Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 099
  • 66 888

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tua neljän tähden talkoot -ohjelmassa esiintyvä vähän viiniin menevän näkönen Susanna. Mää oon tosi hyvä ihmistuntija, Hänelle kuin tarjois pari jääkylmää drinksua, sitten kehuis ulkonäköä ja heittäis jotain läppää että "ai sääkin oot lukenut *tähän kirjalijan nimi x*? Oikeesti? Miättikää sitä pinpin määrää mitä tulis.

Juu ja tiedän, Jeesus ei tykkää nyt minästä.
Oisko pari vuotta sitten, kun osuin muutaman kerran samaan baariin hänen kanssaan, niin ei näyttänyt viinilasiin silloin sylkevän. Mukanaan oli aika nuori poikakaveri.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No miltäs vaikuttaa? ;-) Kukin voi sitten määritellä mikä se ns. normaali on.
Kyllä sä ihan normaalista menet. Vaikka itellä varmaankin viiraa päässä pahasti...
 
On vähän uupunut olo. Eilen join todella monta kaljaa ja auringosta nautin koko päivän. Saunassa kävin myös ja vastalla hakkasin auringon lämmittämiä hartioita sekä niskoja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se alkaa olemaan juhannus ja ennen kaikkea juhannusvapaat ohitse. Onnekseni kesä on tällä kertaa jaoteltu niin että ensin oli juhanusvapaat eli kolme peräkkäistä vapaapäivää ja vielä on kesäloma kuitenkin edessäpäin. Kesälomaani on aikaa vielä noin kolme viikkoa, kesälomani alkaa perjantaina 10. heinäkuuta. On mukavaa kun kesäloma on vielä edessä, toivottavasti hyviä ilmoja vain piisaa sinnekin asti.

Pitäisi etukäteen suunnitella hieman sitä kesälomaansa. Neljän viikon verranhan minulla pitäisi lomaa olla. Vaikka kirjoitin jo siihen kesäloma-ketjuun kyllä niinkin että en kovin paljoa suunnitelmia tee ettei loma mene pelkäksi suorittamiseksi. Mutta onhan se kivaa etukäteen vähän hahmotella sitä lomaansa. Mitä kaikkea kesäkuumalla voikaan harrastaa? Ihan jokaiselle kesäloman päivälle en varmastikaan keksi uutta ja innoittavaa puuhaa ja ei oikeastaan tarvitse keksiäkään. Sillä on kiva että lomalla on aikaa vain ollakin ja nauttia sekä huilata. Jos vaikka jokaisella lomaviikolla olisi pari sellaista päivää kun tapahtuisi jotain erityistä ja olisi kivaa aktiviteettia. Siinäkin olisi jo hyvä tavoite lomalle.

Kovin montaa kesälomaa minulla ei elämässäni ole ollutkaan. Ainakaan näin pitkiä ja vielä siten että samat työt olisivat jatkuneet loman jälkeenkin. Siksikin tämä edessä oleva loma tuntuu ja maistuu erityisen makealta. Ja se aktiviteetti lomalla voi olla ihan vain syöminenkin jonkun kivan ravintolan terassilla. Minä olen nyt sekä eilen että sitä edellisenä lauantaina käynyt syömässä eri ravintoloiden terasseilla ja ruoka on ollut kyllä erittäin hyvää joka kerta. Ja minulla on tapana ottaa kuvat annoksistani ravintoloissa ja jakaa kuva vieläpä sosiaalisessa mediassa. Enkä kyllä ihmettele että miksi näin toimin sillä ateriat ovat jo ulkonäöltään niin houkuttelevia ja kauniita. Minä itse alankin ihmisenä arvostan kaunista ruoan esillelaittoa ja maukasta ruoan makua erittäin paljon.

Laitan tähän viestiin lopuksi kuvat parin viime viikon aikana syödyistäni ravintoloiden aterioista. Toisessa kuvassa paistettua siikaa ja toisessa Wanajan leikettä.
 

Liitteet

  • Paistettu siika.jpg
    Paistettu siika.jpg
    479,9 KB · kertaa luettu: 161
  • Wanajan leike.jpg
    Wanajan leike.jpg
    214,8 KB · kertaa luettu: 149
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se alkaa olemaan juhannus ja ennen kaikkea juhannusvapaat ohitse. Onnekseni kesä on tällä kertaa jaoteltu niin että ensin oli juhanusvapaat eli kolme peräkkäistä vapaapäivää ja vielä on kesäloma kuitenkin edessäpäin. Kesälomaani on aikaa vielä noin kolme viikkoa, kesälomani alkaa perjantaina 10. heinäkuuta. On mukavaa kun kesäloma on vielä edessä, toivottavasti hyviä ilmoja vain piisaa sinnekin asti.

Pitäisi etukäteen suunnitella hieman sitä kesälomaansa. Neljän viikon verranhan minulla pitäisi lomaa olla. Vaikka kirjoitin jo siihen kesäloma-ketjuun kyllä niinkin että en kovin paljoa suunnitelmia tee ettei loma mene pelkäksi suorittamiseksi. Mutta onhan se kivaa etukäteen vähän hahmotella sitä lomaansa. Mitä kaikkea kesäkuumalla voikaan harrastaa? Ihan jokaiselle kesäloman päivälle en varmastikaan keksi uutta ja innoittavaa puuhaa ja ei oikeastaan tarvitse keksiäkään. Sillä on kiva että lomalla on aikaa vain ollakin ja nauttia sekä huilata. Jos vaikka jokaisella lomaviikolla olisi pari sellaista päivää kun tapahtuisi jotain erityistä ja olisi kivaa aktiviteettia. Siinäkin olisi jo hyvä tavoite lomalle.

Kovin montaa kesälomaa minulla ei elämässäni ole ollutkaan. Ainakaan näin pitkiä ja vielä siten että samat työt olisivat jatkuneet loman jälkeenkin. Siksikin tämä edessä oleva loma tuntuu ja maistuu erityisen makealta. Ja se aktiviteetti lomalla voi olla ihan vain syöminenkin jonkun kivan ravintolan terassilla. Minä olen nyt sekä eilen että sitä edellisenä lauantaina käynyt syömässä eri ravintoloiden terasseilla ja ruoka on ollut kyllä erittäin hyvää joka kerta. Ja minulla on tapana ottaa kuvat annoksistani ravintoloissa ja jakaa kuva vieläpä sosiaalisessa mediassa. Enkä kyllä ihmettele että miksi näin toimin sillä ateriat ovat jo ulkonäöltään niin houkuttelevia ja kauniita. Minä itse alankin ihmisenä arvostan kaunista ruoan esillelaittoa ja maukasta ruoan makua erittäin paljon.

Laitan tähän viestiin lopuksi kuvat parin viime viikon aikana syödyistäni ravintoloiden aterioista. Toisessa kuvassa paistettua siikaa ja toisessa Wanajan leikettä.
Ai saakeli, nyt on kyllä hyvännäkösiä eväitä veli Vilperillä. Tuli ihan nälkä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Se alkaa olemaan juhannus ja ennen kaikkea juhannusvapaat ohitse. Onnekseni kesä on tällä kertaa jaoteltu niin että ensin oli juhanusvapaat eli kolme peräkkäistä vapaapäivää ja vielä on kesäloma kuitenkin edessäpäin. Kesälomaani on aikaa vielä noin kolme viikkoa, kesälomani alkaa perjantaina 10. heinäkuuta. On mukavaa kun kesäloma on vielä edessä, toivottavasti hyviä ilmoja vain piisaa sinnekin asti.

Pitäisi etukäteen suunnitella hieman sitä kesälomaansa. Neljän viikon verranhan minulla pitäisi lomaa olla. Vaikka kirjoitin jo siihen kesäloma-ketjuun kyllä niinkin että en kovin paljoa suunnitelmia tee ettei loma mene pelkäksi suorittamiseksi. Mutta onhan se kivaa etukäteen vähän hahmotella sitä lomaansa. Mitä kaikkea kesäkuumalla voikaan harrastaa? Ihan jokaiselle kesäloman päivälle en varmastikaan keksi uutta ja innoittavaa puuhaa ja ei oikeastaan tarvitse keksiäkään. Sillä on kiva että lomalla on aikaa vain ollakin ja nauttia sekä huilata. Jos vaikka jokaisella lomaviikolla olisi pari sellaista päivää kun tapahtuisi jotain erityistä ja olisi kivaa aktiviteettia. Siinäkin olisi jo hyvä tavoite lomalle.

Kovin montaa kesälomaa minulla ei elämässäni ole ollutkaan. Ainakaan näin pitkiä ja vielä siten että samat työt olisivat jatkuneet loman jälkeenkin. Siksikin tämä edessä oleva loma tuntuu ja maistuu erityisen makealta. Ja se aktiviteetti lomalla voi olla ihan vain syöminenkin jonkun kivan ravintolan terassilla. Minä olen nyt sekä eilen että sitä edellisenä lauantaina käynyt syömässä eri ravintoloiden terasseilla ja ruoka on ollut kyllä erittäin hyvää joka kerta. Ja minulla on tapana ottaa kuvat annoksistani ravintoloissa ja jakaa kuva vieläpä sosiaalisessa mediassa. Enkä kyllä ihmettele että miksi näin toimin sillä ateriat ovat jo ulkonäöltään niin houkuttelevia ja kauniita. Minä itse alankin ihmisenä arvostan kaunista ruoan esillelaittoa ja maukasta ruoan makua erittäin paljon.

Laitan tähän viestiin lopuksi kuvat parin viime viikon aikana syödyistäni ravintoloiden aterioista. Toisessa kuvassa paistettua siikaa ja toisessa Wanajan leikettä.

Siika on kyllä perkeleen maukas kala. Muistan kun isäukko pyysi sitä perhoklapilla uistatellessa. Ensin tarttui siika perhoon ja samantien hauki räsäseen. Oli semmoinen sekasotku sitten että morjens.
 
K

Kiekkokatsoja

Suomessa on paljon kauniita uimarantoja/rantapaikkoja. Ja paljon myös sellaisia, jossa on vain vähän ihmisiä, tai ei ollenkaan.
Kaunista kesämaisemaa, rauhallisessa ympäristössä.
Kävin juuri katsomassa yhtä uutta paikkaa. Hyvä hiekkaranta, ilta-aurinko, ja ei muita ihmisiä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kiitos. En kehdannut tykätä viestistäsi ennen kuin toteutan lupaukseni @Hera80 :lle ja tein sen juuri.
Jos tää maailma olis pullollaan mun kaltasiani persläpiä, niin tuhoo kohti mentäs. Jos taas olis enempi sun kaltasia hienoja miehiä niin jotain toivoa vois oĺla. Mutta en nyt enempi luputa pyllyä, rajansa kaikella :D
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis nämä itse joivat, sinä et ja heille oli ongelmana kun et juo? Maantie saattoi todellakin olla oikea osoite.
Olivat miehen ystävän kavereita jotka tuli vähän ystävän siivellä. Kun ystävä kysyi että saako tuoda pari kaveria niin... kyllä se sopi, mitä sitä niuhottamaan. Mies kyllä jotenkin tiesi kaverit, oli joskus tavannutkin. Jostain syystä toinen näistä kaverin kavereista koki melkein henkilökohtaisena loukkauksena kun joku ei juonut alkoholia juhannuksena... ja kaveri komppasi. Piti heidän vähän kannustaa ja kiusii sitä selvää. Onneksi mies teki siitä lopun sanomalla että tietä pitkin voi lähteä kävelemään jos ei seura kiinnosta. Eivät lähteneet ja ilta jatkui... Ja sain olla melko rauhassa. Ja kyllähän sen ymmärrän että voi vähän kitkaa aiheuttaa jos yksi on selvä... ja kykynee seuraamaan muiden menoa. Se on vain elämää...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hauska tuo Ameriikan osavaltion nimi. Minne sota? No sinnehän se tuli.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hauska tuo Ameriikan osavaltion nimi. Minne sota? No sinnehän se tuli.
Radio Rockilla oli kerran jossain visassa kysymyksenä, "mikä Yhdysvaltain osavaltio voitaisiin kääntää 'Wherewar' ". Vastaaja heitteli muistaakseni jotakin Kaliforniaa ja Floridaa eikä keksinyt oikeaa vastausta.

Maine ei sentään ollut pelissä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alabama, Välibama ja Yläbama. Vaan kukapa muistaa, mitä ne D.C. tarkoittavat Washington D.C:ssä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alkaa mennä kyllä aikalailla lopullisesti järki ja mielenkiinto NHL-pelien pelaamiseen. Olen sitä koulukuntaa että en jaksa innostua nettipelaamisesta toisia vastaan vaan tahkoan näitä dynasty modeja koska se on hauskaa ajanvietettä tunnin-pari aina kerralla, mutta äsken taas pelaillessa meinasi vetää kyllä ihan lopullisesti huuruun.

Calgarya vastaan pelataan, saan nopeasti pari maalia tehtyä ja 2-0 johdossa mennään ihan sinne kolmannen erän puoliväliin. Sitten vaan yhtäkkiä tekoäly saa jonkun jumalmoodin päälle. Maalit olivat vielä ihan vitun uskomattomia, käytännössä alivoimahyökkäyksissä vaan jotenkin pujottelevat ensin maalin taakse ja sieltä pelaavat avopaikan takatolpalle ja tottakai sisään. Kaksi lähes vastaavaa maalia. Jatkoajalla sitten ei mitään mainittavaa, paitsi mulle jostain kaksi ihan todella kummallista jäähyä ja kaverille 5 vs. 3 ylivoima --> aloitustappio, kaksi syöttöä ja veto maaliin.

Edelleen mulle on ihan ok hävitä näitä pelejä jos pelit on tasaisia ja edes suhteellisen realistisia, mutta sitten nämä ihan uskomattomat tekoälyn kikkailut vailla mitään logiikkaa saavat kyllä aivot sulamaan. Ei se nyt vaan vittu voi mennä niin että jos saan tehtyä pari maalia niin jossain vaiheessa tulee se jumalmoodi päälle ja maali vaan väkisin kaivetaan jostain. Pahinta näissä on se että tekoälyn "pelikirjassa" ei ole oikeasti ajoittain vitunkaan logiikkaa, niilläkin pelaajat säntäilevät ihan miten sattuu ja sahaavat tyyliin poikittain kaukaloa halki kesken hyökkäyksen. Mutta sitten jostain sieltä sekoilun keskellä ne pujottelee sinne maalille ja kappas, maali.

Äh, pitäisi varmaan jotain muuta pelaamista keksiä myös. Olen tosiaan aika huono konsolipelaaja ollut aina ja PC:lläkin pelannut lähinnä vanhempia manageripelejä ja sitten jotain GTA San Andreasta ja Vice Citya. Niin ja Batman Arhkam Asylumin olen vetänyt myös läpi. Ehkäpä siirryn niihin Batmanin jatko-osiin niin ei ihan niin paljon hajota. Tai sitten uudempaa GTA:ta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
@Roger Moore

GTA V ehdottomasti, sen tarina kestää yhden läpipeluun helposti. Sen taitaa saada ilmaiseksi, vai oliko joku lyhyt tarjous vaan. Tsekkaa peliosion pelitarjousketju.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
@Roger Moore

GTA V ehdottomasti, sen tarina kestää yhden läpipeluun helposti. Sen taitaa saada ilmaiseksi, vai oliko joku lyhyt tarjous vaan. Tsekkaa peliosion pelitarjousketju.
Joo pitää tämä kyllä varmasti ottaa pelattavaksi piakkoin. Hinnan kiroissa tuo nyt ei ole muutenkaan enää joten ostohousut jalkaan jos ei ilmaiseksi irtoa enää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiiä saatana. Kaikki on hyvin, mut ei vaan tunnu hyvältä. Taas tulee nää dokaamisen jälkeiset ihmeolot. Onneks jussi on kerran vuoteen.

Ei se auta kun psyykata ihtesä taas arkeen ja lopettaa nää perkeleen masistelut. Cman! Hyvä tästä taas tulee.
 

Glove

Jäsen
Selasin parilta sivustolta avoimia työpaikkoja. Hitto kun kaikki hakee jotain superihmistä. ”Osaat asiat A, B, C ja D, lisäksi olet innovatiivinen tiimityöntekijä, viihdyt painekattilassa ja teet montaa asiaa yhtä aikaa, olet sosiaalinen ja omimmillasi asiakasrajapinnassa, englannin, ruotsi, saksan ja saamen lisäksi toivomme sinun puhuvan joko intiaa tai mandariinikiinaa.” Ei ihme, että työelämä uuvuttaa ihmisiä. Jotenkin sitä tuntee itsensä niin riittämättömäksi näiden ilmoitusten edessä. Ikääkin kun on ja monta nuorempaa ikäluokkaa kilpailee samoista paikoista. Ei ole helppoa.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Alkaa mennä kyllä aikalailla lopullisesti järki ja mielenkiinto NHL-pelien pelaamiseen. Olen sitä koulukuntaa että en jaksa innostua nettipelaamisesta toisia vastaan vaan tahkoan näitä dynasty modeja koska se on hauskaa ajanvietettä tunnin-pari aina kerralla, mutta äsken taas pelaillessa meinasi vetää kyllä ihan lopullisesti huuruun.
Suosittelen kokeilemaan AlTitosin slidereillä, jos et ole jo kokeillut. Saa paljon realistisemman pelin aikaisiksi noilla. Omissa asetuksissa on pohjana nuo AlTitosin sliderit ja olen niitä vielä hieman muokannut omaan makuun sopivaksi, esimerkiksi ominaisuuden vaikutukset täysille, kompurointia pois ja kiekonhallintaa paremmaksi, ettei patrickkanet menetä jokaisesta harhautuksesta kiekkoa. Näillä tosiaan menty jo monet NHL:t ja ensimmäisenä tuleekin uudessa änärissä heti muokattua sliderit kunhan kyseinen herrasmies ne julkaisee.

Sama homma muuten ja ei oikein muita pelejä tulekaan tahkottua kuin änärin dynasty/franchise modea mikä liekään nimeltään nykyisin. About yksi kausi tulee pelattua joka talvi. Joskus kokeilin nettipeliäkin änärissä, mutta ei sitä karmeaa arcadekiekkoa tee mieli pelata.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Selasin parilta sivustolta avoimia työpaikkoja. Hitto kun kaikki hakee jotain superihmistä. ”Osaat asiat A, B, C ja D, lisäksi olet innovatiivinen tiimityöntekijä, viihdyt painekattilassa ja teet montaa asiaa yhtä aikaa, olet sosiaalinen ja omimmillasi asiakasrajapinnassa, englannin, ruotsi, saksan ja saamen lisäksi toivomme sinun puhuvan joko intiaa tai mandariinikiinaa.” Ei ihme, että työelämä uuvuttaa ihmisiä. Jotenkin sitä tuntee itsensä niin riittämättömäksi näiden ilmoitusten edessä. Ikääkin kun on ja monta nuorempaa ikäluokkaa kilpailee samoista paikoista. Ei ole helppoa.
Mitä tässä nyt on seurannut facebookin Orjafirmat -ryhmää, niin erikoisinta tässä on se, että noilla kriteereillä haetaan monesti vielä täysin ilmaista työvoimaa.
 

Glove

Jäsen
Mitä tässä nyt on seurannut facebookin Orjafirmat -ryhmää, niin erikoisinta tässä on se, että noilla kriteereillä haetaan monesti vielä täysin ilmaista työvoimaa.
No se kriteerin minä täyttäisin ainakin osittain. Eläkeyhtiöltä on päätös työkokeilusta, jolloin ne maksaa mulle palkan ja todennäköisesti sen jälkeen voisi saada työkkärin kautta palkkatukea. Tai sitten ei.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitäisi hommata ainakin keittiöön lisää hyllytilaa. Vituttaa nimittäin kun keittiön ruokapöytä on nyt täynnä kaikkea tavaraa, olisi hyvä jos olisi lisää hyllytilaa niin voisi tavarat pitää siellä.

Toinen mahdollisuus olisi käydä keittiön muutama kaappi läpi, siivota ne ja katsoa tuleeko sitä hyllytilaa lisää sillä tavoin?

Vituttaa sekin kun olen alunperin täyttänyt hyllyt väärin. Nyt joku esine mitä saatan tarvita useinkin voi olla melko korkealla ja esine tai ruoka-aine jota käytän vähän on käden ulottuvilla. Ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla ole hyllyt järjesteltykään?

Mutta tuollainen keittiökärry voisi olla hyvä ratkaisu ja mahtuisi hyvin keittiöönkin. Silläkin saisi lisätilaa jo ihan mukavasti. Siis tarkoitan sellaista keittiökärryä jossa on pienet renkaat alla ja kärryssä 4-5 koria.

Tuollainen kärry olisi nyt juuri sopivasti kyllä mainoslehtisen mukaan tarjouksessa Tokmannilla. Kärry lähtisi sieltä kympillä. Mutta kuvan mukaan ei näytä kovin kestävältä ja ei tahtoisi taas mitään romuakaan ostaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös