niinmaan perskatisti kun se saa uudet nousut päälle, hähhhähhhäääää ja giggity giggity goo!
Muista pervoilla banaanisedän tyyliin. Tosin sen jälkeen joutuu hakemalla hakea uusia kokemuksia.

Vähän aina ajoittain tuppaa vituttaa, että joudun itse aina tehdä kotona ruuat, silloinkin, kun joku pirkko on kierroksessa. Siksi nyt juon vain alkoholia, sitä ei tarvitse kokata.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä on perheohjelma, en voi täällä ääneen sanoa.
Sehän tässä Leon Leikkimaassa onkin pahin ongelma. Mutta kyllä minälläkin riittää mielikuvitusta. Kieli ja pylly mainittakoon sekä mansikat.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vielä suunnittelun asteella, mutta suunnitelmat ovat nytkähtäneet monta piirua eteen pain tässä lähipäivinä. Kuvitelkaa tämä trailerilin kertojaääneellä:

Coming this July. An Epic Journey of anonymous Jatkoaika guys to conquer Lappeenranta.

Featuring:

@Czescku – the one who binds them all together.

@banaaninviljelijä – the one who fucks every living mammal

Special Guest Star:

@Jomppa_Koo – The Danny D of South Karelia.

A night everyone will want to forget but won’t.
Mikäli lappeeta lähtee yllämainittu kööri valloittamaan, niin pakkohan se on itsekin liittyä seuraan.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kun muut on vielä lepäilleet rankan illan ja (melkein) yöttömän yön istumisesta niin minä olen ajankulukseni kitkenyt vähän kasvimaata. Pinaatti- ja punajuuripenkit kitkin ja harvensin. Sipulipenkin harasin ja pari lavaa (yrtti- ja salaattilavat) siistin. Nyt on pieni palukka kasvimaata vähän siistimmän näköinen ja voin hyvällä omallatunnolla sihauttaa kokistölkin auki.
Itse heti aamusta kastelin etelä seinustalla kasvavat avomaa kurkut sekä kesäkurpat. Myös kasvihuoneen tomaatit, jalapenot, kasvihuonekurkut ja yrtit saivat janoonsa nestettä. Mansikat kastelin kanssa.

Huhtikuussa laitoin kuuteen ämpäriin perunaa juhannusta varten. Aamupäivällä sitten tyhjensin nuo. Melko pientä perunaa oli noissa, vähän joutui lisäämään kaupan pottua, jotta noista neljä ihmistä saa tarpeekseen.

Rouva pääsee töistä tunnin päästä. grilli ladattuna, tulta vain odottelee. Hiillokselle päätyy: itse kalastettua kirjolohta nahattomana ja ruodottomana. Samassa folionyytissä myös voita, tilliä ja 3 sipulin vartta. Marinoitua kesäkurpitsaa ja munakoisoa. Auralla täytettyjä herkkusieniä. Miulle ja pojalle myös yhdet makkarat, jottei lihan syönti aivan unohtuisi.
Perunat ihan kattilassa sitten.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.
Oli kyllä melkoisen mukava ilta pataljoonan jengin kanssa. Paljon hienoja muistoja, ja jotkut tietyt, noh olisi voinut väliinkin jättää. Taisin olla hieman maistissa, ainakin palmasissa...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä. Siltä lensi juomat pitkin sohvaa kun nauro niin perkeleesti. Ei saatana. Minkä sitä unilleen voi? Oon mää nähny joskus semmostakin painajaista että Ilves voitti mestaruuden. Mutta siis ymmärrän kyllä jos suosittellette hoitoa. Juu, tykkään vähän muhkummista mutta kyllä Heli on kaukana sen rajan takana.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.

Pitää ottaa tuolloin pelipaita mukaan jotta väki näkee, kuka on astunut rajan yli.
Mikäli reissuun päätät lähteä, niin ainakin miun luonta löytyy majoitus mahdollisuus.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kertoisisitko meille lukijoille sun eilisen päivän menun. Ettei kukaan muu vaan sotkeennu samoihin tärpätteihin.
Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.
Olen juonut erilaisia alkoholipitoisia tärpättejä ja joskus vahingossa maistanut jotain humahdusaineita, mutta mitään noin pervoa en ole silti unissanikaan nähnyt. Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ok, no kai se on silti parempi huutaa keskellä yötä muna kourassa Heliä eikä Akia.

Kai.
No on. Heli oli kyllä aika villi. Huusi kuin sumutorvi. Komee tuhero ja kaikki.
Aamulla itkin ja imin peukaloa. Olen viettänyt lähes koko päivän suihkussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy