Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 539
  • 68 332

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Oho, Helsingissä kopioidaan Mikkelin tunnettua mainoslaulua.
Mitä siellä kisahallissa on tänään?
Varmaankin mainoslaulupaikan vahakabinetin näyttelyesineiden näköisiä asukkaita.

Pitäisi lähteä kohta pärrällä jurnuttamaan kaakkoa kohti ja ainakin viime viikolla sai odotella tietyömaan valoissa 20 minuuttia. Voi olla mopopöksyn lahkeiden alla lätäköt odottelun päätteeksi enkä tarkoita edes että olisi niin jännittävä tapahtuma että pitäisi kusta alleen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sain äsken elämäni yllättävimmän seisokin katsomalla erään striimaajaan hiuksia ja kuinka hän koskettelee niitä. Avautui siis tässä samalla että mulla saattaa olla vahvempi hiusfetissi kuin olin itselleni tunnustanut.
Mäkin sain seisokin unissani. Anniina söpöliini nuhteli mua Kulmunin äänestämisestä ja ennusti auringonpaistetta ja poutaa jos käännän takkini. Lupasin. Ahhh.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen erittäin huojentunut, että fetissistäni avautuminen keräsi reaktion ainoastaan Setämiesten aateliston jäseneltä Johnny-boylta. Hiukan karmi tuota viestiä kirjoittaessa, että mahtaako mulla olla herätessä puoli tusinaa ilmoitusta liittyen seksifantasioihini.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen erittäin huojentunut, että fetissistäni avautuminen keräsi reaktion ainoastaan Setämiesten aateliston jäseneltä Johnny-boylta. Hiukan karmi tuota viestiä kirjoittaessa, että mahtaako mulla olla herätessä puoli tusinaa ilmoitusta liittyen seksifantasioihini.

Oli lähellä etten lähinnä kirjoittanut valitettavasti vain että kaikkee tännekin kirjoitetaan... Olen nyt rehellinen ja näin ajattelin ensimmäiseksi viestisi luettuani. Päätin kuitenkin olla kirjoittamatta mitään.

Tuo nyt ei taas yllättänyt että Johnny tuohon viestiisi kommentoi.

K

Kiekkokatsoja

Ookei, tämä avautumisesi on jäänyt lukematta, mutta toisaalta tuskimpa olisin ollut yksi ilmoittajasi. Mitähän kerroit?
Joskus mietin, että mitähän kaikkea kukakin + itsekin täällä menee kertomaan. Joko kännissä, tai huonona hetkenä. Yleensä alkoholin käytön jälkeisen heräämisen jälkeen, aloitan selvittämään, että mitä oikein kirjoitinkaan. Ja kuitenkin nopeasti totean itsekseni, että paskat, ei tarvetta etsiä kirjoittamaani.
Lopputuloksena se, että ehkä viimeisin ja sitä edellinen teksti tulee kerrattua.

Suosikkijoukkue
Mäkin sain seisokin unissani. Anniina söpöliini nuhteli mua Kulmunin äänestämisestä ja ennusti auringonpaistetta ja poutaa jos käännän takkini. Lupasin. Ahhh.
Oli lähellä etten lähinnä kirjoittanut valitettavasti vain että kaikkee tännekin kirjoitetaan... Olen nyt rehellinen ja näin ajattelin ensimmäiseksi viestisi luettuani. Päätin kuitenkin olla kirjoittamatta mitään.

Tuo nyt ei taas yllättänyt että Johnny tuohon viestiisi kommentoi.
Nyt kun ollaan jo näin pitkällä päivässä, eikä yksikään nimimerkki ole tullut vielä huutamaan "mene hoitoon hiton sekopää", niin kuvailenpa hieman vielä tarkemmin tätä fetissiäni. Huomasin saavani yllättävän seisokin kun tämä naispuolinen striimaaja oli laittanut hiuksensa silleen, että hiuspehko peitti kokonaan toisen puolen kasvoista nenää myötäillen ja hän hiveli sekä kosketteli hiuksiaan.

Joo, en mäkään ymmärrä. Kokeilin kuitenkin tuon tajuamisen jälkeen kuinka monta boneria/miniboneria onnistun saamaan tunnissa katselemalla hänen hiuksiaan ja kuuntelemalla kun hän puhuu samalla ja pääsin kuin pääsinkin kymmeneen. Ennen kuin tuomitsette mua mistään, niin muistakaa että @Jomppa_Koo avasi eilen ketjun Danny D:n uran kunniaksi ja sain häneltä rohkeuden tähän julkiseen avautumiseen. Kiitos Jomppa!

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta minttu ja suklaa ei sovi jäätelöön. Tai siis minttusta en pidä missään makeassa. Teessä menee mutta muuten vierastan. Sinänsä jännä että olen aikanani pyytänyt after eightejä joululahjaksi... ja niissähän on minttua ja tummaa suklaata joita molempia nykyään karsastan.

Hah mä pyysin joskus nappulana niitä Fazerin vihreitä kuulia joululahjaksi. Nyt oon saanu niitä joka joulu noin 40 vuoden ajan. Intohimo noihin loppui jo reilu parikymmentä vuotta sitten, mutta eihän nyt mummoille kehtaa sanoa etten niistä enää niin välitä (siis kuulista, mummoista välitän kyllä). Onneksi on kavereita joille voi sitten lahjoitella nuita sokeripalloja.

Tämä viesti voisi muuten olla erittäinkin kaksimielinen, mutta nuo mummot nyt vähän häiritsee...

K

Kiekkokatsoja

Nyt kun ollaan jo näin pitkällä päivässä, eikä yksikään nimimerkki ole tullut vielä huutamaan "mene hoitoon hiton sekopää", niin kuvailenpa hieman vielä tarkemmin tätä fetissiäni. Huomasin saavani yllättävän seisokin kun tämä naispuolinen striimaaja oli laittanut hiuksensa silleen, että hiuspehko peitti kokonaan toisen puolen kasvoista nenää myötäillen ja hän hiveli sekä kosketteli hiuksiaan.

Joo, en mäkään ymmärrä. Kokeilin kuitenkin tuon tajuamisen jälkeen kuinka monta boneria/miniboneria onnistun saamaan tunnissa katselemalla hänen hiuksiaan ja kuuntelemalla kun hän puhuu samalla ja pääsin kuin pääsinkin kymmeneen. Ennen kuin tuomitsette mua mistään, niin muistakaa että @Jomppa_Koo avasi eilen ketjun Danny D:n uran kunniaksi ja sain häneltä rohkeuden tähän julkiseen avautumiseen. Kiitos Jomppa!
No hitto. Hyvähän se on että alakerran kaveri herää helpolla. Tuskin sillä juurikaan on merkitystä että mistä asiasta. Jos nyt ei rikollista pervojuttua ole.
Ajatteppas, on ihmisiä joilla ei enää seiso, ja lukemani mukaan myös nuoria miehiä, joilla ei seksi juurikaan kiinnosta.

Suosikkijoukkue
Kisahalli, kisahalli, siinä on kesäloman tahti. Ota suunnaksi kisahalli!
Viesti jossa et mainitse viinaa, naisia, ei ala sanalla "Siis" etkä kysy meiltä mitään älytöntä. Onko meidän Petteri punakuonosta tulossa aikuinen?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Breeze Harbour En tarkoittanut ottaa kommentillani kantaa itse fetissiisi. Kyllähän meillä monenlaisia fetissejä varmasti on. Lähinnä minuakin mietitytti tuo kun rohkeasti ja avoimesti kirjoitit fetissistäsi tällä palstalla. Tyyliin kylläpä ne kaikesta nyt kirjoittaakin... Tosin, tällä palstalla on muutenkin aika paljon kirjoittelua sanotaanko nyt vaikka että aikuisempaan makuun, jos hönäätte mitä tarkoitan ja moni on nykyään avoimempia noista asioista...

Mutta mitä minä olen ketään tuomitsemaan...

K

Kiekkokatsoja

Vaikuttaakohan korona vieläkin, ihmisten menoihin?
Uimarannat oli aika tyhjiä, samoiten kalja ja ruokailuterassit.
Jokunen syrjäytynyt oli, joilla ei ehkäpä ollut kaikki muumit laaksossa, mutta rauhassa ja omissa oloissaan vaikuttivat olevan.

No mun kaljat tietty unohtui pakkaseen, mutta joskus on sitten tarjolla olutjäätelöä.

K

Kiekkokatsoja

Käytiin aamulla pesemässä matot ja kohta viedään koirat uimaan.

Rakkaus on yhdessä tekemistä.
Tuo on kyllä sikäli totta, että varsinkin kun toisistansa tykkää, niin kannattaa myös tehdä useita kotitöitä yhdessä. Se vahvistaa yhteistä hyvää.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Glove

Jäsen
Jokunen syrjäytynyt oli, joilla ei ehkäpä ollut kaikki muumit laaksossa, mutta rauhassa ja omissa oloissaan vaikuttivat olevan.

No mun kaljat tietty unohtui pakkaseen, mutta joskus on sitten tarjolla olutjäätelöä.
Kävin kaupungilta kotiin kävellessäni ottamassa yhden pibin terassilla. Siinä oli parissa muussa pöydässä yhteensä Joku 6-7 ihmistä ja siinä toisilleen huutelivat. Jutut oli jo alkuiltapäivästä sillä tasolla, että korona oli varmasti vaikuttanut niiden aivoihin. Tuiran uimaranta oli täynnä väkeä ja taisi joku hullu olla joessa uimassakin. Voin vain kuvitella kuinka kylmää vesi oli.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue

En tiedä vaikuttaako korona mutta täällä Hämeenlinnassa oli kello 15 ainakin sellaisessa ravintolassa kuin Cantina Pannuhuone todella vähän porukkaa. Se yllättikin sillä ravintola sijaitsee suositun ostoskeskuksen vieressä ja ravintolalla on muun muassa todella aurinkoinen terassi.

Minun lisäkseni ravintolassa oli tuolloin vain toisessa pöydässä kaksi naista juomassa. Syömisenkin he juuri lopettivat kun saavuin ravintolaan. No, siellä sai ainakin rauhassa syödä ja turvavälit olivat todellakin kunnossa.

Minä siis kävin tänään syömässä tuolla Pannuhuoneella. Kiva välillä syödä ulkona ja noin aurinkoisella terassilla. Olihan tässä monta kuukautta kuitenkin kun ravintoloissakaan ei voinut syödä.

Minä söin paistettua siikaa, korvasienikastiketta ja uusia perunoita. Ruoka oli erittäin hyvää ja ei sillä nyt ihan hirveä hintakaan ollut, annos maksoi 25 euroa. Ja annoksen koko oli ihan riittävä.

Tuonne ravintolaan kun käveli niin sai samassa erinomaisesti liikuntaa. 20-25 minuuttia taitaa kävellen olla matkaa tuonne ravintolaan kotoani. Ja nyt on hetki kotona taas lepäilty, nyt pitäisi alkaa pullottaan... Siis simaa pistään pulloihin.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo on kyllä sikäli totta, että varsinkin kun toisistansa tykkää, niin kannattaa myös tehdä useita kotitöitä yhdessä. Se vahvistaa yhteistä hyvää.
Se on juuri näin ja ollaan tehty asioita yhdessä jo neljällä (-90- -2000, 2010, ja 2020) vuosikymmenellä.

Rakkautemme on kuin puun taimi, vahvistuu vuosi vuodelta.

Suosikkijoukkue
Toivottavasti kovin moni ei kerinnyt lukemaan mun äsköistä "vitsiä" vitsiketjussa. Kuulosti päässä aluksi hauskalta kunnes tajusin että eihän kanoilla muuten mitään munia ole.

Nolottaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toivottavasti kovin moni ei kerinnyt lukemaan mun äsköistä "vitsiä" vitsiketjussa. Kuulosti päässä aluksi hauskalta kunnes tajusin että eihän kanoilla muuten mitään munia ole.

Nolottaa.
Oli kyllä aika huvittava. Kunnon stadilaisen "Kehä Kolmonen on sivistyksen raja" kehittämä. Vähän tulee serkku mieleen joka puhui mieslehmistä. Häntä tosin vaivasi enempi turkulaisuus.

Suosikkijoukkue
Oli kyllä aika huvittava. Kunnon stadilaisen "Kehä Kolmonen on sivistyksen raja" kehittämä. Vähän tulee serkku mieleen joka puhui mieslehmistä. Häntä tosin vaivasi enempi turkulaisuus.
Olisi ehkä kannattanut keskittyä paremmin biologian tunneilla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy