Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 347 832
  • 66 869

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pysyykö tuo Smirnovilainen koko elämänsä noin matalana?
Kyllä, se on kasvutavaltaan lamoava. Ja on kovin kukkimaan täällä olevista alppiruusuista. Kunhan vaan muistaa kastella keväällä. On jostain syystä herkkä kuivuudelle ja ruskistaa nuppunsa (ne siis "kuolevat") eivätkä ne aukea.

Miten muuten @Iisoppi Iisoppisi voi?
Hengissä on. Näen sen tuosta ikkunasta pienenä vihreänä typsynä mustalla pellolla. Haluatko kuvan todisteeksi ? ;-)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harkitsin terassilla käyntiä tänä viikonloppuna, mutta eikö ne kelit tietenkin muuttuneet juuri viikonlopuksi. Eilen oli koko päivän harmaata ja vettä satoi iltapäivästä alkaen ja tänään tuulee ihan perkeleesti ja tuollainen puolipilvinen keli, ei kovin lämmin. Noh, vielä toki huominen vapaalla ja tiistaina vasta 14.30 töihin joten ehkäpä vielä huomenna olisi mahdollisuus...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis vaikuttaaks se korona noinkin paljon. Eilen poke tuntui odottavan että meidänkin pitäis maksaa sisään. Tai ei mun vaan frendin. No ei se kyllä onneks maksanut. Eiks ne hinnastot oo turisteille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen paljon hehkuttanut bebejen makua mutta ei tuo punaherukoista tehty mamman marjapiiraskaan pahan makuista ole vaan on kyllä herkullista ja kivan makeaa. Yksi lempparileivonnaiseni onkin tenavasta lähtien ollut mamman marjapiiras ja nimenomaan punaherukoista tehtynä. Oli mukava juttu että eilen sain aikaiseksi pitkästä aikaa leipoa tuota kyseistä piirakkaa.

Oli minulla jotain muutakin asiaa mutta olen nyt ikävä kyllä ehtinyt jo unohtamaan sen mitä muuta minun piti tänne kirjoittaa. Tuleeko teillekin tällaisia unohduksia joskus? Kun olette saaneet viestin julkaistua niin muistatte että ei perhana, minunhan piti tuostakin tänne vielä kirjoittaa!

Sain tänä viikonloppuna sekä lauantaina että sunnuntaina nukuttua jo vähän yli seitsemään aamulla. Menin vapaa-iltoinakin aikaisin maate niin kyllä sitä unta ehti saamaan sellaiset noin 9-10 tuntia. Silti on väsyttänyt melko paljon sekä lauantaina että sunnuntaina päivällä. Mutta onhan tuo jo edistystä että sain nukuttua seiskaan asti, yleensä herännyt varsinkin lauantaisinkin jo siinä 5-6 maissa.
 
Sieltä se sitten tuli. Ja nyt sitä saa miettiä, olisiko tullut ilman minua. Ehkä olisi, ehkä ei. Toisen pelastin vain muutamaa päivää aiemmin, toista työnsin entistä syvemmälle suohon. Hyvä jätkä.

Huomenta. Aurinkoista vihdoin, mutta onpa kova tuuli. Ei haittaa, tärkeintä että aurinko paistaa. Tänään on jo käytävä 2km lenkillä, että pää saa vähän tuuletusta. Jaksaa sitten sen jälkeen päivystää täällä loppupäivän. Sitähän se minun elämäni on. Puuhommia odotellessa...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt on jalkapallon MM-finaali 2014 menossa. Saksalta vaihdettiin äsken Kramer sisään kun oli aiemmin lyönyt päänsä argentiinalaisen kanssa. En muistanut että mies pelasi niinkin pitkään sen osuman jälkeen, mutta aika kauan tuo kentällä vielä oli.

Muistanko oikein jos sanon että Kramerilla ei ollut mitään muistikuvia tuosta pelistä ja ei muista edes sitä että on voittanut maailmanmestaruuden? Paska tsägä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän tässä olisi arvokisoja kelvannut katsoa tänäkin kesänä, ei siinä. Noh vuoden päästä sitten.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletteko käyneet Hannun kotisivuilla?


Hannun sivuille on luvassa ainakin tätä kautta runsaasti verkkoliikennettä. Sinänsä hyvä veto.

Sitten jos noiden sivujen on tarkoitus olla jotenkin vakavasti otettavat, niin hieman kyseenalaisempaa.

Kivahan se olisi vinkata potentiaaliselle työnantajalle, että käypäs katsomassa kotisivuni pillua.fi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja sieltä Götze 1-0.

Onko Götze muuten kärjistetysti saanut urallaan oikein mitään aikaan tuon maalin jälkeen?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja sieltä Götze 1-0.

Onko Götze muuten kärjistetysti saanut urallaan oikein mitään aikaan tuon maalin jälkeen?

Ei. Nyt Götze on kaiketi lähdössä Dortmundistakin. Tervemenoa johonkin jämäseuraan.

Mutta harva pelaaja on tehnyt maailmanmestaruuden ratkaisseen maalin. Eiköhän tuo jo riitä Götzen saavutukseksi. Rahastakaan ei liene puutetta.

Jos minun mielipidettäni kysytään, niin täysi niljake koko janari.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta harva pelaaja on tehnyt maailmanmestaruuden ratkaisseen maalin. Eiköhän tuo jo riitä Götzen saavutukseksi. Rahastakaan ei liene puutetta.
Joo no itse asiassa just mietin että jos saisin valita ratkaisenko jalkapallon MM-finaalin jatkoajalla ja sen jälkeen vajoaisin keskinkertaisuuteen vai pelaanko esim. 10 vuotta kestävän uran seurajoukkueessa ja ihan merkittävässä roolissa ja ratkaisisin siellä pelejä, mutta en voittaisi maailmanmestaruutta niin valitsisin kyllä 100/100 kertaa maailmanmestaruuden ratkaisun.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jäi tänään finaalin katsominen väliin, mutta muistaakseni Götze kliinisesti ohjasi keson polvella omaan naamaansa, josta se meni maaliin.

edit: Ei mennyt näin tässä pelissä...

edit2: Ja muistelemani maali taisi mennä naaman kautta polveen...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saksan maailmanmestaruus oli hieno juttu monien pettymysten jälkeen, ja etenkin soin sen Miroslav Kloselle, joka on hemmetin hieno pelaaja. Ja myös Mats Hummelsille ja Philipp Lahmille, jälkimmäiselle tosin vain siksi että pelasi 2000-luvun alkupuolen mahtavassa VfB Stuttgartin jengissä, Nuorissa Hurjissa. Ja Jogi Löwille tietysti.

Mutta kyllä siitä jäi muutamia pahoja sivumakuja. Tottakai se, että Messi oli häviävällä puolella, mutta myös se, että kaiken tämän ratkaisi Mario Götzen kaltainen niljakas paska. Harmittaa helvetisti, että juuri tuollainen niljake ratkaisi homman. Olisipa ollut Klose.

Mutta ilahduttavaa tässä Saksan voittokulussa oli myös se, että murskasivat Brasilian välierissä ja aiheuttivat näille ehkä pahimman trauman ikinä. Kotikisoissa turpaan 7-1. Sen verran vitutti se Saksassa katsottu 2002 finaali, että tämä oli balsamia haavoihin. Toki parasta olisi ollut, jos tuo olisi ollut finaali. Mutta brassien historiallisen paha röhmytys näiden kotikentällä isossa matsissa riittänee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mutta ilahduttavaa tässä Saksan voittokulussa oli myös se, että murskasivat Brasilian välierissä ja aiheuttivat näille ehkä pahimman trauman ikinä. Kotikisoissa turpaan 7-1.
Tähän liittyen tuli mieleen Rion olympialaisten jalkapallofinaalin mitalien jakamisesta yksi juttu. Brassit siis voitti tuon pelin ja Saksa oli toinen, saksalaisille buuattiin rajusti kun hakivat hopeamitaleita niin yksi pelaajista nosti seitsemän sormea pystyyn. En muista hiljensikö tuo yleisön vai tuliko enemmän bensaa liekkeihin, mutta olihan tuo kova veto.

Kieltämättä itsekin nautin tuosta 7-1 pelistä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tähän liittyen tuli mieleen Rion olympialaisten jalkapallofinaalin mitalien jakamisesta yksi juttu. Brassit siis voitti tuon pelin ja Saksa oli toinen, saksalaisille buuattiin rajusti kun hakivat hopeamitaleita niin yksi pelaajista nosti seitsemän sormea pystyyn. En muista hiljensikö tuo yleisön vai tuliko enemmän bensaa liekkeihin, mutta olihan tuo kova veto.

Kieltämättä itsekin nautin tuosta 7-1 pelistä.

Brassit saivat "kostonsa", ja tähän röhönaurua naurava hymiö. Kaikki tiesivät, että tuollaisen hupifinaalin voittaminen ei millään tavalla kompensoi sitä MM-kisojen röhmytystä. Tuollaisen hupiturnauksen mitaleilla voi pyyhkiä persettä.

Aina kun mietitään Saksan ja Brasilian kohtaamisia MM-kisoissa, niin ensimmäisenä nostetaan esiin juuri tuo röhmytys ja Saksan marssi mestaruuteen brassien kotikentällä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ollut koko viikon isoisäni "kirjastossa" Espoossa opiskelemassa ja etsiskelin aamulla ympäri taloa niittejä paperinitojaan ja löytyihän niitä... "made in West Germany" -maininta paketin kyljessä hymähdytti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja kuten kaikki tietävät, Saksa on minulle rakas, kuten on pallokorvasaarikin. Buyernia en vain voi millään sietää. Sen sijaan Chelsea on ihana ja kaunis.





Ehkä ainoa Pallokorva-Nahkahousu finaali, jossa toivon pallokorvien voittoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös