District of Columbia.Alabama, Välibama ja Yläbama. Vaan kukapa muistaa, mitä ne D.C. tarkoittavat Washington D.C:ssä?
Joo pitää tämä kyllä varmasti ottaa pelattavaksi piakkoin. Hinnan kiroissa tuo nyt ei ole muutenkaan enää joten ostohousut jalkaan jos ei ilmaiseksi irtoa enää.@Roger Moore
GTA V ehdottomasti, sen tarina kestää yhden läpipeluun helposti. Sen taitaa saada ilmaiseksi, vai oliko joku lyhyt tarjous vaan. Tsekkaa peliosion pelitarjousketju.
Suosittelen kokeilemaan AlTitosin slidereillä, jos et ole jo kokeillut. Saa paljon realistisemman pelin aikaisiksi noilla. Omissa asetuksissa on pohjana nuo AlTitosin sliderit ja olen niitä vielä hieman muokannut omaan makuun sopivaksi, esimerkiksi ominaisuuden vaikutukset täysille, kompurointia pois ja kiekonhallintaa paremmaksi, ettei patrickkanet menetä jokaisesta harhautuksesta kiekkoa. Näillä tosiaan menty jo monet NHL:t ja ensimmäisenä tuleekin uudessa änärissä heti muokattua sliderit kunhan kyseinen herrasmies ne julkaisee.Alkaa mennä kyllä aikalailla lopullisesti järki ja mielenkiinto NHL-pelien pelaamiseen. Olen sitä koulukuntaa että en jaksa innostua nettipelaamisesta toisia vastaan vaan tahkoan näitä dynasty modeja koska se on hauskaa ajanvietettä tunnin-pari aina kerralla, mutta äsken taas pelaillessa meinasi vetää kyllä ihan lopullisesti huuruun.
Mitä tässä nyt on seurannut facebookin Orjafirmat -ryhmää, niin erikoisinta tässä on se, että noilla kriteereillä haetaan monesti vielä täysin ilmaista työvoimaa.Selasin parilta sivustolta avoimia työpaikkoja. Hitto kun kaikki hakee jotain superihmistä. ”Osaat asiat A, B, C ja D, lisäksi olet innovatiivinen tiimityöntekijä, viihdyt painekattilassa ja teet montaa asiaa yhtä aikaa, olet sosiaalinen ja omimmillasi asiakasrajapinnassa, englannin, ruotsi, saksan ja saamen lisäksi toivomme sinun puhuvan joko intiaa tai mandariinikiinaa.” Ei ihme, että työelämä uuvuttaa ihmisiä. Jotenkin sitä tuntee itsensä niin riittämättömäksi näiden ilmoitusten edessä. Ikääkin kun on ja monta nuorempaa ikäluokkaa kilpailee samoista paikoista. Ei ole helppoa.
No se kriteerin minä täyttäisin ainakin osittain. Eläkeyhtiöltä on päätös työkokeilusta, jolloin ne maksaa mulle palkan ja todennäköisesti sen jälkeen voisi saada työkkärin kautta palkkatukea. Tai sitten ei.Mitä tässä nyt on seurannut facebookin Orjafirmat -ryhmää, niin erikoisinta tässä on se, että noilla kriteereillä haetaan monesti vielä täysin ilmaista työvoimaa.
Hauska tuo Ameriikan osavaltion nimi. Minne sota? No sinnehän se tuli.
Mies ne päästi... Eivätkä ole enää tänne tervetulleita. Oli sen verran rasittavia tyyppejä kaikin puolin.Ihan karmeita juntteja päästät tontillesi @Iisoppi .
Tämä on kyllä omissa kirjoissani varmasti Mertarannan kaikkien aikojen paras selostus. Kaikki kunnia lätkämestaruuksille ja niiden selostuksille, mutta tässä tuo Keskisalon nousu viimeisellä kierroksella ensin viidenneksi ja sieltä sitten sijoitus kerrallaan ylemmäs ja lopulta kärkeen. Siinä tulee Mertarannalta niin spontaania tykitystä ja kun mies on muutenkin erittäin kova yleisurheilumies niin siinä lähdetään positiivisessa mielessä aivan täysin irti henkseleistä.Jukka, joka kerran itken ja huudan:
Minulle tuo juoksu on se juttu.Tämä on kyllä omissa kirjoissani varmasti Mertarannan kaikkien aikojen paras selostus. Kaikki kunnia lätkämestaruuksille ja niiden selostuksille, mutta tässä tuo Keskisalon nousu viimeisellä kierroksella ensin viidenneksi ja sieltä sitten sijoitus kerrallaan ylemmäs ja lopulta kärkeen. Siinä tulee Mertarannalta niin spontaania tykitystä ja kun mies on muutenkin erittäin kova yleisurheilumies niin siinä lähdetään positiivisessa mielessä aivan täysin irti henkseleistä.
Lätkän puolella esimerkiksi ne mestaruuksien viime hetkien hehkutukset on vähän sellaisia "käsikirjoitettuja" tai siis tavallaan kun miettii vaikka sitä viimeisten minuuttien tunnelmointia niin mestaruus on etenkin kahdesti Ruotsia vastaan ollut jo täysin saletti pari minuuttia ennen loppua niin siinä sitten alkaa tulla sitä mukahassuttelua, mutta tässä lähdetään sellaiseen spontaaniin tykitykseen että ihan mahtavaa kuunnella edelleenkin.
Joo siis ehdottomastihan kyseinen juoksu on ihan messiaallinen urheilusuoritus ja myös itsekin muistan kun 16-vuotiaana tuon kisan katsoin ja fiilistelin. Itse kun en sattuneesta syystä esim. Lasse Virenin olympiavoittoja ole koskaan nähnyt livenä niin olihan tuo EM-kulta kestävyysjuoksussa ihan huippujuttu. Yleisurheilua olen tykännyt aina seurata ja tietysti tiedossa on Suomen pitkät perinteent kestävyysjuoksusta.Minulle tuo juoksu on se juttu.
Tämä on kyllä omissa kirjoissani varmasti Mertarannan kaikkien aikojen paras selostus.
"Herranen aika mitä tekee Jukka Keskisalo!" Tai sitten vielä myöhemmin "Mitali tulee Suomeen mutta tuleeko kultaa... JUKKA KESKISALO MENEE EUROOPAN MESTARUUTEEN, TÄMÄ ON IHMEELLINEN ASIA!"Jos ei paras niin ainakin hyvin lähellä. Videolla noin 9 minuutin kohdalla "Keskisalo nousee toiseksi" toteamuksessa on jotain sellaista puhdasta kiihkon ja epäuskon sekoitusta, että se nousee erityisesti tästä selostuksessa aina mieleen, toki itse loppusuoran ja sen selostusta unohtamatta.