Jos tykkää tehdä muutakin kuin ryypätä kuset housussa sillan alla?
Joo mutta onko se enää sitten lomaa?
Jos tykkää tehdä muutakin kuin ryypätä kuset housussa sillan alla?
Kaljaongen kanssa laiturin päähän ja mato kouraan. Näin kumminkin meinasit.Mato-ongen kanssa laiturin päähän ja kalja kouraan.
Ei ole miinaa. Mulle on kukkia, puskia ja puita. Eli se missä on nuput on sit joku muu puska. Laitan @Iisoppi lle kuvan kun oon taas mökillä pe. Saa tunnistaa :)Tässä on varmaan joku miina tai katsotaan onko se Iisoppi niin pikkumainen että puuttuu asiaan. No on se... ;-) Alppiruusun tieteellinen nimi on Rhododendron eli tuttavallisemmin rhodo. Eli kyseessä on siis sama kasvi.
Vähän epäilin omien puskien perusteella että kyseessä on pioni. Niissä on isot nuput nyt vaikka ei ne ihan heti kuki. Ja kuva todisti epäilyni. Ja kyllä se @vetti vaan on niin etten minä tunnista kaikkia pihan pensaita, puskia... Nyt kävi tuuri kun oli tuttu kaveri. Omasta pihasta löytyy yksi.Mulle on kukkia, puskia ja puita. Eli se missä on nuput on sit joku muu puska.
Tuo olisi kyllä jännä kokea (kuulla) joskus. Katseltiin tuossa vähän aikaa sitten lasten kanssa sitä jenkkien uutta avaruusrakettia ja sanoin jossain välissä et nyt menee äänivalli rikki. Lapset kysyivät, että mitä se tarkottaa. No en osannut sanoa muuta kuin että menee ääntä nopeammin, mutta jos olisin päässyt kokemaan siitä lähtevän äänen joskus niin voisi ehkä selittää paremmin.Tänään pamahti ja kovaa kun kahdentoista jälkeen istuin koneella kirjoittamassa työhommia. Ihan tuntui että ikkunat helisi. Menin ulos katsomaan ja kuulin lentokoneen äänen ja ajattelin että ehkä se oli yliäänipamaus. Oli kyllä valtava paukku... Enkä koskaan ollut tuota ennen kokenut niin kyllä se säväytti ja hätkäytti.
Mikä pamahti Lahden seudulla? Syy selvisi nopeasti (Etelä-Suomen sanomien juttu Lahden yllä lentäneestä Hornetista joka aiheutti yliäänipamauksen)
Suhun voi aina luottaa. Pionihan se. Kälylle kun alkaisin puhelimessa juhannuksena selittämään et ”nyt se sun rohdo kukkii”. No se oli jo... ”Ei se mikä kukki jo, mut ne mitkä on siinä varaston päädyssä.” Ja taas saisin tuntea itseni... noh, tietämättömäksi kukista ja mehiläisistä. Tai hän kuvittelisi et oon kännissä. No sitä ei, hän tietää tietämättömyyteni.Vähän epäilin omien puskien perusteella että kyseessä on pioni. Niissä on isot nuput nyt vaikka ei ne ihan heti kuki. Ja kuva todisti epäilyni. Ja kyllä se @vetti vaan on niin etten minä tunnista kaikkia pihan pensaita, puskia... Nyt kävi tuuri kun oli tuttu kaveri. Omasta pihasta löytyy yksi.
Täytyy sanoa että oli kyllä kokemus. Asuin lapsuudessa alueella jossa lähellä tehtiin isoa tieprojektia johon liittyi massiivisia kallioräjäytyksiä. Niiden vaikutukset oli kyllä jyräyttäviä ja kyllä siinä talo tärisi ja ikkunat helisi. Se oli jotenkin erilaista kun tuli maata pitkin. Tämä pamaus oli hyvin terävä ja hetkellinen... erilainen. Ehkä muisti tekee tepposia... Silti tuntui heti etten tätä ollut ennen kokenut eikä kyseessä siis ollut kallioräjäytykset.Tuo olisi kyllä jännä kokea (kuulla) joskus.
En kyllä oikein tiedä, miten tuollainen elämäm koululainen on tänne päässyt asumaan, kun näissä kämpissä on kuitenkin ihan järkyttävän kovat vuokrat.
@nummenkallio Älä nyt helvetti tänne muuta, oikeassa elämässä ei ole ignorea.
Mulla ois yks kokemus kallioräjäytyksistä. Asuinpaikkani lähellä (n.16km päässään) sijaitsee jokin malmikaivos tjsp ja siellä räjäytellään aina tiettynä viikonpäivänä ja aikana. Täällä on myös asiasta tietämättömiä ihmisiä, jotka sitten luulevat että kyseessä olisi maanjäristys. Se kaivosalue on ihan helvetin laajaa ja ne kuopat todella syviä, jotain 50 metriä. Kallio johtaa sitä tärinää erittäin hyvin.Tuo olisi kyllä jännä kokea (kuulla) joskus. Katseltiin tuossa vähän aikaa sitten lasten kanssa sitä jenkkien uutta avaruusrakettia ja sanoin jossain välissä et nyt menee äänivalli rikki. Lapset kysyivät, että mitä se tarkottaa. No en osannut sanoa muuta kuin että menee ääntä nopeammin, mutta jos olisin päässyt kokemaan siitä lähtevän äänen joskus niin voisi ehkä selittää paremmin.
Äiti vaihto aina liinat ja verhot, mattoja en muista hänen vaihtaneen. En minä silloin ymmärtänyt, enkä ole myöhemminkään ymmärtänyt, miksi pitää olla eri rätit eri vuodenaikaan. Oli jouluverhoja, pääsiäisverhoja, talviverhoja, kesäverhoja jne.Niin ja matot vaihdettiin ja kaikki liinat.
Ei kyllä avaudu täälläkään. Tää on joku naisten juttu. Erityisesti joku helvetin mattofetissi tolla tuntuu ainakin olevan. Kerran kun matot laittaa lattiaan niin niitä ei siitä vaihdella tartte. Jos ei imurilla lähde puhtaaks tai kaatuu vaikka punaviinit keskelle niin sitten matto hapsuista vittuun ja Prismasta joku rätti tilalle.Äiti vaihto aina liinat ja verhot, mattoja en muista hänen vaihtaneen. En minä silloin ymmärtänyt, enkä ole myöhemminkään ymmärtänyt, miksi pitää olla eri rätit eri vuodenaikaan. Oli jouluverhoja, pääsiäisverhoja, talviverhoja, kesäverhoja jne.
Vene olis kyllä kiva. Tulisi tientekin se ongelma, että laittaako sen mereen vai jokeen? Kun on voimalaitos välissä eikä lohiportaita pitkin pääse veneellä. Ehkä kuitenkin merelle. Ei tuota jokea ole voimalaitosten välissä kuin joku 30 km. Merellä riittäisi lääniä ja voisi käydä vaikka ulkomailla. Ainahan sitä saa haaveilla.Se on ja sitä oli hienoa kokea lapsena. Enää tutut eivät veneile. Ihmiset muuttuvat, ajat muuttuvat ja minä muutun siinä samalla. Jotkin asiat vaipuvat silloin unholaan. Valitettavasti.
Eipä oo tullu moisia nähtyä. Haluaisin nähdä ja välistä nään outouksia joita en tunnista. Paljon on lintuja erillaisia. Hienoja tyyppejä varmaan useimmat. Viikko sitten aikas perinteisellä aamulenkilläni koitti varis käydä päälle kolme kertaa. Outo tapaus. Suhisi kun kyy konsanaan perus huutojensa päälle. Eipä oo muulloin tehny vastaavaa, vaikka melkeimpä päivittäin käyn ruokokerttusta katselemassa kaislikossa samaa reittiä tallaillen.Maittaisi nähdä joskus harvinainen lintu luonnossa, kuten kuhankeittäjä, kuningaskalastaja, nokkavarpunen tai ristisorsa. Koreita ja kauniita otuksia.
No käväise kylillä. Siellä voi näkyä jos minkälaista liihottajaa, kotkottajaa, ja tipua.Maittaisi nähdä joskus harvinainen lintu luonnossa, kuten kuhankeittäjä, kuningaskalastaja, nokkavarpunen tai ristisorsa. Koreita ja kauniita otuksia.
Mä joskus kuvittelin että kaverit kusettaa mua kun puhuivat härkälinnusta. Mut sellainen on oikeasti olemassa. Ja niitä on ihan täälläkin.Maittaisi nähdä joskus harvinainen lintu luonnossa, kuten kuhankeittäjä, kuningaskalastaja, nokkavarpunen tai ristisorsa. Koreita ja kauniita otuksia.
Maittaisi nähdä joskus harvinainen lintu luonnossa, kuten kuhankeittäjä, kuningaskalastaja, nokkavarpunen tai ristisorsa. Koreita ja kauniita otuksia.
Mutta ei pizzaakaan joka päivä jaksa. Parina päivänä viikossa tilaa jotain muuta.Kiitos italialaisille pitsasta, yhdestä ihmiskunnan suurenmoisimmista keksinnöistä ravintoalalla.