Kyllä taas änäriä pelatessa meinaa ajoittain aivot sulaa. Pudotuspelien eka kierros Coloradoa vastaan, voiti kaksi ekaa peliä. Ekassa matsissa 3-0 johtoon nopeasti, sen jälkeen mistään ei tule taas yhtään mitään ja vastustajalla onnistuu kaikki. Peli pian 3-2, onneksi kuitenkin 4-2 voitto lopulta.
Toinen peli vähän samanlainen, 3-0 johto nopeasti mutta jälleen 3-1 kavennus. Tämän jälkeen nuo alkoi saamaan jäähyjäkin, pelasivat sellaiset viisi ja puoli erää ilman rangaistuksia ja itsellä taisi olla joku 12 jäähyä tuohon mennessä. Voitin 5-1.
Kolmas peli oli sitten ihan sitä itseään. Menen 2-0 johtoon, sen jälkeen viidellä laulauksella peli on kaverille 4-2. Kaiken huippuna kaksi läpiajoa, Crawford menee perseelleen jäihin kun kaveri on suunnilleen b-pisteiden välissä tulossa. Vedän ragequitin koska ei mitään järkeä. Voitin näköjään jatkoajalla 6-5. Simuloin myös tuon neljännen pelin ja siitä 6-2 voitto. Omissa kolisee vähän turhan paljon, Crawford alle 90 torjuntaprosentilla.
Äsken sitten Minnesotaa vastaan, pakko sanoa että nyt lopetin pelin varmaan ekaa kertaa kesken ja simuloin tuon paskan alusta. Oli ihan mielenköyhää touhua taas tekoälyltä. Minulla ei mene mistään sisään, ei tule tekoälylle rangaistuksia ja mulla jokainen kiekontavoittelu on kampitus. Nää tekee sitten kaksi ylivoimamaalia ja yhden jonkun persepompun kolmella vedolla, ei vittu. Simuloin tuonkin paskan ja 7-3 voitto.
Summasummarum, maaleja tulee mutta Crawford imee.
EDIT:
Vähän meni maku tuosta koko pudotuspeleistä. Mulla on ollut hyviäkin vääntöjä, esim. Torontolla seiskapeliin venynyt sarja Tampa Bayn kanssa mutta näissä muutamassa pelissä ei ole ollut mitään järkeä.