Mä oon ainakin kade, jos jätkä pääsis kyntämään siementä Saija Tuupasen peltoon.Kerroin kavereille että isot pojat nettikiusaa mua ja haukkuu Sami Hedbergin näköseksi. Naurovat ja sanovat jotta en kyllä kuulemma todellakaan ole. Niin adonis.
Mä oon ainakin kade, jos jätkä pääsis kyntämään siementä Saija Tuupasen peltoon.Kerroin kavereille että isot pojat nettikiusaa mua ja haukkuu Sami Hedbergin näköseksi. Naurovat ja sanovat jotta en kyllä kuulemma todellakaan ole. Niin adonis.
Ei jumalauta. Siinä ei auttas vaikka pääsis kyntään Tinzen persettä ja kouriin Kulmunin kulmnuneita jos aamulla peilistä kattos Sami Hedbergin näkönen miäs.Mä oon ainakin kade, jos jätkä pääsis kyntämään siementä Saija Tuupasen peltoon.
Muista se + 300k vuositulot vielä tohon päälle. Varmasti komistaa aamuisinkin peilin edessä.Ei jumalauta. Siinä ei auttas vaikka pääsis kyntään Tinzen persettä ja kouriin Kulmunin kulmnuneita jos aamulla peilistä kattos Sami Hedbergin näkönen miäs.
Tienaako Headberg noin paljon? Eikä silti ole varaa salaattiin.Muista se + 300k vuositulot vielä tohon päälle. Varmasti komistaa aamuisinkin peilin edessä.
Tais se tienata parhaimpina vuosinaan puoltakin milliä, mut ny taitaa olla jossain 200-300 donitsin luokkaa.Tienaako Headberg noin paljon? Eikä silti ole varaa salaattiin.
Jos on hyvännäköinen, niin nn mun numero sille. Nyt on vapaata kalenterissa.Mitähän helvettiä. Vuosien takainen nainen laittoi viestiä, kyseli kuulumisia ja haluaisi tavata. Munaa vailla selvästi. Kerroin kyllä, et ota vuoronumero. Nyt oon varattu ja joudut jonottamaan samalla tavalla kun muutkin.
On nää akat ihmeellisiä. Niinku tää nykynenki. Ei aina käsitä aivotuksia.
Mä en halua, et sen venttiilit alkaa fuskaamaan, jos tässä joskus jotain tapahtuu.Jos on hyvännäköinen, niin nn mun numero sille. Nyt on vapaata kalenterissa.
Jo on nihkeä kaveri. Ja olen varma, että sisimmässäni olet kuitenkin salaa petomaani.Mä en halua, et sen venttiilit alkaa fuskaamaan, jos tässä joskus jotain tapahtuu.
Siis mitä ihmeellistä tossa on. Niitähän on paljon jonosssa. Sekä naisia että miehiä. Minkäkö kranttu? Olen joo.Mitähän helvettiä. Vuosien takainen nainen laittoi viestiä, kyseli kuulumisia ja haluaisi tavata. Munaa vailla selvästi. Kerroin kyllä, et ota vuoronumero. Nyt oon varattu ja joudut jonottamaan samalla tavalla kun muutkin.
On nää akat ihmeellisiä. Niinku tää nykynenki. Ei aina käsitä aivotuksia.
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.Siis mitä ihmeellistä tossa on. Niitähän on paljon jonosssa. Sekä naisia että miehiä. Minkäkö kranttu? Olen joo.
Hei, Sämpy. Ompas täällä lyhkäne jono... Keitäkkö lattet...?Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
Ai sä tulit kattoo. No joo, ei mul oo ku oma muija. Se riittää. Muut saa mennä vapaina elämän laitumilla. Jos joskus olen vapaa, alkaa riistan saalistus.Hei, Sämpy. Ompas täällä lyhkäne jono... Keitäkkö lattet...?
Tuu näytille. Saatan ehkä.Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
Ai saatana. Jos oot hellä, isi.Tuu näytille. Saatan ehkä.
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan.
Ootko duunia vailla?Ei oo tullut ajateltua, mutta ongelmansa se on vissiin kovilla panomiehilläkin. Mä luulen, että tarvitset sihteerin. Se ottaisi sitten puheluja vastaan päivät pitkät. Että joo, Mr. Sämppäri on nyt aika kiireinen seuraavat kuukaudet, mutta tuonne lomien jälkeiselle viikolle tuli yksi peruutuspaikka, että laitetaanko sinne? Joo, torstaina 27. elokuuta olisi Sämppärin residenssissä audienssi 13:40-13:42. Come naked.
Ootko duunia vailla?
Mä oon faari. Saatan, ehkä, olla hellä.Ai saatana. Jos oot hellä, isi.
Hihi. Oli muuten komeita, nuorehkoja, miehiä tuossa vähän matkan päässä vuokramökin lautalla. Kävin suppailemassa ajankuluksi alkuillasta ja hmm... oli silmänruokaa. Mulla ei ollut liivejä, onneksi ei niilläkään. kelpas katsella.Tuolta vastapäisen rannan uimarannalta (jonne valitettavasti liikaa matkaa että näkisi ilman kiikareita) kuuluu nuorten humalaisten naisten kikatusta ja hyppyjä järveen. Kiikareillakaan ei näin pimeässä näe enää mitään ja olen liian humalassa ylittääkseni tuon järven. Toki jos olisi jotain kavereita täällä niin oltaisiin tuolla varmaan alta aikayksikön. Liivit sentään löytyy.