K
Kiekkokatsoja
Hikoilin illan, kuin pieni sika, niin hyppäsin järveen.
Ehkä huomenna mereen.
Ehkä huomenna mereen.
Viisas ei tavoittele saavuttamatonta.Hikoilin illan, kuin pieni sika, niin hyppäsin järveen.
Ehkä huomenna mereen.
Se joka on osaansa tyytyväinen, on rikas.Itikoita ja mäkäräisiä nyt on. Tai ehkä oon nii "makee", ja ne söi vaan mua..
Ja se joka tyytyy nykyisyyteen, tekemättä sen eteen riittävästi, kokee muutoksen.Se joka on osaansa tyytyväinen, on rikas.
Ajatuksillamme teemme maailman.Ja se joka tyytyy nykyisyyteen, tekemättä sen eteen riittävästi, kokee muutoksen.
Ja maailma on ajatuksissamme.Ajatuksillamme teemme maailman.
Hitto, paat mut ajattelemaan, jotta löytäisin vastineen. Mutta nyt voin myöntää, että en löydä. Univelka ja laskuhumala selittää osittain heikkouttani.Ajatuksillamme teemme maailman.
Einsteinit vauhdissaTekniikan Maailmassa uutinen jossa kerrotaan tutkijoiden selvittäneen millaiset ihmiset hamstrasivat vessapaperia koronakriisin aikana.
Tulos: "Vessapaperia hamstrasivat todennäköisimmin ne ihmiset, jotka kokivat koronaviruksen suurempana uhkana kuin valtaosa ihmisistä.". Mullistavaa.
Jos tuota ei tutkita niin kun joku esittää tuon väitteen joku kusipää tulee kysymään tutkimustuloksia asiasta kysyen olivatko vessapaperia hamstraavat ihmiset vain normaalisti toimivia ihmisiä.Tekniikan Maailmassa uutinen jossa kerrotaan tutkijoiden selvittäneen millaiset ihmiset hamstrasivat vessapaperia koronakriisin aikana.
Tulos: "Vessapaperia hamstrasivat todennäköisimmin ne ihmiset, jotka kokivat koronaviruksen suurempana uhkana kuin valtaosa ihmisistä.". Mullistavaa.
Paljonkohan tuon selvittäminen edellytti paperityötä?Tekniikan Maailmassa uutinen jossa kerrotaan tutkijoiden selvittäneen millaiset ihmiset hamstrasivat vessapaperia koronakriisin aikana.
Hämäräksi on silti jäänyt, miksi sitä hamstrattiin, ja miksi hamstraamisesta tuli maailmanlaajuinen massahysteria, suorastaan meemi.Joo, näinhän se on ja itse pidän laajasti monenlaista tutkimista hyödyllisenä ja kannatettavana. Yleensä on parempi tutkia kuin jättää tutkimatta. Joskus sitten tuloksena on tällaista itsestäänselvyyshuumoria.
"Hei huomenta, Suomi, hyvin pyyhkii!"Tässä on siis rutkasti vielä selvitettävää. Taidankin pyyhkiä seuraavalla kerralla tuplat sen kunniaksi.
Minä pidin aikoinaan väitöskirjatutkimuksesta jossa tutkittiin bilettämistä. Ihmiset bilettää koska se on mukavaa. No hyvä tietää...Tekniikan Maailmassa uutinen jossa kerrotaan tutkijoiden selvittäneen millaiset ihmiset hamstrasivat vessapaperia koronakriisin aikana.
Hämäräksi on silti jäänyt, miksi sitä hamstrattiin, ja miksi hamstraamisesta tuli maailmanlaajuinen massahysteria, suorastaan meemi.
Omassa purkissa lukee, että ota n. 2 tuntia ennen nukkumaanmenoa. Lukee myös unirytmiä normaalistava lääke.Vikaa ei olekaan tälläkään kertaa siinä että olisin viikonloppuna sekoittanut tahallani vuorokausirytmini. Ei, otin melantoniinin pe-su myös jo kello 19 ja olin joka ilta aina kello 19 sängyssä. Perjantaina meni vain normaalia myöhempään että silloinkin nukahdin. No, silloin ei ollut niin suurta haittaa milloin nukahti koska seuraava päivä oli vapaapäivä.