Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 995
  • 66 550

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meikäläinen tuli äsken duunista ja lähiterassi oli tupaten täynnä. Tuli hyvä fiilis.
Mut me Uudellamaalla ollaan pahan alku ja juuri. Stadissa vielä enemmän.
Menin kolmen muun ohi. Oli niissä kymmenen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tänään kävellyt kolmen eri terassin ohi.
Minä en ole tänään kaupunkiin päin edes sylkäissyt. Vastahan sitä eilen käytiin kaupassa että eihän sitä hurjaksi pidä ruveta. Kun on tämä koronakin. Paikallisella terassilla näytti töiden jälkeen olevan kaksi tyyppiä syömässä pihviä ja perunaa höysteineen. Ihan hyvin kun asiakaspaikkoja (tuoleja) näytti olevan neljä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ehkä he tappelevat siitä pitääkö hengitysmaskeja käyttää, vai ei? Kahta koulukuntaa, sano!

Ehkä jollain terävimmillä osallistujilla on ollutkin rätti pärstässä, johtajilla Varustelekasta hankittu neopreeninen kasvosuojus. ?.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nämähän olivat todella perinteistä ajanvietettä ainakin mun lapsuudessa ja nuoruudessa 70 ja 80-lukujen taitteessa

Kyllä, minäkin muistan vähän myöhemmältä ajalta tuollaiset 200 hengen kylätappelut. Ihan normisettiä, helposti löytyi sata janaria omalle puolelle myllyttämään. Soitettiin tai WhatsAppattiin vain kaikki joutilaat paikalle.
 

Glove

Jäsen
Kyllä, minäkin muistan vähän myöhemmältä ajalta tuollaiset 200 hengen kylätappelut. Ihan normisettiä, helposti löytyi sata janaria omalle puolelle myllyttämään. Soitettiin tai WhatsAppattiin vain kaikki joutilaat paikalle.
Mulla on jäänyt kylätappelut kokematta. Edes Oulun kristalliyöhön en sattunut paikalle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos olisin kalsarit jalassa, tätä kuuntelisin:





Sueden kitaristina tunnetun Bernard Butlerin jäätävän hyviä sooloiluja 90-luvun lopusta. Be Here Now-koulukuntaa tämäkin, vedetään orkesteri ja iso soundi tapissa jo ihan alusta saakka, ja ne kuuluisat 30 kitararaitaa, mutta historia on osoittanut sen olevan onnistunut ratkaisu.

Ei tämän kovempaa musiikkia ole missään ja ikinä tehty. Ysärin brittipop on Se Juttu.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä, minäkin muistan vähän myöhemmältä ajalta tuollaiset 200 hengen kylätappelut. Ihan normisettiä, helposti löytyi sata janaria omalle puolelle myllyttämään. Soitettiin tai WhatsAppattiin vain kaikki joutilaat paikalle.

Jukolan seitsemän veljestä ja toisella puolella Kissalan Aapeli ja muut Toukolan raggarit. Siinä tappelussa oli menoa ja meininkiä. Varsinkin uusintamatsissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on jäänyt kylätappelut kokematta. Edes Oulun kristalliyöhön en sattunut paikalle.
Pikkaisen saisit hävetä. Mä vielä enemmän, Jarkko kun väittää kirjassaan et meillä Martsarissa ois muka ollut ihan härö meininki (”jossa meno meno äityi 80-luvun taitteen jälkeen villiksi”, sivu 27.) Rudi, mä muistan sut. Ei ollut, sä taas vaan värität. Kyllä Isäntä tietää. Sen ainoan kerran kun olen soittanut poliisille, oli Louhelassa, Ullan grillille.

Hyvä minustakin tuli. Jotkut meni (ja ovat) harharetkille HIFK:n leiriin. Frendejä silti edelleen.
 

Liitteet

  • FD2F8E9D-A436-4EE6-A116-6AF06BCA7230.jpeg
    FD2F8E9D-A436-4EE6-A116-6AF06BCA7230.jpeg
    40,5 KB · kertaa luettu: 159
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Löysin tässä taannoin vahingossa sellaisen jutun kuin 8D audio musiikki ja olen jo koukussa. Melko huonosti noita 8D biisejä näyttäisi olevan vielä saatavilla mainstreamin ulkopuolella, mutta voin omasta puolestani suositella kuulokkeet omistaville musiikkikokemuksien hakijoille. Alussa vähän kummaksuin kun musa kiertää kuulokkeissa, mutta tämähän on oikeastaan rentouttavaa kuin mikä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Suomalaiset elokuvat on ihan paskoja. Nykyisin varsinkin. Eikö tästä vitun maasta löydy ketään tekijämiestä elokuviin? Pitää tehdä vaan jotain näennäistä komedia-draamapaskaa. Missä kunnon äksönit, ammuskelut, naiset ja jännitys?
Lainaan tähän erästä oppimaani viisautta "Jos haluat johonkin muutoksen, ole itse se muutos".
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä en ole tänään kaupunkiin päin edes sylkäissyt.
Oot kuitenkin.

Tänään tulee yksi uusi terassi katsottua, kun tuo paikallinen aukeaa vasta tänään. En mä muuten poikkea, mutta täytyy poiketa apteekkiin, se on siinä vieressä. Hajotin taas selkäni viikonloppuna näissä Iisopin tykkäämistä rehutouhuissa mökillä. Jotain linimenttien kuningasta sinne pitää hakeman.

Selkä on elossa ja hengissä sekä sattumaton niin kauan kun liikkuu, mutta kun tuo duuni, jota työksi kutsutaan sekä tuo leivän päälle särvintä vaatii istumista. Siitä ei tuo takapuolen yläpuoli tykkää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin viime yönä unta, jossa oli mielestäni mainittuna Liiga-kauden lopputulokset, jos kausi olisi pelattu loppuun:

1. KooKoo
2. Lukko
3. HPK
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jouduin eilen kolmannen kerran koronatesteihin, kun mun oireet viittasi taas siihen paskaan. Tulos oli negatiivinen. Jos tulos olisi ollut positiivinen, olisin ollut Suomen ensimmäinen, joka olisi saanut sen kaksi kertaa. Nyt en voittanut tässä lotossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jouduin eilen kolmannen kerran koronatesteihin, kun mun oireet viittasi taas siihen paskaan. Tulos oli negatiivinen. Jos tulos olisi ollut positiivinen, olisin ollut Suomen ensimmäinen, joka olisi saanut sen kaksi kertaa. Nyt en voittanut tässä lotossa.
Mulle riitti kaksi testiä että tajusivat että juu vetti sen sairasti.

On muuten huonompiakin tapoja viettää päivää. Istun kotinojatuolissa, kuuntelen AC/DCtä ja muka teen koulutustehtäviä. Teen ihan duunia, kouluttaja luulee et teen koulutushommia ja työnantaja myös. Säästän illasta monta tuntia. Kahvikin on jo valmista. Ja sitä raparperipiirakkaa.

Vois sitä tietysti ulkonakin olla. Mut lomat on sovittu, sain ne pari viikkoa mitä pyysin. Toiset pari viikkoa sitten joskus.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Asiakasrajapinta on kyllä yksi vammaisimpia sanoja, joita tähän meidän kieleemme on viime vuosina pesiytynyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Asiakasrajapinta on kyllä yksi vammaisimpia sanoja, joita tähän meidän kieleemme on viime vuosina pesiytynyt.
Oletko nyt sinut tämän asian kanssa? Haluatko lukita vastauksen?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Stefan Therman on tekemässä konkurssin, joten Sofian on lähdettävä uuden elättäjän hakuun. Seiskalla riittää kiirettä!
 

Glove

Jäsen
Kantapaikkaa tuettu kahden lonkeron verran Ja torikauppiasta yhden jäätelön verran. Eipä tuolla baarissa tähän aikaa kovin täyttä ollut. Terdellä minun lisäkseni viisi ihmistä ja sisällä baaritiskillä notkui muutama henkilö. Tuli tehtyä kahden ja puolen tunnin lenkki, joka tosin sisälsi nämä muutamat pysähdykset. Sykemittarin mukaan noin 11000 askelta sisälsi tämä reissu.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo olin suunnitellut kesälomaa alkavaksi nyt tällä viikolla, ja tarkoitushan oli lennellä Suomeen. Siitä nyt ei kuitenkaan mitään tule.

Mutta tajusin vasta tänään, että voinhan mä nyt silti kesälomaa pitää! Siispä ensi viikko onkin meikäläisellä vapaata. Tuskin tulee kyllä mitään ihmeellistä tehtyä, kun kaupungin rajojen ulkopuolellekaan ei pääse. Mutta samapa tuo - istun sitten kotona siemailemassa olutta ja länkyttämässä Jatkoaikaan. Pitää hommata tuollaiset @Iisoppi lasit ja mennä tuohon takapihalle herättämään pahennusta. Ei nyt sillä että nuo lasit sitä tekisivät vaan minä ihan itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös