Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 322 434
  • 66 816

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nappailin eilen kossuvissyä ja nyt aamulla älysin, et tuohan on hemmetin viisaasti tehty. Samalla saa vissystä sitä nesteytystä kehoon, eikä aamulla janota tai koske päähän. Kännissä kyllä olin vielä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo, tuota noin, hyvää iltaa kaikille.
Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiva juttu, että Suomi on pikkuhiljaa auennut. Alkoikin pää jo lievästi sanoen hajota, kun kaikki on saatana kiinni.

Viimeinen lomaviikko menossa ja sen kunniaksi.
 

Liitteet

  • IMG_20200603_151313.jpg
    IMG_20200603_151313.jpg
    965,3 KB · kertaa luettu: 103
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon siis lomalla. Tykkään vaan pukeutua eri alojen työvaatteisiin ja lähteä kävelylle. Lääkärin viitta herätti kysymyksiä eräässä ravitsemusliikkeessä.
Käytkö viikon aikana koko Village Peoplen läpi? Itsehän suosin SS-Totenkopf univormua kaasunaamarilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.
Ja ennen kaikkea, oliko tämä nyt se kaikkien aikojen comeback josta aikoinaan huhuiltiin, vai käytettiinkö se silloin jo siinä edellisessä paluussa?

Vähän meinaa jäi ainakin tämä vaisuksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja ennen kaikkea, oliko tämä nyt se kaikkien aikojen comeback josta aikoinaan huhuiltiin, vai käytettiinkö se silloin jo siinä edellisessä paluussa?

Vähän meinaa jäi ainakin tämä vaisuksi.
Joo, ei @Punamusta tällä vielä Kari Oksasen sfääreihin yllä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olikohan se nyt viisasta ehdoin tahdoin haluta kesälomansa elokuulle? Noh, ehkä tämän jaksaa. Onkin niin helvetisti tekemistä töissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla ja ihmettelin kun joku keski-ikää lähestyvä setämies tuijottaa housut pullottaen. Kaikenlaisia sitä liikkuu.
En se mä ollut. Mä olen jo keski-ikäinen. Lähestyminen on suoritettu jo vuosia sitten. Setämies toki.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seksuaalisten merivirtojen valtameressä voit kerrankin tuntea olevasi haluttu. ^ ^

Paskat. Sillä oli banaani siellä taskussa ja se tuijotti koska sen banaania tuijotettiin. Varmaan ajatteli että "kaikennäköstä sitä täälläkin liikkuu".
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt tuli Ikean toimitus. Kuinkohan monta asennusolutta tuollaisen Ikean parvisängyn kasaaminen vaatii?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Siis tuolla n-sana -miekkarissahan on saatana 10000 ihmistä. Kohta on raflat taas kiinni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen sain tehtyä onneksi edes kesäkuulle toimeentulotukihakemuksen. Hakemukseen liitin pyynnön että käsittelisivät mahdollisuuteni toimeentulotukeen myös toukokuun osalta. Noin tuo kuului tehdä, jos hakemus ei ole kovin paljoa myöhässä niin voivat jopa toukokuunkin osalta toimeentulotukimahdollisuuteni tarkistaa. Ja jos olisi joku hyvä syy hakemuksen myöhästymiselle niin olisi vielä paremmat mahdollisuudet saada tukea myös toukokuulta. No, minulla ei ole mitään hyvää syytä.

No, aika usein olen aina innokkaasti tarkistanut useita kertoja päivässä että joko on tullut päätös toimeentulotuen saamisesta. Nyt ei onneksi ole tuollaista hinkua tarkastaa asiaa sillä rahaa on jo ihan kivasti muutenkin tilillä. Jos tulee jotain lisätukea niin se on lähinnä vain mukavaa plussaa. Jaa niin ja huomasin että tuossa toimeentulotukihakemuksessa on kohta että voi saada avustusta myös työvaatteiden ostoa varten. No, minäkin yritin tuollaista apua saada ja syy niiden mahdollisessa uusien työkenkien ostossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös