99 prosenttia suomalaisista ei edes tiedä, miksi sitä vietetään.Huomenna on helatorstai. Vapaapäivä ja palkka tulee, vaikka koko päivällä ei ole yhtään mitään merkitystä. Tuntuu hullulta että vielä vuonna 2020 on tämmöinen meininki.
Julia Roberts ja suu. Siinä olis fyysisiä mahkuja.Sinänsä näin, mutta entä jos nainen vaatii kahta patukkaa samaan aikaan samaan aukkoon yhtaikaa? LAsketaanko vai eikö lasketa? Tätä en muuten ole tietääkseni vielä tehnyt ja jos olen tehnyt, en muista koko sessiota sitten.
Koska se on ihan kokonainen torstai?99 prosenttia suomalaisista ei edes tiedä, miksi sitä vietetään.
Tässä lienee yksi maailman historian parhaista laulajista. Bändin muista viisuista en pidä, mutta tämä soi ja soi ja soi ja soi ja soi mun eetterissä. Uskomaton on hän.
Huomenna on helatorstai. Vapaapäivä ja palkka tulee, vaikka koko päivällä ei ole yhtään mitään merkitystä. Tuntuu hullulta että vielä vuonna 2020 on tämmöinen meininki.
Mieetippä Jussiseni, kun teet väärin vehkeiden kanssa, hän murahtaisi, murahtaisi niin, että siinä tulisi kovemmaltakin karjultta paskat lakanoille kesken maratonin. Paree siis tehdä just oikein tai saa hävetä lopun elämän.Ei saatana... Taisin rakastua. Vähänkö myllyttäisin petivehkeitä myös hänen kanssaan... Aiiii PRRRRRRKELE!!!
Mitäh, keskellä viikkoa. No pitäkää hauskaa... Ja Skypekänneistä en ole kiinnostunut kun olen selvin päin enkä aio kännäillä.Olisiko tänään kiinnostusta jatkiksen skypekänneihin? Ainakin me banskun kanssa olemme jo huikassa (eri puolilla pk-seutua) ja valmiina moiseen.
Tottelisin Tatjanaa kiltisti, ja olsin valmis oppimaan mitä vaan toveritar haluaa opettaa!Mieetippä Jussiseni, kun teet väärin vehkeiden kanssa, hän murahtaisi, murahtaisi niin, että siinä tulisi kovemmaltakin karjultta paskat lakanoille kesken maratonin. Paree siis tehdä just oikein tai saa hävetä lopun elämän.
Helevetin kukko, kyllä ne abitkin ny melkei lapsista käy, attana... Meille Setämiehille ainakin.Parhaat kännit on aina keskellä viikkoa minulla kun ei ole lapsia täällä
Vedit käteen, piarasit ja otit viskipaukut päälle?Olihan taas päivä ja aamu varsinkin. Herätyskellon pärähtäessä soimaan työpäivän merkiksi olikin normaalin aamukoomaan sijaan eritttäin "virittynyt" olo ja mistään ei tullut mitään ennen kuin kävi helpottamassa olotilaansa. Myöhästyin sitten tämän takia töistä. No oli ainakin hyvä syy.
Tässä lienee yksi maailman historian parhaista laulajista. Bändin muista viisuista en pidä, mutta tämä soi ja soi ja soi ja soi ja soi mun eetterissä. Uskomaton on hän.
Piti mennä sinne näkemään, mutta olin ihan persaukinen. Sain rahaa vasta sinä perjantaina ja kaikki oli sold out, vitutti. No suurin syy olisi ollut Alien Weaponry ja Slayer.Näin Tuskassa viime kesänä. Oli muuten melkoisen vaikuttava kokemus livenä.
Jo silloin ekaluokkalaisena tiesin jollakin tavalla olevani hieman pervo. Teini-ikäisenä olin jo varma, mutta se, että se pervous vahvistuu päivä päivältä, sitä en osannut odottaa.
Kerro veli, miten sait rahaa...? *tirsk*Piti mennä sinne näkemään, mutta olin ihan persaukinen. Sain rahaa vasta sinä perjantaina
Näin Tuskassa viime kesänä. Oli muuten melkoisen vaikuttava kokemus livenä.
Tekemällä ihan rehellistä työtä, tosin työnantaja ei ollut rehellinen ja jätti maksamatta noin 5500€ kaiken kaikkeeaan ja olet nyt pyytänyt tätä summaa palkkaturvasta, vaan minulla ei ole enää niitä saatanan työvuorolistoja missään, niin näyttää siltä, että menetin ne rahat. Harvoja kertoja eläissäni, kun edes ajattelen vetäväni jotain turpiin.Kerro veli, miten sait rahaa...? *tirsk*
Piti mennä sinne näkemään, mutta olin ihan persaukinen. Sain rahaa vasta sinä perjantaina ja kaikki oli sold out, vitutti. No suurin syy olisi ollut Alien Weaponry ja Slayer.
Löysin bändin sattumalta Spotifyn soittolistalta. Olin tulossa salilta kotiin ja tämä alkoi soida. Ihan ensimmäiseksi ihmettelin, että tykkäänkö vai en. Kuuntelin tovin. Rakastuin, googlasin ja ihmettilin, että miten vuonna 2010 perustetulla bändillä voi olla vain yksi albumi vuodelta 2018, ja iha perkeleen hyvä albumi onkin.Alienit oli kyllä melkoinen kokemus. Siellä Kattilahallissa oli vaan perkeleen kuuma.
Löysin bändin sattumalta Spotifyn soittolistalta. Olin tulossa salilta kotiin ja tämä alkoi soida. Ihan ensimmäiseksi ihmettelin, että tykkäänkö vai en. Kuuntelin tovin. Rakastuin, googlasin ja ihmettilin, että miten vuonna 2010 perustetulla bändillä voi olla vain yksi albumi vuodelta 2018, ja iha perkeleen hyvä albumi onkin.
Vähän enemmän kun kuunteli, löytyi Sepultura tästä bändistä.Mulle puolestaan poika esitteli bändin. Ensin olin kyllä että mitä helvettiä, jotain beduiineja. Mutta tykästyin kun kuuntelin.