Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Anniina on vetänyt vitun päähänsä.Haluaisiko joku laittaa vitut korviinsa? Kuva tämän päivän Etelä-Suomen sanomista.
Anniina on vetänyt vitun päähänsä.Haluaisiko joku laittaa vitut korviinsa? Kuva tämän päivän Etelä-Suomen sanomista.
Pukki olisi auttanut asiaa. Tai jokin vastaava.Aamulla irroitin oikean eturenkaan ja vein sen vaimon autolla paikattavaksi. Kertoivat, että reikä oli niin reunassa, että syytä vaihtaa kyseinen rengas takarenkaaksi (eturenkaat kun kääntyvät, jolloin paikkakohta rasittuu, tms.). Ja koska minulla ei ole kuin sellainen tunkki, jolla voi vaihtaa vain renkaan kerrallaan, niin jouduin tekemään kolme renkaanvaihtoa yhden sijaan, jotta sain homman kuosiin.
Ensin nastarengas eteen, jotta pystyin irtottamaan takarenkaan ja sinne sitten entinen eturengas. Sitten nastarengas pois ja takarengas eteen.
Hera80
-elämää strömsön ulkopuolella-
Joo kävi mielessä, että olisin koolinkin pätkistä koonnut "telineen" ja siten päässyt vähemmällä tunkin käytöllä, mutta nastarenkaan käyttö vaikutti siinä tilanteessa kuitenkin yksinkertaisimmalta ratkaisulta.Pukki olisi auttanut asiaa. Tai jokin vastaava.
Pukista puutetta.Joo kävi mielessä, että olisin koolinkin pätkistä koonnut "telineen" ja siten päässyt vähemmällä tunkin käytöllä, mutta nastarenkaan käyttö vaikutti siinä tilanteessa kuitenkin yksinkertaisimmalta ratkaisulta.
Hera80
-simppeli kaveri-
-
Aha, sitä on taas riisuttu asfalttimiehiä katseella;)Kyllä kelpaa olla taas liikkeellä kaupungilla. Silmille riittää apetta.
Ihan vaan raksamiehiä :) Ja ei tuo poliisipoikakaan hassumpi ollut...Aha, sitä on taas riisuttu asfalttimiehiä katseella;)
Hera80
-ymca-
Ennenhän oli naisilla (ja homppeleilla), paljasta pintaa katsottavana, kun ei ollut turvavaatetusta pakollisena.Aha, sitä on taas riisuttu asfalttimiehiä katseella;)
Hera80
-ymca-
Ai niinkun näin?Ennenhän oli naisilla (ja homppeleilla), paljasta pintaa katsottavana, kun ei ollut turvavaatetusta pakollisena.
Oon siis lomalla. Tykkään vaan pukeutua eri alojen työvaatteisiin ja lähteä kävelylle. Lääkärin viitta herätti kysymyksiä eräässä ravitsemusliikkeessä.Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla
Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.Joo, tuota noin, hyvää iltaa kaikille.
Käytkö viikon aikana koko Village Peoplen läpi? Itsehän suosin SS-Totenkopf univormua kaasunaamarilla.Oon siis lomalla. Tykkään vaan pukeutua eri alojen työvaatteisiin ja lähteä kävelylle. Lääkärin viitta herätti kysymyksiä eräässä ravitsemusliikkeessä.
Tää ois se mun unelma. Jahdata toisiamme kaasunaamarit päässä ja kutitella höyhenillä.Itsehän suosin SS-Totenkopf univormua kaasunaamarilla.
Voi veikkonen, sehän on vaan järjestelykysymys!Tää ois se mun unelma. Jahdata toisiamme kaasunaamarit päässä ja kutitella höyhenillä.
Ja ennen kaikkea, oliko tämä nyt se kaikkien aikojen comeback josta aikoinaan huhuiltiin, vai käytettiinkö se silloin jo siinä edellisessä paluussa?Olitkos sä se sama tyyppi joka otti ragequitit, haistatti paskat kaikille ja ilmoitti jättävänsä palstan? Ei se vissiin pitkään kestänytkään. Ei sillä, olen itsekin "Lopettanut kirjoittamisen" mutta se muuttuikin vaan kolmen kuukauden kesätauoksi ja täällä taas ollaan.
Joo, ei @Punamusta tällä vielä Kari Oksasen sfääreihin yllä.Ja ennen kaikkea, oliko tämä nyt se kaikkien aikojen comeback josta aikoinaan huhuiltiin, vai käytettiinkö se silloin jo siinä edellisessä paluussa?
Vähän meinaa jäi ainakin tämä vaisuksi.
Raumalla näyttää talvellakin tolta. Suomen HavajiSitä ollaan lämpimissä maisemissa. Ei tuo näytä ainakaan Suomelta. Voin olla väärässäkin.
No me Karit ollaankin aina aikamoisia yllättäjiä.Joo, ei @Punamusta tällä vielä Kari Oksasen sfääreihin yllä.