Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 791
  • 66 888

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohtalaisen hyvin tässä on pystynyt sopeutumaan vallitsevaan tilanteeseen, mutta nyt täytyy sanoa että alkaa olla aivan helvetinmoinen ikävä keikoilla käyntiä. Seuraava lippu on Stam1nan Viimeinen Atlantis -keikalle syyskuun alussa, mutta aika skeptinen olo siitäkin on että vielä tuolloin voisi lavan eteen pakkautua. Nuo ovat varmaan niitä aika viimeisten joukossa sallittavia tapahtumia ymmärrettävien riskien johdosta, eli voi mennä vielä pitkälle ensi vuodellekin.

No, tässä muutama kalja alle ja hyviä livevideoita ja uutta musaa ämyreistä korvia särkevällä volyymillä niin päästään niin lähelle kuin juuri nyt on mahdollista. Stam1nan ja Mokoman streamikeikat on myös kalenteriin merkattu, mielenkiintoinen kokemus varmasti nuokin.

Jos ajatellaan positiivisen kautta niin kun keikoilla käynti taas vihdoin on turvallista ja sallittua niin varmaan keikkoja riittää lähes joka viikolle!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan Jatkoajassa swinger partyilijoita? Onkohan tämä tauti vähentänyt swingeröintiä vai antaako alan veljet siskot ja limat lentää entiseen malliin?

Tagataan ainakin @banaaninviljelijä *hymejö*
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onkohan Jatkoajassa swinger partyilijoita? Onkohan tämä tauti vähentänyt swingeröintiä vai antaako alan veljet siskot ja limat lentää entiseen malliin?

Tagataan ainakin @banaaninviljelijä *hymejö*
Moisissa bileissä en valitettavasti ole käynyt ohuen lompakkoni takia plus ex-vaimoni ei moisiin halunnut, vaikka muuten kimppailu kävi, mutta on sitä muuten erinäisissä ryhmissä tullut asioita harrastettua, vaikkakin edellisesstä kolmimaaottelustakin on jo aikaa luvattoman paljon, isommista kinkereistä puhumattakaan. Ja joo, on niitä kaiken kaikkiaan liian vähän. Viimeiset vuodet joutunut tyytymään ihan kahdenkeskeisiin sessioihin, aika usein joutunut vetää kitaralla sooloa, vaikka komppikitaristi olenkin. Tähän on tehtävä parannus ja äkkiä ja mielellään naisia mukana, ettei ihan panemiseksi mene.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Facebook muuten ehdottelee koko ajan kaverikseni näitä banskun duettojen toisia osapuolia. Tai siis kahta suht tuoretta tapausta, jotka olen nähnyt (toisen livenä, toisen videopuhelun välityksellä). Mutta en ole nainen, joten en voi liittyä kimppaan ellei saada muita mukaan.
En ole varma, että huolinko siltikään. Ei sitä nyt kaverille seisokkia näytetä. Tulee mustasukkaiseksi ja lopettaa kaveruuden.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kolmen kimpassa ei oo mitään väärää kunhan ei pallit kosketa!
Sinänsä näin, mutta entä jos nainen vaatii kahta patukkaa samaan aikaan samaan aukkoon yhtaikaa? LAsketaanko vai eikö lasketa? Tätä en muuten ole tietääkseni vielä tehnyt ja jos olen tehnyt, en muista koko sessiota sitten.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huomenna on helatorstai. Vapaapäivä ja palkka tulee, vaikka koko päivällä ei ole yhtään mitään merkitystä. Tuntuu hullulta että vielä vuonna 2020 on tämmöinen meininki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sinänsä näin, mutta entä jos nainen vaatii kahta patukkaa samaan aikaan samaan aukkoon yhtaikaa? LAsketaanko vai eikö lasketa? Tätä en muuten ole tietääkseni vielä tehnyt ja jos olen tehnyt, en muista koko sessiota sitten.
Julia Roberts ja suu. Siinä olis fyysisiä mahkuja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna on helatorstai. Vapaapäivä ja palkka tulee, vaikka koko päivällä ei ole yhtään mitään merkitystä. Tuntuu hullulta että vielä vuonna 2020 on tämmöinen meininki.

No, kyllähän yksi ylimääräinen vapaapäivä aina silti maistuu. Muuta merkitystä tuolla ei sitten olekaan. Enkä todellakaan ulkomuistista muista miksi kyseistä päivää juhlitaan.

Tänään oli vain hassu fiilis töistä pois lähdettäessä. Tuntui kuin olisi ollut perjantai vaikka olikin vasta keskiviikko. Pitää muistaa perjantaina mennä töihin. Sitten onkin taas maanantailla pidennetty viikonloppuvapaa.

Minua on yksi asia jäänyt ihmetyttämään. Vuoden 2012 juhannuksena vietettiin perhanan hauska juhannus veli-vainaan ja hänen parin työkaverinsa kanssa. Alkoholi virtasi, silloin minäkin join sitä vielä kohtuudella vaikka silloin toki reippaasti. Ja hauskaa oli kaikilla. Tuo oli niin hauska juhannus että ei olisi haitannut vaikka olisi jäänyt viimeiseksi yhteiseksi ajaksi veljeni kanssa. Olisi ollut hieno loppu yhteiselle ajalle.

Jaa niin, niinhän se olikin. Sitä se lopulta olikin. Viimeinen kerta samalla kun näin veljeni elossa. Kun sanotaan että pitää erota sovussa sillä koskaan ei tiedä milloin on viimeinen hetki rakkaan ihmisen kanssa. Tuo oli just sitä, esimerkillinen tapaus siitä miten voi parhaimmassa tapauksessa viettää yhteiset viimeiset hetket rakkaan ihmisen kanssa. Minua on vain jäänyt ihmetyttämään kun yhtään kuvaa en ottanut tuolta juhannusviikonlopulta, en ainakaan niitä löydä mistään. Eihän ne mitään ihmeellisiä kuvia olisi olleet, ryyppäämistä ja rellestämistä. Mutta olisivat olleet hienoja muistoja nyt.

Veljeni kuoli pari viikkoa tuon vuoden juhannuksen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei saatana... Taisin rakastua. Vähänkö myllyttäisin petivehkeitä myös hänen kanssaan... Aiiii PRRRRRRKELE!!!
Mieetippä Jussiseni, kun teet väärin vehkeiden kanssa, hän murahtaisi, murahtaisi niin, että siinä tulisi kovemmaltakin karjultta paskat lakanoille kesken maratonin. Paree siis tehdä just oikein tai saa hävetä lopun elämän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olisiko tänään kiinnostusta jatkiksen skypekänneihin? Ainakin me banskun kanssa olemme jo huikassa (eri puolilla pk-seutua) ja valmiina moiseen.
Mitäh, keskellä viikkoa. No pitäkää hauskaa... Ja Skypekänneistä en ole kiinnostunut kun olen selvin päin enkä aio kännäillä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mieetippä Jussiseni, kun teet väärin vehkeiden kanssa, hän murahtaisi, murahtaisi niin, että siinä tulisi kovemmaltakin karjultta paskat lakanoille kesken maratonin. Paree siis tehdä just oikein tai saa hävetä lopun elämän.
Tottelisin Tatjanaa kiltisti, ja olsin valmis oppimaan mitä vaan toveritar haluaa opettaa!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Parhaat kännit on aina keskellä viikkoa minulla kun ei ole lapsia täällä
Helevetin kukko, kyllä ne abitkin ny melkei lapsista käy, attana... Meille Setämiehille ainakin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olihan taas päivä ja aamu varsinkin. Herätyskellon pärähtäessä soimaan työpäivän merkiksi olikin normaalin aamukoomaan sijaan eritttäin "virittynyt" olo ja mistään ei tullut mitään ennen kuin kävi helpottamassa olotilaansa. Myöhästyin sitten tämän takia töistä. No oli ainakin hyvä syy.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olihan taas päivä ja aamu varsinkin. Herätyskellon pärähtäessä soimaan työpäivän merkiksi olikin normaalin aamukoomaan sijaan eritttäin "virittynyt" olo ja mistään ei tullut mitään ennen kuin kävi helpottamassa olotilaansa. Myöhästyin sitten tämän takia töistä. No oli ainakin hyvä syy.
Vedit käteen, piarasit ja otit viskipaukut päälle?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jo silloin ekaluokkalaisena tiesin jollakin tavalla olevani hieman pervo. Teini-ikäisenä olin jo varma, mutta se, että se pervous vahvistuu päivä päivältä, sitä en osannut odottaa. Odottakaahan vaan nuoret hoitsutytöt, kun olen vanhaiskodissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näin Tuskassa viime kesänä. Oli muuten melkoisen vaikuttava kokemus livenä.
Piti mennä sinne näkemään, mutta olin ihan persaukinen. Sain rahaa vasta sinä perjantaina ja kaikki oli sold out, vitutti. No suurin syy olisi ollut Alien Weaponry ja Slayer.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Koska minun ei ole mikään pakko kirjoittaa tähän ketjuun ellen itse niin halua niin sitten en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös