Meneekö kellään muulla roska silmään tuon pätkän kohdalla?
Joo ei ole muutakaan kirjoitettavaa.
Syytän sipulia leikkaavia ninjoja.
Meneekö kellään muulla roska silmään tuon pätkän kohdalla?
Joo ei ole muutakaan kirjoitettavaa.
Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi. Yksi ihminen yhteensä istui juomassa kaljaa. Jokainen niistä oli auki, joten siitäkään ei jäänyt kiinni.
Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi. Yksi ihminen yhteensä istui juomassa kaljaa. Jokainen niistä oli auki, joten siitäkään ei jäänyt kiinni.
Onkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?![]()
Noin kahdensadan nuoren joukkotappelu Helsingin Malmilla – paikalle tarvittiin useita poliisipartioita
Malmin Notkokujan rähinöinnin syy ei ole selvillä.www.is.fi
Koronan aiheuttama yhteiskuntamme nuorista huolehtivien vaikuttajien, kasvattajien silmien, korvien, eleiden ja jopa suiden läsnäolemisen puute on varmaan Helsingin Malmilla teinipojillle(?) aiheuttanut kesäloman alun ottamisen koville.
Sitä luulisi porukoiden olevan innoissaan vapaudestaan, ainakin minä olisin ilomielinen mutta tuolla päättivät näköjään alkoivat haastamaan riitaa. Outoa.
Vaiko jotain kytemään jäänyttä katkeruutta, jenkkityyliin?
Kävin tänään poikkeuksellisesti parilla maanantaioluella ihan kannatuksen vuoksi, joskaan en lähiterassillasi.Meikäläinen tuli äsken duunista ja lähiterassi oli tupaten täynnä. Tuli hyvä fiilis.
Onkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?
"Kahdensadan nuoren joukkotappelu" ei ole mikään ihan perinteinen ajanviete näillä leveysasteilla.
![]()
Noin kahdensadan nuoren joukkotappelu Helsingin Malmilla – paikalle tarvittiin useita poliisipartioita
Koronan aiheuttama yhteiskuntamme nuorista huolehtivien vaikuttajien, kasvattajien silmien, korvien, eleiden ja jopa suiden läsnäolemisen puute on varmaan Helsingin Malmilla teinipojillle(?) aiheuttanut kesäloman alun ottamisen koville.
Sitä luulisi porukoiden olevan innoissaan vapaudestaan, ainakin minä olisin ilomielinen mutta tuolla päättivät näköjään alkaa haastamaan riitaa. Outoa.
Vaiko jotain kytemään jäänyttä katkeruutta, jenkkityyliin?
Nämähän olivat todella perinteistä ajanvietettä ainakin mun lapsuudessa ja nuoruudessa 70 ja 80-lukujen taitteessaOnkohan otsikossa mennyt Malmi ja Mogadishu sekaisin?
"Kahdensadan nuoren joukkotappelu" ei ole mikään ihan perinteinen ajanviete näillä leveysasteilla.
Tai kolmen t:n Petteri rinkiläisten kanssa hiukan roustannut lättähattuja.Suomalaiset ylioppilaathan ne siellä myllyttävät.
Ehkä he tappelevat siitä pitääkö hengitysmaskeja käyttää, vai ei? Kahta koulukuntaa, sano!![]()
Mut me Uudellamaalla ollaan pahan alku ja juuri. Stadissa vielä enemmän.Meikäläinen tuli äsken duunista ja lähiterassi oli tupaten täynnä. Tuli hyvä fiilis.
Minä en ole tänään kaupunkiin päin edes sylkäissyt. Vastahan sitä eilen käytiin kaupassa että eihän sitä hurjaksi pidä ruveta. Kun on tämä koronakin. Paikallisella terassilla näytti töiden jälkeen olevan kaksi tyyppiä syömässä pihviä ja perunaa höysteineen. Ihan hyvin kun asiakaspaikkoja (tuoleja) näytti olevan neljä.Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi.
Ehkä he tappelevat siitä pitääkö hengitysmaskeja käyttää, vai ei? Kahta koulukuntaa, sano!
Nämähän olivat todella perinteistä ajanvietettä ainakin mun lapsuudessa ja nuoruudessa 70 ja 80-lukujen taitteessa
Mulla on jäänyt kylätappelut kokematta. Edes Oulun kristalliyöhön en sattunut paikalle.Kyllä, minäkin muistan vähän myöhemmältä ajalta tuollaiset 200 hengen kylätappelut. Ihan normisettiä, helposti löytyi sata janaria omalle puolelle myllyttämään. Soitettiin tai WhatsAppattiin vain kaikki joutilaat paikalle.
Kyllä, minäkin muistan vähän myöhemmältä ajalta tuollaiset 200 hengen kylätappelut. Ihan normisettiä, helposti löytyi sata janaria omalle puolelle myllyttämään. Soitettiin tai WhatsAppattiin vain kaikki joutilaat paikalle.
Pikkaisen saisit hävetä. Mä vielä enemmän, Jarkko kun väittää kirjassaan et meillä Martsarissa ois muka ollut ihan härö meininki (”jossa meno meno äityi 80-luvun taitteen jälkeen villiksi”, sivu 27.) Rudi, mä muistan sut. Ei ollut, sä taas vaan värität. Kyllä Isäntä tietää. Sen ainoan kerran kun olen soittanut poliisille, oli Louhelassa, Ullan grillille.Mulla on jäänyt kylätappelut kokematta. Edes Oulun kristalliyöhön en sattunut paikalle.
Lainaan tähän erästä oppimaani viisautta "Jos haluat johonkin muutoksen, ole itse se muutos".Suomalaiset elokuvat on ihan paskoja. Nykyisin varsinkin. Eikö tästä vitun maasta löydy ketään tekijämiestä elokuviin? Pitää tehdä vaan jotain näennäistä komedia-draamapaskaa. Missä kunnon äksönit, ammuskelut, naiset ja jännitys?