Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 337 707
  • 66 856

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän helvettiä. Vuosien takainen nainen laittoi viestiä, kyseli kuulumisia ja haluaisi tavata. Munaa vailla selvästi. Kerroin kyllä, et ota vuoronumero. Nyt oon varattu ja joudut jonottamaan samalla tavalla kun muutkin.

On nää akat ihmeellisiä. Niinku tää nykynenki. Ei aina käsitä aivotuksia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitähän helvettiä. Vuosien takainen nainen laittoi viestiä, kyseli kuulumisia ja haluaisi tavata. Munaa vailla selvästi. Kerroin kyllä, et ota vuoronumero. Nyt oon varattu ja joudut jonottamaan samalla tavalla kun muutkin.

On nää akat ihmeellisiä. Niinku tää nykynenki. Ei aina käsitä aivotuksia.
Jos on hyvännäköinen, niin nn mun numero sille. Nyt on vapaata kalenterissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitähän helvettiä. Vuosien takainen nainen laittoi viestiä, kyseli kuulumisia ja haluaisi tavata. Munaa vailla selvästi. Kerroin kyllä, et ota vuoronumero. Nyt oon varattu ja joudut jonottamaan samalla tavalla kun muutkin.

On nää akat ihmeellisiä. Niinku tää nykynenki. Ei aina käsitä aivotuksia.
Siis mitä ihmeellistä tossa on. Niitähän on paljon jonosssa. Sekä naisia että miehiä. Minkäkö kranttu? Olen joo.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis mitä ihmeellistä tossa on. Niitähän on paljon jonosssa. Sekä naisia että miehiä. Minkäkö kranttu? Olen joo.
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
Hei, Sämpy. Ompas täällä lyhkäne jono... Keitäkkö lattet...?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan. Mulla ei sentäs miehiä oo jonossa. Kai. Vähän sivussa vaan. Tiiän mä pari, ketkä varmasti kullittas mut jos antautuisin, mut ei ne jonossa oo. Voisin luulla, et sunkin slerba sykkis sämppärille.
Tuu näytille. Saatan ehkä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vuoronumerolaput alkaa loppumaan.

Ei oo tullut ajateltua, mutta ongelmansa se on vissiin kovilla panomiehilläkin. Mä luulen, että tarvitset sihteerin. Se ottaisi sitten puheluja vastaan päivät pitkät. Että joo, Mr. Sämppäri on nyt aika kiireinen seuraavat kuukaudet, mutta tuonne lomien jälkeiselle viikolle tuli yksi peruutuspaikka, että laitetaanko sinne? Joo, torstaina 27. elokuuta olisi Sämppärin residenssissä audienssi 13:40-13:42. Come naked.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei oo tullut ajateltua, mutta ongelmansa se on vissiin kovilla panomiehilläkin. Mä luulen, että tarvitset sihteerin. Se ottaisi sitten puheluja vastaan päivät pitkät. Että joo, Mr. Sämppäri on nyt aika kiireinen seuraavat kuukaudet, mutta tuonne lomien jälkeiselle viikolle tuli yksi peruutuspaikka, että laitetaanko sinne? Joo, torstaina 27. elokuuta olisi Sämppärin residenssissä audienssi 13:40-13:42. Come naked.
Ootko duunia vailla?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuolta vastapäisen rannan uimarannalta (jonne valitettavasti liikaa matkaa että näkisi ilman kiikareita) kuuluu nuorten humalaisten naisten kikatusta ja hyppyjä järveen. Kiikareillakaan ei näin pimeässä näe enää mitään ja olen liian humalassa ylittääkseni tuon järven. Toki jos olisi jotain kavereita täällä niin oltaisiin tuolla varmaan alta aikayksikön. Liivit sentään löytyy.
Hihi. Oli muuten komeita, nuorehkoja, miehiä tuossa vähän matkan päässä vuokramökin lautalla. Kävin suppailemassa ajankuluksi alkuillasta ja hmm... oli silmänruokaa. Mulla ei ollut liivejä, onneksi ei niilläkään. kelpas katsella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Czescku Otin kiikarini ja kävin tarkistamassa tilanteen: minun, kai sinunkin leveyspiirillä tsiikarilla näkee vielä ihan valoisesti.
Tai maailmankuva on siltikin tumma, ei ole järveä kilometrien säteellä, puhumattakaan kirkuvista ihmisistä, alastomista naisoletetuista etenkään.

Lepakkodetektorin omistaminen olisi kivaa, varsinkin kesälomaöinä. Talvella tosin turha kapistus on se.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melko mukavaa istuskella omalla pienellä pihalla pienessä punaviinihönössä sortseissa ja t-paidassa klo 00:07 yöllä, lämpötila +20 ja kirjoitella esim. tänne jotain täysin merkityksetöntä.
En oo mökki-ihmisiä, mutta tänään vietettiin päivä appivanhempien mökillä appiukon synttäreitä juhliessa. Ihan mukavaa oli käydä uimassa ja ottaa vähän aurinkoa, mutta kun siellä käydessä on aina se jonkinlainen työvelvoite. Tällä kertaa komennettiin siirtämään joku vitun jolla paikasta A paikkaan B keskeltä punkkeja ja käärmeitä kuhisevaa kasvillisuutta. Paatti ei sinänsä painanu mitään, mutta meillä varusteina släbärit ja sortsit. Jolla tuli siirrettyä ja jonkinlainen punkkitarkastus tehtyä. Toistaseks tulos negatiivinen.
Vähän kieltämättä vituttaa myös toi anopin suhtautuminen noihin kyihin. Aika harvoin tuolla muutenkin raskaaks käyneellä mökillä käyn, mutta yhden kyyn olen siitä pihapiiristä tappanut ja vaimo toisen. Tänään nähtiin taas yks kyy ihan siinä talon vieressä, mutta anopin mielestä siinä ei ole minkäänlaista ongelmaa, vaikka siellä kuitenkin käy aika paljon koiria ja pikkulapsia. Sairaanhoitajavaimoni oli just töissä hoitanu pikkulasta, joka vietiin kyynpureman vuoksi teholle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Salasana: Mercury
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Maailman väsynein/kliseisin instagramstoori on laittaa heti herättyään videoklippi jonka taustalla soi Kanye Westin "Good morning".

...ja takuulla hetkenpäästä joku tulee sanomaan ettei tiedä mikä vittu on instagram tai et kuka vittu on Kanye West.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maailman väsynein/kliseisin instagramstoori on laittaa heti herättyään videoklippi jonka taustalla soi Kanye Westin "Good morning".

...ja takuulla hetkenpäästä joku tulee sanomaan ettei tiedä mikä vittu on instagram tai et kuka vittu on Kanye West.
Mikä pentagram? Kuka Kani?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Reilu viikko vietetty akselilla Ähtäri - Kuopio ja nyt taas kotona. Ja kylläpä oli mukava tulla kotiin. Hieno reissu oli, säät hellivät ja mökkeily maistui.

Sivuhuomiona sellainen, että on kyllä iso ero maakuntien ja Helsingin välillä kevyen liikenteen kohtelussa. Autoilijana panin merkille moneen kertaan että jalankulkijat eivät uskaltaneet tuolla lähteä ylittämään tietä ellei ollut ihan selkeää rakoa. Eivätkä autot kyllä antaneet tietä yhtään siihen malliin kuin etelässä. Tuntuu myös että monet suojatiet oli rakennettu vailla suunnittelua, monissa risteyksissä oli helvetin vaikea nähdä molempiin suuntiin että onko kevyttä liikennettä tulossa vai ei, syynä puskat, suojatien kulma verrattuna autotiehen jne.
Kyllä se on niin, että jalankulkijan on helpompi pysähtyä 3 km/h vauhdistaan kuin autoilijan joka ajaa vaikkapa neljääkymppiä. Liikenteen sujuvuuden vuoksi on parempi että kävelijä odottaa. Enkä sano tätä vain autoilijana; silloin, kun olen liikkeellä kävellen, pidän itsestäänselvyytenä että annan auton mennä ensin. En edes kehtaa seisoa ihan siinä suojatien vieressä vaan vähän kauempana ja katselen muualle, ettei autoilija suotta joutuisi vuokseni pysähtymään.

Jos jalankulkijalla olisi oikeasti kiire johonkin, ei hän olisi jalankulkija.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen humalassa ja nälkäinen. Onneksi muistin juuri että toi Maltsun grilli on auki vielä 40 minuuttia. Aiemmin söin kalaa, nyt menen hakemaan kaloreita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös